Kumpi epäterveellisempää, sipsit vai keksit?
Kumpi näistä on epäterveellisempää. Mietin luopumista jommasta kummasta koska kummatkin epäterveellisiä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
TIedät vastauksen täysin itsekkin kysymättä:
-riippuu täysin sipseistä ja kekseistä. lähtökohtaisesti sipsit, mutta on vähärasvaisempia sipsejäkin.
En tiedä mutta kai sipsit koska ei aiheuta diabetesta ainakaan. Ap
Riippuu riskitekijöistä. Kaikkea kohtuudella. Yleensä liika suola on isompi ongelma kuin liika sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu riskitekijöistä. Kaikkea kohtuudella. Yleensä liika suola on isompi ongelma kuin liika sokeri.
Miksi suola on pahempi? Sokeri voi aiheuttaa diabeteksen. Ap
Keksit sisältää enemmän lisäaineita.
Riippuu onko ongelmanasi verenpaine vai diabetes.
Opettele, ap, puhumaan suomea. Ja jätä ne sipsit ja keksit hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu onko ongelmanasi verenpaine vai diabetes.
Vanhemmalla taitanut olla verenpainetta mutta ei diabetesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Opettele, ap, puhumaan suomea. Ja jätä ne sipsit ja keksit hyllyyn.
Tarkoitat kirjoittamaan. Ap
Riippuu mikä keksi ja mikä sipsi. Vertaa rasvan ja sokerin määrää. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sokeri on pahempi kuin rasva.
Söisin siis mielummin vähän sipsiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mikä keksi ja mikä sipsi. Vertaa rasvan ja sokerin määrää. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sokeri on pahempi kuin rasva.
Söisin siis mielummin vähän sipsiä.
Tavallisia sipsejä syön. Taitaa olla jokin taffelin saaristolaissipsi. Kekseistä syön appelsiinilevos keksejä, sama kuin fazerin jaffa keksi mutta halvempi. Ap
Täällä joku joskus sanoi perunoista. Joku vastasi siihen, et perunoissa on akryyliamideja. ... Väsy iski, enkä jaksanut silloin "kuitata". Keitetyissä perunoissa ei juurikaan ole, mutta ranuissa ja sipseissä on. Mitä enemmän rasvassa laitettu, sen enemmän niissä on.
Keittopotuissa voi olla jotain ... sitä. ... mitä se nyt taas oli, vihreää. Olen syönyt niitä, ne vaan aiheutti vaan kipristelyjä ei sen enempää. Ja sitä paitsi, maalla tehtiin aikoinaan samoin, olin vaan unohtanut sen.
....
Hakusana: akryyliamidi. ... Silti suosittelen enemmän pottua kuin riisiä tai magarounia.
Sipsit. Niitä syödään enemmän kuin keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suola on pahempi? Sokeri voi aiheuttaa diabeteksen. Ap
Miten paljon niitä keksejä tulee syötyä jos pelkäät saavasi niillä diabeteksen?
Molemmissa on transrasvaa. Leivo itse keksejä, niistä saat suht terveellisiä. Sipsejä tai sen tyyppisiä voi myöd tehdä itse.
TIedät vastauksen täysin itsekkin kysymättä:
-riippuu täysin sipseistä ja kekseistä. lähtökohtaisesti sipsit, mutta on vähärasvaisempia sipsejäkin.