Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
10701/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaajaa hymyillen toteat. Puhut yleisesti kaikesta miesvihasta. Eli kaikesta, minkä vaan voitte tulkita miesvihaksi. Yleisesti yhteiskunnassa vai vain tässä keskustelussa?

Minä osaan kertoa ihan tarkalleen, mikä on  herättänyt miesvihaa meidän palstailioiden keskuudessa. Miesten tänne kirjoittamat jutut. Siis ne haaveet ja muistelot. Lisäksi tietty kaikki se halveksunta ja nimittelyt vaan lisäävät asiaa. Nämä ovat selkeitä ja konkreettisia asioita. 

Pari yritystä on ollut puhua ihan tuosta aloituksesta, mutta ne hukkuu näihin hyökkäilyihin ja naisiin kohdistettuun halveksuntaan."

Milloin te tajuatte, että 99% naisiin kohdistuvasta vihasta tulee toisilta naisilta?  Ettekö todella ymmärrä, että te naiset perustatte missien, mallien tai yleensäkin kauniiden ja menestyneiden naisten haukkumisketjuja? Miksi olette niin älykääpiöitä, että syyllistätte miehiä? Ettekö ole koskaan kohdanneet mask

En ole aloittanut, enkä ollut yhdessäkään tuollaisessa ketjussa. Onko sinun perustelu omalle naisvihalle siis se, että jotkut naiset haukkuu missejä ja malleja? 

En voi ottaa kantaa mihinkään muuhun kuin tähän, jossa nyt olen. Tämä miehiltä tuleva naisviha tässä ketjussa on ihan järkyttävää. Se olis ihan ok, ettei vaan pidä, välitä tai kiinnosta. Mutta tuo alistus- ym. haaveet tekee tästä ihan sairaan ilmiön.

Vierailija
10702/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sekopäistä tekstiä taas näiltä meidän pojilta.

Mä haluisin muistuttaa et te ette keskustele täälä miesten kanssa, vaan poikien kaikista surkeimman ja epäonnistuneimman desiilin kanssa, ensimmäiselläkään miehellä ei ole aikaa tai halua itkeä keskustelupalstalla silmitöntä naisvihaa.

Ei, kyllä nuo on ihan tavallisia suomalaisia miehiä, Kaikki miehet ovat tuollaisia, sinäkin olet tällä palstalla levittämässä tuota naisvihaa. Toivottavasti kuolet jossain onnettomuudessa kun sinua ei saada ajoissa pois palavasta autosta. Olen potilailta kuullut kuinka he haistoivat oman palavan lihansa kun olivat jumissa autossaan. Se haju ei kuulemma häviä koskaan mielestä.

t. nainen, sairaanhoitaja, vasemmisto

Tämä sinun mukanokkela spämmäys muuttuu koko ajan huonommaksi. Alat olla kyllä jollain rajalla noilla jutuillas. Toivottavasti saisit jonkun helpotuksen, koska et selvästi voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10703/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑

Sivulta 522 lähtien + mahdollisesti poistetut kommentit, on täällä yksi ihminen monta sivua copy + paste noita samoja törkeyksiä. 

Jokainen voi päässä laskea montako kommenttia puutaheinää on tänään nimitetty jos tälle palstalle on eksynyt. 

Vierailija
10704/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole aloittanut, enkä ollut yhdessäkään tuollaisessa ketjussa. Onko sinun perustelu omalle naisvihalle siis se, että jotkut naiset haukkuu missejä ja malleja? 

En voi ottaa kantaa mihinkään muuhun kuin tähän, jossa nyt olen. Tämä miehiltä tuleva naisviha tässä ketjussa on ihan järkyttävää. Se olis ihan ok, ettei vaan pidä, välitä tai kiinnosta. Mutta tuo alistus- ym. haaveet tekee tästä ihan sairaan ilmiön."

Minun pitäisi siis alkaa vihaamaan naisia? En suostu, sorry siitä. Eikä naisviha ole sitä, että miehet kritisoivat, nauravat tai muuten hupailevat naisten suoltamille älyttömyyksille. Aito naisviha tulee edelleen aina toisilta naisilta. En tiedä oletko työelämässä, mutta varsinkin suorittavan tason työpaikoissa kaksi naista alkaa puhumaan yleensä paskaa kolmannesta joka poistuu paikalta esim. työtehtäviin. Olen nimittäin nähnyt tuota ihan oikeassa elämässäkin esimiestehtävissä. Sitten taas ollaan hyvää pataa kaikille ihan muina naisina saman suklaavohvelipaketin ääressä kahvipöydässä.

Vierailija
10705/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole aloittanut, enkä ollut yhdessäkään tuollaisessa ketjussa. Onko sinun perustelu omalle naisvihalle siis se, että jotkut naiset haukkuu missejä ja malleja? 

En voi ottaa kantaa mihinkään muuhun kuin tähän, jossa nyt olen. Tämä miehiltä tuleva naisviha tässä ketjussa on ihan järkyttävää. Se olis ihan ok, ettei vaan pidä, välitä tai kiinnosta. Mutta tuo alistus- ym. haaveet tekee tästä ihan sairaan ilmiön."

Minun pitäisi siis alkaa vihaamaan naisia? En suostu, sorry siitä. Eikä naisviha ole sitä, että miehet kritisoivat, nauravat tai muuten hupailevat naisten suoltamille älyttömyyksille. Aito naisviha tulee edelleen aina toisilta naisilta. En tiedä oletko työelämässä, mutta varsinkin suorittavan tason työpaikoissa kaksi naista alkaa puhumaan yleensä paskaa kolmannesta joka poistuu paikalta esim. työtehtäviin. Olen nimittäin nähnyt tuota ihan oikeassa elämässäkin esimiestehtävissä. Sitten ta

Kyllä sitä ihan naisvihaksi kutsutaan, jos suhtautuu yleisesti naisiin väheksyen, naureskellen ja pilkaten. Toi yleistys kuuluu nimenomaan siihen kuvaan. Se on se suurin ero näissä tämänkin ketjun kommenteissa. Kaikki yleistys on sitä itseään, puolin ja toisin. 

Vierailija
10706/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä sitä ihan naisvihaksi kutsutaan, jos suhtautuu yleisesti naisiin väheksyen, naureskellen ja pilkaten. Toi yleistys kuuluu nimenomaan siihen kuvaan. Se on se suurin ero näissä tämänkin ketjun kommenteissa. Kaikki yleistys on sitä itseään, puolin ja toisin."

Voihan sitä kutsua miksi tahansa kuten sitä, että jos mies katsoo hyvännäköistä naista liian pitkään, niin se on seksuaalista ahdistelua. Ei se silti ole seksuaalista ahdistelua, vaikka lumihiutalenainen mt-ongelmineen sen niin kokee.

Vierailija
10707/23034 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi siis alkaa vihaamaan naisia? En suostu, sorry siitä. Eikä naisviha ole sitä, että miehet kritisoivat, nauravat tai muuten hupailevat naisten suoltamille älyttömyyksille. Aito naisviha tulee edelleen aina toisilta naisilta. En tiedä oletko työelämässä, mutta varsinkin suorittavan tason työpaikoissa kaksi naista alkaa puhumaan yleensä paskaa kolmannesta joka poistuu paikalta esim. työtehtäviin. Olen nimittäin nähnyt tuota ihan oikeassa elämässäkin esimiestehtävissä. Sitten ta

Ei toisista juoruilu ole pelkästään naisten juttu. Eräässä työpaikassa miehet kirjoittivat juoruja muista työntekijöistä vihkoon. Toisilleen siis tiedoksi. 

Sosiologisesti juoruili on ollut perinteisesti tiedonvälitystä ja toimii myös sosialisena liimana. Tietenkin siinäkin on rajansa, kuinka rumasti sitä tekee.

Vierailija
10708/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti muutkin jaksavat ilmota näistä asiattomista viesteistä. Poistuu nopeammin, jos useampi ilmoittaa asiattomaksi

Ime mun löysää kullii!

Vierailija
10709/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti muutkin jaksavat ilmota näistä asiattomista viesteistä. Poistuu nopeammin, jos useampi ilmoittaa asiattomaksi

Ime mun löysää kullii!

https://rule34xyz.b-cdn.net/posts/3281/3281582/3281582.picsmall.jpg

Av-mamman tytär otti liian ison palan :D

Vierailija
10710/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras ketju ikinä mitä olen lukenut täällä palstalla! Jatkakaa olkaa hyvä!

Lisää samanlaista

Minulla olisi tosi kertomus 70-luvulta!

Olimme niin sanotusti vieraalle maalle eli pois kotipaikkakunnalta. Käytiin tansseissa ja käveltiin mökille, auto pysähtyi ja lupasin ryyppyjä jos ottavat kyytiin.

Mökillä tein vaimolle kovia toteja kun oli koko illan natissut aina jostakin, oltiin varmaan istuttu kolme tuntia vaimon äänestä kuuli on aika humalassa. Kun vaimo istahti yhden pojan syliin nojatuoliin se katsoi minua näytin puristele. Poika hyväili vaimon runsaita rintoja Liisa ei reagoinut ainakaan vihaisesti antoi hieroa, näytin pojalle avaa napit, vaimo oli pelkät liivit päällä ja mekko. Liisa kääntyi suutelemaan poikaa, näytin anna juomaa, 

Liisa otti kunnolla puoli mottia. Mentiin kahden kahden kanssa ulos tupakalle, sanoivat vaimosi on aika päissään, sanoin naikaa sitä kun minulle vit(tui)lee. Pojat meni sisään vaimon kimppuun, kuulin kun Liisa sanoi , mieheni pojat sanoi ei ole täällä. Liisa makasi sohvalla jalat levällä pojat nai röyhkeästi Liisa makoili ja välillä veti lantiosta että saa kunnolla, pojat laski aina sisään. Naivat Liisaa pitkään kunnes lähtivät. Liisa jäi makaamaan sohvalle, menin makkariin. aamulla huusi kahville, kysyi miten meni kun en oikein muista sanoin menin nukkumaan kun tultiin annoit pojille juomat en jaksanut katsella.

Liisa tuli pestynä puhtaana viereen, sinä jätit minut yksin nyt saat korvata, Liisa imi kalua jota ei normaalisti tee nousi päälle ja nai kuin kiimainen tyttö, nai oikeen tosissaan ja sai orgasmin valui päälle, sanoi olet sinä pässi kun kestät vaan. Panin takaa ja sanoin olis pitänyt pojilla naitattaa sinua, Liisa huusi ja keikutti pyllyä, se olisi ollut ihanaa voi luoja tule jo laukesin Liisa värisi ja laskeutui. Sulla on hullut ajatukset. Saunassa otin pikkarit pesukorista näytin, näissä on ainakin kuudet spermat, no miten niin. Katsoin vierestä kun sinua naitiin ja lopussa huusit lisää. Liisa tuli eteen laskeutui alas no sitten tämä huo(ra) saa imeä ja imi loppuun asti. Kerroin en suutu vaikka sait, Liisa suuteli sinä siis rakastat minua.

Illemmalla auto tuli ihaan Liisa juoksi makkariin, pojat kyseli puhelimesta, sanoin kerron jos naitte Liisaa, kuului puhetta ja kohta Liisan huudahtelua, kolme poikaa nai pitkään ja saivat puhelimen. Liisa tuli pantuna ja istui päälle kalu kastui spermaan kuiskasi olen sun ilotyttö ja alkoi liikkumaan kumpikin sai kunnon orgasmin. Peseydyttiin ja nukkumaan. Aamulla sanoin Liisalle heti kaikki ok. Halattiin ja istuttiin sylikkäin.

Keijo 69v

Tarinan alusta tulee mieleen entinen vaimoni joka oli lukioaikoina tunnettu siitä että muutaman alkoholiannoksen jälkeen oli halukas ottamaan suihin. Illan aikana useamman teinipojan seisova kalu saattoi purkaa lastinsa entisen vaimoni suuhun. Häntä kuulemma nimitettiin suihinoton Euroopan mestariksi. Pilluaan hän sen sijaan säästeli poikaystäville. Nyt hän sanoo että ei ymmärrä miksi hän vain imi eikä antanut pillua useammille. Hän oli kuitenkin lut kan maineessa. Seksiä se on suuseksikin.

Miten oikein jaksatte kirjoittaa noin paljon?

Eikö naiset jaksa sitten kirjoittaa?

Olen kirjoittanut koulussa reippaasti enemmän.

Keijo 69v

Vierailija
10711/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan alusta tulee mieleen entinen vaimoni joka oli lukioaikoina tunnettu siitä että muutaman alkoholiannoksen jälkeen oli halukas ottamaan suihin. Illan aikana useamman teinipojan seisova kalu saattoi purkaa lastinsa entisen vaimoni suuhun. Häntä kuulemma nimitettiin suihinoton Euroopan mestariksi. Pilluaan hän sen sijaan säästeli poikaystäville. Nyt hän sanoo että ei ymmärrä miksi hän vain imi eikä antanut pillua useammille. Hän oli kuitenkin lut kan maineessa. Seksiä se on suuseksikin.

--

Missäpäin olisi entinen vaimosi?

Vierailija
10712/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret naiset on liberaaleja nykyään, kun peppua tuolla kadulla tarjoaa :D

Vierailija
10713/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime mun löysää kullii!

Ite just nussin viikonloppuna yht palstamamman 15v skootteriteini tytärt 😅. 17v kundi 😁

Vierailija
10714/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret naiset on liberaaleja nykyään, kun peppua tuolla kadulla tarjoaa :D

Tungin kerran kokistölkin vaimoni peräaukkoon 😄

Puristin kassatyttöä tissistä kerran, kun oli hyllyttämässä säilykkeitä, huhhuh hävettää vieläkin.

Vierailija
10715/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime mun löysää kullii!

Ite just nussin viikonloppuna yht palstamamman 15v skootteriteini tytärt 😅. 17v kundi 😁

Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen oli pakko ottaa suihin. Oli vihainen ja koitin tullessaan minulle, mutta samapa tuo, kun ei olla yhdessä enää.

M19

Siis seksuaalista väkivaltaa käytit ja kehut sillä täällä? Vankilaan sinä kuuluisit.

Vierailija
10716/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime mun löysää kullii!

Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen oli pakko ottaa suihin. Oli vihainen ja koitin tullessaan minulle, mutta samapa tuo, kun ei olla yhdessäenää.

M19

Siis seksuaalista väkivaltaa käytit ja kehut sillä täällä? Vankilaan sinä kuuluisit.

Panin kerran tililleni käteispanona 50 euroa, jotka olin lainannut. Enkä maksanut takaisin!

Vierailija
10717/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkaa taas näillä sairailla kertomuksilla, miten naisia alistettu kertomuksilla... Joku vielä varmaan miettii mistäköhän mahtaa johtua ideologinen kuilu naisten ja miesten välille?

Vierailija
10718/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ime mun löysää kullii!

Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen oli pakko ottaa suihin. Oli vihainen ja koitin tullessaan minulle, mutta samapa tuo, kun ei olla yhdessä enää.

M19

Tämän takia kannattaa opettaa tyttärilleen, miten tärkeätä on nuorena keskittyä opiskeluun sekä saada hyvä työpaikka ensin. Sitten kun on iän myötä järkeä tullut päähän, voi alkaa seurustelemaan. Silloin nainen on jo sen verran itsenäinen, että osaa varoa kaiken maailman renttuja.

Vierailija
10719/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan palstamiehen unelma tämä tilanne, että aina kun avaat vaikka iltasanomat on jokin otsikko tyyliin:(tämä siis nyt, kun avasin iltasanomat) "Aikuinen mies rais*kasi 14 vuotiaan tytön".  Eilen kun menin lukemaan kyseistä lehteä oli otsikoissa  miten esimies yritti rai*skata vasta työpaikka aloittaneen nuoren naisen. Työkaverit tuli onneksi väliin.( palstamies olisi tullut varmaan kannustamaan esimiestä?) ja oli myös juttu jossa vaari, yli 60v oli rais*kannut 7-8 vuotiaan tytön kahdesi.

Täällähän siis hekumoitiin ajatuksella miten naisia rais*kataan, ja niistähän olemme saaneet lukea myös palsamiesten seksifantasioissa. 

Miten sairas on palstamiesten maailma. Tuollaisia tekoja ihaillaan ja naisia halveksitaan. Ja joku vielä kertoi, että vaimonsa odottaa lasta. Entä jos lapsi on tyttö? 

Siinä tapauksessa pidän isänä kunnolla hauskaa, kun tyttö on 12-13v!

Kokemus se on joka jyllää vällyjenkin alla. Ainahan nuorta saa, mutta harvoin kunnon vanhaa ! Ja tuossa iässä tytöt antaa panna paljaalla ja laskee sisään. Tytöt ovat vielä kokemattomia teinejä sekä seksuaalinen valistus on olematon.

Eli sinun mielestäsi on okei hyväksi käyttää nuoria tyttöjä, koska ovat kokemattomia vielä?

Vierailija
10720/23034 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tytär menee johonkin punaopistoon, niin ei siinä äidin neuvot paljoa paina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi