Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
"Mistä mies tietää kuka nainen on normaali ja terve? Se todellisuus selviää vasta myöhemmin.
Yllättävän moni nainen palstalla hyväksyy täysin sen Paula Miettisen (ex. Kylä-Harakka) tekoset ja Amber Heard on edelleen uhri, sanoi oikeus mitä sanoi."
Suomalaisten naisten kanssa se tahtoo olla melkoista venäläistä rulettia.
Venäläisessä ruletissakin luoti on yleensä vain 1/6
Suomalaisen kanssa voi olla kolme revolveria ja 17/18 luotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muistan yhden kerran, kun me 4 jätkää paitiin yhtä humalaista nuorta likka Myllypuron metriksen kallioilla. Likka oli hädin tuskin oli tajuissaan, kun me jätkät höylättiin sitä kunnolla."
Suomeksi sanottuna siis raiskasitte sen.
Koska kiiiimaaa huuutaaa!
"Kiimaa" varmaan myös tarkoittaa mitä kirjoittaa. Seksi on kyllä sellainen voima, että sen edessä ihminen nöyrtyy. Kaikenlaisia kiimaisia orgioita harrastetaan. Kyllä noita tarinoita lukiessa alkaa muna turpoomaan ihan itsestään. Sanovat että verisuonet munassa aukeavat ja päässä oleva veri valuu munaan. Niin kai siinä tapahtuu. Oli miten hyvänsä, hyvältä tuntuu.
Sitä sanotaan rakkaudeksi... verensyoksy aivoista penikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksa tai älä maksa. Ihan sama, päätä sinä ihan itse miten teet.
Olisin pätevä ja kykenevä, mutta kuten sanoin: tykkään tehdä rahaa ja tykkään mun työstä substanssina itsessään. En tykkää niin paljon ihmisistä että haluaisin leipätyökseni pohtia kaiken maailman ihmissuhdekimurantteja, sitä miksi joku muu ei tee työtään, miksi tavoitteita ei saavuteta jne.
Haluan tehdä itse! Ja haluan että jokaisella on esihenkilö joka haluaa tehdä esihenkilön työtä aidosti ja vilpittömästi. Joku joka tykkää ihmisistä ja haluaa mahdollistaa ihmisten työssä onnistumisen, sparrata ja kehittää ja tukea. Olen tekijä, johdan asioita, projekteja, aikaa, tavoitteita, asiakkuuksia jne. Mutta en työkavereita.
T. Nainen KTM ja PS
--
Jos olisit yhtäkään projektia johtanut, tietäisit että siinä johdetaan ihmisiä.
Hyvän tähden nyt taas.... Projekteissa teen toki yhteistyötä työkavereiden, asiakkaiden ja muiden eri tahojen kanssa. Minun vastuulla on aina asiakokonaisuudet ja korkeintaan asiakassuhteet. Ei se miten työkaverit hoitavat omat vastuunsa...
Minä huolehdin että minun osalta tavoitteet täyttyy ja päästään päämääriin. En vastaa siitä miten muu tiimi suoriutuu, toki autan tarvittaessa, mutta minulla on omat vastuut ja muilla omat. Joku muu vastaa miten kukin meistä ne hoitaa. Ja kyllä, minulla olisi tähän pätevyys ja osaaminen, mutta ei halua tai mielenkiintoa.
T. Nainen KTM ja PS
Juu olet siis projekteissa työntekijänä, se on ok. Väitit vain johtavasi asioita, projekteja... se että teet yhteistyötä projektissa ei ole projektien johtamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä mies tietää kuka nainen on normaali ja terve? Se todellisuus selviää vasta myöhemmin.
Yllättävän moni nainen palstalla hyväksyy täysin sen Paula Miettisen (ex. Kylä-Harakka) tekoset ja Amber Heard on edelleen uhri, sanoi oikeus mitä sanoi."
Suomalaisten naisten kanssa se tahtoo olla melkoista venäläistä rulettia.
No mutta sitä se on naisenkin näkökulmasta. Minusta riski on ottamisen arvoinen koska aina on mahdollisuus että kaikkien epäonnistumisien jälkeen löytää ja kohtaa itselle sopivan ihmisen. Eikä sitä voi tietää kuin tutustumalla ja katsomalla... Ei mies eikä nainen.
T. Nainen KTM ja PS
Jos suurin osa naisista menettäisi henkensä (kuten suurin osa miehistä menettää rahansa, lapsensa ja maineensa), naisetkin harkitsisivat lähteäkö kokeilemaan onneaan.
Veikkaanpa etteivät lähtisi. Nyt naisilla ei käytännössä ole mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan tämänlaiset ketjut aika raastavia lukea näin sinkkuna, mutta toisaalta saahan näistä helpotuksenkin. Hyvä tietää, että innokkaita seksikkäitä nuoria naisiakin on jossain, ehkä minullekin.
m54
Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme niin että hän istui kaluni päällä ja turvonnu pillu oli kiihottava ruiskasta omat sisään. KOKEMUSTA
Tässä sulle KTM mallia siitä Yandex translaten heikosta tasosta.
Kyseessä siis venäläinen "google" ja... no muistatko kuinka huono google translate oli joskus alussa? Tuo on humalaisten venäläisten vitsinä tehty versio siitä.
Juu olet siis projekteissa työntekijänä, se on ok. Väitit vain johtavasi asioita, projekteja... se että teet yhteistyötä projektissa ei ole projektien johtamista.
Olen projekteissa(kin) asiantuntija... Työntekijä olen organisaation palveluksessa mutta nimike ja rooli on asiantuntija. Minut on palkattu työntekijäksi tekemään asiantuntijatyötä. Selvensikö?
Johdan asioita, aikataulua, työtä, tavoitteita, talousjuttuja, asiakkuuksia jne. Substansseja, en toisia ihmisiä. Myöskään en ilmoittautunut projektin johtajaksi mitä sinä ilmeisesti tarkoitat, vaikka siihenkin pätevyys on. Selvensikö?
Haluan johtaa asioita, en ihmisiä. Olen alle 30 ja tässä vaiheessa haluan kehittää substanssiosaamista, josta tykkään. En ota vastaan ylennystä johon liittyy alaisia. Olen sen ihan suoraan kertonut. Ja minulla on silti pätevyys myös ihmisten johtamiseen sikäli jos joskus sellaista haluan tehdä. Selvensikö?
T. Nainen KTM ja PS
Juu, ei tarvii tägätä minua noihin seksijuttuihin. Eivät edelleenkään kuulu tähän keskusteluun tai mielestäni muutenkaan koko kansan silmille.
Ja Google kääntäjää en käytä, mutta tajusin pointtisi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Olen projekteissa(kin) asiantuntija... Työntekijä olen organisaation palveluksessa mutta nimike ja rooli on asiantuntija. Minut on palkattu työntekijäksi tekemään asiantuntijatyötä. Selvensikö?
Johdan asioita, aikataulua, työtä, tavoitteita, talousjuttuja, asiakkuuksia jne. Substansseja, en toisia ihmisiä. Myöskään en ilmoittautunut projektin johtajaksi mitä sinä ilmeisesti tarkoitat, vaikka siihenkin pätevyys on. Selvensikö?
Haluan johtaa asioita, en ihmisiä. Olen alle 30 ja tässä vaiheessa haluan kehittää substanssiosaamista, josta tykkään. En ota vastaan ylennystä johon liittyy alaisia. Olen sen ihan suoraan kertonut. Ja minulla on silti pätevyys myös ihmisten johtamiseen sikäli jos joskus sellaista haluan tehdä. Selvensikö?
Ei, et johda aikataulua, työtä, tavoitteita koska noita asioita ei johdeta. Teet suorittavaa työtä.
Koulutuksesi ei anna "pätevyyttä" ihmisten johtamiseen.
Tyylistäsi huomaa miksi sinusta ei koskaan tule hyvää johtajaa. Selvensikö?
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei tarvii tägätä minua noihin seksijuttuihin. Eivät edelleenkään kuulu tähän keskusteluun tai mielestäni muutenkaan koko kansan silmille.
Ja Google kääntäjää en käytä, mutta tajusin pointtisi.
T. Nainen KTM ja PS
Täällä ei voi tägätä ketään mihinkään.
Ei, et johda aikataulua, työtä, tavoitteita koska noita asioita ei johdeta. Teet suorittavaa työtä.
Koulutuksesi ei anna "pätevyyttä" ihmisten johtamiseen.
Tyylistäsi huomaa miksi sinusta ei koskaan tule hyvää johtajaa. Selvensikö?
Niin, mä tiedän että kaikki ei johda omaa aikataulua, työtä ja tavoitteita. Ehkä juuri siksi en halua olla se joka on vastuussa ja tilivelvollinen jos niin ei tapahdu! Jos sä luulet että sun rivityö on kurjaa, niin se on vielä kurjempaa esihenkilölle joka on vastuussa siitä miten teet tai et tee työtäsi.
Koulutus antaa pätevyyden, kokemus osaamisen.
Parempi kuin sinä, selvensikö? ;)
T. Nainen KTM ja PS
En minäkään jaksa enää ilmiantaa näitä törkykommentteja täällä 😫, sillä ne ilmestyvät uudelleen tänne 😤. Tästä ketjusta on tullut pervojen setien alusta 😡
Vierailija kirjoitti:
En minäkään jaksa enää ilmiantaa näitä törkykommentteja täällä 😫, sillä ne ilmestyvät uudelleen tänne 😤. Tästä ketjusta on tullut pervojen setien alusta 😡
Eniten ihmetyttää miksi monet tytöt sekä nuoret naiset eivät tee rikosilmoitusta, jos ovat joutuneet seksuaalirikoksen kohteeksi. Tällein he päästävät tekijän kuin koira veräjästä. Tekijä näin ollen saa jatkaa touhujaan täysin vapaasti, ennen kuin jää kiinni tai jos jää kiinni, sillä suurin osa varmaan ei koskaan jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan tämänlaiset ketjut aika raastavia lukea näin sinkkuna, mutta toisaalta saahan näistä helpotuksenkin. Hyvä tietää, että innokkaita seksikkäitä nuoria naisiakin on jossain, ehkä minullekin.
m54
Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme niin että hän istui kaluni päällä ja turvonnu pillu oli kiihottava ruiskasta omat sisään. KOKEMUSTA
Minä isäpuolena olen alkanut kiinnostumaan tytärpuolestani. Saunomme usein yhdessä ja olen huomannut miten hän on kehittynyt naiseksi lyhyessä ajassa. Nyt 15 vuotiaana pesen edelleen hänen selkänsä ja hän minun. Minun tekisi vain niin valtavasti mieli ikään kuin vahingossa antaa pesusienen pyyhkäistä peppua ja pimpsaan selänpesun varjolla. En tunne itseäni pervoksi mutta jostain syystä tuo nuori nainen saa minut ajattelemaan seksiä naisen kanssa ja nimenomaan hänen kanssaan. Tyydytänkin nykyään usein itseani uneksien hänestä. Onko muilla isäpuolisilla samanlaisia vaikeuksia tytärpuolen suhteen?
Hmm... Nuoret on aina nättejä ja hormonit hyrrää niin että feromonit vakuttavat lähiympäristöön. Jossain vaiheessa pääset kertomaan kukista ja mehiläisistä.
Juuri näin sen pitääkin mennä, vanhemmat miehet tykkää kauniista nuorista naisista ja nuoret naiset vanhemmista miehistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää miksi monet tytöt sekä nuoret naiset eivät tee rikosilmoitusta, jos ovat joutuneet seksuaalirikoksen kohteeksi. Tällein he päästävät tekijän kuin koira veräjästä. Tekijä näin ollen saa jatkaa touhujaan täysin vapaasti, ennen kuin jää kiinni tai jos jää kiinni, sillä suurin osa varmaan ei koskaan jää kiinni.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201803112200804332
Briteissä vasta on alkanut paljastumaan näitä tapauksia massoittain! Monet asiantuntijat pitää tätäkin tapausta vasta jäävuoren huippuna, sillä suuren osa jää täysin pimentoon, kun yleensä seksuaalirikoksen uhrit eivät kerro tapahtumasta kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet tekevät. Harvempi johtaa tu*mioon... prosessi on pitkä ja raskas. Ja kuulemma jopa traum*attinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä. Tähän kommenttiin vastasin ihan perussanoilla, mut meni sensuuriin. Eli ihan asialliset jutut sensuroidaan, ja kaiken maailman nöyryytysfantasiat menee heittämällä läpi🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas täällä uhria syyllistetään, ainahan se on uhrin syy jos joutuu seksuaalisenrikoksen kohteeksi ei tekijän.
"Briteissä vasta on alkanut paljastumaan näitä tapauksia massoittain! Monet asiantuntijat pitää tätäkin tapausta vasta jäävuoren huippuna, sillä suuren osa jää täysin pimentoon, kun yleensä seksuaalirikoksen uhrit eivät kerro tapahtumasta kenellekään."
Oksennus nousee kurkkuun. Mikä tekee näistä "ihmisistä" petoja? Kuin sairas voi ihminen olla, mut tossa määrin vielä! Ja sit vielä toi, ettei uskota, kun joku yrittää kertoa! Ihan järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihan liian usein ympäristö asettuu sen tekijän taakse eikä mitenkään halua uskoa että hän olisi voinut tehdä mitän väärää ja että syytösten on pakko olla keksittyjä. Siinä sitten se uhri joutuu liian usein itse syyttelyiden ja jopa vihan kohteeksi. Sen täytyy olla todella raskasta.
m54