Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
9741/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että minä aidosti vihaan ja halveksin 99,5 %:a palstamiehistä.

Ei se mitään, jokainen mies ajattelee varmasti samoin palstailevista naisista

Koska he ovat rumia siideri(valaita) 😡, lojuvat yhteiskunnan rahoilla täällä palstalla miehiä hakkumassa 🤬, mokomat loiset 😤!

Tässä on kokonainen työviikko taas tehty. Yhtäkään miestä en ole haukkunut. Yhtäkään euroa valtiolta en ole saanut, itse olen kerryttänyt omaa palkkaa, omaa eläkettä ja omia tuloja. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9742/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toki sä olet tottunut mukaviin pikkuprojekteihin joissa arkkitehti voi puuhastella kaikkea ja leikkiä projariakin. Vähänkin isompi homma niin rooli on jotain aivan muuta."

Emme me miehet tietenkään vähättele naisia mutta onhan se naisten työnteko aina vain pikku puuhastelua...

Onneksi tulit ihan itse tuon tänne todistamaan.

arkkitehti = naiset ?

Me miehet?

No minä olen nainen ja tässä on tullut pelkkää vähättelyä sitä kohtaan mitä työkseni teen

Vähättelyä? Ei se että vetää omaa suunnittelualaa ole vähättelyä. On sähköistykselläkin pikkuprojekteja joissa MIES on samaan aikaan pääsuunnitelija, suunnitelija, projektipäällikkö ja jopa laskuttaja. Silloin sen

Sinä olet keksinyt ihan omasta päästäsi että minun projektini ovat pieniä. Ja se on juuri sitä naisten vähättelyä että olettaa automaattisesti että naisen projektit ovat pieniä ja puuhastelua.

Mutta on tietenkin huojentavaa nyt kuulla että en minä olekaan ollut koskaan oikeasti vastuussa mistään ja ihan turhaan olen sitä vastuuta useamman vuosikymmen ottanut. Ensi kerralla kun joku kysyy että kuka tästä on vastuussa niin voi hyvällä omallatunnolla kohautella hartioita ja todeta, en minä ainakaan. Minähän olen vain nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9743/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toki sä olet tottunut mukaviin pikkuprojekteihin joissa arkkitehti voi puuhastella kaikkea ja leikkiä projariakin. Vähänkin isompi homma niin rooli on jotain aivan muuta."

Emme me miehet tietenkään vähättele naisia mutta onhan se naisten työnteko aina vain pikku puuhastelua...

Onneksi tulit ihan itse tuon tänne todistamaan.

arkkitehti = naiset ?

Me miehet?

No minä olen nainen ja tässä on tullut pelkkää vähättelyä sitä kohtaan mitä työkseni teen

Vähättelyä? Ei se että vetää omaa suunnittelualaa ole vähättelyä. On sähköistykselläkin pikkuprojekteja joissa MIES on samaan aikaan pääsuunnitelija, suunnitelija, p

Komppaan täysin. Jokainen joka yhtään tietää mitä arkkitehti tekee ja mistä asioista on vastuussa, ei todellakaan lähde vähättelemään. Vaikutti myös että syy vähättelyyn oli "yllättäen" nimenomaan se että kyseessä on nainen joka on arkkitehti. Ja taas ollaan kuilun reunalla. Sekin tietysti naisten vika että naisia vähätellään 🙄

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9744/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysin. Jokainen joka yhtään tietää mitä arkkitehti tekee ja mistä asioista on vastuussa, ei todellakaan lähde vähättelemään. Vaikutti myös että syy vähättelyyn oli "yllättäen" nimenomaan se että kyseessä on nainen joka on arkkitehti. Ja taas ollaan kuilun reunalla. Sekin tietysti naisten vika että naisia vähätellään 🙄

Ja taisi tältä sankarilta jäädä epähuomiossa vastaamatta siihen miten isoista ja merkittävistä projekteista hän on itse vastuussa. Mutta sitä sattuu kun on niin kiire vähätellä muita.

Vierailija
9745/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta hei palstanainen, miksi sä väniset kuinka julkisen sektorin pitää nostaa sun palkkaa?"

Ei käy palstamies täysillä tai ainakin lukemisen ymmärtämisessä on paha vika. Toinen tuossa juuri kirjoittaa olevansa yksityissektorilla töissä, niin tuskin hän odottaakaan julkisen sektorin nostavan hänen palkaansa :D Ylipäätään hän ei edes sano, että hänen palkaansa pitäisi nostaa.  Yritäpä palstamies vähän sisäistää mitä luet.

Vierailija
9746/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne on molemminpuolinen, sikäli kuin teitä vähäisempiä kohtaan voi kovin vahvasti tuntea muuta kuin huvittuneisuutta ja myötähäpeää. 

palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putki joka sieltä mätisäkkien välistä pilkottaa.). Jos ei ottaisi aivoon ja kiehuisi raivosta, ei palstamies käyttäisi tuollaista kieltä. Tai mistä sitä tietää, voi  palstamies todellakin olla niin mätä ihminen. Eli on siis mätä ihminen ja hermokin palaa tämän tästä.  Joka kerta, kun palstamies sortuu haukkumaan ja nimittelemään, on hermo mennyt. Siitä on huvitteneisuus kaukana ;D

*

Vierailija
9747/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taisi tältä sankarilta jäädä epähuomiossa vastaamatta siihen miten isoista ja merkittävistä projekteista hän on itse vastuussa. Mutta sitä sattuu kun on niin kiire vähätellä muita.

Ymmärsin että jotain teollisuusalaa, hankintaa tms? Numerot ja eurot oli sen verran laveat, että ilmeisesti vaihtelee paljon.. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9748/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi tätä ketjua ei olla vieläkään poistettu? Ihan sairaaksi on mennyt näiden miesten kommentit täällä! Kuvottaa että suomessa on näin paljon sekopäisiä miehiä joukossamme, joista ei päälläpäin erota kuka on se hullu ja kuka ei...! Kun osaavat esittää mukavia livenä, eikä pään sisälle pääse lukemaan heidän ajatuksiaan.

Aina välillä kerrotte kuinka tuollainen näkyy ihan päällepäin, välillä selitätte kuinka nuo sairaat reppanat on samalla oscarin arvoisia näyttelijöitä.

Naiset itse omasta tahdostaan haluavat hengailla sekä seurustella näiden pahapoikien/miesten kanssa. Olen nähnyt ihan itse livenä näin tapahtuvan, kun pitkä ja komea mies solvaa naista ihan julkisella paikalla. Kyse on siis meidän harrastusseurasta, jossa 2 pitkää ja komeaa dominoivaa miestä, he ovat meidän harrastusseuran naisten suosiossa. Nainen on silti halukas hengailemaan iljettävän miehen kanssa, koska täällä miehellä on hyvä ulkonäkö. Sitten nainen valittaa sen kavereille, kun kaikki miehet on sikoja. Nainen ei edes huomaa multa tavis miehiä ympärillä, koska haluaa just tämän pitkän ja komean miehen itselleen parisuhteeseen. Monet miehet voivat samastua tähän!

Vierailija
9749/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi tätä ketjua ei olla vieläkään poistettu? Ihan sairaaksi on mennyt näiden miesten kommentit täällä! Kuvottaa että suomessa on näin paljon sekopäisiä miehiä joukossamme, joista ei päälläpäin erota kuka on se hullu ja kuka ei...! Kun osaavat esittää mukavia livenä, eikä pään sisälle pääse lukemaan heidän ajatuksiaan.

Aina välillä kerrotte kuinka tuollainen näkyy ihan päällepäin, välillä selitätte kuinka nuo sairaat reppanat on samalla oscarin arvoisia näyttelijöitä.

Naiset itse omasta tahdostaan haluavat hengailla sekä seurustella näiden pahapoikien/miesten kanssa. Olen nähnyt ihan itse livenä näin tapahtuvan, kun pitkä ja komea mies solvaa naista ihan julkisella paikalla. Kyse on siis meidän harrastusseurasta, jossa 2 pitkää ja komeaa dominoivaa miestä, he ovat meidän harr

Moni nainen taas ei voi samaistua

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9750/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten mielestä ainoaa oikeaa tuottavaa työtä on ojien kaivaminen lapiolla. Se on sellaista työtä, että sillä saa vapautuksen kotitöistä ja omien lasten hoitamisesta. On ne palstamiehet kovia jätkiä, osaavat laittaa lapion maahan ja nostaa sen pois. Niin, ja siitä kaivamisesta maksetaan niin hyvin, että mies ostaa ja maksaa yksin omakotitalot, autot ja mökit ja antaa ehkä joskus jonkun naisen muuttaa sinne. Toki naisen pitää tehdä yksin kaikki kotityöt ja maksaa kaikesta puolet, myös asuntolainasta, ja jos ero tulee, niin lähteä tyhjin käsin pois. Mutta kaikki on miehen.

Muuta Afrikkaan saatanan su(vakkihuo)ra siellä on niitä kaipaamaasi raketti-insinöörejä odottamassa sinua muna pystyssä!

Mutta kelan tuet eivät yllä Afrikkaan asti vielä :D

Vierailija
9751/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastamies se väitää täällä "huvittuneena" kirjoittelevansa ja jopa tuntevansa "myötähäpeää" :D 

Ehkä kannattaisi tuntea myötähäpeää vain omista kommenteistaan.  Palstamies ei voi edes kirjoittaa noita ulostulojaan normaalisti, koska ovat painokelvottomia , vaan joutuu vääntelemään niitä että saa ne julkaistua. Siinä sulle myötähäpeä ja voit uskoa, että kukaan meistä ei usko, että sinä  huvittuneena noita solvauksiasi väännät. Kyllä siellä otsasuoni pullistelee. Oot pian siellä kiduttajanaisten leikkuupöydällä, kun on otsasuoni puhjennut. Muista verenpaineesi ja rauhotu.

Vierailija
9752/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni nainen taas ei voi samaistua

T. Nainen KTM ja PS"

Miten selität tämän videon sitten?

Jos pitkä ja komea mies on vaikka pedofiili, nainen antaa anteeksi hänelle paljon helpommin, kun vaikka tavikselle!

-eri

Vierailija
9753/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu nostaa miehen korkeammalle yhteiskuntaluokissa, kuin koulutus ja palkka? Naiset ovat kuitenkin enemmistönä korkeakouluisskin. 

--

Tähän sellainen huomautus että 47% vs. 53%, ero aloissa, erot mille sektorille on mahdollisuus työllistyä, ja maininta ettei naiset ole olleet enemmistönä mitenkään pitkään...

Sinuna en noilla luvuilla keulisi. Muistatte miesvihakiimassanne mainita että olette enemmistö korkeakouluissa, mutta niin olette kampaajinakin.

Tämä on aina näillä selittelijöillä. 44min päivässä työntekoa tekee miehestä ylivertaisen naiseen nähden, mutta 5% on korkeakoulutetuista mitätön määrä. Jollain kierolla tavalla miehet voittaa tässäkin. Miten, se on arvoitus.

Ei vaan jos 37min kotitöitä on paljon niin sitten on 44min palkkatöitäkin.

<

Ai, unohdit sit vaan aiemmissa ulostuonoissa vedota noin. Aina vaan ollut selitys: miehet tekevät yhtä paljon ja jopa enemmän kotitöitä, kun miehet tekevät keskimäärin 37min vähemmän. Miehet ovat työnsankareita, kun tekevät palkkatöitä 44min enemmän, kuin naiset. Toisaalta naiset vaativat miehiä tekemään sen 44min enemmän ja tuomaan kaiken tulon. Kysymys ollut, miksi naiset eivät kouluttaudu, ja kun kouluttautuvat, tekevät sen väärille aloille. Nyt kun esimerkkinä on ollut arkkitehti, jolla isoja projekteja, hänen vähättely tapahtuu mutkattomasti kaiken muun vähättelyn lisäksi. 

Mut vähättelyn aiheuttivatkin naiset!! Jep. 

Vierailija
9754/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni nainen taas ei voi samaistua

T. Nainen KTM ja PS"

Miten selität tämän videon sitten?

Jos pitkä ja komea mies on vaikka pedofiili, nainen antaa anteeksi hänelle paljon helpommin, kun vaikka tavikselle!

-eri

Mitä tuossa videossa on? En ole antanut lupaa evästeille, enkä näe tai aio linkiä tätä kautta avata.

Minä en anna halpamaista, halventavaa, moukkamaista, seksististä, sortavaa, sovinistista, törkeää, sopimatonta tai muuten vaan normaalista hyvistä tavoista poikkeavaa käytöstä anteeksi kenellekään. 

Odotan yhtä anteeksi pyyntöä eilisestä...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9755/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu nostaa miehen korkeammalle yhteiskuntaluokissa, kuin koulutus ja palkka? Naiset ovat kuitenkin enemmistönä korkeakouluisskin. 

--

Tähän sellainen huomautus että 47% vs. 53%, ero aloissa, erot mille sektorille on mahdollisuus työllistyä, ja maininta ettei naiset ole olleet enemmistönä mitenkään pitkään...

Sinuna en noilla luvuilla keulisi. Muistatte miesvihakiimassanne mainita että olette enemmistö korkeakouluissa, mutta niin olette kampaajinakin.

Tämä on aina näillä selittelijöillä. 44min päivässä työntekoa tekee miehestä ylivertaisen naiseen nähden, mutta 5% on korkeakoulutetuista mitätön määrä. Jollain kierolla tavalla miehet voittaa tässäkin. Miten, se on arvoitus.

Ei vaan jos 37min kotitöitä on pa

Joo, juuri tällaista vähättelevät ja sseksististä käytöstä en jaksaisi yhtään. Pitää voida muilla tavoin tuoda esiin jos on eri mieltä asiasta. Henkilökohtaisuudet pois ja tällaiset aivan yhdentekevät argumentit (naiset ei kykene yhtä hyvään työhön kuin mies) pois kokonaan. Ajattelun köyhyyttä jos ei enempään kykene.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9756/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että vastasin. Kerroin myös mistä asioista olen vastuussa.

Vierailija
9757/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne on molemminpuolinen, sikäli kuin teitä vähäisempiä kohtaan voi kovin vahvasti tuntea muuta kuin huvittuneisuutta ja myötähäpeää. 

palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putki joka sieltä mätisäkkien välistä pilkottaa.). Jos ei ottaisi aivoon ja kiehuisi raivosta, ei palstamies käyttäisi tuollaista kieltä. Tai mistä sitä tietää, voi  palstamies todellakin olla niin mätä ihminen. Eli on siis mätä ihminen ja hermokin palaa tämän tästä.  Joka kerta, kun p

Sinähän nuo nytkin otit puheeksi. Haluatko että lähdemme tuolle linjalle? Sopii sekin. Saanko luvan KTM persuloidilta? Tässä vähän pyydetään.

Vierailija
9758/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä kaikilta yhden kysymyksen:  Miksi feminismi on yleisesti yhteiskunnassa hyväksyttävää, mutta sovinismi ei ole? 

Mielestäni osoittaa suomalaisen "tasa-arvo vaa'an" olevan pahasti epätasapainossa. 

Vierailija
9759/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putki joka sieltä mätisäkkien välistä pilkottaa.). Jos ei ottaisi aivoon ja kiehuisi raivosta, ei palstamies käyttäisi tuollaista kieltä. Tai mistä sitä tietää, voi  palstamies todellakin olla niin mätä ihminen. Eli on siis mätä ihminen ja her

No pyydän että harkitset kahdesti mitä kirjoitat ja tarvittaessa toista niin monta kertaa kunnes keksit kirjoitettavaa joka ei ole alatyylistä/loukkaavaa/halventavaa/törkeää/sopimatonta jne. 

Jos siis kerran toivoa saan...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
9760/23034 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kysyä kaikilta yhden kysymyksen:  Miksi feminismi on yleisesti yhteiskunnassa hyväksyttävää, mutta sovinismi ei ole? 

Mielestäni osoittaa suomalaisen "tasa-arvo vaa'an" olevan pahasti epätasapainossa. 

Kysyt ilmeisesti tosissasi, joten yritän vastata tähän asiallisesti, jota olen itsekin toivonut palstalla tehtävän.

Nythän on kyse kahdesta täysin erilaisesta ja eri lähtökohdista toimivasta aatteesta.

Feminismi alunperin tarkoitti naisen aseman parantamista tasavertaisesti miehen kanssa, koska sukupuoli ei ole sellainen muuttuja joka normaalissa elämässä vaikuttaa. Tai ainakaan ei pitäisi olla. 

Sovinismi taas on puhtaasti vihaa ja halveksuntaa naisia kohtaan. Päämääränä naisen alistaminen, kontrollointi, vähättely ja jopa vihamielinen asenne. 

Nyt kun vertaamme näitä kahta lähtökohtaa voimme huomata että ainoastaan toinen näistä (sovinismi) on oikeasti yhteiskunnallinen uhka ja todellinen uhka nähdäkseni myös naisille. 

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän