Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Kopsaappa se kommentti nyt tähän, kun itse en ole sellaista huomannut. Kaiken lisäksi, jos sellaisen kommentin näkisin, olettaisin ilman muuta, että tullut typo. Kun kaikki tietää, ettei suurin osa miehistä ole mitenkään syrjäytyneitä. Olis niin maailman typerin kommentti sellainen. Samaa tasoa, kuin nää tässäkin ketjussa: kaikki naiset vievät vaan miesten rahat, naiset tuhoavat hyvinvointisuomen larppaamalla töitä, lähes kaikki naiset valehtelee lastensa isistä, naiset vaativat sp-tautitestit yhteiskunnalta (miehetkin siis saavat), naiset laiskottelee kotona, eikä ikinä tee mitään kotitöitä...mitä näitä nyt on. Sellainen kommentointi olis todella typerää ja kaikki näkee heti, ettei edes pidä paikkansa.
Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuutensa jo peruskoulussa . Suurin osa syrjäytyy kokon
Olen samaa mieltä taloudellisesta ja ideologisesta kuilusta. Olen silti myös huolissani jokaisesta joka syrjäytyy tai on vaarassa syrjäytyä oli sitten mies tai nainen. Ja moni vetää peruskoulussa jo lekkeriksi... Mutta toki jokainen vastaa sitten itse omista valinnoista ja aina voi aikuisena kouluttautua uudelleen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia vanha hupikeskustelu, joka lie jo poistettukin. Vaimo valitti ahmattimiehen syövän herkut kaapista. Ja tämä on nyt sitten jäänyt kaihertamaan miesvihana. :D
--
Vastaavia miesten haukkumiskeskusteluja on palstalla vuosien varrella ollut tuhansia.
Tässä yksi hauska... Hesarissa oli uutinen merikarvian tilanteesta ja sukupuolijakaumasta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4064538/merikarvian-poikamiehet-ihmette…
Se oli väännetty siihen, että miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille (ei pidä paikkaansa). Ensimmäisellä sivulla loistaakin tällainen kommentti jolla otsikoinnin pilkkaavaan valheeseen tartutaan:
Mikä näitä naisia oikein vaivaa kun eivät halua jäädä jäädä kotiseudulle alkeellis
Mistä sinä tiedät, mitä Merikarvian miehet ovat pohtineet. Mikä sinä olet puhumaan heidän puolestaan. Vaikka kuinka toivoisit, kaikki Merikarvian pojat eivät halua elää sinkkuina. Osa heistä haluaa parisuhteen, jopa perheen. Ja miettivät, mistä vaimon läytäisivät, kun paikalliset naiset ovat pois muuttaneet. Kaikki eivät ole naisvihakiimassa. Vaikka kuinka niin toivoisit.
Keskustelu koski linkattua lehtiartikkelia. Vaikea konsepti pelkälle naiselle, ymmärrän.
Teillä elämä on mukavan helppoa, ei tarvitse tuhlata aikaansa faktoista puhumiseen kun aina voi täyttää kohdat keksimällä omia totuuksia joista raivostua miehille.
Vieläkö ihmettelette miksi ette enää kelpaa nuorille miehille? Kauan siinä meni mutta ne perhanat tuli järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani kysyn... mistä tiedät että vain miehet tekevät tuota? Siis mistä tiedät sen faktaksi. Onko sinulla pääsy johonkin järjestelmiin mihin me kuolevaiset emme pääse?
-eri
--
Itse ainakin näen miehet potentiaalisena uhkana itselleen, sen takia olen varuillani miesten kanssa. He yleensä eivät mitään hyvää hyvyyttä ole mukavia naisille, vaan yleensä heillä on jokin taka-ajatus mielessä. On sinisilmästä väittää täällä muuta.
myös -eri
Itse taas näen naiset tuollaisina pikkulutkina, joka on luotu nussittavaksi minua varten, siksi olen oikea peto vällyjen välissä =)
Kyllä näitä hiivaonkaloita on tullut pantua vuosien aikana silloin tällöin. Pääasia on että minä sekä Jormani ollaan molemmat täysillä nautittu, kun pesää viimein saatu!
Taidat olla niitä pubiruusun metsästäjiä?
Vierailija kirjoitti:
Kopsaappa se kommentti nyt tähän, kun itse en ole sellaista huomannut. Kaiken lisäksi, jos sellaisen kommentin näkisin, olettaisin ilman muuta, että tullut typo. Kun kaikki tietää, ettei suurin osa miehistä ole mitenkään syrjäytyneitä. Olis niin maailman typerin kommentti sellainen. Samaa tasoa, kuin nää tässäkin ketjussa: kaikki naiset vievät vaan miesten rahat, naiset tuhoavat hyvinvointisuomen larppaamalla töitä, lähes kaikki naiset valehtelee lastensa isistä, naiset vaativat sp-tautitestit yhteiskunnalta (miehetkin siis saavat), naiset laiskottelee kotona, eikä ikinä tee mitään kotitöitä...mitä näitä nyt on. Sellainen kommentointi olis todella typerää ja kaikki näkee heti, ettei edes pidä paikkansa.
Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuutensa jo peruskoulussa . Suurin osa syrjäytyy kokon
"Iso osa paskoo ja niistä suurin osa syrjäytyy. " Mikä tossa ei pidä paikkansa? Paitsi jos sinua triggeröi tuo ISO osa. Olisko OSA ollut parempi? Juurikin luin uutisen, jossa tämä todettiin. Ja siinä tuli se ilmi, etteivät kaikki syrjäydy, vaikka sen koulunkäynnin paskoo. Osa, pieni osa, onnistuu nousemaan ja menestymään siitä huolimatta, että koulut menee penkin alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus kirjoittaa mitä haluat miehestäsi. Se ei poista faktaa että sen tehdessäsi syyllistyt miesvihaan ja se leviää kun ensimmäinen alkaa puhumaan "miehistä"
Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.
Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesvihaa kuin sinun harhaisessa mielessäsi.
Loppu kommentistasi onkin sitten pelkkää olkiukkoilua. Jälleen kerran. Mutta toki voit tehdä vaikka sata ketjua Aino Nykoppista, jos tunnet siihen tarvetta. Minä en siitä loukkaannu, tuskin kukaan naishoitajakaan. Pelkkää lapsellista uhoa vailla faktoja.
Ei ole miesvih
Toinen esimerkki mitä näkee on tässäkin ketjussa esitetty "naiset tekevät enemmän töitä" eli työllisyys%. Todella suuri ero, 0,1% ja ensimmäistä kertaa naiset menivät miesten ohi. Ja ajankäyttötilastoa katsottaessa paljastuu karu totuus... 44 minuuttia enemmän joka päivä, miehillä.
Mutta eihän noilla faktoilla ole naisille merkitystä kun ajatte omaa agendaanne, miesvihaa.
Oudosti 44min on kauhean paljon täällä miesten mielestä ja siitä pitäisi se mitali saada. Sitten taas naisten 37min enemmän kotitöitä kuitataan melkein samana kuin miesten kotityöt, ei ole paljoa eroa. Työllisyysprosentissa muistat sanoa ettei eroa ole paljon. Väännätte faktoja niin että näytätte paremmilta kuin olette. Miksi 37min on pieni ero mutta 44min on suuri merkittävä ero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, mitä ne muut ketjut ovat? Haluun kans päästä niille kommentoimaan!!
--
löydät ne varmasti. Minähän kuulemma riehun joka puolella puolustamassa miehiä. Enkä edes ehdi kaikkialle.
Sinun ns. miesten "puolustus" itse asiassa nolaa ja häpäisee normaalit miehet.
Minkälainen on normaali mies?
Normaali mies arvostaa, kunnioittaa, keskustelee, argumentoi menemättä törkeyksiin, ymmärtää, neuvottele, käyttäytyy ihmisiksi, ei uhkaile tai solvaa, ei arvostele erilaisia tapoja olla ja elää, kykenee työhön, kykenee rakkauteen, kykenee perhe elämään, ystävyyteen, kumppanuuteen jne.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi tekisi? Minun henkiselle hyvinvoinnille on parasta etten ole kanssasi samassa tilassa. Olet sen verran häiriintyneen oloinen tapaus että se leviää varmasti ympäristöösi."
Sitähän minä epäilinkin aiemmassa kommentissani. Et uskaltautuisi edes samaan tilaan naisen kanssa, etkä varsinkaan tohtisi ääneen sanoa niitä törkeyksiäsi, joita kyllä anonyyminä niin kovin rehvakkaasti huutelet. Olet pelkkä munaton raukkis, joka haaveilee väkivallasta naisia kohtaan. Ja tässähän tulikin sitten samalla vastaus kysymykseesi, miksi et ole normaali mies.
Niinkö? Se en ollut minä joka asiaa kyseli mutta hienoa että vastasit :) Enkä haaveile väkivallasta naisia kohtaan, tuo on taas omaa keksintöäsi, mitäpä et miesvihassasi väittäisi toisten tekevän :D
Esitin muuten teille kysymyksen: jos palstalla olisi omall
Minä kirjoitin tuossa aiemmin omasta miehestäni, joka on ihan tavallinen, normaali mies. Ihme kommentteja sain siihen vastaukseksi. Sama on ollut aiemmin, kun omasta puolisosta kirjoittaa jotain positiivista, palstamiehet tulevat nälvimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia vanha hupikeskustelu, joka lie jo poistettukin. Vaimo valitti ahmattimiehen syövän herkut kaapista. Ja tämä on nyt sitten jäänyt kaihertamaan miesvihana. :D
--
Vastaavia miesten haukkumiskeskusteluja on palstalla vuosien varrella ollut tuhansia.
Tässä yksi hauska... Hesarissa oli uutinen merikarvian tilanteesta ja sukupuolijakaumasta.
Se oli väännetty siihen, että miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille (ei pidä paikkaansa). Ensimmäisellä sivulla loistaakin tällainen kommentti jolla otsikoinnin pilkkaavaan valheeseen tartutaan:
Mikä näitä naisia oikein vaivaa kun eivät halua jäädä jäädä kotiseudulle alkeellis
Ensinnäkään mun mies ei ole täällä. Toiseksi en ikinä haukkuis miestäni täällä, tai missään. Kolmanneksi, olen kotona kertonnut, mitä äijät täällä horisee, ja mitä itse olen kommentoinut. Aivan, minulla ei ole mitään hävettävää.
Onnistuisko omat juttus äidin, isöäidin, siskon, opettajan, pomon silmiin sopiviksi? Olisivatko ylpeitä?
Et haukkuisi miestäsi täällä... et siis ole missään ketjussa riekkumassa missä naiset "antavat vertaistukea" kertomalla miten paskoja miehet ovat? Kerro nyt vielä ettet ole edes tietoinen että moisia ketjuja olisi täällä. :D
Omalta osaltani voin kertoa etteivät varmasti "olisi ylpeitä" mutta tiedätkös... meissä on se ero etten minä tee ketjuja naisista ja aloita niiden haukkumista. Ei ole syytä. Sen sijaan nämä ketjut missä te alatte haukkumaan miehiä... kerron oman näkemykseni toiminnastanne ja siitä millaisia selvästi olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naisten oikea paikka on keittiö. Näin on aina ollut tuhansia vuosia... Myös lasten hoito ja kotityöt (esim. siivous) kuuluvat naisen normaaliin toimenkuvaan. Miehen tehtävä on käydä töissä ja hankkia rahaa. Tällöin miehellä on oikeus käydä myös joskus vähän "kaljoittelemassa", elättäähän mies perheen raskaalla työllä! Naiset taas aina valittamassa kun mies viettää vähän iltaa... Feminismi taas on vain naisten turhaa kapinointia ja valitusta. Miksi naiset eivät ymmärrä jo tosiasioita? Tämä oli oma mielipiteeni, toki kommenttia saa antaa!
Eero PS! Suomi takaisin!
Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elättää koko perhe. Kovin moni mies Suomessa ei siihen kykene eikä halua. Kummasti naisen tienaamat rahat kelpaa miehille.
NAISTEN PAIKKA ON KOTONA HOITAMASSA LAPSIA JA RUOKKIMASSA UKKOA! UKKO TEKEE TÖITÄ PÄIVÄTPITKÄT JA NAINEN MÄRISEE!
-Eri
Niin, ja mies tuppaa yleensä omistamaan enemmän kuin nainen. Mies joutuu myöskin maksamaan elatusmaksuja naiselle, koska lapset menevät automaattisesti vaimolle (ellei ole täysi narkomaani). Olisi parempi vaihtoehto, että katsottaisiin kumman vanhemman luona lapsella olisi oikeasti hyvä olla ja kenen luokse lapsi itse haluaa. Ja feministit eivät enää valvo naisten etuja, vaan alistavat miehiä ja yrittävät saada naisille aina vain lisää valtaa typerine ehdotuksineen. Voisitko esittää minulle puolueettoman tutkimuksen siitä, että naiset hoitavat edelleen suurimman osan kotitöistä? Puolueettomaksi tutkimukseksi kyseisestä aiheesta määrittelen ainoastaan sellaiset tutkimukset, joiden tekijät eivät edusta kumpaakaan mies- tai naissukupuolta. Tällöin on vaarana, että tutkijat vääristelevät tuloksia itsensä eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Se oli väännetty siihen, että miehet ihmettelevät miksi eivät kelpaa naisille (ei pidä paikkaansa). Ensimmäisellä sivulla loistaakin tällainen kommentti jolla otsikoinnin pilkkaavaan valheeseen tartutaan
Esimerkkikommentissa ei edes mainittu miehiä. Silti on sinusta miesvihaa. Tämä kertoo kaiken olennaisen palstamiehen ulinoista.
No kerro omin sanoin mihin ryhmään siinä esimerkkikommentilla viitattiin :) Ketkä ovat vaatimassa ilmaista sängynlämmitintä. Tavaa samalla ketjun otsikko ja aloitusviesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naisten oikea paikka on keittiö. Näin on aina ollut tuhansia vuosia... Myös lasten hoito ja kotityöt (esim. siivous) kuuluvat naisen normaaliin toimenkuvaan. Miehen tehtävä on käydä töissä ja hankkia rahaa. Tällöin miehellä on oikeus käydä myös joskus vähän "kaljoittelemassa", elättäähän mies perheen raskaalla työllä! Naiset taas aina valittamassa kun mies viettää vähän iltaa... Feminismi taas on vain naisten turhaa kapinointia ja valitusta. Miksi naiset eivät ymmärrä jo tosiasioita? Tämä oli oma mielipiteeni, toki kommenttia saa antaa!
Eero PS! Suomi takaisin!
Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elättää koko perhe. Kovin moni mies Suomessa ei siihen kykene eikä halua. Kummasti naisen tienaamat rahat kelpaa miehille.
NAISTEN PAIKKA ON KOTONA HOITAMASSA LAPSIA JA RUOKKI
Haha, oma mies haki vaimon tänään töistä ja vei suoraan hienosti syömään ulos, jotta saisimme spontaanisti aikaa toisillemme ja arjen rakkautta. Ja kyllä, mies jopa maksoi minun, työssä käyvän naisen menun. Auttoi takin päälle ja pois sekä muut huomaavaisuudet.
Ihan vaan vaihtoehtoiseksi ajatukseksi :)
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
https://www.sak.fi/ajankohtaista/blogi/nuorten-miesten-syrjaytymista-ei…
Siinä yksi artikkeli aiheeseen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro, mitä ne muut ketjut ovat? Haluun kans päästä niille kommentoimaan!!
--
löydät ne varmasti. Minähän kuulemma riehun joka puolella puolustamassa miehiä. Enkä edes ehdi kaikkialle.
Sinun ns. miesten "puolustus" itse asiassa nolaa ja häpäisee normaalit miehet.
Minkälainen on normaali mies?
Palstatotuuden mukaan normaali mies
- pettää
- hakkaa naiset ja lapset
- syö lasten vanukkaat
- hakkaa lapset ja naiset
- sanoo asiat tökerösti
- ei osallistu kotitöihin
- ei myöskään käy töissä
- on kouluttautumaton, korkeintaan räkänen amis
- sika
- maailman paras
Tässä oli aika kattavasti miesten miehistä levittämät jutut. Koulutuksesta ette puhu, mutta on miesvihaa sanoa, että syrjäytyneet miehet ovat ilman koulutusta. Muuten miesten kuvailut miehistä on aika lailla nuo.
Siinä on listattuna naisten miehistä levittämät jutut, ihan tämän palstan perusteella.
Koulutuksesta saa puhua, mutta te väitätte että suurin osa miehistä on kouluttautumattomia ja siten syrjäytyneitä.
Miksi levitä edelleen sitä valhetta? SInulle linkitettiin jo se kommenttikin.
Älä vastaa, tiedämme kaikki ja se on just se miesviha.
Vierailija kirjoitti:
Miesten logiikka: Kuolonkolareilla EI ole tekemistä ajotaidon kanssa:DDDDD Ei hyvät ihmiset mitä saibaa.
Tässä taas esimerkki palstan miesvihasta. Yhden miehen kommentti yleistetään koskemaan "miehiä"
Ja palstanartút tykäilee víttulímat valuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se on miesvihaa että nainen väittää miesten ihmettelevän "miksi eivät kelpaa naisille" koska hesarin jutussa ei ollut siitä kyse eikä kukaan ihmetellyt yhtään mitään.
Vähän sama kun nyt leikit siinä viatonta että mikäs ihme siinä on.
Teidän naisten käytös tällä palstalla on samanlaista kuin nuorten miesten jollain ylílaudalla. Keksitte valheita toisesta sukupuolesta ja alatte asiantuntevina keskustelemaan siitä. Ei teitä kiinnosta syökö mies ne vanukkaat, te haluatte haukkua miehet sen vuoksi että ne siat syö ne lasten vanukkaat.
Sama toistuu sadoissa ketjuissa. Miksi miehet sitä, tätä ja tota."
Kyllä se asia nyt vaan on niin, että sinä olet harvinaisen herkkänokkainen ja huumorintajuton mies. Ja kyllähän se mies on itsekäs sika, jos
Älä sinä määrittele, mitä minä haluan. Jos tiedostat ongelmakohtia, ota ne puheeksi. Ja selvitä, tehdäänkö niille jo jotain. Ja jos osaisit tehdä sen vielä haukkumatta naisia, tilanne olis täydellinen.
Ps. Vasektomiaikä ei ole rakenteellinen ongelma. Eikä abortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuu
Olen samaa mieltä taloudellisesta ja ideologisesta kuilusta. Olen silti myös huolissani jokaisesta joka syrjäytyy tai on vaarassa syrjäytyä oli sitten mies tai nainen. Ja moni vetää peruskoulussa jo lekkeriksi... Mutta toki jokainen vastaa sitten itse omista valinnoista ja aina voi aikuisena kouluttautua uudelleen.
T. Nainen KTM ja PS
Ja edelleen siinä nainen yleistää ongelman koskemaan isoa osaa miehistä. Kas kun 10% miehistä on iso osa, mutta 8% naisista ei ole. Selitätkö sen jotenkin? Miten se 10% onkin "suurin osa" vaikka siitäkään ryhmästä kaikki eivät tule syrjäytymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on normaali mies. Mies on hauska, käy töissä, ei ole mustasukkainen, ei valita, tykkää osin samoista asioista mitä minä, on sosiaalinen ja hänen seurassa viihtyy. Siistimpi saisi olla ja on vähän turhan hajamielinen.
Jäyhä mies, joka ei ole niin sosiaalinen, ei ole normaali mies?
Jos sinusta on, niin sitten on. Minulle on tärkeää, että miehen seurassa on mukava olla. Nykyään ei pärjää missään, jos ei osaa puhua ihmisten kanssa.
Naisilla taitaa mennä hyvä (parasta A-luokkaa) ja "normaali" lahjakkaasti sekaisin.
Tai sitten naiset varaavat oikeuden määritellä mikä on normaali mies, mikä on sekin aika koomista. Aivan kuin miehillä olisi oikeus sanoa että normaali nainen ei poistu keittiöstä kuin makkariin nus
Erona tässä on se, että tämä nainen kuvaili oman miehen normaliuden ihan vaan sen miehen kuvauksena. Sinun esimerkissä nainen on objekti, jolla on tehtävä ja alistettu asema. Eli tehtävä vain suhteessa sinuun. Ei mikään persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi tekisi? Minun henkiselle hyvinvoinnille on parasta etten ole kanssasi samassa tilassa. Olet sen verran häiriintyneen oloinen tapaus että se leviää varmasti ympäristöösi."
Sitähän minä epäilinkin aiemmassa kommentissani. Et uskaltautuisi edes samaan tilaan naisen kanssa, etkä varsinkaan tohtisi ääneen sanoa niitä törkeyksiäsi, joita kyllä anonyyminä niin kovin rehvakkaasti huutelet. Olet pelkkä munaton raukkis, joka haaveilee väkivallasta naisia kohtaan. Ja tässähän tulikin sitten samalla vastaus kysymykseesi, miksi et ole normaali mies.
Niinkö? Se en ollut minä joka asiaa kyseli mutta hienoa että vastasit :) Enkä haaveile väkivallasta naisia kohtaan, tuo on taas omaa keksintöäsi, mitäpä et miesvihassasi väittäisi toisten tekevän :D
Esitin muuten teille kysymyksen: jos palstalla olisi omall
Kyllä mieheni välillä tässä vieressä on seuraillut. Ei ole mitään salattavaa häneltä. Toki kehun häntä kotona enemmän ja eri tavalla kuin täällä, mutta kyllä hän arvonsa minun elämässäni tietää :)
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on oikeus kirjoittaa mitä haluat miehestäsi. Se ei poista faktaa että sen tehdessäsi syyllistyt miesvihaan ja se leviää kun ensimmäinen alkaa puhumaan "miehistä"
Voidaan me jutella siitäkin miten Aino Nykopp-Koski on jokaisen naishoitajan esikuva. Se pitää paikkansa koska sanon niin ja meillä on oikeus keskustella miksi näin on.
Niin on. Minulla ja muillakin naisilla on oikeus kirjoittaa mitä haluamme miehistämme. Se ei todellakaan ole miesvihaa kuin sinun harhaisessa mielessäsi.
Loppu kommentistasi onkin sitten pelkkää olkiukkoilua. Jälleen kerran. Mutta toki voit tehdä vaikka sata ketjua Aino Nykoppista, jos tunnet siihen tarvetta. Minä en siitä loukkaannu, tuskin kukaan naishoitajakaan. Pelkkää lapsellista uhoa vai
Oudosti 44min on kauhean paljon täällä miesten mielestä ja siitä pitäisi se mitali saada. Sitten taas naisten 37min enemmän kotitöitä kuitataan melkein samana kuin miesten kotityöt, ei ole paljoa eroa. Työllisyysprosentissa muistat sanoa ettei eroa ole paljon. Väännätte faktoja niin että näytätte paremmilta kuin olette. Miksi 37min on pieni ero mutta 44min on suuri merkittävä ero?
No hyvä, alat oppimaan!
Naiset itse kertovat kuinka 37min on VALTAVA ero. Hyväksyn sen totuutena mutta sehän tarkoittaa että 44min on vielä suurempi!
Valitkaa te millä tyylillä asioista puhutaan. En lähde siihen että 37min kotitöitä on aivan helvetisti mutta 44min palkkatöitä ei ole mitään.
Kyllä näitä hiivaonkaloita on tullut pantua vuosien aikana silloin tällöin. Pääasia on että minä sekä Jormani ollaan molemmat täysillä nautittu, kun pesää viimein saatu!