Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni nainen taas ei voi samaistua
T. Nainen KTM ja PS"
No, otetaan hyvä esimerkki meidän harrastusseurasta, joka tapahtui täällä viikolla! Meitä oli noin 20 henkilö paikalla, josta suurin osa naisia ja piti muodostaa joukkueet, kun eräs nainen pääsi samaan joukkueeseen missä oli molemman dominoivat miehet. Toinen heistä alkoi heti solvaamaan tätä naista ja sanoi että ei pelaa kyseisen naisen kanssa samassa joukkueessa. Nainen on vähän kömpölö sekä ujo, niin dominoivan miehen mielestä nainen on ankkuri joukkueessa, eikä hän halua mitään heikkoa lenkkiä omaan joukkueensa. Itse yritin puolustella naista, mutta turhaan sillä nainen itsekin suostui tämä miehen käskyttäväksi sekä muut naiset kanssa, joten se siitä. Kertomus on ihan tosi.
Miksi et mennyt kunnolla väliin puolustamaan naista, jos kerran olet mies? Olisit lyönyt tätä "dominoivaa miestä" kasvoihin.
Juu, tiedän mitä siitä olisi seurannut minulle, olisin todennäköisesti sairaalassa sen lyönnin jälkeen! Tuo mies, joka solvasi on noin 191-193cm ja painaa joku 100g, kun itse olen 174cm sekä 68 kg. Mene siinä sitten heiluttamaan nyrkkejä, kun lopputulos on tiedossa molemmilla!
No ala käymään salilla sekä itsepuolustus kurssilla, kasvata lihasmassa hyvä mies! Miten ajattelin puolustaa omaa tyttöystävääsi, jossain pimeällä kujalla rikollista vastaan, jos naisen joskus saat? Ei ihme että naiset eivät huomaa sinua, kun olet tuollainen vässykkä lapanen!
M 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
No, otetaan hyvä esimerkki meidän harrastusseurasta, joka tapahtui täällä viikolla! Meitä oli noin 20 henkilö paikalla, josta suurin osa naisia ja piti muodostaa joukkueet, kun eräs nainen pääsi samaan joukkueeseen missä oli molemman dominoivat miehet. Toinen heistä alkoi heti solvaamaan tätä naista ja sanoi että ei pelaa kyseisen naisen kanssa samassa joukkueessa. Nainen on vähän kömpölö sekä ujo, niin dominoivan miehen mielestä nainen on ankkuri joukkueessa, eikä hän halua mitään heikkoa lenkkiä omaan joukkueensa. Itse yritin puolustella naista, mutta turhaan sillä nainen itsekin suostui tämä miehen käskyttäväksi sekä muut naiset kanssa, joten se siitä. Kertomus on ihan tosi.
Miksi et mennyt kunnolla väliin puolustamaan naista, jos kerran olet mies? Olisit lyönyt tätä "domino
Miksi naisia pitäisi puolustaa? Antaa ihan itse hoitaa omat asiansa. Tärkeintä ettei itse syyllisty moiseen.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
M
Nyt menee taas väärään suuntaan. Tässä on toimittu jo fiksusti kun puolustettu naista. Tilanne meni miten se meni ja se ei ole tämän henkilön vastuulla vaan tilanteen aloittaneen miehen vastuulla.
Minä arvostan että naiselle osoitettiin tukea. Se on tärkeintä. Väkivalta ja kukkoilu ei poistaisi ongelmaa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
Miksi et mennyt kunnolla väliin puolustamaan naista,
Yleensä jos näkee että joku joutuu epäasiallisesti kohdelluksi niin siihen jollain tavalla puututaan. Ei siis väkivaltaisesti vaan keskustelemalla ja sitä kautta toiselle tukea osoittaen. Pakko ei ole, mutta arvostan niitä jotka uskaltavat sanoa jos jonkun kohtelu ei ole ok.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
Miksi et mennyt kunnolla väliin puolustamaan naista, jos kerran olet mies? Olisit lyönyt tätä "dominoivaa miestä" kasvoihin.
Juu, tiedän mitä siitä olisi seurannut minulle, olisin todennäköisesti sairaalassa sen lyönnin jälkeen! Tuo mies, joka solvasi on noin 191-193cm ja painaa joku 100g, kun itse olen 174cm sekä 68 kg. Mene siinä sitten heiluttamaan nyrkkejä, kun lopputulos on tiedossa molemmilla!
No ala käymään salilla sekä itsepuolustus kurssilla, kasvata lihasmassa hyvä mies! Miten ajattelin puolustaa omaa tyttöystävääsi, jossain pimeällä kujalla rikollista vastaan, jos naisen joskus saat? Ei ihme että naiset eivät huomaa sinua, kun olet tuollainen vässykkä lapanen!
M 45
No joo, sen olen huomannut että pitää olla dominoiva alfa, jotta naiset huomaisivat minut. Mutta en vaan jaksa alkaa esittämään mitä en ole. Onhan se lapasena kiva olla kaikkien sylkykuppi, varmaan jos olisin 10cm pidempi, niin voisin kokeilla olla myös alfa. Se että naiset ovat pituudelleni nauraneet kokoelämäni, kertoo jo että minusta ei alfaan ole!
Toisaalta, vaikka kaikki olisikin valkoisen heteromiehen syytä, on hänelläkin ansionsa: Hän on luonut demokratian, sallinut tasa-arvon, ihmisoikeudet ja perustanut länsimaisen elämäntavan. Huonomminkin siis voisi naisillamme mennä.
No joo, sen olen huomannut että pitää olla dominoiva alfa, jotta naiset huomaisivat minut. Mutta en vaan jaksa alkaa esittämään mitä en ole. Onhan se lapasena kiva olla kaikkien sylkykuppi, varmaan jos olisin 10cm pidempi, niin voisin kokeilla olla myös alfa. Se että naiset ovat pituudelleni nauraneet kokoelämäni, kertoo jo että minusta ei alfaan ole!
Jos lohduttaa, olet minua pidempi 2cm. Ja et ole edes mitenkään erityisen lyhyt. Ei huolta sen suhteen. Minäkin olen aikanaan seurustellut itseä lyhyemmän miehen kanssa emmekä eronneet pituudesta johtuvista syistä.
Minä arvostan sitä että pidit naisen puolia. Se oli suoraselkäsitä ja herrasmiehen käyttäytymistä. Mitään kukkoilua ei tarvittu. En tiedä merkitseekö mitään, mutta minä ainakin arvostan sinua ja ei todellakaan ole 174cm mikään ongelma. Sinulla on selvästi kuitenkin sydän paikallaan, oikeudentajua ja arvostusta naisia kohtaan. Olen varma että löydät vielä jonkun joka näkee ja arvostaa näitä ja muita ominaisuuksiasi. Siis jos vielä näin ei ole käynyt.
Älä välitä mitä muut sanovat, uskalla olla rohkeasti oma itsesi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä kaikilta yhden kysymyksen: Miksi feminismi on yleisesti yhteiskunnassa hyväksyttävää, mutta sovinismi ei ole?
Mielestäni osoittaa suomalaisen "tasa-arvo vaa'an" olevan pahasti epätasapainossa.
Ennenkuin tohon voi vastata, pitää määrittää niiden sisältö. Ei voi keskustella aiheesta ellei puhuta samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää, että minä aidosti vihaan ja halveksin 99,5 %:a palstamiehistä.
Tunne on molemminpuolinen, sikäli kuin teitä vähäisempiä kohtaan voi kovin vahvasti tuntea muuta kuin huvittuneisuutta ja myötähäpeää.
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putki joka sieltä mätisäkkien välistä pilkottaa.). Jos ei ottaisi aivoon ja kiehuisi raivosta, ei palstamies käyttäisi tuollaista kieltä. Tai mistä sit
Pastamies suuttuu ja väitää, että prosoidaan, kun hänen omia solvauksiaan käyttää joku muu :DDDDDDDD
Eli mätisäkit ja -rännit on profosointia, kun niitä käyttää joku toinen ja kyseiset laatusanat on suunnattu itse palstamiestä vastaan. Palstamies saa käyttää niitä ihan huoletta ja kyse on silloin ihan nor,maalista keskustelusta :DDDDD Kaksoisstandardit?
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Jos huutelet mätisäkkiä metsä huutaa sinulle kaikuna takaisin: mätisäkki, mätisäkki, mätisäkki mätisäkki...... (kaiku kertautuu moninkertaisksi) Olepa hyvä vaan, sitä saa mitä tilaa. Sinun kanssa ei voi keskustella asiallisesti, se on turhaa, koska et osaa käyttäytyä, vaan kun hermo menee alat haukkumaan toisia kommentoijoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne on molemminpuolinen, sikäli kuin teitä vähäisempiä kohtaan voi kovin vahvasti tuntea muuta kuin huvittuneisuutta ja myötähäpeää.
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putki joka sieltä mätisäkkien välistä pilkottaa.). Jos ei ottaisi aivoon ja kiehuisi raivosta, ei palst
Pastamies suuttuu ja väitää, että prosoidaan, kun hänen omia solvauksiaan käyttää joku muu :DDDDDDDD
Eli mätisäkit ja -rännit on profosointia, kun niitä käyttää joku toinen ja kyseiset laatusanat on suunnattu itse palstamiestä vastaan. Palstamies saa käyttää niitä ihan huoletta ja kyse on silloin ihan nor,maalista keskustelusta :DDDDD Kaksoisstandardit?
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Jos huutelet mätisäkkiä metsä huutaa sinulle kaikuna takaisin: mätisäkki, mätisäkki, mätisäkki mätisäkki...... (kaiku kertautuu moninkertaisksi) Olepa hyvä vaan, sitä saa mitä tilaa. Sinun kanssa ei voi keskustella asiallisesti, se on turhaa, koska et osaa käyttäytyä, vaan kun hermo menee alat haukkumaan toisia kommentoijoa.
Jep, niin se metsä vastaa. Muistakaa mällírännit se. Jokainen miesvihaketju jossa ulisette miesten paskuutta aiheuttaa moninkertaisen vastauksen. Mies on sika? Te olette sialle posivia emakoita joita miehet käyttävät vain spémáämpärinään.
Art of Zoo
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putki joka sieltä mätisäkkien välistä pilkottaa.).
Jep, niin se metsä vastaa. Muistakaa mällírännit se. Jokainen miesvihaketju jossa ulisette miesten paskuutta aiheuttaa moninkertaisen vastauksen. Mies on sika? Te olette sialle posivia emakoita joita miehet käyttävät vain spémáämpärinään.
Sä et nyt ole ymmärtänyt että siaksi sanotaan miestä joka käyttäytyy huonosti ja törkeästi. Ei kaikkia miehiä, vaan niitä jotka perseilevät. Jännästi tuo luonnehdinta että joku on sika, triggeröi noin paljon. Sikahan eläimenä viittaa sotkuisuuteen ja likaan sekä röhkimiseen. Nuo teidän miesten haukkumasanat taas näyttävät liittyvän seksiin ja seksillä halveeraamiseen. Siaksi sanomisessa taas ei ole mitään seksuaalista. Seksisolvaukset ovat pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen välissä ja niin on se rännikin. Se pienen pieni putk
Sä et nyt ole ymmärtänyt että siaksi sanotaan miestä joka käyttäytyy huonosti ja törkeästi. Ei kaikkia miehiä, vaan niitä jotka perseilevät. Jännästi tuo luonnehdinta että joku on sika, triggeröi noin paljon. Sikahan eläimenä viittaa sotkuisuuteen ja likaan sekä röhkimiseen. Nuo teidän miesten haukkumasanat taas näyttävät liittyvän seksiin ja seksillä halveeraamiseen. Siaksi sanomisessa taas ei ole mitään seksuaalista. Seksisolvaukset ovat pahempia.
Siaksi nimittely epäinhimillistää, seksi taas on vain seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikka ne mä*tisäkin on palstamiehen omien jalkojen vä
Siaksi nimittely epäinhimillistää, seksi taas on vain seksiä.
Esim m älliränni tai s permaämpäri epäinhimillistävät, sillä niillä ihmistä kutsutaan esineeksi, jota käytetään seksuaalisesti hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaakin tämä mäti*säkki, spermar*änni osasto ( vaikk
Esim m älliränni tai s permaämpäri epäinhimillistävät, sillä niillä ihmistä kutsutaan esineeksi, jota käytetään seksuaalisesti hyväksi.
eli myönnät niiden olevan samalla viivalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjussa polttaa jossain kohtaa päreensä ja sitten alkaak
eli myönnät niiden olevan samalla viivalla
Ei, sikaa ei käytetä seksuaalisesti hyväksi. Ainakaan normaalit ei niin tee.
Aika laadukasta menoa täällä👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
palstamies ei kyllä ole huvittunut, vaan joka ketjuss
Ei, sikaa ei käytetä seksuaalisesti hyväksi. Ainakaan normaalit ei niin tee.
Sekö on ainoa asia millä on väliä? Muuten saa epäinhimillistää ja haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Art of Zoo
T. Nainen KTM ja PS
Huomenta vaan sinullekin... Juuri kun ehdin toivoa että tänne saadaan vähän miellyttävämpi ilmapiiri itse kunkin olla ja kirjoittaa.
Eiköhän sinun toissapäiväisessä viestissä ollut ihan riittävästi kiusaa, se lienee ollut tavoitteesi ja siinä onnistuit.
T. Nainen KTM ja PS