Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Tällä asenteella tulet todnäköisesti jäämään yksin. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei onneksi enää nykypäivänä lähde puhaltamaan johonkin hiileen mikä edistää vain miehen hyvinvointia ja näkemyksiä. Kannattaa miettiä mikä on hinta sille että päätät vihata ihmisiä jotka välittää siitä miten pidetään tämä pallo elinkelposena jotta tänne mahdollisesti voi edes joillain elinmahdollisuuksilla tehdä jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jordan Peterson tietää, miksi. Koska miesten ja naisten erot kasvavat suurimmiksi maissa joissa satsataan lopputulosten tasa-arvoon.
Puhunut siitä vuosia ja näin se sitten näkyy.
Ei itseasiassa ole perustellut näin, vaan erot kasvavat suuremmiksi mitä vauraampi maa on. Perusteluna se, että vauraassa maassa yksilöllä on vapaus valita mitä haluaa ja miehet ja naiset pääsääntöisesti haluavat eri asioita.
Ennen haluttiin löytää kumppani ja perustaa perhe, löytää paikka työelämässä.
Mutta saako tälläisestä vanhanaikaisesta enää oikein haaveilla enää? Ei ainakaan jos seuraa viestejä ja trendejä. Äitiys tuntuu olevan ihan vihoviimeinen asia mitä nainen saa haluta. Ihan kevyesti vaikka islamiin "palaamista" tai sadomasokistise
Juurisyy yhä vallitsevan kristillisen kulttuurimme haasteisiin on peri-harhainen seksuaalisuuden demonisointi (mm. perisyntioppi) jonka meidän omaan valtakulttuuriimme toteutti ja indoktrinoi maailman vaikutusvaltaisin, myöhäisantiikkinen kirkkoisämme Augustinus Aurelius (354-430 jaa).
Kirkkoisä Augustinusta aikuisiässä(kin) dominoinut oma äitinsä, yhdistettynä Augustinuksen herkkään elämänvaiheeseen ja karkeaan käännösvirheeseensä tuottivat omann valtauskontomme sisälle järkyttävän harhausko(nno)n muka "demonisesta seksuaalisuudesta". Tämä harhainen oppi "itsesaastutuksineen", "siemenen hukkaamisineen", "luonnottominen seksuaalisuuksineen" (erityiskiitos Päivi Räsäselle tästä vielä vuonna 2024!) ja "äpärälapsineen" on kirkosta vallan otettuaan tuhonnut miljoonittain!! ihmiselämiä - järkyttävimimpinä nykydemonstraatioineen mm. Anneli Auerille ja lapsillensa langetetut, läpeensä demonisoidut, mainitsemani Kristinoppiuskomus- ja Kristinoppiharhakuvitelmapohjaiset invisitoriset oikeusmurhatuomiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä saa. Nykytilanne on se, että rikollinen saa halutessaan aseen, lainkuuliainen kansalainen on aseeton. Ja sillä aseella harjoitellaan sitten kanssa, ei se ase itse mitään tee ellei harjoittele."
Jos rikollinen joutuu varautumaan siihen että taviksellakin on ase niin hän todennäköisemmin käyttää jo heti itse väkivaltaa eliminoidakseen sen riskin itselleen. On ihan selvää että väkivalta lisää väkivaltaa.
Miten naisena ratkaisisit esimerkiksi Ukrainan sodan?
Ei ole minun ratkaistavani asia.
No jos sinulla on joku nerokas ratkaisu Ukrainan sotaan niin ole hyvä ja esitä se.
NATO:n voimakas isku ylivertaisella tulivoimalla strategisiin ja taktisiin venäläiskohteisiin ja Venäjän täydellinen tuho.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden nuorenparin jossa mies kannattaa Stubbia ja nainen Haavistoa.
Molemmat kansainvälisesti suuntautuneita liberaaleja. So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikä saa. Nykytilanne on se, että rikollinen saa halutessaan aseen, lainkuuliainen kansalainen on aseeton. Ja sillä aseella harjoitellaan sitten kanssa, ei se ase itse mitään tee ellei harjoittele."
Jos rikollinen joutuu varautumaan siihen että taviksellakin on ase niin hän todennäköisemmin käyttää jo heti itse väkivaltaa eliminoidakseen sen riskin itselleen. On ihan selvää että väkivalta lisää väkivaltaa.
No jos sinulla on joku nerokas ratkaisu Ukrainan sotaan niin ole hyvä ja esitä se.
NATO:n vo
No sitä sitten toteuttamaan. Ei taida olla sinun käsissäsi.
"Vuodelle 2024 kehitysyhteistyöhön budjetoidut määrärahat 1 209 miljoonaa euroa vastaavat arvioiden mukaan 0,42 prosenttia Suomen bruttokansantulosta."
Hukkaan heitetty raha on silti hukkaan heitettyä rahaa. Tuo on vähän sama kuin ulosoton partaalle olevalle sanoisi, että ei sun kannata lopettaa Netflixiä, kun et sä säästä sillä kuin kympin kuussa.
Vierailija kirjoitti:
", sitä ei koskaan eritellä mitä miesten pitäisi esim väkivallan suhteen tehdä, johon eivät itse osallistu. "
Aika moneen kertaan on jo sanottu että tuomitset selvästi ja ääneen jos näet mitään epäasiallista käytöstä tai puheita kavereittesi, lähipiirisi tai työkavereittesi tekemänä. Isoin ongelma on se että miehet eivät puutu näkemäänsä seksuaaliseen väkivaltaan tai naisia halventaviin puheisiin vaan suhtautuvat siihen "pojat on poikia" asenteella.
Miten voi puuttu tekoihin tai puheisiin joita ei kohtaa?
En ole ikinä nähnyt seksuaalista väkivaltaa ketään kohtaan enkä kuullut halventavia puheita kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan oli yllättävä vastaus naiselta, kun pitäisi OIKEASTI tehdä jotain :D Nainen-kortti löytyy välittömästi laatikosta käteen, ja sehän on heti kivasti siinä N a t s i !-kortin & SIKA!-kortin vieressä
No olisko vaikka että, r y s s ä välittömästi viikkaa sirkuksensa nippuun, haalaa luunsa & romunsa helvettiin Ukrainan laillisten rajojen sisäpuolelta, ja alkaa kaivamaan kuvettaan maksaakseen aiheuttaman vahingot sekä toimittaa p u t l e r i n kätyreineen Haag :iin tuomittavaksi? Itse asiassa, tuo on AINOA hyväksyttävissä oleva ratkaisu. Mistään muusta ei tule edes keskustella missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
", sitä ei koskaan eritellä mitä miesten pitäisi esim väkivallan suhteen tehdä, johon eivät itse osallistu. "
Aika moneen kertaan on jo sanottu että tuomitset selvästi ja ääneen jos näet mitään epäasiallista käytöstä tai puheita kavereittesi, lähipiirisi tai työkavereittesi tekemänä. Isoin ongelma on se että miehet eivät puutu näkemäänsä seksuaaliseen väkivaltaan tai naisia halventaviin puheisiin vaan suhtautuvat siihen "pojat on poikia" asenteella.
En ole ikinä nähnyt seksuaalista väkivaltaa ketään kohtaan enkä kuullut halventavia puheita kenestäkään.
Et varmaan sitten mitenkään. Toivottavasti ne jotka tuota näkevät puuttuvat siihen.
Taas on sensuroitu mies positiivisia kommentteja pois. Samapa tuo. Ei se tilannetta miksikään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta on joka tapauksessa ainoa ratkaisu. Tila alistua loppuu jossain vaiheessa.
Hauskaa että täällä kiljutaan peräkanaan miesvihasta vaikka kaikki kommentit täällä haukkuvat naisia. 1ncel liike on vahvempi kuin koskaan, ja nämä nuoret miehet fantasiovat naisten kaltoinkohtelusta.
Mutta silti kaikki on vain naisten vika. Tämä nykyajan miehissä ärsyttää, suurta uhriutumista samaan aikaan kun puhuvat naisista alentavasti kävelivinä reikinä. Onko se oikeasti teille yllätys että tuollaisilla puheilla ei saa naista?
Mitä enemmän miehet radikalisoituvat oikealle, sitä kauemmaksi naiset juoksevat. Koska meiltä voi lähteä sen seurauksena henki.
Naiset eivät koskaan ole olleet valtakunnan rakentajia.
Ovat jalat levällään vastasnottamassa vieraat tulijat.
"NATO:n voimakas isku ylivertaisella tulivoimalla strategisiin ja taktisiin venäläiskohteisiin ja Venäjän täydellinen tuho."
Mitenkäs sellain pikkujuttu kuin Venäjän ydinaseet?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että täällä kiljutaan peräkanaan miesvihasta vaikka kaikki kommentit täällä haukkuvat naisia. 1ncel liike on vahvempi kuin koskaan, ja nämä nuoret miehet fantasiovat naisten kaltoinkohtelusta.
Mutta silti kaikki on vain naisten vika. Tämä nykyajan miehissä ärsyttää, suurta uhriutumista samaan aikaan kun puhuvat naisista alentavasti kävelivinä reikinä. Onko se oikeasti teille yllätys että tuollaisilla puheilla ei saa naista?
Mitä enemmän miehet radikalisoituvat oikealle, sitä kauemmaksi naiset juoksevat. Koska meiltä voi lähteä sen seurauksena henki.
Minä yritän tässä koko ajan saada naiset puolustamaan itseään ja omaa henkeään. Ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan oli yllättävä vastaus naiselta, kun pitäisi OIKEASTI tehdä jotain :D Nainen-kortti löytyy välittömä
Pentti peräseinäjoelta toki aina händläisi nää maailmankonfliktit. Se on tekemistä vaille valmis vaan.
Hohhoijaa 🥱. Tästäkin syystä miehet on usein aivan sietämǎttömiä.
Vierailija kirjoitti:
"NATO:n voimakas isku ylivertaisella tulivoimalla strategisiin ja taktisiin venäläiskohteisiin ja Venäjän täydellinen tuho."
Mitenkäs sellain pikkujuttu kuin Venäjän ydinaseet?
NATO iskee strategisesti ja taktisesti myös ydinasein. Vai meinasitko, että koska toinen osapuoli uhkaa ydinaseilla, niin sinä alistut etkä tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti sokea ja kuuro tai sitten olet pysynyt vain kotona. Minun ei tarvinnut käydä kuin yläaste niin näin ja kuulin lukemattomia epäasiallisia tekoja ja puheita. Niin ja olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se demarius ja syöpäinen femakkoisuus tekee. Mutta, ei hätää, kun naisethan tunnetusti (ainakin teidän oman väittämän mukaan) pystytte yksi yhteen samaan kuin miehet :D. Me miehet kyllä pärjätään varsin mainiosti ilman teitä vitunkantotelineitä, onhan >98% maailmasta ja sen infrastruktuurista miesten rakentamaa. Mutta teillä akoilla, teillä on aika helvetin paljon väkinäisemmät olot ilman miehiä. Löydätte itsenne lopunviimein maakuopasta järsimässä jäisiä juuria pillut paljaana. Tosiasia, jonka kaikki tietää ilman eri sanomista, mutta minkä tunnustamista naiset välttelee viimeiseen pillurageen asti :D
Tässä, arvon ketjussa kirjoittaneet miehet, on syy sille, miksi naiset ottavat enemmän ja enemmän etäisyyttä miehiin. Koskaan ei tiedä, milloin tällainen tapaus kävelee vastaan. Valitettavasti.
Toikin ukko, joka kirjoitti tuon syöpäisen viestinsä varmaan näyttää suhteellisen normaalilta mieheltä ulospäin. Eivät nämä törkyviestien kirjoittajat kaikki näytä joltain seinästä reväistyiltä. Jokseenkin kylmäävää ajatella, että tällaisia on tuolla ihmisten ilmoilla ja että koskaan ei voi olla varma, mitä se ihana miesystävä oikeasti ajattelee sinusta ja naisista ylipäätään. Onneksi olen tehnyt myös sen valinnan, että pysyn miehistä kaukana. Suosittelen kaikille!