Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Missähä ihmeen koulussa olet oikein ollut?"
Ihan tavallisella yläasteella ja vielä hyvällä alueella. Useampaan kertaa tyttöjä kourittiin mm. rinnoista, pahimmillaan ihan luokassa. Tämä ei ollut mitenkään poikeuksellista 80-luvulla.
Ei kuulosta tavalliselta minun korviini
Minun korviini kuulostaa. Olin aikaisin kehittynyt tyttö. Vihasin ei rintojani pitkään, koska sai osakseni niiden takia todella paljon häirintǎä sekä luokan pojilta että aikuisilta miehiltä.
No en silti ollut paikalla sanomassa niille toisille että tuo on asiatonta. Mutta tiedätkl kuka oli? Sinä
Juu, tein toki voitav
Juu, ei sinun apuusi kukaan varmaan luotakaan. Onneksi on ollut ymmärtäväisiä naisia, joiden puoleen on voinut kääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisella yläasteella ja vielä hyvällä alueella. Useampaan kertaa tyttöjä kourittiin mm. rinnoista, pahimmillaan ihan luokassa. Tämä ei ollut mitenkään poikeuksellista 80-luvulla.
Minun korviini kuulostaa. Olin aikaisin kehittynyt tyttö. Vihasin ei rintojani pitkään, koska sai osakseni niiden takia todella paljon häirintǎä sekä luokan pojilta että aikuisilta miehiltä.
No en silti ollut paikalla sanomassa niille toisille että tuo on asiatonta. Mutta tiedätkl kuka oli? Sinä
Siis uhrin täytyy sanoa ahdistelijoilleen ahdistelun olevan väärin? Ne
Jos kukaan ei ole sua auttamassa niin sillon pitää ite toimia. Siinä ei voi haukkua sitten kaikkia muita etteivät auttaneet.
Jos vaikka tipun kaivoon niin en jää sinne valittamaan etteivät muut ole nostamassa ylös vaan koita itse päästä. Joko onnistun ja selviän tai sitten hukun sinne.
Nuoret ovat yleisesti progressiivisempia, kuin vanhemmat sukupolvet, se on hyvä. Foorumin äärioikeistolaisille tämä on tietenkin kauheaa. Mitä tulee nuoriin miehiin, niin tunnetusti he ovat taipuvaisempia epävarmuuttaan oikeistosävytteiseen leukaparta-vaiheeseen, josta kasvavat jo pian ulos. On lyhyt hetki kun Jordan Petersonit, Tate, ynnä muu roska vetoaa, johtuen miesten typerästä sosialisaatiosta, ja odotuksista joita miehille asetetaan.
Luultavasti nähdään jo lähivuosina mihin toi feministi aivoilusi johtaa kun venäjä hyökkää suomeen ja koheesio on tuhottu sisältä päin. Moni armeijan käynyt mies on saanut niinpaljon vihaa osakseen ettei varmasti nosta pikkurilliäkään tämän dystooppisen suomen puolesta.
Saa naiset sinne mennä kullannuppuineen sotimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en silti ollut paikalla sanomassa niille toisille että tuo on asiatonta. Mutta tiedätkl kuka oli?
Juu, ei sinun apuusi kukaan varmaan luotakaan. Onneksi on ollut ymmärtäväisiä naisia, joiden puoleen on voinut kääntyä.
Eli kaikki ikävä maailmassa on minun vikani kun en ole paikalla sanomassa vastaan? Vaikka siis sanoisin jos olisin paikalla.
Syyllistätkö minua kaikesta?
Etkö voi tajuta että on ihmisiä jotka eivät ole koskaan törmänneet tällaisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus selittää. Naiset opiskelee enemmän ja nekin miehet jotka kouluttautuu korkeasti suuntautuu lähinnä oikikseen, tekniselle alalle tai lääkikseen, joten laajempi yhteiskunnallinen ymmärrys jää saamatta. Siihen kapeaan tietopohjaan kun yhdistetään kovista tuloista seuraavat kovat verot, niin katkeroituminen ja minä-minä-ajattelu on seuraus.
Laajempi yhteiskunnallinen ymmärrys. Mitä tuo tarkoittaa? Onko naisilla esimerkiksi parempi ymmärrys haja-asutusalueilla asuvia kohtaan? Vai ymmärtävätkö naiset paremmin syy seuraus suhteet taloudessa tai siinä kuinka esim. suomalaisen teollisuuden siirrolla muihin maihin on merkitystä ilmastolle?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat yleisesti progressiivisempia, kuin vanhemmat sukupolvet, se on hyvä. Foorumin äärioikeistolaisille tämä on tietenkin kauheaa. Mitä tulee nuoriin miehiin, niin tunnetusti he ovat taipuvaisempia epävarmuuttaan oikeistosävytteiseen leukaparta-vaiheeseen, josta kasvavat jo pian ulos. On lyhyt hetki kun Jordan Petersonit, Tate, ynnä muu roska vetoaa, johtuen miesten typerästä sosialisaatiosta, ja odotuksista joita miehille asetetaan.
Onko äärioikeistolaista tiedostaa islamin aiheuttama uhka liberaalille yhteiskunnalle?
itse ainakin olen nuori nainen joka ei äänestä vasemmistoa eikä vihreitä ja koen myös olevani melko konservatiivinen
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti nähdään jo lähivuosina mihin toi feministi aivoilusi johtaa kun venäjä hyökkää suomeen ja koheesio on tuhottu sisältä päin. Moni armeijan käynyt mies on saanut niinpaljon vihaa osakseen ettei varmasti nosta pikkurilliäkään tämän dystooppisen suomen puolesta.
Saa naiset sinne mennä kullannuppuineen sotimaan.
Miksi et muuttaisi johonkin parempaan maahan? Maailmahan on auki sinunlaisellesi fiksulle miehelle. Mikä täällä dystopiassa pidättelee?
Vierailija kirjoitti:
Progressiivisempia, mihin? Triggeroitumaan?
Vierailija kirjoitti:
itse ainakin olen nuori nainen joka ei äänestä vasemmistoa eikä vihreitä ja koen myös olevani melko konservatiivinen
Ja minä nuori mies joka ei äänestää ketään koska ei ole olemassa liberaaliaoikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Koulutus selittää. Naiset opiskelee enemmän ja nekin miehet jotka kouluttautuu korkeasti suuntautuu lähinnä oikikseen, tekniselle alalle tai lääkikseen, joten laajempi yhteiskunnallinen ymmärrys jää saamatta. Siihen kapeaan tietopohjaan kun yhdistetään kovista tuloista seuraavat kovat verot, niin katkeroituminen ja minä-minä-ajattelu on seuraus.
Koulutus todellakin selittää, kun katsoo minkälaista hyvesignalointia ja tukahduttamista yliopistotkin on tulvillaan, jos et alistu täysin heidän myymäänsä ideologiaan.
Ja ihan uteliaisuudesta, joku sometieteiden professoriko sun mielestä tarjoaa laajemman yhteiskunnallisen ymmärryksen kuin vaikka oikis?
Vierailija kirjoitti:
Onlyfansin sisällöntuottajamäärä kasvaa -> käyttäjämäärä kasvaa -> OF:n serverikuorma ja sähkönkulutus kasvaa. Onko sittenkään niin vihreää politiikkaa?
Ei ole onlyfansien seuraaminen valkoisen miehen juttu. Niitä valkoisia pilluja katsellaan afrikan ja irakin slummeista tumputellen.
Vierailija kirjoitti:
Jordan Petersonilla ei ole osaa eikä arpaa äärioikeiston kanssa. Äärioikeisto käyttää miestä propagandassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äärioikeistolaista tiedostaa islamin aiheuttama uhka liberaalille yhteiskunnalle?
Lähinnä harhaista.
En tiedä, milloin liberaalista tuli vasemmiston synonyymi. Monilla tuntuu kaikki ideat ja suuntaukset ja termit menevän sekaisin.
Jos tuet seksuaalivähemmistöjä, olet vasemmistolainen. Jos et aktiivisesti vastusta maahanmuuttoja, olet vasemmistolainen. Jos ajat sähköautolla, olet vasemmistolainen. Jos pelkäät ilmastonmuutosta, olet vasemmistolainen. Jos tykkäät niinku eläimistä, olet vasemmistolainen. Jos käyt yliopistoa, olet vasemmistolainen. Tältä pohjalta sitten valitaan, mitä ollaan.
Ja ne jotka ei tykkää, tai haluaa muuten vaan olla kapinallisia, kertovat, että on se Halla-Aho kova jätkä ja ruotsintie.
Nuoret pojat kapinoi, ja tytöt yrittää olla kiltisti. Siinä se ero. Politiikasta ei kukaan tiedä mitään, kun mennään pelkillä älyttömillä mielikuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Progressiivisempia, mihin? Triggeroitumaan?
Ahdistumaan ja masentumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uhrin täytyy sa
Sitä sun kaivoon tippumista ei ole muut ihmiset eli ahdistelijat aiheuttaneet. Niitä ahdistelijoita tulee vastuuttaa, ei uhria. Ei mikään ihme, että sukupuolten välillä on kuilu. Uhrit vastuutetaan tekijöiden teoista, miten olis sellainen että miehet eivät kourisi tyttölapsia ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajempi yhteiskunnallinen ymmärrys. Mitä tuo tarkoittaa? Onko naisilla esimerkiksi parempi ymmärrys haja-asutusalueilla asuvia kohtaan? Vai ymmärtävätkö naiset paremmin syy seuraus suhteet taloudessa tai siinä kuinka esim. suomalaisen teollisuuden siirrolla muihin maihin on merkitystä ilmastolle?
Naiset opiskelee humanistisia tieteitä enemmän, josta saavat laajemman ymmärryksen siitä, miten kaikki on yhteydessä kaikkeen ja miksi kaikkia tarvitaan. Talousteoriat tai fysiikan kaavat eivät auta koheesion ja tasa-arvoisen yhteiskunnan luomisessa tai erinäisten intressien yhteensovittamisessa kestävällä tavalla.
Ei puoluekurin takia ole maahanmuuttokriittisiä edustajia muissa puolueissa.