Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
11401/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan tämänlaiset ketjut aika raastavia lukea näin sinkkuna, mutta toisaalta saahan näistä helpotuksenkin. Hyvä tietää, että innokkaita seksikkäitä nuoria naisiakin on jossain, ehkä minullekin. 

m54

Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme niin että hän istui kaluni päällä ja turvonnu pill

Ei ne nuoret ja nätit oikeasti vanhoista tykkää. Ne on perv*oja ne miehet. 

Vierailija
11402/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Briteissä vasta on alkanut paljastumaan näitä tapauksia massoittain! Monet asiantuntijat pitää tätäkin tapausta vasta jäävuoren huippuna, sillä suuren osa jää täysin pimentoon, kun yleensä seksuaalirikoksen uhrit eivät kerro tapahtumasta kenellekään."

Oksennus nousee kurkkuun. Mikä tekee näistä "ihmisistä" petoja? Kuin sairas voi ihminen olla, mut tossa määrin vielä! Ja sit vielä toi, ettei uskota, kun joku yrittää kertoa! Ihan järkyttävää. 

Filippiineillä jo 12-15-vuotiaan tytöt tulevat raskaaksi 20-40-vuotiaille miehille. Miehillä saattaa olla jo valmiiksi perhe olemassa silti he hyväksikäyttävät lapsia. Että semmoinen maailma missä elämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11403/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ne nuoret ja nätit oikeasti vanhoista tykkää. Ne on perv*oja ne miehet."

Mites Sauli Niinistö ja Jenni Haukio sitten, plus monet muut parit, joilla ikää on yli 20v? 

Vierailija
11404/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä saastaketjuja tosiaan mitenkään katkaista? Näinkö tosiaan muutama mieleltään sairas k.sipää pystyy estämään muutoin ihan asiallisen keskustelun, kun tuota vihamielistä jankutusta ja hylkiöiden seksifantasioita eivät normaalit ihmiset ilkeä lukea.

Kyllä se vaan on niin että kaikki nämä anonyymit keskustelupalstat pitäisi lopettaa, ei tuo ihmisp.skasakki pysy näistä pois.

Vierailija
11405/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä saastaketjuja tosiaan mitenkään katkaista? Näinkö tosiaan muutama mieleltään sairas k.sipää pystyy estämään muutoin ihan asiallisen keskustelun, kun tuota vihamielistä jankutusta ja hylkiöiden seksifantasioita eivät normaalit ihmiset ilkeä lukea.

Kyllä se vaan on niin että kaikki nämä anonyymit keskustelupalstat pitäisi lopettaa, ei tuo ihmisp.skasakki pysy näistä pois.

Alat ehkä pikkuhiljaa tajuta miltä tuntuu miehenä osallistua keskusteluun, kun saat heti jonkun mielisairaan akkalauman kimppuusi. Kaikki sanomisesikin vääristellään.

Vierailija
11406/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja tiedän pari konservatiivista miestä, joita liberaali naiset sitten jahtaa. He ovat komeita, joten saavat naisilta seksiä tekemättä mitään. Luonteella ei näyttäisi olevan mitään merkitystä. Suurimmalla osalla komeus ei tarkoita kovalla treenillä hankittua vartaloa, vaan komeaa naamaa ja/tai yli 190 cm pituutta. Osalla tietysti on lihaksikas vartalo, mutta se on vaan lisänä pituuteen ja naaman komeuteen. Lyhyt ja ruma mies ei yleensä saa naista, vaikka vartalo olisi kunnossa ja olisi kuinka liberaali tahansa.

Vierailija
11407/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan tämänlaiset ketjut aika raastavia lukea näin sinkkuna, mutta toisaalta saahan näistä helpotuksenkin. Hyvä tietää, että innokkaita seksikkäitä nuoria naisiakin on jossain, ehkä minullekin. 

m54

Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme niin että hän istui kaluni päällä ja turvonnu pill

No minun makuun alle 30v näkökulmasta 45 olisi ehdoton maksimi. Tosin olen varmaan sinulle myös liian vanha kun olen jo parinkympinparemmalla puolella. 

Sellainen sopiva tasapaino kun löytyisi. Ongelma voi muuten olla liian erilaiset elämäntilanteet vaikka muuten vielä kohtaisikin toiveet puoli toisin.

Tiedän mistä puhun kun mieheni tavatessa olin vielä opiskelija. Nyt tilanne on tasapainossa kun olen töissä myös. Olin siis töissä myös opintojen ajan, mutta ehkä tavoititte pointin, yliopisto-opiskelija vs jo pitkään uraa tehnyt ja asemansa siellä vakauttanut mies. Nyt on kaksi uraa tekevää, vaikka toki edelleen miehellä enemmän työvuosia takana iän vuoksi.

T. Nainen KTM ja PS, lounastauolta

Vierailija
11408/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ja tiedän pari konservatiivista miestä, joita liberaali naiset sitten jahtaa. He ovat komeita, joten saavat naisilta seksiä tekemättä mitään. Luonteella ei näyttäisi olevan mitään merkitystä. Suurimmalla osalla komeus ei tarkoita kovalla treenillä hankittua vartaloa, vaan komeaa naamaa ja/tai yli 190 cm pituutta. Osalla tietysti on lihaksikas vartalo, mutta se on vaan lisänä pituuteen ja naaman komeuteen. Lyhyt ja ruma mies ei yleensä saa naista, vaikka vartalo olisi kunnossa ja olisi kuinka liberaali tahansa.

Minulla oli aikoinaan itseä lyhempi mies, ei erottu pituuden vuoksi. Nykyinen mies on pidempi, mutta se oli sattumaa. Olisin huolinut muutenkin. Luonne, karisma, eleet, puheet, olemus, vakaus jne. Sellaiset painaa vaakakupissa enemmän. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11409/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaan suoraan törkykommentit. Toki olisi kiva ettei niitä täällä olisi, mutta kun ei mikään pyyntö lopettamisesta toimi, niin ohitan täysin. Toki edelleen toivon minäkin että asiallinen keskusteluilmapiiri säilyisi. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
11410/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailin pintapuolisesti näitä viestejä ja vaikuttaa, ettei tämä palsta ole saanut tuota ideologista kuilua  edes loivennettua.

Vierailija
11411/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Briteissä vasta on alkanut paljastumaan näitä tapauksia massoittain! Monet asiantuntijat pitää tätäkin tapausta vasta jäävuoren huippuna, sillä suuren osa jää täysin pimentoon, kun yleensä seksuaalirikoksen uhrit eivät kerro tapahtumasta kenellekään."

Oksennus nousee kurkkuun. Mikä tekee näistä "ihmisistä" petoja? Kuin sairas voi ihminen olla, mut tossa määrin vielä! Ja sit vielä toi, ettei uskota, kun joku yrittää kertoa! Ihan järkyttävää. 

Näissä taitaa olla usein sukupolvien kierre. Se, jota on hyväkskäytetty, kasvaa hyväkskäyttäjäksi. Ei siis aina tietenkään. 

Vierailija
11412/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ne nuoret ja nätit oikeasti vanhoista tykkää. Ne on perv*oja ne miehet."

Mites Sauli Niinistö ja Jenni Haukio sitten, plus monet muut parit, joilla ikää on yli 20v? 

On vähän eri asia aikuisen, esim. 30v. rakastuvan jopa 50-60v. ihmiseen, kuin 16/18v. "Rakastuis" 45-65v. Iät suuntaa antavia. Ehkä joskus joku on vilpittömästi, mut enpä usko, et yleistä. Siinä sit kyse joko hyväksikäytöstä/hyötysuhteesta tai vanhemman korvikkeesta.

Vierailija
11413/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat ehkä pikkuhiljaa tajuta miltä tuntuu miehenä osallistua keskusteluun, kun saat heti jonkun mielisairaan akkalauman kimppuusi. Kaikki sanomisesikin vääristellään.

Aina välillä, todella harvoin, täällä joku mies tai miehenä kirjoittaa asiallisesti. Yhtään kertaa en ole nähnyt näitä vääristeltävän.

Vierailija
11414/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän isänmaallisia? Korkeintaan siinä mielessä, että tämä nykyinen haittaisänmaallisuus on vääristänyt käsitettä niin, että se kuulostaa nykyään kirosanalta.

Oikeasti nämää nyky"isänmaalliset" eivät rakasta isänmaataan sen vertaa, että vaivautuisivat opettelemaan äidinkieltään kunnolla, ja kulttuurikin on kuulemma tarpeetonta luksusta. Roviolle vaan Ahot, Kivet ja Gallen-Kallelat. Isänmaallisuuden mittari heille on ainoastaan rasismi

Vierailija
11415/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miesten puheita? Enemmän täällä naisten asiallisiakin vastauksia vääristellään. Ehkä toki meitä on enemmän, mut vastaa mitä vaan, se kuvaillaan rääkymiseksi, vinkumiseksi, uhriutumiseksi ym. Lisäksi tulkinnat on yleensä täydellisen vastakohtaisia. Eräänkin ekonomin todella sitkeät yritykset olla asiallinen ja ystävällinen tyrmätään mennen tullen.

Täällä haukutaan kyllä palstamiehiä. Niitä, jotka suoltaa kuvottavuuksia ketjuun. Ja niitä, jotka vääristelee kaiken. Ei asiallisia kommentteja. Ei kannata olla koko sukupuolen edustaja, ellei hyväksy koko sukupuolen ulostuloja.

Vierailija
11416/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Tunnen naisia, jotka on kauniita ja niitä monet miehet aina katsoo. Vaikka nää naiset ei tee mitään.Tai ihan sama mitä nää sanoo, miehet aina niitä katsoo.

Vierailija
11417/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m54

Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme nii

Jossain oli joskus juttu, et miehelle parhaan ikäinen nainen on miehen ikä jaettuna kahdella plus 7v. Eli X2+7. Kuulostaa kyl työläältä.

Vierailija
11418/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän isänmaallisia? Korkeintaan siinä mielessä, että tämä nykyinen haittaisänmaallisuus on vääristänyt käsitettä niin, että se kuulostaa nykyään kirosanalta.

Oikeasti nämää nyky"isänmaalliset" eivät rakasta isänmaataan sen vertaa, että vaivautuisivat opettelemaan äidinkieltään kunnolla, ja kulttuurikin on kuulemma tarpeetonta luksusta. Roviolle vaan Ahot, Kivet ja Gallen-Kallelat. Isänmaallisuuden mittari heille on ainoastaan rasismi

Tämä minuakin harmittaa. Nää suomiurhot ovat kaapanneet isänmaallisuuden ja siihen liittyvät symbolit. Ilman mitään sisältöä. Ei varmasti monikaan nykynuori halua leimaantua niihin. Vaikka mieleltään isänmaan puolella olisivatkin.

Vierailija
11419/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alat ehkä pikkuhiljaa tajuta miltä tuntuu miehenä osallistua keskusteluun, kun saat heti jonkun mielisairaan akkalauman kimppuusi. Kaikki sanomisesikin vääristellään."

No itse olen osallistunut tähänkin keskusteluun monta kertaa näin miehenä enkä ole saanut ketään kimppuuni. Jos sinun kimppuusi käyydään aina niin voi olla syytä katsoa peiliin ja miettiä mikä sen saattaa aiheuttaa. Se kun luultavasti on joku ihan muu kuin se että olet mies.

Vierailija
11420/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m54

Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme niin että hän istui kaluni päällä ja turvonnu pillu oli kiihottava ruiskasta omat sisään. KOKEMUSTA

Minä isäpuolena olen alkanut kiinnostumaan tytärpuolestani. Saunomme usein yhdessä ja olen huomannut miten hän on kehittynyt naiseksi lyhyessä ajassa. Nyt 15 vuotiaana pesen edelleen hänen selkänsä ja hän minun. Minun tekisi vain niin valtavasti mieli ikään kuin vahingossa antaa pesusienen pyyhkäistä peppua ja pimpsaan selänpesun varjolla. En tunne itseäni pervoksi mutta jostain syystä tuo nuori nainen saa minut ajattelemaan seksiä naisen kanssa ja nimenomaan hänen kanssaan. Tyydytänkin nykyään usein itseani uneksien hänestä. Onko muilla isäpuolisilla samanlaisia vaikeuksia tytärpuolen suhteen?

Hmm... Nuoret on aina nättejä ja hormonit hyrrää niin että feromonit vakuttavat lähiympäristöön. Jossain vaiheessa pääset kertomaan kukista ja mehiläisistä.

Juuri näin sen pitääkin mennä, vanhemmat miehet tykkää kauniista nuorista naisista ja nuoret naiset vanhemmista miehistä :D

Komeat miehet kuten Brad Pitt tai Leonardo DiCapri, saa naisen kuin naisen ihan vain olemassaolollaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan