Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä tule kyllä miehiä koskevia "asiattomia" kommentteja silmiin. Sen sijaan "miesten" kommentit kertovat yksiselitteisesti, mistä tämä arvojen kuilu johtuu ja hyvä niin. Kukapa fiksu nainen haluaisi kotiinsa, sänkyynsä tai elämäänsä näin ajattelevan ja käyttäytyvän henkilön? :/
Kerrotaan kuinka miehet ovat jälkeenjääneitä henkisllä ja fyysisellä (ja kaikilla muillakin) tasoilla, tietysti se on naisista ok.
Kukapa mies haluaisi sänkyynsä tai muutenkaan elätettäväksi naista joka puhuu toisesta sukupuolesta tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä tule kyllä miehiä koskevia "asiattomia" kommentteja silmiin. Sen sijaan "miesten" kommentit kertovat yksiselitteisesti, mistä tämä arvojen kuilu johtuu ja hyvä niin. Kukapa fiksu nainen haluaisi kotiinsa, sänkyynsä tai elämäänsä näin ajattelevan ja käyttäytyvän henkilön? :/
Kerrotaan kuinka miehet ovat jälkeenjääneitä henkisllä ja fyysisellä (ja kaikilla muillakin) tasoilla, tietysti se on naisista ok.
Kukapa mies haluaisi sänkyynsä tai muutenkaan elätettäväksi naista joka puhuu toisesta sukupuolesta tuolla tavalla.
Ei ole myöskään pakko ketään ottaa. Mitään pahaa ei ole sinkkuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava kehitys
Todellakin. Pojat ja miehet ovat huonossa jamassa henkisesti. fyysisesti, koulutuksellisesti, kulttuurisesti...arvoiltaan tyhjössä ja naisviha ja muutkin foobiat kukkivat. :/
Eipä nmäy KTM tuomitsevan näitä tekstejä asiattomina. Hän selvästi on samaa mieltä.
Onhan tuolla mainittu naiset myös samalla tavalla. Eli osa miehistä ja osa naisista. Mitä aiinä pitäisi vastustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite olin just tavilomalt vietnamist himaan, siell oli hyvä nollata paineet paikalliste tyttöjen kaa. Nyt taas ootan kesälomaa, jotta pääsen mökille perhett pakoon. Alkaa kyl tympii nalkuttava vaimo ja kakarat, ootan taas 11k että pääsen aasiaan lomalle yksin perhet, niin voin taas rentoutuu.
m49"
Miksi sinulla on vaimo ja lapset, jos et kerran halua olla heidän kanssa?
Tyypillinen suomalainen juntti taas, elämä pyörii oman navan ympärillä perheestä viis. Sitten ihmetellään miksi avioerot ovat räjähtäneet suomessa, ei vaimo jaksa tuollaista miestä pitkään katsoa.
Ihmettelen sitä, miten tämäkin kertoo tästä edesottamuksesta ikäänkuin ylpeänä. Onko se joillekin noloa tykätä perheestään? Toiset ei saa puolisoa, vaikka haluaisivat, ja ne jotka saa, ovat ihan tympeinä siitä. Surullista.
Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
"Ite olin just tavilomalt vietnamist himaan, siell oli hyvä nollata paineet paikalliste tyttöjen kaa. Nyt taas ootan kesälomaa, jotta pääsen mökille perhett pakoon. Alkaa kyl tympii nalkuttava vaimo ja kakarat, ootan taas 11k että pääsen aasiaan lomalle yksin perhet, niin voin taas rentoutuu.
m49"
Onhan näitä, jotka ilman mitään häpeää iloisesti elätyttävät itsensä muilla lasten varjolla ja sitten on niitä yksinäisiä, jotka kaipaavat perhettä ja yhteisöllisyyttä.
Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m49"
Tyypillinen suomalainen juntti taas, elämä pyörii oman navan ympärillä perheestä viis. Sitten ihmetellään miksi avioerot ovat räjähtäneet suomessa, ei vaimo jaksa tuollaista miestä pitkään katsoa.
Ihmettelen sitä, miten tämäkin kertoo tästä edesottamuksesta ikäänkuin ylpeänä. Onko se joillekin noloa tykätä perheestään? Toiset ei saa puolisoa, vaikka
Oot aika nuori vielä. Sehän riittää, että sen yhden löytää. Toivottavasti osuu kohdallesi.
"Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa."
Voit katsoa peliin, että miksi olet edelleen yksin. Ei kukaan nainen nyt mitään kynnysmattoa, siis miestä kotiinsa halua.
"Oot aika nuori vielä. Sehän riittää, että sen yhden löytää. Toivottavasti osuu kohdallesi."
Näin minulle on kaikki muut naiset sanoneet jo kohta 14v. m32
Vierailija kirjoitti:
"Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa."
Voit katsoa peliin, että miksi olet edelleen yksin. Ei kukaan nainen nyt mitään kynnysmattoa, siis miestä kotiinsa halua.
Joo, ymmärrän pointtisi ei ketään voi pakottaa olemaan toisen kanssa, jos hän ei sitä itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat loisia jotka imevät naisista kaiken energian. Jokainen nainen jolla on vähänkin itsesuojeluvaistoa pysyy niistä erossa.
Munanpuutteessa olevan vanhan piian ohje 😂
Itse kuuluun näihin miehiin, jotka ei vaan lyödä mistään puolisoa itselleen, vaikka kuinka yritän tutustua uusiin ihmisiin. Sitten taas on muutamia työttömiä vanhoja peruskoulu luokkalaisia, joilla naisia kyllä näyttää riittävän :(. Itse olen työssäkäyvä 32v mies, joka haluaisi perheen, mutta puoliso puuttuu. En juo alkoholia, tupakoi tai mitään muuta epäterveellistä, elämän tapaa vietä. Olen myös oma itseni, eli en esitä mitään toista persoona itsessäni, vaikka valehtelemalla matkustamalla pitkin maailmaa parikymppisenä. Taidan jäädä loppuelämäksi yksin tässä maailmassa.
--
Haaveilen joka päivä yksinolosta. Namisissa oleva sekä 5 lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on trolli. Kokeilee, saako ktm: n reagoitumaan😅
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte välttis olla ns. mitään vikaa, vaikka ei sitä yhtä edes löydy. Minulla kaksi tuttua, joilla sama tilanne. Ovat jo paljon vanhempia. Molemmilla hyvä ammatti, itsenäisiä ja hyvän näköisiä naisia. Ja ei, eivät olet alkuunkaan lihavia, kun sitä nyt ekaks mietitte. Mutta kun ei, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munanpuutteessa olevan vanhan piian ohje 😂
Toi on Mara 52v.
Vierailija kirjoitti:
--
Haaveilen joka päivä yksinolosta. Namisissa oleva sekä 5 lapsen isä.
Mikään ei estä sinua. Eikä varmaan pakottanu viittä kertaa isäks.
Vierailija kirjoitti:
"Suomessa naisille on annettu planeetan ensimmäisenä äänioikeus, naisilla on täällä valtavasti oikeuksia. Enemmän kuin miehille. Eli siis et haluakaan näitä oikeuksia ja haluat että naisia vihataan?"
Huoh. Miksi tällaisia kommentteja tulee tällä palstalla jatkuvasti joissa keksitään itse mitä edellinen kommentoija on sanonut sen sijaan että vastattaisiin siihen mitä hän on oikeasti sanonut. No on kai mukavampaa pitää omasta ajatusmaailmasta kiinni kuin lukea mitä toinen oikeasti sanoi.
Eikä ole edes saanut, äänioikeutta, vaan Suomea ennen Uusi-Seelanti ja Australia.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mikään uusi juttu. Kotoa ne esimerkit saadaan.
Tuon fraasin hokeminen on niin raivostuttavaa, kun se on vain harvoin totta. Itse olen tehnyt lähes kaiken päinvastoin kuin kotona.
En toki siihen perusta väitettä, vaan kaikkeen mitä olen nähnyt, lukenut ja muuten havainnoinut ja todentanut elämässä 56 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m49"
Ihmettelen sitä, miten tämäkin kertoo tästä edesottamuksesta ikäänkuin ylpeänä. Onko se joillekin noloa tykätä perheestään? Toiset ei saa puolisoa, vaikka haluaisivat, ja ne jotka saa, ovat ihan tympeinä siitä. Surullista.
Niin kuin joku jo tuossa aikaisemmin sanoi, olet miesoletettu etkä mikään tosimies. Jos olisit oikea mies, niin pillua tulisi ovista ja ikkunoista. Vätyksistä ei naiset kiinnostu.