Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä naiset häviää. Heille ei juurikaan ole enää miehiä sitten tarjolla, jos suomalaismieskin on liian "alkumies". Tai meinaako ne, että eksoottiset miehet sitten on tarpeeksi wokeja? Sen sijaan suomimies löytää helposti ulkomailta vaimon, jolle arvot sopii. Tämä tarkoittaa, että wokettajat kuolee sukupuuttoon ja toivon todellakin näin käyvän. Mahdollisimman nopeasti.
En aio edes tervehtiä naapurin naista enää, joka torjui minut ja näkyy panevan ainakin kolmea eri tummaa ma tu miestä. Ei mulla ole sille h u o r a l l e enää mitään sanottavaa. Kaikille ma tuille jakaa itseään, mutta minulle pesää ei anna!
Mä voin avata sen akan haarat koska vaan. En koe sitä minään vaivana. Teot ne vaikuttavat missä valossa näyttäydymme toisillemme. Miksi näyttäytyä toisille moukkana?
M30
Huomenta vaan tielle sovinistit, ei ihme että naiset eivät ole kiinnostuneita teistä!
Ihan normi. Mulla oli emäntä vieressä katsomassa, kun kirjoitin kommenttini :)
M30
Taitaa emäntä olla yhtä sekaisin kuin sinä. Kerran vieressä katsomassa miten haukut täällä naisia! Jos naisten haukkuminen on ok emäntäsi mielestä, niin olette toisenne ansainneet. Olkaa hyvä älkääkä lisääntykö sitten enää okei? Sillä kaltaisianne ihmisiä on jo muutenkin liikaa maailmassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä naiset häviää. Heille ei juurikaan ole enää miehiä sitten tarjolla, jos suomalaismieskin on liian "alkumies". Tai meinaako ne, että eksoottiset miehet sitten on tarpeeksi wokeja? Sen sijaan suomimies löytää helposti ulkomailta vaimon, jolle arvot sopii. Tämä tarkoittaa, että wokettajat kuolee sukupuuttoon ja toivon todellakin näin käyvän. Mahdollisimman nopeasti.
En aio edes tervehtiä naapurin naista enää, joka torjui minut ja näkyy panevan ainakin kolmea eri tummaa ma tu miestä. Ei mulla ole sille h u o r a l l e enää mitään sanottavaa. Kaikille ma tuille jakaa itseään, mutta minulle pesää ei anna!
Mä voin avata sen akan haarat koska vaan. En koe sitä minään vaivana. Teot ne vaikuttavat missä valossa näyttäydymme toisillemme. Miksi näyttäytyä toisille moukkana?
M30
Huomenta vaan tielle sovinistit, ei ihme että naiset eivät ole kiinnostuneita teistä!
M30
Taitaa emäntä olla yhtä sekaisin kuin sinä. Kerran vieressä katsomassa miten haukut täällä naisia! Jos naisten haukkuminen on ok emäntäsi mielestä, niin olette toisenne ansainneet. Olkaa hyvä älkääkä lisääntykö sitten enää okei? Sillä kaltaisianne ihmisiä on jo muutenkin liikaa maailmassa!
Kyllä meil lapsi on jo. Toista lasta varmaan yritetään tulavaisuudes :)
M30
Viesti nimimerkille M30. Mistä teitä misogynistejä oikein sikiää? Miten jokaisella rentulla on nainen/naisia täällä? Ihmettelen myös naisia, jotka lyö hynttyyt yhteen näiden renttujen, pervojen jne, jos tietävät entuudestaan näiden typpien olevan tällaisia!
Vierailija kirjoitti:
Viesti nimimerkille M30. Mistä teitä misogynistejä oikein sikiää? Miten jokaisella rentulla on nainen/naisia täällä? Ihmettelen myös naisia, jotka lyö hynttyyt yhteen näiden renttujen, pervojen jne, jos tietävät entuudestaan näiden typpien olevan tällaisia!
Ollaan oltu jo teineistä asti yhessä emännän kaa. Emäntä tietää tasan tarkkaan millainen oikeasti olen, eikä se häntä tunne häiritsevän yhtään. Taitaa ottaa nyt koville :)
M30
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin taho joka yrittää edes kieltää miesvihan samalla tavalla kun naisviha on kielletty?
Niinpä, missään ei kielletään miesten vihaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, et täälläkin miesten pitää paljastaa omat fantasiansa ja tekosensa ja sit allekirjoittaa M57 x määrän lapsia isä? Onko toi joku fetissi, et paljastelee itsestänsä epämiellyttäviä totuuksia ja lisää olevansa isä? Mikä siinä isyydessä on tässä kohtaa merkityksellistä? Tuoko se jotain kieroa tyydytystä, kun tietää naisten säälivän lapsiaan? Liittyykö se isyys siihen pimeään fantasiaan?
Itse aion tulevaisuudessa kokeilla sitoa naiseni kiinni nelinkontin, silmät sidottuna. Panisin takaapäin, lastit sisään ja seuraavaksi päästäisin uroskoiran naisen kimppuun, joka myös panisi naistani isolla siittimellään.
Oletko ihan järjessäsi, kun tuollaista paskaa laitat tänne? Varaa aika pikaisesti psykiatrille sairastunut mieli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää pervot aina illalla tänne tupsahtaa? Miksi eivät mene vaikka paikalliseen baariin?
Mitäs jos sä inceli pitäisit turpas kiinni, anna parempiesi keskustella tällä laatupalstalla ihan mistä he haluavat keskustella.
Tapahtui eilen klo:23.15. Sammutin makuuhuoneen valot ja laitoin verhot kiinni, siis oli pimeää. Peiton alla sivelin housujen päältä varovasti vaimoni pillua ja hän riisui housunsa. Mulla alkoi seistä ja nousin päälle. Rynkytin kiivaasti ainakin puoli minuuttia ja sitten minulta tuli. Aaahh..., sanoi vaimonikin. Vielä aamullakin hän hymyili onnellisesti.
M30
Miksi kerrot näitä juttujasi täällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, et täälläkin miesten pitää paljastaa omat fantasiansa ja tekosensa ja sit allekirjoittaa M57 x määrän lapsia isä? Onko toi joku fetissi, et paljastelee itsestänsä epämiellyttäviä totuuksia ja lisää olevansa isä? Mikä siinä isyydessä on tässä kohtaa merkityksellistä? Tuoko se jotain kieroa tyydytystä, kun tietää naisten säälivän lapsiaan? Liittyykö se isyys siihen pimeään fantasiaan?
Itse aion tulevaisuudessa kokeilla sitoa naiseni kiinni nelinkontin, silmät sidottuna. Panisin takaapäin, lastit sisään ja seuraavaksi päästäisin uroskoiran naisen kimppuun, joka myös panisi naistani isolla siittimellään.
Oletko ihan järjessäsi, kun tuollaista paskaa laitat tänne? Varaa aika pikaisesti psykiatrille sairastunut mieli!
Älä levitä paskaa vaan ilmoita se asiattomaksi.
Näillä luusereilla ei todellakaan ole naista kumppaninaan ja näistä ei edes niiden äiti pidä. Sehän on täysin selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää pervot aina illalla tänne tupsahtaa? Miksi eivät mene vaikka paikalliseen baariin?
Mitäs jos sä inceli pitäisit turpas kiinni, anna parempiesi keskustella tällä laatupalstalla ihan mistä he haluavat keskustella.
Tapahtui eilen klo:23.15. Sammutin makuuhuoneen valot ja laitoin verhot kiinni, siis oli pimeää. Peiton alla sivelin housujen päältä varovasti vaimoni pillua ja hän riisui housunsa. Mulla alkoi seistä ja nousin päälle. Rynkytin kiivaasti ainakin puoli minuuttia ja sitten minulta tuli. Aaahh..., sanoi vaimonikin. Vielä aamullakin hän hymyili onnellisesti.
M30
Miksi kerrot näitä juttujasi täällä palstalla?
Koska muutkin tekee, niin päätin jakaa omani tääl myös. Älä nyt suutu, hirveen tosikkoja ootte kyl tääl... Nyt pitää mennä en ehi enää juttulee kansanne!
M30
Ei tarvitse muuta kuin lukea muutama sivu tätä roskaa ja tietää täysin tarkasti, miksi tämä porukka ei löydä kumppania. Eikä tule löytämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
"Tapahtui eilen klo:23.15. Sammutin makuuhuoneen valot ja laitoin verhot kiinni, siis oli pimeää. Peiton alla sivelin housujen päältä varovasti vaimoni pillua ja hän riisui housunsa. Mulla alkoi seistä ja nousin päälle. Rynkytin kiivaasti ainakin puoli minuuttia ja sitten minulta tuli. Aaahh..., sanoi vaimonikin. Vielä aamullakin hän hymyili onnellisesti.
M30"
Ei tässä keskustelussa kysellä järjestä vaan irstaimmasta panosta. Tiedättekö, mitkä sulhasella seisoo häissä??? Järki ja kyr_pä!!!!
Ja keskusteluun lisää minulta...Nussin vaimoani toisen naisen kanssa, vaimoni otti täyden lastin suuhunsa toiselta naiselta samalla kun työnsin peukalon toisen naisen peppureikään.
Itse limaan aina Sanna Marinin kuvan oman tyttöystävääni kasvoille, kun panen häntä edestä päin.
Taas huomaa, että on ollut viikonloppu ja miesten päät sekaisin. Seksifantaisa seksifantasia perään ja mies 30 jopa kertoi, että vaimo katsoo vieressä, kun hän kirjoittaa sairaita ajatuksiaan tänne:D Nainen on joko yhtä mt-ongelmainen, kuin mies 30 tai siten siellä on taas se mielikuvitusvaimo. Voi olla myös, että se vaimo on juuri se rätin kanssa keittiöön teljätty ja siihen tuoliin tai ties mihin kiinni sidottu (sekin täällä toiveena näköjään) ja pakotettu katsomaan, kun mies runkkaa omille fantasioilleen , kun profoaa vauvalla. Vai vielä lapsi tulossa. Koskahan saadaan lukea, mitä kamalaa sille on tehty. Iskä ja äiti yhtä seksisin. Iskä kirjoittelee kamalia asioita naisista ja nuorista tytöistä ja kuvittelee mitä niiden kanssa tekee. Äiti toljottaa silmät suurina vieressä ja hyväksyy iskän toimet?
Voi kun tuo mt-ongelmien hoito saataisiin taas oikeille tolille ja tuollaiset sekopäät oikeaseen hoitoon, eivätkä avohoidossa aiheuttasisi kaikkea kamalaa.
Paras ketju ikinä mitä olen lukenut täällä palstalla! Jatkakaa olkaa hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa, että on ollut viikonloppu ja miesten päät sekaisin. Seksifantaisa seksifantasia perään ja mies 30 jopa kertoi, että vaimo katsoo vieressä, kun hän kirjoittaa sairaita ajatuksiaan tänne:D Nainen on joko yhtä mt-ongelmainen, kuin mies 30 tai siten siellä on taas se mielikuvitusvaimo. Voi olla myös, että se vaimo on juuri se rätin kanssa keittiöön teljätty ja siihen tuoliin tai ties mihin kiinni sidottu (sekin täällä toiveena näköjään) ja pakotettu katsomaan, kun mies runkkaa omille fantasioilleen , kun profoaa vauvalla. Vai vielä lapsi tulossa. Koskahan saadaan lukea, mitä kamalaa sille on tehty. Iskä ja äiti yhtä seksisin. Iskä kirjoittelee kamalia asioita naisista ja nuorista tytöistä ja kuvittelee mitä niiden kanssa tekee. Äiti toljottaa silmät suurina vieressä ja hyväksyy iskän toimet?
Voi kun tuo mt-ongelmien hoito saataisiin taas oikeille tolille ja tuollaiset sekopäät oikeaseen hoitoon, eivätkä avohoidossa aiheuttasisi kaikkea kamalaa.
No, mitä näiden kanssa pitäisi tehdä, kun nämä lisääntyvät räjähdysmäisesti kanien tapaan! Ei valtiolla ole resursseja jokaisen perään katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Paras ketju ikinä mitä olen lukenut täällä palstalla! Jatkakaa olkaa hyvä!
Lisää samanlaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin avata sen akan haarat koska
Huomenta tosiaan! Sinähän se aloit haukkumaan miehiä täällä kello 7.12 sunnuntai aamuna.
Vai olikos se teillä jo 8.12 :D
Jos tässä ketjussa kirjoittavilla miehillä yhdelläkään olisi nainen tai jos heillä olisi menestystä naismaailmassa, ei he istuisi lauantai-iltana kirjoittelemassa, miten panevat naapureiden vaimoja, vaan olisivat olleet sillä naisten keskuudessa ja nauttisivat elämästä. Nyt he joutuvat tyytymään omaan nyrkkiin ja vauvapalstaan, josta on kuoriutunut miesten palstalle tulon jälkeen miesten sekisunista kertova foorumi. Noita juttujaan miehet ennen kirjoitteli Jalluun tai johonkin, nyt noita myötähäpeää herättäviä juttuja saa lukea vauvalta. Säälittävää. Hankkikaan miehet oikea elämä.
Tässä kerjussa nähdään hyvin naisten ka miesten erot. Mies halveksii ja haukkuu ja mollaan naiset , halventaa typerillä fantasioillaan ja kerskuu keksityillä seksijutuillaan. Naiset ei sorru moisiin. Yksikään nainen ei halvenna nuoria miehiä ja kerro heista keksittyjä törkyjuttuja. Ei nimittele miehiä alatyylisesti ja nimittele miesten sukuelintä.
Naiset vaan on fiksumpia, ei siitä mihinkään pääse. Toki tämän ketjun miehet ei edusta normaalia suomalaista miestä. Suurin osa ei koskaan suostuisi kirjoittelemaan tuolaista törkyä.
Iltalehdestä luin eilen jutun, jossa yli 60v mies tuomittiin lapsen (7-8v tytön) rais*kauksesta. Tuli mieleen, että olikohan tekijä tuo vaari 6? asialla (en muista vaarin tarkkaa ikää, mutt yli 60 oli) joka täällä hekumoi nuorista tytöistä? tainnut vaarilla nyt vähän lipsahtaa liian nuoriin. YÄK
M30