Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dcfcf951-8d17-418c-a147-58c853d088c7
Mies vaan makaa vankilan sellissä, kun vaimo maksaa laskut yksin ja hoitaa lapset, että semmoisia suomalaiset isät ovat!
Vaimo maksaa omaa tyhmyyttään laskuja, mikä on ihan oikein vaimolle, jos sekaantuu rikollisiin ja tekee vielä lapsia niille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan makaa vankilan sellissä, kun vaimo maksaa laskut yksin ja hoitaa lapset, että semmoisia suomalaiset isät ovat!
Vaimo maksaa omaa tyhmyyttään laskuja, mikä on ihan oikein vaimolle, jos sekaantuu rikollisiin ja tekee vielä lapsia niille!
Rikollisen häpeä, vain ja ainoastaan. Muut ovat sijaiskärsiviä.
Vierailija kirjoitti:
"Itse olen osannut pistää naiset aina hiljaiseksi tavalla toi toisella, pienten erimielisyyksien jälkeen, joita naiset ovat alkaneet pohtimaan jälkiketeen. Tällein kaikki ovat voittaneet lopuksi."
Kuule poju, kukaan ei usko sinua. Kaikki tietää, että käyt vielä peruskoulua.
Apuluokalla vielä vai mitä ne nykyään on ne luokat jossa ne ei niin hyvin pärjäävät opiskelee.
Tai jos on aikuinen niin varmaan se joka hakkaa äitinsä hiljaiseksi ja uhkailee sitten perään, ettei muori uskalla puhua kenellekään. Todella sairas yksilö, todella sairas. Syntyykö joku valmiiksi mätänä vai muutuuko jossakin vaiheessa tuollaiseksi? Törkyjä vauvapalstalla päiväkaudet sepittäväksi pelleksi?
Eihän ne miehet jotka fantasisoi väkivallalla ja alistamisella käy täysillä.
Vierailija kirjoitti:
"Pikkasen" on luvut taas keksitty päästä, mut sehän ei haittaa, kun tavoite on vain haukkua naisia.
Enimmäkseen täällä miehet ilmaisevat katkeruutta naisia kohtaan, mikä on hassua, jos miehillä menee hyvin. Tosin nää oksentelijat eivät kyllä vakuuta...et niin kovin hyvin menis."
Jos luvuissa on jotain vikaa, niin korjaa sitten äläkä jauha paskaa.
"Palkansaajilla oli vuonna 2022 keskimäärin 13 päivää sairauspoissaoloja, joista miehillä 12 ja naisilla 14."
Tilastokeskus
Katkaravuilla menee lujaa tässä ketjussa:DD
Vierailija kirjoitti:
"On aivan oikein että naisillakin on vihdoinkin päätäntävaltaa ja mahdollisuuksia elää haluamansa näköistä elämää. Sekös monia miehiä harmittaa."
En millään keksinyt, että mikä miehiä voisi harmittaa, kun enemmistö naisista syö psyykenlääkkeitä kuin karkkia, yli 100 000 alle 30v naista ovat jatkuvasti sairauslomilla mt-ongelmien takia ja enää alle 20% naisista on normaalipainoisia. Päihteidenkin käytössä menneet jo miehistä ohi. Ja luehan naisten kommentteja miehille täällä, ovat todella vihaisia ja katkeruutta täynnä.
"Naisten osuus Suomen koko väestön alkoholikulutuksesta on noin 20 %. Nainen juo edelleen harvemmin ja vähemmän kerralla kuin mies. Täysraittius on naisten keskuudessa edelleen yleisempää, mutta sukupuolierot ovat tämänkin suhteen kaventuneet; aikavälillä 198498 täysraittiiden miesten osuus pysyi 10 %:ssa, kun täysraittiiden naisten osuus pieneni 27 %:sta 14 %:iin."
Duodecimlehti
Rasittava tää tyyli tällä tietyllä porukalla. Kaiken maailman lukuja ja valheita voi heitellä toisten mustamaalaamiseksi, ilman mitään lähteitä tietenkin. Kyse ei siis ole totuudesta, tavoitteena vain mustamaalaus. Sit muiden kontoille jää oikeiden lukujen kaivaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollisen häpeä, vain ja ainoastaan. Muut ovat sijaiskärsiviä.
Ei kukaan ole pakottanut menemään naimisiin rikollisen kanssa. Ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kelan elättejä nuokin loppujen lopuksi on! Olisi kaikille parempi että kyseinen nainen ei lisääntyisi enää kaiken maailman linnakundien kanssa! Ihanaa varmaan lapsia kiusataan koulussa, koska isä istuu vankilassa eikä lapsilla ole läsnä olevaa isää kotona....
Ei naiset välitä lapsista vulvalla he pääsäännöllisesti ajattelevat!
Siinä alapääajattelussa miehet kyllä vievät moninkertaisesti voiton, kuten ketjun kommentit osoittaa. Palstaukkeleilla erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo itse on vastuussa omasta elämästä, kun valitsi tuollaisen kovan jätkän kumppanikseen, jolla on lippis väärinpäin kuvissa. Kuvista päätellen kyseessä on jännämies, harmittaa lapsia todella, mutta ei sille enää mitään voi.
Normaali työssäkäyvä mies ei naisille enää kelpaa, vaan pitää olla kaikkea muuta, jotta nainen edes vilkaisisi tätä päivänä sinua päin!
Normaali työssäkäyvä mies löytää netistä toinen toistaan kauniimpia vuokratyttöystäviä, joita voi käydä tapaamassa silloin kun huvittaa. Eivät valita päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistohan sitä tuubaa suoltaa joka tuutista ja se kun on niin edistyksellistä ja vasemmisto ajoi sujuvasti vasemmalta ohi kun se kapitalistinen markkinatalous on kaajettava ja sosialistinen politbyroo on pakko saaha päättään kansan puolesta mikä se kulloinkin on puolueelle parasta.Vihervasemmiston propaganda "luonnosta, ihmisoikeuksista, pienen ihmisen puolessta" yms. tehoaa hyvin hieman yksinkertaisiin naisiin ja ryhmäpaine vie loputkin mennessä ja kuka se uskaltaa nousta vastarintaan wokettamista ja cancellinkia vastaan, kuten joku sanoi "vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan". Toki on aina sellaisiakin vastarannan kiiskejä jotka kyseen alaistavat propagandan katteettomina ja tyhjinä puheina, mutta he saavatkin sitten tuta nahoissaan kerettiläisyytensä somessa "äärioikeistamisina, fasisminia, persuiluna, rasismina" yms. vasemmiston ulostuksina. On siis parasta pitää turpa kiinni ja seurattava vasemmiston kellokkaita lahtipenkkiin eli siihen työläiste
Wokeltamisen ja canceloinnon sijaan maalittaminen on fiksua ja asioita edistävää puuhaa?
Jännä, et kouluttautunut ryhmä nähdään tyhmänä, ja se kelkasta pudonnut porukka sit jotenkin fiksuna. Tällee karkeesti ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
"On käynyt näin, että olen rakastunut sotkuiseen naiseen. Ei vaivautunut asuntoaan siivoamaan kun sinne menin, tai vielä pelottavampaa oli jo siivonnut.
Kaunis nainen, tapailtu 3kk, hauska, kiva, sympaattinen, pitää itsestään huolta, siistit vaatteet, auttaa muita, nauraa jutuilleni, harrastaa paljon liikuntaa ja kulttuuria. Hymykuopat ja kaikkea. Ei ikinä uskoisi, että asuu sellaisessa läävässä!
Hänen asuntonsa oli aivan täynnä vaatteita, lattialla, sohvilla, sängyllä, kylpyammeessa! Kirjoja ja papreita pitkin asuntoa sekaisissa kasoissa, Yksi seinä kokonaan peiliä ja sitä vasten hylly joka norkui erilaisia pulloja ja rasvoja.. Ehkä kamalin oli se _likaisten_ kahvikuppien määrä keittiössä....
Kannattaako nyt luovuttaa??? Itse olen todella siisti."
Se siitä naisten siisteydestä.
Siis toi olisi mulle ihan katastrofi. 😅🙈 mutta sitähän on tutkittu että kaikkia ei jostain syystä sotku samalla tavalla häiritse kuin toisia. Minä kuulun kyllä niihin joita häiritsee.
Ja käsittääkseni oma ulkonäkö on sitten vasta viimeisiä asioita jotka elämänhallinnassa pettää. Tietysti toivoisin ettei kukaan ajaudu tällaiseen kodin, ulkonäön tai muiden asioiden kanssa.
T. Nainen KTM ja PS
Rasismi on aina tuomittava. Ei selityksiä. Kokonaisten ihmisryhmien leimaaminen joksikin on kuilun luomista stereotyyppisiä keksittyjä kategorioita käyttäen. Maahanmuuttajissa, kuten kaikissa muissakin ihmisryhmissä on monenlaisia yksilöitä. Yleistäminen valiten tahallaan vain jokin identiteettikategoria ja jättäen muut tarkoituksella pois luo tahallista kuilua ihmisten välille ja provosoi ajattelemaan ja käyttäytymään tietyllä tavalla. Ei olla hyvällä tiellä kun ihmiskunta ei vieläkään tätä ikiaikaista totuutta ymmärrä...
Tämä oli hyvin sanottu ja kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä, en olisi ehkä kyennyt näin tyylikkäästi asiaa ilmaisemaan. Hyvää pohdintaa ja toivon että tämä antoi aihetta ajatteluun.
Tässä on myös esimerkki hyvästä argumentoinnista. Ketään ei teilata, perustellaan oma näkökulma asiallisesti ja rakennetaan konsensusta.
T. Nainen KTM ja PS
Ryhmäpaine tehoaa lähes aina, mutta ei kaikkiin, mutta he jäävätkin sitten yhteiskunta hierarkiassa jonnekkin alimmille tasoille opintolainoineen, työttöminä, velkaisina ja ehkä vielä ilman kortteeriakin.Se häikäisevä tulevaisuus meni ohi kun piti ajatella ite ja vielä sanoakki se tovereille, savustushan siitä kampukselle tuli josta toverit sitten tuuppivat porukan petturin "natsirasistifasitipersun" kadulle.
Ryhmäpaineen välttää ajattelemalla ja pohtimalla asioita itse. ei vaan oteta sitä minkä joku valmiina ja valmiiksi antaa. Pohditaan syvemmin. Näen logiikkaasi vain jos oletetaan ettei ihminen ajattele vaan ottaa kaiken lukemansa ja kuulemansa sellaisenaan vastaan.
Kavereille ei välttämättä kannata näistä puhua, ellei ole varmaa että ymmärtää tarvittaessa eri tavalla ajattelevia. Jos tiedät että näin ei ole, niin helpommalla pääset jos et puhu. Mutta toki voit asiallisesti kysyen haastaa toista perustelemaan omia uskomuksia. Tai jos muu ei auta, niin vaihda seuraa. Minä olen ainoa PS omassa viiteryhmässäni (nainen ja maisteri), omassa perheessä ja omassa kaveripiirissä. Ihan hyvin pärjätään silti.
Että ei laiteta edellä mainittuja asioita puolueiden piikkiin vaan otetaan itse vastuu omasta ajattelusta ja tekemisistä.
T. Nainen KTM ja PS
"Joo, taasko tämä pervojen puolustaminen alkaa? Miten voi sanoa edes noin? Tiedän kertomukset eivät edes liity ap:n aiheeseen mitenkään... teille on omat ketjut olemassa!"
--
Olet kyllä typerä, kun vastailet näille idi ooteille, samalla ruokit näitä idi ootteja kirjoittamaan lisää paskaa tänne...
Vierailija kirjoitti:
"Joo, taasko tämä pervojen puolustaminen alkaa? Miten voi sanoa edes noin? Tiedän kertomukset eivät edes liity ap:n aiheeseen mitenkään... teille on omat ketjut olemassa!"
--
Olet kyllä typerä, kun vastailet näille idi ooteille, samalla ruokit näitä idi ootteja kirjoittamaan lisää paskaa tänne...
No mitä voi odottaakaan naiselta? Ei naista ole luotu tällaiseen, nainen osaa tehdä vaan kotitöitä sekä olemalla kotona. Kaikki muu on naiselle liian haastavaa, sen takia miehet hoitaakin haastavat työt, niitä kutsutaan myös nimellä miesten työt, naisilla taas on helpot työt, niitä puolestaan kutsutaan naisten töiksi.
"Wokeltamisen ja canceloinnon sijaan maalittaminen on fiksua ja asioita edistävää puuhaa?
Jännä, et kouluttautunut ryhmä nähdään tyhmänä, ja se kelkasta pudonnut porukka sit jotenkin fiksuna. Tällee karkeesti ilmaistuna."
Eihän se korkea koulutus viisautta tuo kun on kansallissosialismiin, kommunismiin tms. sevonnu, aika jännä juttu muuten että väität sitä "maalittamiseksi" ja kyllähän nämä "asioita edistävät" ovat hyvin yhteiskunnan saattamisessa kumoukselliseen tilaan siinä edistämisen kelkassa pysyneet. Ylioppilaskunnat ja opiskelijayhdistykset yms. organisaatiot tehokkaasti wokettaa ja cancelloivat ulos kaiken vastarinnan "taantumuksellisena" aivan kuten monilla työmaillakin toverit savustavat porukalla kepulaisen, persun ja kokkarin työmaalta joka on aivan mafian meininkiä.On käynnissä hiljainen vallankumous laillisen kansan valitseman hallituksen kaatamiseksi ja sosialistisen onnelan pystyttämiseksi josta ihmiset yrittävät sitten paeta, jos pääsevät. Ei todellakaan hyvältä näytä vasemmiston touhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
No mitä voi odottaakaan naiselta? Ei naista ole luotu tällaiseen, nainen osaa tehdä vaan kotitöitä sekä olemalla kotona. Kaikki muu on naiselle liian haastavaa, sen takia miehet hoitaakin haastavat työt, niitä kutsutaan myös nimellä miesten työt, naisilla taas on helpot työt, niitä puolestaan kutsutaan naisten töiksi.
No minä odotan että joku vastaisi jotain asiallista ja aiheeseen liittyvää. Tuossa muutamia pointteja otin itsekin esiin ja eipä kukaan ole vastannut.
Riitely, vähättely ja sopimattomat puheet kyllä onnistuu mutta mitenkäs tuo asiallinen keskustelu?
Täällä on työpäivä tehty, koti siivottu, mies huomioitu, huominen työpäivä suunniteltu. Ja kyllä asiallinen keskustelu onnistuu myös. Että suotta vähättelet täällä naisia.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Olin silloin lääkisopiskelija ja paras panoni oli kesäkuun alussa 1998, kun kämpilleni tuli netistä bongattu varattu 18-vee kimuli. Itse olin 25-vee, viimeistä kesää poikamiehenä. Tämä nymfomaani oli kyllä teknisesta ottaen ihan omalla tasollaan 🤤. Tiesi miten juipin saa tulemaan kerta toisensa jälkeen, vaikka luulin jo ettei enää ota eteen. Parasta oli kun panin häntä noin kolmen aikaan aamuyöstä parvekkeella kaidetta vasten takaapäin 😍, orgasmissaan hän kiljui nimeäni niin että kaikki viihteeltä tulijat varmasti kuulivat kuka oli panemassa. "Vit tu mitä elukoita... 😆" kuului katkeraa kommenttia jostain ikkunasta. Yläkerran tyttösolun asukkien mielestä olin tuon tapahtuman jälkeen varsin mielenkiintoinen tuttavuus. Ja yhtä heistä loppujen lopuksi sitten nusaisinkin... 😉"
Minun irstain pano oli ylioppilaskunnan itsenäisyyspäiväjuhlilla. Hetken mielijohteesta raahasin silloinsen tyttökaverini tyhjään komeroon. Nostelin sen iltapukua, kähmin korsettia, sukkanauhoja ja jalkoväliä. Sitten käänsin sen ympäri ja riuhdoin stringit veks. Panin häntä siellä komerossa. Rajusti. Tyttökaveri hoki koko ajan että älä laukee, älä laukee, tulee sotkua. Mutta laukesinhan minä ja kunnolla.
Hän pyyhki itteensä stringeihin ja sulloi ne käsilaukkuun. Katsoin hänen vaikeaa ilmettään vessajonossa.
Heh
T. AlfaUros 💪👈!
Kyllä on ilo kuulla että en ole ainoa, jolle sattuu ja tapahtuu kaikenlaisia seikkailua sekä seksikohtauksia naisten kanssa =)
Vierailija kirjoitti:
"Wokeltamisen ja canceloinnon sijaan maalittaminen on fiksua ja asioita edistävää puuhaa?
Jännä, et kouluttautunut ryhmä nähdään tyhmänä, ja se kelkasta pudonnut porukka sit jotenkin fiksuna. Tällee karkeesti ilmaistuna."
Eihän se korkea koulutus viisautta tuo kun on kansallissosialismiin, kommunismiin tms. sevonnu, aika jännä juttu muuten että väität sitä "maalittamiseksi" ja kyllähän nämä "asioita edistävät" ovat hyvin yhteiskunnan saattamisessa kumoukselliseen tilaan siinä edistämisen kelkassa pysyneet. Ylioppilaskunnat ja opiskelijayhdistykset yms. organisaatiot tehokkaasti wokettaa ja cancelloivat ulos kaiken vastarinnan "taantumuksellisena" aivan kuten monilla työmaillakin toverit savustavat porukalla kepulaisen, persun ja kokkarin työmaalta joka on aivan mafian meininkiä.On käynnissä hiljainen vallankumous laillisen kansan valitseman hallituksen kaatamiseksi ja sosialistisen onnelan pystyttämiseksi jo
Yliopistossa on aina pieniä aatteellisia vähemmistöryhmittymiä. Ja myönnän että minunkin opiskeluvuosien ja vaalipäivien aikaan pun.vih. puolueet olivat aika näkyvästi esillä tietyillä tiedekunnilla. Ja antaa olla. Ei ne minun ajatteluuni vaikuttaneet.
En lähtenyt yliopistossa enkä työelämässä omaa puolekantaa avaamaan, mutta ei sitä kukaan ole kysyäkään osannut. Vrm olettavat että kokoomus tjsp.
Jälleen kerran olennaista on itse ajatella ja harkita omia valintoja. Muiden vastaaviin emme voi vaikuttaa.
T. Nainen KTM ja PS
Kuten sinäkin tietysti vastaat naisten tarpeisiin ja toiveisiin. Vastavuoroisuus or no deal. Siihen asti kun et osaa hyötyäsi konkretisoida naiselle, niin jätä nämäkin puheet omaan tietoisia. Matka mieheksi on vasta kesken.