Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Se ei ole 50/50 miehelle siinä vaiheessa kun nainen ottaa eron, vie lapset, vieraannuttaa ne, vie rahat, kämpän, maineen...
Naisen ei tarvitse kuin vihjata (seksualisesta)väkivallasta niin mies on mennyttä. Ei sen tarvitse totta olla, tai todisteita esittää.
Mies jos lähtee Sirkus Parisuhteeseen, se luovuttaa naiselle avaimet sen elämän tuhoamiseksi.
Moni nainen käyttää mahdollisuuttaan, ihan vain koska ne voi.
Se on miehelle se riski joka ei kannata
Muutama relevantti pointti tässä on, esimerkiksi lapsia ei ilman perusteita tule isästä erottaa minun mielestä. Toki jos on perusteita (todellinen väkivalta tai sen uhka tms) niin sitten. Muuten ei. Eikä kevein perustein. Sama koskee luonnollisesti lasten äitiä.
Rahat ja kämpän saat pidettyä hyvällä avioehdolla. Todennäköisesti muutenkin neuvottelemalla ja keskustelemalla. Eriasia jos asunto on vaimon nimissä nii no can do...
Mitä näihin muihin asioihin tulee, niitä ei normaali terve nainen tee.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella taas ei ole muuta keskusteltavaa kuin me miehet.
Koska olet muka viimeksi kirjoittanut ketjun aiheesta? Ehei, täällä sä olet viikon haukkunut miehiä :)
Viimeksi tänään kysyin haluaako joku kysyä jotain kauppakorkeassa opiskelusta? :) Ei ilmeisesti halunnut. Mistä muusta kuin naisista, seksistä tai väkivallasta sinä olet puhunut?
T. Nainen KTM ja PS
Ketjun aiheena ei taida olla kauppaopisto, vaikka se määritteleekin sinun elämäsi.
Mä olen kertonut syitä sille, miksi miehet eivät koe parisuhdetta mitenkään positiivisena asiana, vaan siinä on lähinnä riskejä jotka ovat suuremmat kuin mahdollinen hyöty.
Mahtaako nykyään enää ollakaan kauppaopistoa :Dd ja jos on niin se
Kysymys on, maksetaanko sinulle palstailusta, vai ihan omaksi kurjuudeksi tätä teet?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet muka viimeksi kirjoittanut ketjun aiheesta? Ehei, täällä sä olet viikon haukkunut miehiä :)
Viimeksi tänään kysyin haluaako joku kysyä jotain kauppakorkeassa opiskelusta? :) Ei ilmeisesti halunnut. Mistä muusta kuin naisista, seksistä tai väkivallasta sinä olet puhunut?
T. Nainen KTM ja PS
Ketjun aiheena ei taida olla kauppaopisto, vaikka se määritteleekin sinun elämäsi.
Mä olen kertonut syitä sille, miksi miehet eivät koe parisuhdetta mitenkään positiivisena asiana, vaan siinä on lähinnä riskejä jotka ovat suuremmat kuin mahdollinen hyöty.
Nainen ja mies ottaa molemmat riskin suhteen alussa että homma ei suju
Mutta eihän enää kukaan lähde! Sulla oli vielä jotkut ihan omat prosentit tähän liittyen. Vain luuserimiehiä enää tarjolla. Joten ei tartte olla huolissas. Voit lopettaa jankutuksen tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkö tienaa? Mistäs sä sen tiedät :)
Jännästi taas alat keskustelemaan kanssakeskustelijoistasi, miehistä. Vedät vähän johtopäätöksiä...
Kerro toki, mikäs mun koulutustaso on, mitä työtä teen ja paljonko on palkka. Vain toinen meistä kokee tarpeellisesti korostaa omaa erinomaisuuttaan koulutuksen taholla.
Taidat olla varsin epäitsevarma, onko paljon alaisia?
Oletin kun ei ollut varaa pullakahveihin. 🤔
Emmä tiedä kuka sä olet ja mitä sä teet, ei rehellisesti edes oikein kiinnosta. Kunhan nyt jotain työtä teet niin se on ihan fine mulle.
Ehkä vain toinen meistä on koulutettu :D voit sä kertoa miten sä olet koulutettu, vertaillaan sitten 😄
Kieltäydyin ottamasta alaisia kun en tykkää esihenkilötyöstä. Eteinen vaan asiantuntijatehtävissä, en halua kenenkään muun töitä tai asioita vas
Maksa tai älä maksa. Ihan sama, päätä sinä ihan itse miten teet.
Olisin pätevä ja kykenevä, mutta kuten sanoin: tykkään tehdä rahaa ja tykkään mun työstä substanssina itsessään. En tykkää niin paljon ihmisistä että haluaisin leipätyökseni pohtia kaiken maailman ihmissuhdekimurantteja, sitä miksi joku muu ei tee työtään, miksi tavoitteita ei saavuteta jne.
Haluan tehdä itse! Ja haluan että jokaisella on esihenkilö joka haluaa tehdä esihenkilön työtä aidosti ja vilpittömästi. Joku joka tykkää ihmisistä ja haluaa mahdollistaa ihmisten työssä onnistumisen, sparrata ja kehittää ja tukea. Olen tekijä, johdan asioita, projekteja, aikaa, tavoitteita, asiakkuuksia jne. Mutta en työkavereita.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs tässä punavihreässä maailmassa on leikkiä piilopunavihreää näin persuna 😁. Punavihreätä vaimoa on kiva panna, kun luulee minun olevan myös punavihreä hippimies 😱. Vaikka olen sisimmissään 100% persu ja aina äänestänyt persuja 😂. Oli krapulakiima päällä molemmilla kesälomalla. Panin vaimoani perseeseen ja tykkäsi ihan hulluna. Juuri ennen laukeamista vedin kullini ulos ja käskin ottaa suihin . Vaimo ei epäröinyt yhtään vaan kaappasi munasta kiinni ja työnsi suuhunsa. Muutaman kerran kerkesi vedellä ja sitten lensi. Tuskin jää ainoaksi kerraksi 😎."
Ajattelin että on kova läppä, mutta sitten älysin, että monet miehet tekee just noin :D
Käyn panee aina silloin tällöin yhtä narkkari-raasua, sepäs vasta on mukava. En ole vielä saanut HIV :D
Et voi saada hiv jos narkkarilla itsellä ei sitä ole
Naisystävä petti ja lohdutukseksi panin naisystävääni pikkusiskon kanssa ja paria tuntia myöhemmin petollinen naisystäväni sattumalta joutui liikenneonnettomuuteen. Huvitun vieläkin tästä muistosta. Kovin järkevää se ei ollut, paljaaltaan vetäminen, sillä en tiennyt oliko naisystävääni pikkusiskolla sp-tauteja. Mutta ei sitä silloin tullut ajatelleeksi, sillä sain kostettua naisystävälle pantua tämän pikkusiskoa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole 50/50 miehelle siinä vaiheessa kun nainen ottaa eron, vie lapset, vieraannuttaa ne, vie rahat, kämpän, maineen...
Naisen ei tarvitse kuin vihjata (seksualisesta)väkivallasta niin mies on mennyttä. Ei sen tarvitse totta olla, tai todisteita esittää.
Mies jos lähtee Sirkus Parisuhteeseen, se luovuttaa naiselle avaimet sen elämän tuhoamiseksi.
Muutama relevantti pointti tässä on, esimerkiksi lapsia ei ilman perusteita tule isästä erottaa minun mielestä. Toki jos on perusteita (todellinen väkivalta tai sen uhka tms) niin sitten. Muuten ei. Eikä kevein perustein. Sama koskee luonnollisesti lasten äitiä.
Rahat ja kämpän saat pidettyä hyvällä avioehdolla. Todennäköisesti muutenkin neuvottelemalla ja keskustelemalla. Eriasia jos asunto on vaimon nimissä nii no can do...
Mitä näihin muihin asioihin tulee, niitä ei normaali terve nainen tee.
T. Nainen KTM ja PS
Mistä mies tietää kuka nainen on normaali ja terve? Se todellisuus selviää vasta myöhemmin.
Yllättävän moni nainen palstalla hyväksyy täysin sen Paula Miettisen (ex. Kylä-Harakka) tekoset ja Amber Heard on edelleen uhri, sanoi oikeus mitä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkö tienaa? Mistäs sä sen tiedät :)
Jännästi taas alat keskustelemaan kanssakeskustelijoistasi, miehistä. Vedät vähän johtopäätöksiä...
Kerro toki, mikäs mun koulutustaso on, mitä työtä teen ja paljonko on palkka. Vain toinen meistä kokee tarpeellisesti korostaa omaa erinomaisuuttaan koulutuksen taholla.
Taidat olla varsin epäitsevarma, onko paljon alaisia?
Oletin kun ei ollut varaa pullakahveihin. 🤔
Emmä tiedä kuka sä olet ja mitä sä teet, ei rehellisesti edes oikein kiinnosta. Kunhan nyt jotain työtä teet niin se on ihan fine mulle.
Ehkä vain toinen meistä on koulutettu :D voit sä kertoa miten sä olet koulutettu, vertaillaan sitten 😄
Kieltäydyin ottamasta alaisia kun en tykkää esihenkilötyöstä. Eteinen vaan asiantuntijatehtävissä, en halua kenenkään muun töitä tai asioita vas
Harvasta henkilöstä on opettajaksi. Se on puhdasta johtamista. Kotielämä saattaa olla myös aikamoista projektointia. Ainakin, jos on monta lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Mahtaako nykyään
Ei maksa. Teen päivätyötä, josta saan palkkaa. Sitten tienaan passiivisilla tuloilla, osakkeilla, rahastoilla, metsikkö, sijoitusasunnoilla jne. Saan siis ansiotuloja ja pääomatuloja. Täältä kirjoittelusta ei makseta. Jos joku haluaa maksaa kirjoittelustani tänne, niin let me know :D
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Nainen ja mies otta
Mutta eihän enää kukaan lähde! Sulla oli vielä jotkut ihan omat prosentit tähän liittyen. Vain luuserimiehiä enää tarjolla. Joten ei tartte olla huolissas. Voit lopettaa jankutuksen tästäkin.
Eikös ketjun aihe ole juuri tuo?
Olisin pätevä ja kykenevä, mutta kuten sanoin: tykkään tehdä rahaa ja tykkään mun työstä substanssina itsessään. En tykkää niin paljon ihmisistä että haluaisin leipätyökseni pohtia kaiken maailman ihmissuhdekimurantteja, sitä miksi joku muu ei tee työtään, miksi tavoitteita ei saavuteta jne.
Haluan tehdä itse! Ja haluan että jokaisella on esihenkilö joka haluaa tehdä esihenkilön työtä aidosti ja vilpittömästi. Joku joka tykkää ihmisistä ja haluaa mahdollistaa ihmisten työssä onnistumisen, sparrata ja kehittää ja tukea. Olen tekijä, johdan asioita, projekteja, aikaa, tavoitteita, asiakkuuksia jne. Mutta en työkavereita.
T. Nainen KTM ja PS
--
Jos olisit yhtäkään projektia johtanut, tietäisit että siinä johdetaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat ja kämpän saat pidettyä hyvällä avioehdolla. Todennäköisesti muutenkin neuvottelemalla ja keskustelemalla.
Ei nainenkaan tiedä millainen mies on oikeasti muuta kuin tutustumalla. 50/50. Riskejä molemmilla. Silti näen että onnistunut juttu on mahdollisuutena arvokkaampi kuin se että joskus voi myös epäonnistua. En tiedä kuka toi eka nainen on, jälkimmäistä en hyväksy.
T. Nainen KTM ja PS
"Mistä mies tietää kuka nainen on normaali ja terve? Se todellisuus selviää vasta myöhemmin.
Yllättävän moni nainen palstalla hyväksyy täysin sen Paula Miettisen (ex. Kylä-Harakka) tekoset ja Amber Heard on edelleen uhri, sanoi oikeus mitä sanoi."
Suomalaisten naisten kanssa se tahtoo olla melkoista venäläistä rulettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs tässä punavihreässä maailmassa on leikkiä piilopunavihreää näin persuna 😁. Punavihreätä vaimoa on kiva panna, kun luulee minun olevan myös punavihreä hippimies 😱. Vaikka olen sisimmissään 100% persu ja aina äänestänyt persuja 😂. Oli krapulakiima päällä molemmilla kesälomalla. Panin vaimoani perseeseen ja tykkäsi ihan hulluna. Juuri ennen laukeamista vedin kullini ulos ja käskin ottaa suihin . Vaimo ei epäröinyt yhtään vaan kaappasi munasta kiinni ja työnsi suuhunsa. Muutaman kerran kerkesi vedellä ja sitten lensi. Tuskin jää ainoaksi kerraksi 😎."
Ajattelin että on kova läppä, mutta sitten älysin, että monet miehet tekee just noin :D
Käyn panee aina silloin tällöin yhtä narkkari-raasua, sepäs vasta on mukava. En ole vielä saaut HIV :D
Et voi saada hiv jos narkkarilla itsellä ei sitä ole
Naisystävä petti ja lohdutukseksi panin naisystävääni pikkusiskon kanssa ja paria tuntia myöhemmin petollinen naisystäväni sattumalta joutui liikenneonnettomuuteen. Huvitun vieläkin tästä muistosta. Kovin järkevää se ei ollut, paljaaltaan vetäminen, sillä en tiennyt oliko naisystävääni pikkusiskolla sp-tauteja. Mutta ei sitä silloin tullut ajatelleeksi, sillä sain kostettua naisystävälle pantua tämän pikkusiskoa.
Heh. No huomasiko se nainen että olit käynyt muualla aikaisemmin? Miten reagoi?
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
--
Jos olisit yhtäkään projektia johtanut, tietäisit että siinä johdetaan ihmisiä.
Hyvän tähden nyt taas.... Projekteissa teen toki yhteistyötä työkavereiden, asiakkaiden ja muiden eri tahojen kanssa. Minun vastuulla on aina asiakokonaisuudet ja korkeintaan asiakassuhteet. Ei se miten työkaverit hoitavat omat vastuunsa...
Minä huolehdin että minun osalta tavoitteet täyttyy ja päästään päämääriin. En vastaa siitä miten muu tiimi suoriutuu, toki autan tarvittaessa, mutta minulla on omat vastuut ja muilla omat. Joku muu vastaa miten kukin meistä ne hoitaa. Ja kyllä, minulla olisi tähän pätevyys ja osaaminen, mutta ei halua tai mielenkiintoa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat ja kämpän saat pidettyä hyvällä avioehdolla. Todennäkö
Ei nainenkaan tiedä millainen mies on oikeasti muuta kuin tutustumalla. 50/50. Riskejä molemmilla. Silti näen että onnistunut juttu on mahdollisuutena arvokkaampi kuin se että joskus voi myös epäonnistua. En tiedä kuka toi eka nainen on, jälkimmäistä en hyväksy.
T. Nainen KTM ja PS
10 naista. Sinä et hyväksy, 9 muuta hyväksyy.
Miksi mies ottaisi riskin noilla todennäköisyyksillä? Kaukana 50/50.
Lisäksi se on onnistuessaan naiselle arvokkaampi kuin epäonnistumisen mahdollisuus. Miehelle? Ei todellakaan.
Siksi fiksut miehet jotka osaa ajatella munaansa pidemmälle toteavat yhä suuremmissa määrin "ei kiitos"
Vierailija kirjoitti:
"Mistä mies tietää kuka nainen on normaali ja terve? Se todellisuus selviää vasta myöhemmin.
Yllättävän moni nainen palstalla hyväksyy täysin sen Paula Miettisen (ex. Kylä-Harakka) tekoset ja Amber Heard on edelleen uhri, sanoi oikeus mitä sanoi."
Suomalaisten naisten kanssa se tahtoo olla melkoista venäläistä rulettia.
No mutta sitä se on naisenkin näkökulmasta. Minusta riski on ottamisen arvoinen koska aina on mahdollisuus että kaikkien epäonnistumisien jälkeen löytää ja kohtaa itselle sopivan ihmisen. Eikä sitä voi tietää kuin tutustumalla ja katsomalla... Ei mies eikä nainen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muistan yhden kerran, kun me 4 jätkää paitiin yhtä humalaista nuorta likka Myllypuron metriksen kallioilla. Likka oli hädin tuskin oli tajuissaan, kun me jätkät höylättiin sitä kunnolla."
Suomeksi sanottuna siis raiskasitte sen.
Koska kiiiimaaa huuutaaa!
"Kiimaa" varmaan myös tarkoittaa mitä kirjoittaa. Seksi on kyllä sellainen voima, että sen edessä ihminen nöyrtyy. Kaikenlaisia kiimaisia orgioita harrastetaan. Kyllä noita tarinoita lukiessa alkaa muna turpoomaan ihan itsestään. Sanovat että verisuonet munassa aukeavat ja päässä oleva veri valuu munaan. Niin kai siinä tapahtuu. Oli miten hyvänsä, hyvältä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Aihe olis muuten just se, mutta sen toistaminen uudestaan ja uudestaan, ettei miehet enää lähde sirkukseen, ei ole keskustelua.
Harvasta henkilöstä on opettajaksi. Se on puhdasta johtamista. Kotielämä saattaa olla myös aikamoista projektointia. Ainakin, jos on monta lasta.
**
Täsmälleen. Opettajan työ on vielä vastuullisempi tehtävä kun kyse on usein lapsista ja nuorista.
Kotielämän organisointi sujuu, mutta lapset kyllä mielellään annan hyvän pedagogin oppiin ja toki muuten äitinä ja vanhempana osaltani autan ymmärtämään maailmaa ja asioita.
T. Nainen KTM ja PS
Sekoilet siis...
On eri asia kritisoida sitä, että naiset odottavat miesten maksavan treffit, kuin se ettei ole varaa.
Sun esihenkilötyöhön... Ei siinä mitään, harva nainen on kykenevä esihenkilöksi edes pienelle tiimille, puhumattakaan osasto- tai divaritasosta.