Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
11421/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selailin pintapuolisesti näitä viestejä ja vaikuttaa, ettei tämä palsta ole saanut tuota ideologista kuilua  edes loivennettua.

Ei se ole palstamammojen tavoitteenakaan. Ne vihaavat miehiä ja jatkavat vihaamista loppuun asti.

Vierailija
11422/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selailin pintapuolisesti näitä viestejä ja vaikuttaa, ettei tämä palsta ole saanut tuota ideologista kuilua  edes loivennettua.

Niin kauan kuin, miehet alistavat sekä hyväksikäyttävät naisia, ideologista kuilu tulee laajentumaan. Miehet voivat itse vaikuttaa siihen, aloittamalla vaikka tuomitsemaan hyväksikäyttöä laajasti sekä lopettaa uhrin syyttelyn. Netistä että livenä on saanut kuulla naisten vähättelyä sekä syyllistämistä, jos jotain vakavaa on sattunut naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11423/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Briteissä vasta on alkanut paljastumaan näitä tapauksia massoittain! Monet asiantuntijat pitää tätäkin tapausta vasta jäävuoren huippuna, sillä suuren osa jää täysin pimentoon, kun yleensä seksuaalirikoksen uhrit eivät kerro tapahtumasta kenellekään."

Oksennus nousee kurkkuun. Mikä tekee näistä "ihmisistä" petoja? Kuin sairas voi ihminen olla, mut tossa määrin vielä! Ja sit vielä toi, ettei uskota, kun joku yrittää kertoa! Ihan järkyttävää. 

Näissä taitaa olla usein sukupolvien kierre. Se, jota on hyväkskäytetty, kasvaa hyväkskäyttäjäksi. Ei siis aina tietenkään. 

Tämähän se monesti on. Ja paradoksaalista on että sitä hyväksikäytettyä kyllä vielä säälitään joka suunnasta kun hän on se reppana lapsi mutta kun siitä sitten kasvaa se sisältä vahingoitettu nuori tai aikuinen niin hänet nähdään vain petona joka ei ansaitse edes ihmisarvoa.

Vierailija
11424/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin minä vihaan sydämeni pohjasta tähän ketjuun kirjoittaneita miehiä muutamaa normaalia miestä lukuunottamatta. Toivon teille pikaista ja tuskallista kuolemaa.

Vierailija
11425/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Briteissä vasta on alkanut paljastumaan näitä tapauksia massoittain! Monet asiantuntijat pitää tätäkin tapausta vasta jäävuoren huippuna, sillä suuren osa jää täysin pimentoon, kun yleensä seksuaalirikoksen uhrit eivät kerro tapahtumasta kenellekään."

Oksennus nousee kurkkuun. Mikä tekee näistä "ihmisistä" petoja? Kuin sairas voi ihminen olla, mut tossa määrin vielä! Ja sit vielä toi, ettei uskota, kun joku yrittää kertoa! Ihan järkyttävää. 

Filippiineillä jo 12-15-vuotiaan tytöt tulevat raskaaksi 20-40-vuotiaille miehille. Miehillä saattaa olla jo valmiiksi perhe olemassa silti he hyväksikäyttävät lapsia. Että semmoinen maailma missä elämme.

Suomeen sama kiitos, ennen kuin me suomalaiset kuollaan sukupuuttoon...

Kyseessä selvästi kovatasoisia panomiehiä, jotka sitten levittävät geenejänsä laajalle alueelle :D

Vierailija
11426/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin minä vihaan sydämeni pohjasta tähän ketjuun kirjoittaneita miehiä muutamaa normaalia miestä lukuunottamatta. Toivon teille pikaista ja tuskallista kuolemaa.

Vierailija
11427/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
11428/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamamman aviomies se siinä :D

Vierailija
11429/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pastamamman peräkammarin poika se siinä :D

Vierailija
11430/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiineillä jo 12-15-vuotiaan tytöt tulevat raskaaksi 20-40-vuotiaille miehille. Miehillä saattaa olla jo valmiiksi perhe olemassa silti he hyväksikäyttävät lapsia. Että semmoinen maailma missä elämme.

Kyseessä selvästi kovatasoisia panomiehiä, jotka sitten levittävät geenejänsä laajalle alueelle :D

Koska sitten voi likat laittaa masukuvan someen.

Vierailija
11431/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä isäpuolena olen alkanut kiinnostumaan tytärpuolestani. Saunomme usein yhdessä ja olen huomannut miten hän on kehittynyt naiseksi lyhyessä ajassa. Nyt 15 vuotiaana pesen edelleen hänen selkänsä ja hän minun. Minun tekisi vain niin valtavasti mieli ikään kuin vahingossa antaa pesusienen pyyhkäistä peppua ja pimpsaan selänpesun varjolla. En tunne itseäni pervoksi mutta jostain syystä tuo nuori nainen saa minut ajattelemaan seksiä naisen kanssa ja nimenomaan hänen kanssaan. Tyydytänkin nykyään usein itseani uneksien hänestä. Onko muilla isäpuolisilla samanlaisia vaikeuksia tytärpuolen suhteen?"

Olet varmaan ihana isäpuoli kun noin tykkäät tytärpuolestasi. Minä olen ukkipuoli, ja muakin on alkanu kiinostaa ja kiihottaa vaimon aikuinen tytär. Nyt myös hänen teini ikäinen tyttär. Hän on kasvanu ja kehittyny nopeasti. Pikkutytöstä on kasvanu ihana nuori nainen. Vielä viime kesänä saunottiin yhdessä mökillä. Pesin myös hänen selkänsä kun oltiin saunassa. Piti peitellä kovenevaa miehuutta, ettei hän huomannu mun kiihottumistani. Tyydytin sit itseni kun hän lähti saunasta ja samalla haistelin ja maistelin hänen ihanalle nuorelle naiselle tuoksuvia pikkareita. Että tällaista täälläkin.

Meillä taas nimenomaan tytärpuoli on ollut se joka ilmaisee kiinnostustaan kyselemällä ja ohimennen joskus jopa koskettelemalla. Hän on 14 vuotias ja hyvin kehittynyt. Kieltämättä siinä on jotain kielletyn hedelmän makua ja omatuntoni velloo hyväksynkö vai enkö hyväksy välillä. Vaikeinta onkin se, että nautin siitä jollain kierolla tavalla kun hän tulee lähelle ja kysyy lupaa koskettaa kullia joka on kovana kun olen esim. riisuutumassa mennäkseni suihkuun. Olen antanut luvan koettaa miltä kova kulli tuntuu ja hän on innoissaan esitellyt omia hieman nöpöttäviä pienehköjä nännejään vertaillut niitä äitiinsä nänneihin. Ne kerrat ovat olleet aika sähköisiä, enkä uskalla kertoa vaimolleni niistä mitään, varsinkin kun tunnen omantunnon pistoksia siitä, että minua jopa kiihottaa se kun tytärpuoli tekee näin. Hirvittää ja samalla tunnen kiihkoa siitä mitä tästä kaikesta vielä seuraakaan jos tämä jatkuu tällaisena.

Mua kiihottaa valtavasti ajatus kahdesta ja täysi-ikäisestä tytärpuolesta, jotka haluaisi yhdessä minut mukaan nautiskelemaan... Eipä tuollaista haavetta oikeassa elämässä varmaan koskaan pääse edes "lähelle"...?!

Onpas herkullinen aihe. Kiihottaa ajatus just tollasesta hetkestä joka voi johtaa mihin vaan. Mulla ei oo tytärtä mut haluisin just jonku naisen kanssa kokee jotain tollasta viatonta ihmettelyy vaik siitä että "oho, miks sun nänni on noin suuri" . Sit sais maistaa . Tyydytän itseeni tosi paljo ja just tälläset jutut kiihottaa ihan hulluna.

Olen poika 17v. Vastaava kokemus minulla on tätini tyttären kanssa. Vei aikaa että pystyimme tunnustamaan selvän kumpaakin kiinnostavan tosiasian. Mutta lopulta se saippuoiva käsi valui alemmas. Kannattaa kysyä pidätkö. Minä vastasin suihkussa levittämällä jalkani.

Vierailija
11432/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne rantautuneet miehet tykkäävät maan naistensa muhkeasta perseestä ja suomityttö tarjoaa👍

Vierailija
11433/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsethän sinä äm mä täältä pois, sen kun muutat vaan. Kaatiksella on tilaa sulle ja sohvalles, toisten rottien kanssa!

Vierailija
11434/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä isäpuolena olen alkanut kiinnostumaan tytärpuolestani. Saunomme usein yhdessä ja olen huomannut miten hän on kehittynyt naiseksi lyhyessä ajassa. Nyt 15 vuotiaana pesen edelleen hänen selkänsä ja hän minun. Minun tekisi vain niin valtavasti mieli ikään kuin vahingossa antaa pesusienen pyyhkäistä peppua ja pimpsaan selänpesun varjolla. En tunne itseäni pervoksi mutta jostain syystä tuo nuori nainen saa minut ajattelemaan seksiä naisen kanssa ja nimenomaan hänen kanssaan. Tyydytänkin nykyään usein itseani uneksien hänestä. Onko muilla isäpuolisilla samanlaisia vaikeuksia tytärpuolen suhteen?"

Olet varmaan ihana isäpuoli kun noin tykkäät tytärpuolestasi. Minä olen ukkipuoli, ja muakin on alkanu kiinostaa ja kiihottaa vaimon aikuinen tytär. Nyt myös hänen teini ikäinen tyttär. Hän on kasvanu ja kehittyny nopeasti. Pikkutytöstä on kasvanu ihana nuori nainen. Vielä viime kesänä saunottiin yhdessä mökillä. Pesin myös hänen selkänsä kun oltiin saunassa. Piti peitellä kovenevaa miehuutta, ettei hän huomannu mun kiihottumistani. Tyydytin sit itseni kun hän lähti saunasta ja samalla haistelin ja maistelin hänen ihanalle nuorelle naiselle tuoksuvia pikkareita. Että tällaista täälläkin.

Meillä taas nimenomaan tytärpuoli on ollut se joka ilmaisee kiinnostustaan kyselemällä ja ohimennen joskus jopa koskettelemalla. Hän on 14 vuotias ja hyvin kehittynyt. Kieltämättä siinä on jotain kielletyn hedelmän makua ja omatuntoni velloo hyväksynkö vai enkö hyväksy välillä. Vaikeinta onkin se, että nautin siitä jollain kierolla tavalla kun hän tulee lähelle ja kysyy lupaa koskettaa kullia joka on kovana kun olen esim. riisuutumassa mennäkseni suihkuun. Olen antanut luvan koettaa miltä kova kulli tuntuu ja hän on innoissaan esitellyt omia hieman nöpöttäviä pienehköjä nännejään vertaillut niitä äitiinsä nänneihin. Ne kerrat ovat olleet aika sähköisiä, enkä uskalla kertoa vaimolleni niistä mitään, varsinkin kun tunnen omantunnon pistoksia siitä, että minua jopa kiihottaa se kun tytärpuoli tekee näin. Hirvittää ja samalla tunnen kiihkoa siitä mitä tästä kaikesta vielä seuraakaan jos tämä jatkuu tällaisena.

Mua kiihottaa valtavasti ajatus kahdesta ja täysi-ikäisestä tytärpuolesta, jotka haluaisi yhdessä minut mukaan nautiskelemaan... Eipä tuollaista haavetta oikeassa elämässä varmaan koskaan pääse edes "lähelle"...?!

Onpas herkullinen aihe. Kiihottaa ajatus just tollasesta hetkestä joka voi johtaa mihin vaan. Mulla ei oo tytärtä mut haluisin just jonku naisen kanssa kokee jotain tollasta viatonta ihmettelyy vaik siitä että "oho, miks sun nänni on noin suuri" . Sit sais maistaa . Tyydytän itseeni tosi paljo ja just tälläset jutut kiihottaa ihan hulluna.

Olen poika 17v. Vastaava kokemus minulla on tätini tyttären kanssa. Vei aikaa että pystyimme tunnustamaan selvän kumpaakin kiinnostavan tosiasian. Mutta lopulta se saippuoiva käsi valui alemmas. Kannattaa kysyä pidätkö. Minä vastasin suihkussa levittämällä jalkani.

Rohkeasti kokeilemaan vaan, jos tyttö vaikka innostuisi

Vierailija
11435/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista lukea erikoisia, tiedän juttujanne täällä.

Vierailija
11436/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Alat ehkä pikkuhiljaa tajuta miltä tuntuu miehenä osallistua keskusteluun, kun saat heti jonkun mielisairaan akkalauman kimppuusi. Kaikki sanomisesikin vääristellään."

No itse olen osallistunut tähänkin keskusteluun monta kertaa näin miehenä enkä ole saanut ketään kimppuuni. Jos sinun kimppuusi käyydään aina niin voi olla syytä katsoa peiliin ja miettiä mikä sen saattaa aiheuttaa. Se kun luultavasti on joku ihan muu kuin se että olet mies.

Kiinnostavaa olisikin keskustelu, joka ei olisi niin ilmeisen sukupuolittunutta. Vastaaottoa ei ratkaisisi se, kuka kirjoittaa, vaan vain sisältö. Se voi kyl olla vaikeaa.

Vierailija
11437/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan tämänlaiset ketjut aika raastavia lukea näin sinkkuna, mutta toisaalta saahan näistä helpotuksenkin. Hyvä tietää, että innokkaita seksikkäitä nuoria naisiakin on jossain, ehkä minullekin. 

m54

Kaunis naiseni tytärpuoli ja minä puhuttiin että otetaan useampi mies. 6 miestä tuli ja juotettiin tytärpuoli ja sitten hän oli keskellä ja riisuimme hänet. Kaunista vartaloa ja rintoja pillua hierottiin. Sit eka mies otti ensin lattialla ja mällit sisään. kaksi sen jälkeen ja itse annoin suuhun ja nieli kaiken. Yön aikana joka jaksoi pani häntä takaa päin. Oli sisältä spermassa ja hiuksista alas pantu joka paikkaan. Sit jäimme kaksin ja otimme nii

No eivät varmasti ketä vaan. Saavat varmasri jonkun naisen, mutta lyös vetoa, ettei ihan kaikki maailman naiset ole halukkaita heille lähtemään.

Vierailija
11438/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä taitaa olla usein sukupolvien kierre. Se, jota on hyväkskäytetty, kasvaa hyväkskäyttäjäksi. Ei siis aina tietenkään. 

Tämähän se monesti on. Ja paradoksaalista on että sitä hyväksikäytettyä kyllä vielä säälitään joka suunnasta kun hän on se reppana lapsi mutta kun siitä sitten kasvaa se sisältä vahingoitettu

No tekojensa kautta on ymmärrettävää, että ihmistä ei hyväksytä. Itse olen täysin väkivaltaa vastaan, mutta jos kukaan olisi kumpaakaan lapseen edes yrittänyt, en usko, että itseäni olisin kyennyt mitenkään hillitsemään kostoa ajatellen. 

Jos hyväkskäytetyn lapsen trauma osataan hoitaa oikein, luulis ettei kierre jatku. Englannissa kauheinta tapahtuman jälkeen on se, ettei lapsia uskottu, kunnkerroivat.

Vierailija
11439/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole palstamammojen tavoitteenakaan. Ne vihaavat miehiä ja jatkavat vihaamista loppuun asti.

Miksi sinä puhut meidän puolesta? Mikä sinä olet päättämään meidän tunteista miehiä kohtaan? Kuten usein on tullut ilmi, täällä ollaan aika tiukkoina monia palstamiehiä kohtaan, johtuen teidän äll*ttävistä postauksista. Aika harva on osoittanut muita kohtaan mitään vih*a, päinvastoin. Kaikkien puolesta en tietenkään voi sanoa.

Vierailija
11440/23034 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, et johda aikataulua, työtä, tavoitteita koska noita asioita ei johdeta. Teet suorittavaa työtä.

Koulutuksesi ei anna "pätevyyttä" ihmisten johtamiseen.

Tyylistäsi huomaa miksi sinusta ei koskaan tule hyvää johtajaa. Selvensikö?

Niin, mä tiedän että kaikki ei johda omaa aikataulua, työtä ja tavoitteita. Ehkä juuri siksi en halua olla se joka on vastuussa ja tilivelvollinen jos niin ei tapahdu! Jos sä luulet että sun rivityö on kurjaa, niin se on vielä kurjempaa esihenkilölle joka on vastuussa siitä miten teet tai et tee työtäsi. 

Koulutus antaa pätevyyden, kokemus osaamisen. 

Parempi kuin sinä, selvensikö? ;)

T. Nainen KTM ja PS 

Aikataulut annetaan sinulle, et johda niitä.

Ja pysyn aikaisemmassa kannassani, hyvää johtajaa sinusta ei tule vaikka leikkisit pätevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi