Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
8141/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, ettei miehet ole oikeasti tuollaisia kuin tuo palstalla ulvova kuvotus: aggressiivisia, tyhmiä, miesten maineen pilaavia inkkeleitä. 

Valitettavasti taas naiset ovat oikeasti juuri tällaisia kuvotuksia. aggressiivinen, haukkuu toisia, tyhmä? Ehkäpä jos nimittelee "inkkeliksi". Mainetta se tosin onnistu pilaamaan. Hyvät miehet on jo tajunneet millaisia nämä naiset ovat ja hei.. maine pitäisi olla jotta sen saa pilattua.

Vierailija
8142/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naisten oikea paikka on keittiö. Näin on aina ollut tuhansia vuosia... Myös lasten hoito ja kotityöt (esim. siivous) kuuluvat naisen normaaliin toimenkuvaan. Miehen tehtävä on käydä töissä ja hankkia rahaa. Tällöin miehellä on oikeus käydä myös joskus vähän "kaljoittelemassa", elättäähän mies perheen raskaalla työllä! Naiset taas aina valittamassa kun mies viettää vähän iltaa... Feminismi taas on vain naisten turhaa kapinointia ja valitusta. Miksi naiset eivät ymmärrä jo tosiasioita? Tämä oli oma mielipiteeni, toki kommenttia saa antaa!

Eero PS! Suomi takaisin!

Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elättää koko perhe. Kovin moni mies Suomessa ei siihen kykene eikä halua. Kummasti naisen tienaamat raha

Mikä minusta tekee epänormaalin, miten eroan normaalista miehestä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8143/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on jo rakenteissa. Ollut pitkään. Sä elät ja hengität sitä etkä edes halua tajuta asiaa."

Se on pääsi sisällä. Mielikuvituksesi tuotetta. Vainoharhaa. Psykopatiaa. 

Jos et minua usko niin mitenkäs tutkijoita? Tässä sulle pari esimerkkiä:

Kirjassaan My Enemy, My Love Judith Levine tuo esiin, miten miesviha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Vierailija
8144/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, ettei miehet ole oikeasti tuollaisia kuin tuo palstalla ulvova kuvotus: aggressiivisia, tyhmiä, miesten maineen pilaavia inkkeleitä. 

Valitettavasti taas naiset ovat oikeasti juuri tällaisia kuvotuksia. aggressiivinen, haukkuu toisia, tyhmä? Ehkäpä jos nimittelee "inkkeliksi". Mainetta se tosin onnistu pilaamaan. Hyvät miehet on jo tajunneet millaisia nämä naiset ovat ja hei.. maine pitäisi olla jotta sen saa pilattua.

En usko, että edes tunnet muita naisia kuin ehkä oman äitisi ja pari muuta sukulaista. Että jokos se yleistäminen loppuu? 

Vierailija
8145/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se on jo rakenteissa. Ollut pitkään. Sä elät ja hengität sitä etkä edes halua tajuta asiaa."

Ainoa ryhmä jota voi laillisesti syrjiä länsimaissa on valkoiset ihmiset, erityisesti valkoiset miehet. Sitä sanotaan positiiviseksi syrjinnäksi ja kiintiöiden täyttämiseksi.

Mitään muuta syrjintää ei ole länsimaissa.

Vierailija
8146/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naisten oikea paikka on keittiö. Näin on aina ollut tuhansia vuosia... Myös lasten hoito ja kotityöt (esim. siivous) kuuluvat naisen normaaliin toimenkuvaan. Miehen tehtävä on käydä töissä ja hankkia rahaa. Tällöin miehellä on oikeus käydä myös joskus vähän "kaljoittelemassa", elättäähän mies perheen raskaalla työllä! Naiset taas aina valittamassa kun mies viettää vähän iltaa... Feminismi taas on vain naisten turhaa kapinointia ja valitusta. Miksi naiset eivät ymmärrä jo tosiasioita? Tämä oli oma mielipiteeni, toki kommenttia saa antaa!

Eero PS! Suomi takaisin!

Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elättää koko perhe. Kovin moni mies Suomessa ei siihe

Olet ihm is jät että joka kyseenalaistaa naisten sanomiset.

Vierailija
8147/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin, miehet on just tuollaisia sisimmissään, mitä palstalla on saanut lukea! He ovat taitavia esittäjiä, ovat mukamas tasa-arvon puolesta ainoastaan saadakseen itselleen puolison. Sen jälkeen kun puoliso on sitoutunut tällaiseen mieheen, alkaa esittäminen pikkuhiljaa loppumaan. Sitten se todellinen mies alkaa tulla parisuhteessa esille. Puhun nyt monien naisten puolesta, jotka ovat eronneet näistä, niin sanotusti mieslapsista sekä sovinisteista pitkän liiton jälkeen. Olen myös itse saanut kokea miten aluksi mukavalta vaikuttava ystävällinen mies on muuttunut, noin vuoden kuluttua seurustelun jälkeen, suorastaan sovinistiksi sekä narsistiksi minua kontrolloitavaksi!

N38

Vierailija
8148/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saudi-Arabian kaltaiset naisten oikeudet suomeen kiitos! Ei mulla muuta!

Joo, itse en antaisi naisten ajaa edes autolla, sillä naiset ei tunnetusti osaa käsitellä rattia oikein. On vaarallista päästää nainen ratin taakse. Nainen + auto = kolari ;D

Nyt on ollut paljon puhetta naisten ajotaidoista ja siitä, miten he ylipäätään liikkuvat liikenteen seassa.

Naisten logiikalla hän on hyvä ajaja, jos ei aiheuta kolareita ja pääsee muutenkin itse autoineen ehjänä määränpäähän.

Naisille ei tule mieleenkään, että ajotaitoa voidaan myös mitata siitä mitä jätät jälkeesi. ts. mitä liikenteessä tapahtuu kun hän on ajanut ohitse.

Usein, hyvin usein liikenne naisen toilailevan ohiajon jälkeen on kaoottinen tai vähintään sekava.

On varsin yllättävää, että naisilla on kyvyttömyys hahmottaa ympäristössä tapahtuvia asioita.

Ilmeisesti hokema, jossa naiset kykenevät tekemään montaa asiaa samaan aikaan, ei päde mikäli tapahtumaan liittyy mekaaninen laite.

Itse olen vahvasti sitä mieltä, että naisille tulisi vaatia tuplasti enemmän autokoulussa opiskelua, kuin mitä miehiltä. Tämän lisäksi inssiin tulisi lisätä autonhallinta koe, jossa rankattaisiin ankaralla kädellä teknistä laitetta hallinnoimaan kykenemättömät kokonaan pois ratin takaa.

Vierailija
8149/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et minua usko niin mitenkäs tutkijoita? Tässä sulle pari esimerkkiä:

Kirjassaan My Enemy, My Love Judith Levine tuo esiin, miten miesviha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

Charlotte Haysin mukaan "radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä."

Judith Levine on pelkkä nolla! 

American author, journalist, civil libertarian and co-founder of the National Writers Union, and No More Nice Girls, a group dedicated to promoting abortion rights. She is a board member of the National Center for Reason and Justice.

Levine is the author of My Enemy, My Love: Women, Men, and the Dilemmas of Gender (originally published as My Enemy, My Love: Man-Hating and Ambivalence in Womens Lives), in which she analyzes traditional gender roles and the relationship between misogyny and feminism.

Eikä tuo Charlotte Hays ole sen parempi

Charlotte Hays is Independent Womens Forum's senior editor and director of cultural program.

Vierailija
8150/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eero PS! Suomi takaisin!

Tuossa tapauksessa miehen pitää yksin elä

Ai kun kyseenalaistan sen, kun nainen väittää, että normaali mies on sellainen, jonka seurassa joku yksi nainen viihtyy?

On paljon normaaleja naisia, joiden seurassa minä en viihdy. Ei seurassa viihtyminen ole mikään normaaliuden mittari.

Vierailija
8151/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että edes tunnet muita naisia kuin ehkä oman äitisi ja pari muuta sukulaista. Että jokos se yleistäminen loppuu? 

Enkä minä usko että yksikään mies on koskaan koskenut sinua, edes lyödäkseen.

Vierailija
8152/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin, miehet on just tuollaisia sisimmissään, mitä palstalla on saanut lukea! He ovat taitavia esittäjiä, ovat mukamas tasa-arvon puolesta ainoastaan saadakseen itselleen puolison. Sen jälkeen kun puoliso on sitoutunut tällaiseen mieheen, alkaa esittäminen pikkuhiljaa loppumaan. Sitten se todellinen mies alkaa tulla parisuhteessa esille. Puhun nyt monien naisten puolesta, jotka ovat eronneet näistä, niin sanotusti mieslapsista sekä sovinisteista pitkän liiton jälkeen. Olen myös itse saanut kokea miten aluksi mukavalta vaikuttava ystävällinen mies on muuttunut, noin vuoden kuluttua seurustelun jälkeen, suorastaan sovinistiksi sekä narsistiksi minua kontrolloitavaksi!

N38

Ei sinun, miesvihainkkeli, kannata larpata naista. Hulluutesi on jo niin läpinäkyvää, että ei mene läpi. 

Vierailija
8153/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyömään eivät ole päässeet, sitä olen pitänyt huolen. Sinun taitaisi kovastikin tehdä mieli, en epäile yhtään. 

Vierailija
8154/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Puhut vain omasta puolestasi.

PS. Oletko huomannut, että tällä palstalla ainoastaan miehet 'allekirjoittavat' kommenttinsa sukupuolta kuvaavalla kirjaimella ja mahdollisesti ikänumerolla. Se on myös erittäin kätevä tapa erottaa naiset ja naisia matkivat miehet.

Vierailija
8155/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunnista itse? Etkö huomaa eroa verratessasi itseäsi oikeisiin miehiin? 

Vierailija
8156/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyömään eivät ole päässeet, sitä olen pitänyt huolen. Sinun taitaisi kovastikin tehdä mieli, en epäile yhtään. 

Miksi tekisi? Minun henkiselle hyvinvoinnille on parasta etten ole kanssasi samassa tilassa. Olet sen verran häiriintyneen oloinen tapaus että se leviää varmasti ympäristöösi.

Vierailija
8157/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tunnista itse? Etkö huomaa eroa verratessasi itseäsi oikeisiin miehiin? 

Nythän puhuttiin normaaleista, ei oikeista miehistä.

Mutta heitän veikkauksen: Normaali mies ei kirjoita AV-palstalle ja myötäilee aina kaikkia naisia kaikkialla?

Vierailija
8158/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Juu, itse olen sinkku ja huomannut sen, kuinka miehet ovat yrittämään saada minua, vaikka nyt treffeille, leffaan tai ulos syömään. Aina kun olen kieltäytynyt, niin alkaa kiukuttelu sekä kyselytuokio, että "miks sä nyt et haluu tulla tai mitä sul on ens viikol, jos sul ei oo mitää menoo, niin silloin tuut mun kaa...". Ihan kun olisin jotain velkaa näille tyypeille tai pakko mennä heidän kanssaan. Moni mies ei tunnu ymmärtävän, että olen sinkku enkä halua seurustella kenenkään kanssa. Yksin on parasta oma tupa, oma lupa!

N23

Vierailija
8159/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho täällä käy siis kaksi palstamiestä. Toinen haukkuu naisia porsiviksi emakoiksi + 2 muuta haukkumaa tuolta listalta ja sitten se toinen käyttää noita muita. Ja sitten kirkkain silmin väitetään, ettei nai*svihaa ole palstalla :D

Haukkuu? Eihän faktojen kertominen ole haukkumista.

Ja miten se menikään... Siat ovat ihania eläimiä, naisen nimittely emakoksi on siis kehu naisen suuntaan.

Noin te perustelette miesten kutsumisen siaksi. Et ole tainnut missään reagoida sellaiseen toimintaan?

En ole haukkunut sioiksi, tai muutenkaan. En tarvitse mitään perusteluita miesten yleiseen hakkumiseen. Se ei ole estänyt teitä hakkumasta...vaikka miksi. En niitä toista, kun on harvinaisen ällöjä ilmaisuja.

Vierailija
8160/23034 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut vain omasta puolestasi.

PS. Oletko huomannut, että tällä palstalla ainoastaan miehet 'allekirjoittavat' kommenttinsa sukupuolta kuvaavalla kirjaimella ja mahdollisesti ikänumerolla. Se on myös erittäin kätevä tapa erottaa naiset ja naisia matkivat miehet.

Ihan uteliaisuuttani kysyn... mistä tiedät että vain miehet tekevät tuota? Siis mistä tiedät sen faktaksi. Onko sinulla pääsy johonkin järjestelmiin mihin me kuolevaiset emme pääse?

-eri