Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Minkä helvetin takia tämä ketju ei poistu? Olen ilmoittanut aloituksen lisäksi kymmeniä viestejä asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille hassuttelijoille 🤗! Minä olen ruskean aukon tutkia sekä 10v pikku poika vielä 😊! Minä saan viikkorahaa 10 € 😁, kahdelta isältäni 😇. Heti sen jälkeen, kun he ovat touhunneet tuhmia kanssasi 😍, minun huoneessani viikonloppuosin 🥰! En kuulemma saa kertoa tästä kenellekään 😅, sillä muuten sinivalkobiili heidät viimein talteen poimii 😱! Enkä halua sitä 😭!
Oletpa nokkela palstamies, ottaisitko ne lääkkeesi jo?
Vierailija kirjoitti:
Juu, tämä ketju oli varmaan tässä... ei mitään järkevää aiheeseen liittyvää enää. Sen sijaan häiriintyneitä mies yksilöitä täällä kehuskelemassa, miten ovat seksuaalisesti ahdistelleet tai rai*kanneet naisia. En voi käsittää millaisia ajatuksia naisilla tulee, kun he lukevat näitä kommentteja.
Haista oikein pitkä paska läski fe makko
Älkää lainatko noita sairaita kommnetteja/seksifantasioita. Kun ne poistattaa, joutuu poistattamaan sen teidänkin kommentin, jossa lainaus näkyy. Kannttaa lainata aluun vaikka vähän viestin alkua johon vastaa, niin siitä selviää, mihin oma kommnetti on vastauksena. palstamies on kyllä niin häiriintytyt yksilö, että saa nähdä milloin hän menee tekemään jotakin peruuttamatonta jollekin naiselle/lapselle :( Ehkä oilsi parasta, että kukaan ei enää vastaisi hänen törkeyksiinsä.
ja todella ihmeellistä, että tämä ketju ei poistu, vaikka koko ketjun poistoa on pyydetty. Voisko kaikki vain ilmiantaa koko ketjun. Loppuis ainakin hetkeksi tämän sairaan yksilön sekoilut.
Tää palstamiehhän on suoraan sanottuna ihan mielisairaalakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille hassuttelijoille 🤗! Minä olen ruskean aukon tutkia sekä 10v pikku poika vielä 😊! Minä saan viikkorahaa 10 € 😁, kahdelta isältäni 😇. Heti sen jälkeen, kun he ovat touhunneet tuhmia kanssasi 😍, minun huoneessani viikonloppuosin 🥰! En kuulemma saa kertoa tästä kenellekään 😅, sillä muuten sinivalkobiili heidät viimein talteen poimii 😱! Enkä halua sitä 😭!
En ymmärrä miten joku voi olla näin sairas, että keksii lapsista jotain noin vastenmielistä... Täytyy olla todellakin päässä vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Älkää lainatko noita sairaita kommnetteja/seksifantasioita. Kun ne poistattaa, joutuu poistattamaan sen teidänkin kommentin, jossa lainaus näkyy. Kannttaa lainata aluun vaikka vähän viestin alkua johon vastaa, niin siitä selviää, mihin oma kommnetti on vastauksena. palstamies on kyllä niin häiriintytyt yksilö, että saa nähdä milloin hän menee tekemään jotakin peruuttamatonta jollekin naiselle/lapselle :( Ehkä oilsi parasta, että kukaan ei enää vastaisi hänen törkeyksiinsä.
ja todella ihmeellistä, että tämä ketju ei poistu, vaikka koko ketjun poistoa on pyydetty. Voisko kaikki vain ilmiantaa koko ketjun. Loppuis ainakin hetkeksi tämän sairaan yksilön sekoilut.
Ilmiannettu asiattomasta kommentistasi! Suomessa on sananvapaus, niin kuin Jussi Halla-aho sanoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi olla näin sairas, että keksii lapsista jotain noin vastenmielistä... Täytyy olla todellakin päässä vikaa!
Älä jeesustele täällä, lapsia on käytetty hyväkseen tuhansia vuosia kaikkien toimesta.
Ihan ällöttää nimimerkin M19 kommentti, miten käytti väkivaltaa tyttöystävää kohti, omien halujen tyydyttämiseen. Jos saisin kuulla että oma tytär joutuisi, tuollaisen sairaan teon kohteeksi, niin leikkaisin pallit irti tekijältä. Ihan sama vaikka joutuisin vankilaan teosta, olisin helpottunut että tekijä ei lisääntyisi enää.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä sitä ihan naisvihaksi kutsutaan, jos suhtautuu yleisesti naisiin väheksyen, naureskellen ja pilkaten. Toi yleistys kuuluu nimenomaan siihen kuvaan. Se on se suurin ero näissä tämänkin ketjun kommenteissa. Kaikki yleistys on sitä itseään, puolin ja toisin."
Voihan sitä kutsua miksi tahansa kuten sitä, että jos mies katsoo hyvännäköistä naista liian pitkään, niin se on seksuaalista ahdistelua. Ei se silti ole seksuaalista ahdistelua, vaikka lumihiutalenainen mt-ongelmineen sen niin kokee.
Sinuako on tuollaisesta syytetty, vai ketä? Olisko tässäkin asiassa nyt miehet nyt vähän herkillä?
Kuten siinä, että "jätä se sika" on pahinta, mitä miehestä voi sanoa (miejen sikailtua kuitenkin), mut siihen sopivat vastineet "mällir*nnistä hiivaonkaloon" on sit ihan normaalia, jossa pitää vaan ymmärtää miehen biologiaa. Ketkäs tässä näitä todellisia lumihiutaleita onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.
Miehet on hukassa kun ei saa orjuutettua naisia. Naisilla on asiat hyvin.
Helpotti todellakin heti kun lakkasin yrittämästä suhdetta miehen kanssa. Liian usein jouduin kutistamaan itseni että yksikään mies olisi millään lailla hetkeäkään tyytyväinen. Silti useimmiten oli vain ailahtelevuutta ja huonoa kohtelua, vähättelyä. Kaikki piti aina lopulta tehdä miesten tahdon mukaisesti, vaikka toki kaikki aluksi esittivät että minun tahtoni ja mielipiteenikin kiinnostavat. Se loppui kun minut sai nalkkiin.
En jaksanut enää tuollaisia pelejä joten luovutin ja olen paljon tyytyväisempi kun ei tarvitse tunnustella mistä tänään tuulee kuten kavereideni.
Miesten pahuuden ja paskuuden näkeminen ei ole luovuttamista vaan asioiden oikean laidan tajuamista.
t. nainen, sairaanhoitaja, vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Aamu alkaa taas näillä sairailla kertomuksilla, miten naisia alistettu kertomuksilla... Joku vielä varmaan miettii mistäköhän mahtaa johtua ideologinen kuilu naisten ja miesten välille?
Joku ymmärryksen puute, todella iso näillä sankareilla. Ja sit katkarapu- ilmaisu on toooosi loukkaavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jeesustele täällä, lapsia on käytetty hyväkseen tuhansia vuosia kaikkien toimesta.
Älä valehtele! Miehet niitä lapsia käyttää hyväkseen. Vanhat ällöttävät sedät aloittaa tyttöjen tiirailun kun ne täyttää 12, joskus aikaisemminkin!
Miehiltä pitäisi leikata munat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin jaksavat ilmota näistä asiattomista viesteistä. Poistuu nopeammin, jos useampi ilmoittaa asiattomaksi
Ime mun löysää kullii!
https://rule34xyz.b-cdn.net/posts/3281/3281582/3281582.picsmall.jpg
Av-mamman tytär otti liian ison palan :D
Ite just nussin viikonloppuna yht palstamamman 15v skootteriteini tytärt 😅. 17v kundi 😁
Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen oli pakko ottaa suihin. Oli vihainen ja koitin tulles
Ja nämä vieläpä kehuvat sairailla jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tämä ketju oli varmaan tässä... ei mitään järkevää aiheeseen liittyvää enää. Sen sijaan häiriintyneitä mies yksilöitä täällä kehuskelemassa, miten ovat seksuaalisesti ahdistelleet tai rai*kanneet naisia. En voi käsittää millaisia ajatuksia naisilla tulee, kun he lukevat näitä kommentteja.
Ei voi ymmärtää sitäkään, mihin on hävinnyt modet. Eikö toistuvasti häiriköiville saa banneria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin jaksavat ilmota näistä asiattomista viesteistä. Poistuu nopeammin, jos useampi ilmoittaa asiattomaksi
Ime mun löysää kullii!
https://rule34xyz.b-cdn.net/posts/3281/3281582/3281582.picsmall.jpg
Av-mamman tytär otti liian ison palan :D
Ite just nussin viikonloppuna yht palstamamman 15v skootteriteini tytärt 😅. 17v kundi 😁
Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen o
Ja nämä vieläpä kehuvat sairailla jutuillaan.
Pitää vain ymmärtää että miehet ovat sairaita eläimiä. En ymmärrä miksi vastaavassa tilassa olevalle lemmikille annetaan armollinen kuolema, mutta nuo saa kulkea keskuudessamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää sitäkään, mihin on hävinnyt modet. Eikö toistuvasti häiriköiville saa banneria.
Juuri näin. Ihmettelen myös miksi työiässä olevat miehet eivät ole töitään tekemässä vaan riehuvat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu asiattomasta kommentistasi! Suomessa on sananvapaus, niin kuin Jussi Halla-aho sano
Jussi ei sit tiedä, että siihen vapauteen kuuluu myös vastuu. Kaikki lainvastainen toiminta on kielletty, puheissakin. Nämä väkivalta- ja petofili -jutut kuuluu niihin. Miten aikuiset ihmiset kehtaa??
Ja sit sitä kuilua joku vielä ihmettelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekö on sun puolustus? Et ihan oikeasti ole terve. Tuo ei ole tervettä. Miten voi jonkun mielestä olla normaalia aiheuttaa tahallaan muille traumoja? Henkisiä ja fyysisä vammoja?
Myös miehiä on kidut*ttu monin tavoin. On katkottu jäseniä jne. Onko sekin sit ihan luonnollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.
Miehet on hukassa kun ei saa orjuutettua naisia. Naisilla on asiat hyvin.
Helpotti todellakin heti kun lakkasin yrittämästä suhdetta miehen kanssa. Liian usein jouduin kutistamaan itseni että yksikään mies olisi millään lailla hetkeäkään tyytyväinen. Silti useimmiten oli vain ailahtelevuutta ja huonoa kohtelua, vähättelyä. Kaikki piti aina lopulta tehdä miesten tahdon mukaisesti, vaikka toki kaikki aluksi esittivät että minun tahtoni ja m
Tää on huvittavaa, kun kuvittelet olevasi tosi ovela. Toistat vaan, mitä naiset (ilmeisesti, tai joku muu poika nimeltä päivi) on joskus sanonu. Mutta vahvistst kommenteilla vain sitä, mitä yrität vastustaa. Huomannet, että yläpeukut senkun lisääntyy. Oman logiikkasi mukaan vain lisäät miesvihaa.
Taas syytetään naista miehen kirjoituksista :D Tuo spämmääjähän on palstamies, jolta taas kerran loppui keinot kesken. Tää ketju on kyllä ihan kouluesimerkki siitä, miten hyökkäys on paras puolustus ja palstamies syyttää naisia jokaikisestä itse kirjoittamistaan törkeyksistä:DDDDD Ja sitten perään #miesvihaa yhyy yhyy......
Luuletko sä ihan oikeasti, ettei tuota huomata? Oot kyllä aika säälittävä. Ihan oikeasti säälittääkin tuo sun elämäsi, vaikka toisaalta miettii myös sitä, että kaikkia se leipä elättää. Toivotaan kuitenkin, että sullakin olisi elämässäsi joitakin hyviäkin hetkiä ja saisit nauttia elämästä niin kuin normaalit tasapainoiset ihmiset. Eihän tuollainen vihassa eläminen ole normaalia. Ehkä sinäkin joskus ymmärrät, mikä elämässä on oikeasti tärkeätä ja, että se tapahtuisi, ennen kuin elämäsi on ehtoo puolella. Silloin se on jo myöhäistä. Hukkaan heitetty elämä, riidan kylvämistä ja naisten haukkumista vauvalla. Siinäpä ihmisellä elämänura :( Surkeata.