Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Tässä ketjussa kukaan ei ole miestään haukkunut. Päinvastoin. Miehet ovat sen sijaan ylpeinä haukkuneet vaimojansa. Lapsien kera.
Osoitus kirjoittajan käsityksestä "virallisista tutkimuksista".
Hyvä pointti.
T. Nainen KTM ja PS
Minä en ihmettele yhtään. Ei tällä palstalla näe naisiltakaan kehuja omista miehistään.
Nyt näet: mieheni keksi meille kivaa kahdenkeskeistä ohjelmaa viikonlopulle, olen tyytyväinen ja onnellinen. Tänäänkin kiitollinen valinnastani. Hän on komea, fiksu, empaattinen, karismaattinen, älykäs, taitava keskustelija ja kaikin puolin enemmän kuin olen osannut toivoa mahdolliseksi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa lähdettiin heti olkiukkoilemaan, mikä kertoo yleisesti ajattelutavan kärjistymisestä. Jos joku esim. vastustaa syrjintää, aborttikieltoa ja ympäristön tuhoamista, se leimataan saman tien "valkoisten heteromiesten vihaajaksi".
Hyvä näkökulma. Pitäisi malttaa kysyä, keskustella, tulla kuulluksi ja yrittää ymmärtää. Vaikka pitäytyisi omissa näkökulmista, toisella on oikeus ajatella eri tavalla.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.
Tää on trolli. Kokeilee, saako ktm: n reagoitumaan😅
No hyvän tähden, kun KTM ei ole ollut puhelimen päässä koko päivänä kun olen ollut viettämässä yhteistä laatuaikaa aviomieheni kanssa... ja eiköhän teille ole jo tuttua että luen ja reagoin mieluummin asiallisesti ja kunnioittavasti argumentoituihin viesteihin kuin kaiken maailman tyhjänpäiväisyyksiin.
T. Nainen KTM ja PS
Minun mieheni on aivan ihana, ja olen joka päivä onnellinen, että löysin hänenkaltaisen ihmisen.
Olen tutustunut myös kavereiden ja työpaikan kautta mukaviin miehiin. Minulla on myös sellaisia miehiä sukulaisina.
Ihmettelen palstan kolmea vakkarimiestä. En ihmettele, ettei lykästä aikuisten naisten seurassa, ja seksiä saa vain maksamalla, tai väkivallalla. Vastenmielisiä ihmisiä, jotka tuskin osaavat peittää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteissa lähdettiin heti olkiukkoilemaan, mikä kertoo yleisesti ajattelutavan kärjistymisestä. Jos joku esim. vastustaa syrjintää, aborttikieltoa ja ympäristön tuhoamista, se leimataan saman tien "valkoisten heteromiesten vihaajaksi".
Taidat valehdella. Kopioihan kommentti jossa noin on sanottu.
"Minä en ihmettele yhtään. Ei tällä palstalla näe naisiltakaan kehuja omista miehistään."
Jos täällä sanoo edes yhden positiivisen asian omasta miehestä, alkaa heti ölinä "ei sulla mitään miestä ole, senkin läskisiiderivalas, öhhöhhöö".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava kehitys
Todellakin. Pojat ja miehet ovat huonossa jamassa henkisesti. fyysisesti, koulutuksellisesti, kulttuurisesti...arvoiltaan tyhjössä ja naisviha ja muutkin foobiat kukkivat. :/
Eipä nmäy KTM tuomitsevan näitä tekstejä asiattomina. Hän selvästi on samaa mieltä.
Juu, KTM ollut pienellä lemmenlomalla niin ei ole kerennyt aiemmin vastata. En ole vielä kartalla mitä täällä on kirjoiteltu, vasta luen... miesten koulutus ja henkinen tilanne on kyllä huoli minullakin. Enempää en tähän nyt tiedä kannattaako kommentoida.
T. Nainen KTM ja PS
Ihmettelen palstanaisten kaksinaismoralistista käytöstä. Jos joku mies ei ole (aasialaisen) vaimonsa kanssa 24/7, vaan käy n. kerran viikossa vierailulla täällä, eikä viitsi edes aina kommentoida pölvästien länkytyksiin, palstanaiset ovat aivan varmoja, että kyseessä on mielikuvitusvaimo ja että ukko notkuu palstallakin 24/7 joka ikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Palstanaisilta itseltään on tullut vakuuttavaa viestiä, että heidän aivonsa ovat täysin kehittyneet aikuismaisiksi vasta 25-vuotiaina. Minun mielestä olisi paikallaan nostaa suomalaisten naisten suojaikä 26 vuoteen."
Miesten aivottomuus suojelee miehiä tästä vaivasta vai?
Ymmärtävätkä miehet noin yleisesti sitä, et miehet ovat suurin syy siihen, että suojaikä tarvitaan?
En ole ollenkaan samaa mieltä. Olen aivan varma, että lähes jokainen aikuinen ja tervepäinen mies ymmärtää ilman suojaikääkin, milloin on soveliasta lähestyä naista seksin merkeissä. Ja onhan teidän naisten oma käytöskin suuressa ristiriidassa suojaiän käsitteen kanssa, koska nauratte päin naamaa tytöille ja naisille, jotka eivät omasta mielestä ole vielä valmiita seksiin, eli menettämään kalleimpaansa, el
Menettämään kalleimpansa? Huutonaurua! Annas kun arvaan: sinulla on puolisona kaunis ja nuori aasialaisnainen, joka iloisena pyörittää pyllyään tehdessään kotitöitä?
Vierailija kirjoitti:
"Minä en ihmettele yhtään. Ei tällä palstalla näe naisiltakaan kehuja omista miehistään."
Jos täällä sanoo edes yhden positiivisen asian omasta miehestä, alkaa heti ölinä "ei sulla mitään miestä ole, senkin läskisiiderivalas, öhhöhhöö".
Nähdäkseni palstan naiset ovat opettaneet myös miehille huonoja kåytöstapoja. Aluksihan se tietysti naurattaa, kun palstanaiset kuorossa paljastavat, että sekä entiset, että nykyiset miehet ovat kaljamahaisia, kranssitukkaisia ja sohvalla piereskeleviä tursakkeita, mutta se saa komeankin miehen hymyn hyytymään, kun palstan naisille on täysin vierasta, että on myös ihan komeitakin miehiä ja heillä kauniita ja nuoria vaimoja. Osa saattaa sitten lähteä kostoretkelle ja kertoa ihan surutta totuuden palstanaisesta. Suomi on kuitenkin pieni maa ja kun tiedetään, ettei palstanaiset kykene pitämään salaisuuksia sisällään, niin moni mieskin jo tietää kuka kymmenistä tuhansista kehopositiivisista naisista viettää koko päivänsä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäkseni palstan naiset ovat opettaneet myös miehille huonoja kåytöstapoja. Aluksihan se tietysti naurattaa, kun palstanaiset kuorossa paljastavat, että sekä entiset, että nykyiset miehet ovat kaljamahaisia, kranssitukkaisia ja sohvalla piereskeleviä tursakkeita, mutta se saa komeankin miehen hymyn hyytymään, kun palstan naisille on täysin vierasta, että on myös ihan komeitakin miehiä ja heillä kauniita ja nuoria vaimoja. Osa saattaa sitten lähteä kostoretkelle ja kertoa ihan surutta totuuden palstanaisesta. Suomi on kuitenkin pieni maa ja kun tiedetään, ettei palstanaiset kykene pitämään salaisuuksia
Minulla on komea mies. Pitkä, leveäharteinen, kapealanteinen ja tuuheatukkainen, sosiaalinen, nauravainen ja huumorintajuinen. Mikäs tässä on ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on aivan ihana, ja olen joka päivä onnellinen, että löysin hänenkaltaisen ihmisen.
Olen tutustunut myös kavereiden ja työpaikan kautta mukaviin miehiin. Minulla on myös sellaisia miehiä sukulaisina.
Ihmettelen palstan kolmea vakkarimiestä. En ihmettele, ettei lykästä aikuisten naisten seurassa, ja seksiä saa vain maksamalla, tai väkivallalla. Vastenmielisiä ihmisiä, jotka tuskin osaavat peittää asiaa.
Miehesi elämä on siis käytännössä melkoista nuoralla tanssimista. Hänen ei tarvitse edes tehdä mitään väärää, kun sinun mieli muuttuu hetkessä ja mies onkin vastenmielinen otus. Riittää, että sinä alat puhumaan täyttä paskaa hånestä ja kun hän parhaansa mukaan yrittää saada sinut järkiintymään ja kuuntelemaan mitä miehellä on oikeasti sanottavana ja tämä paheksuu tåysin valheellisia,san8jasi, hän on silmissäsi vastenmielinen ja aivan paska ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäkseni palstan naiset ovat opettaneet myös miehille huonoja kåytöstapoja. Aluksihan se tietysti naurattaa, kun palstanaiset kuorossa paljastavat, että sekä entiset, että nykyiset miehet ovat kaljamahaisia, kranssitukkaisia ja sohvalla piereskeleviä tursakkeita, mutta se saa komeankin miehen hymyn hyytymään, kun palstan naisille on täysin vierasta, että on myös ihan komeitakin miehiä ja heillä kauniita ja nuoria vaimoja. Osa saattaa sitten lähteä kostoretkelle ja kertoa ihan surutta totuuden palstanaisesta. Suomi on kuitenkin pieni maa ja kun tiedetään,
Minulla on komea mies. Pitkä, leveäharteinen, kapealanteinen ja tuuheatukkainen, sosiaalinen, nauravainen ja huumorintajuinen. Mikäs tässä on ollessa.
Tunnen miehesi. Kerro terveisiä Sepolta.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/2/28/Pulttibois_kikkeliskokke…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava kehitys
Todellakin. Pojat ja miehet ovat huonossa jamassa henkisesti. fyysisesti, koulutuksellisesti, kulttuurisesti...arvoiltaan tyhjössä ja naisviha ja muutkin foobiat kukkivat. :/
Eipä nmäy KTM tuomitsevan näitä tekstejä asiattomina. Hän selvästi on samaa mieltä.
Juu, KTM ollut pienellä lemmenlomalla niin ei ole kerennyt aiemmin vastata. En ole vielä kartalla mitä täällä on kirjoiteltu, vasta luen... miesten koulutus ja henkinen tilanne on kyllä huoli minullakin. Enempää en tähän nyt tiedä kannattaako kommentoida.
T. Nainen KTM ja PS
Ihmettelen palstanaisten kaksinaismoralisti
No saathan sinä viettää vapaa-aikaasi miten vietät. Minä ihmettelen vaan jos arkipäivänä täällä kirjoitellaan virallisena työaikana...mutta sinänsä minulle on aivan se ja sama missä sinä tai muut miehet vapaa-aikansa viettävät.
T. Nainen KTM ja PS
Nähdäkseni palstan naiset ovat opettaneet myös miehille huonoja kåytöstapoja. Aluksihan se tietysti naurattaa, kun palstanaiset kuorossa paljastavat, että sekä entiset, että nykyiset miehet ovat kaljamahaisia, kranssitukkaisia ja sohvalla piereskeleviä tursakkeita, mutta se saa komeankin miehen hymyn hyytymään, kun palstan naisille on täysin vierasta, että on myös ihan komeitakin miehiä ja heillä kauniita ja nuoria vaimoja. Osa saattaa sitten lähteä kostoretkelle ja kertoa ihan surutta totuuden palstanaisesta. Suomi on kuitenkin pieni maa ja kun tiedetään, ettei palstanaiset kykene pitämään salaisuuksia sisällään, niin moni mieskin jo tietää kuka kymmenistä tuhansista kehopositiivisista naisista viettää koko päivänsä tällä palstalla.
En ikinä ottaisi tuon ensimmäisen kuvauksen miestä... Mutta kuten sanottu, mieheni on minun silmään niin komea ettei paremmasta väliä ja tyytyväinen olen omaakin ulkonäköön. Kumpaakaan en muuksi vaihtaisi.
Ylipaino on todellinen ongelma mutta ei koske minua eikä koske miestä ja henkilökohtaisella tasolla siitä kärsiviä on vähän ikävä pilkata... Ongelma on yhteiskunnallinen. Niin naisilla kuin miehillä.
T. Nainen KTM ja PS
Jos todella pitäisi valita hyvesignaloivien ja kaikkea sensuroivan wokevasemmiston tai kristilliskonservatiivisten, kaikkea erilaista vihaavien änkyröiden väliltä, niin toivoisin mieluusti tämän väkivaltaisen, ahneen ja sysipahan kädellislajin pikaista sukupuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos todella pitäisi valita hyvesignaloivien ja kaikkea sensuroivan wokevasemmiston tai kristilliskonservatiivisten, kaikkea erilaista vihaavien änkyröiden väliltä, niin toivoisin mieluusti tämän väkivaltaisen, ahneen ja sysipahan kädellislajin pikaista sukupuuttoa.
Niin, ehkä tosiaan on paljon muutakin kuin nämä kaksi ääripäätä... Ja kyllähän luonnonvalinta tekee tehtäväänsä haluttiin tai ei. Esimerkiksi miehen tietty käyttäytyminen/työ/ulkonäkö jne. vetoaa naisiin enemmän kuin toinen vastaava. Luonnollisesti nainen valitsee ja suosii itselleen mieleisiä asioita. Oikeasti taustalla on koko ajan luonnonvalinta. Ja jep, mies tekee samaa, myöntää tai ei. Eikä se ole minusta ongelma kummankaan kohdalla. Ihminen ja luonto saa painottaa niitä ominaisuuksia joita haluaa tulevassakin nähdä. Ja karsia ne mitä ei halua.
T. Nainen KTM ja PS
Olen iloinen siitä, että luonto tekee pikkuhiljaa tehtävänsä. Naisista tulee vähitellen katoamaan ne ilkeät ja ylipainoiset, miehiä ja lapsia vihaavat hylkiöt joiden elämäntehtävänä on levittää pahaa mieltä kaikkien silmille. Kamala ulkonäkö ja luotaantyöntävä luonne ovat varsin hyviä ja luonnonmukaisia ehkäisykeinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä tosiaan on paljon muutakin kuin nämä kaksi ääripäätä... Ja kyllähän luonnonvalinta tekee tehtäväänsä haluttiin tai ei. Esimerkiksi miehen tietty käyttäytyminen/työ/ulkonäkö jne. vetoaa naisiin enemmän kuin toinen vastaava. Luonnollisesti nainen valitsee ja suosii itselleen mieleisiä asioita. Oikeasti taustalla on koko ajan luonnonvalinta. Ja jep, mies tekee samaa, myöntää tai ei. Eikä se ole minusta ongelma kummankaan kohdalla. Ihminen ja luonto saa painottaa niitä ominaisuuksia joita haluaa tulevassakin nähdä. Ja karsia ne mitä ei halua.
T. Nainen KTM ja
Joskus tulee mieleen väkisinkin, että ihmislaji olisi hyvä jalostaa kaikista impulsseista vapaaksi, mahdollisimman älykkääksi lajiksi. Tunteet ja seksuaalisuus ovat ovat vain älyllistä kehitystä jarruttavia tekijöitä, jotka sairaimmillaan näkyvät yltiöliberaalien sukupuolisekoilussa sekä uskonnolliskonservatiivien sukupuolirooli- ja lisääntymispakkomielteissä.
Missä joku nauraa tytöille päin naamaa? Olihan juttu taas.