Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
781/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Sylvi. Tästä keskustelusta taaskin näkee kuinka boksiutuneita monet "vanhoilliset" tuntuu olevan. Kerta kiellon päälle. Feminismi ei estä sua ryhtymästä elättäjäksi tai kotirouvaksi. Oon niinkin hyvällä päällä että laitan tulemaan informatiivisia videoita sekä sivustoja.

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=ddbf49ef3d0854e8b825fd4…

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/

Videoita:

%3D%3D

https://m.youtube.com/watch?v=R_59ZeuJCOU&pp=ygUXMTgwMHMgZXRpcXVldCBmb3…

Vierailija
782/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai täällä onkin jo päästy johtopäätökseen, että kuilu johtuu miesten tekemästä ahdistelusta.

Selviö!

Koeta kerran tulla kivuliaasti ja nöyryyttävästi raisqatuksi tai ahdistelluksi ja tule sitten kertomaan, miten vähäpätöisestä ns. kuilusta on kyse. Minä en luota yhteenkään mieheen lähtökohtaisesti. Luottamus ansaitaan.

Jos työnantajana joutuisit valitsemaan mies- ja naistyönhakijan väliltä (molemmilla yhtä hyvä CV), niin kumman heistä palkkaisit? Onko niin, että valitsisit naisen koska naisiin pystyt luottamaan?

Naisen tietenkin, en minä halua pikkujouluissa miehiä lähennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei voi olla ratkaisu, että sinä alistut ja vain toivot ettet saa siitä puukosta. "

Sivistyneissä yhteiskunnissa se perusoletus on se että poliisi suojelee ihmisiä eivätkä ihmiset itse aseistaudu. Se ei ole uhriutumista tai toivomista vaan ihan perusasioita.

Miksi sen poliisin pullakahvituokio on arvokkaampi kuin sinun henkesi? Tulee puolen tunnin päästä toteamaan että mitään ei ollut tehtävissä, pyyhkien donitsin muruja suupielestään. Olisit voinut pelastaa itsesi.

Vierailija
784/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo vain on monelle miehelle mahdotonta koska eivät näe naisia yhtä arvokkaina kuin miehiä. Tuollainen suhdehan on suurimmalle osalle naisista se mitä he kaipaavat, mutta harva mies on valmis samaan. He kaipaavat enemmän palveluasetelmaa jossa saavat itse olla laiskoja ja emotionaalisesti sulkeutuneita."

Mitähän sinäkin tiedät siitä mitä miehet kaipaavat. Et ilmeisesti paljon mitään.

Tuolla ylempänä juuri joku mies kertoi, etteivät miehet kaipaa naisilta muuta kuin seksiä. No tämä on huomattu, eikä sellainen taida oikein naisille sopia.

eri

Ei halua miehet toksista feministiä saman katon alle ja maslowin tarvehierarkian mukaan primitiivisesti seksi sitten eikä muuta. Suuri osa naisista ei sitäkään tarjoa koska ovat ni

Käyt maksullisilla

Vierailija
785/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos haluat uskoa, että kaikki patologiat miehistä kaikkoavat vain loputtomasti ymmärtämällä, niin siitä vaan. "

En kai minä niin väitä. Totean vain sen että väkivalta ei katoa sillä että siihen vastataan väkivallalla. Jos se sillä katoaisi niin se olisi kadonnut jo aikoja sitten.

Ainoa asia joka on vähentänyt maailmassa väkivaltaa on se että siirrytään sivistyneisiin yhteiskuntiin jossa yritämme ratkaista konfliktit ilman väkivaltaa.

Samoin pakottamalla ja huijaamalla ei ole koskaan päästy hyviin lopputuloksiin. Henkistä väkivaltaa halveksii jokainen omatunnolla varustettu kansalainen.

Jos naiset eivät tajua palauttaa hyveiden arvostusta omaan toimintaansa  heidät hukka perii. Tulevat niittämään vielä ruman sadon vehkeilyistään.

Vierailija
786/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on tyypillisimmin koulupudokkaita ja naiset enemmistönä yliopistolla. Kertoo vain siitä, että sivistyneet naiset näkevät poliittisen vaikuttamisen monipuolisemmin ja ymmärtävät tämän päivän tekojen vaikutuksen tulevaisuuteen. Samaan aikaan miehet pohtivat perähikiällä omaa napaansa - lähinnä, miten saisi töitä ja naisen.

Vierailija
787/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näin lihaasyövänä hyvin toimeentulevana vassarimiehenä saa kerätä parhaimmat päältä.

Vierailija
788/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ja saa palkkansa verorahoista ja joka saa jonkinlaista tukea yhteiskunnalta tililleen varmasti kannattaa vasemmistolaisuutta mutta ihminen joka saa palkkansa muualta kuin verorahoista eikä se saa euroakaan tukia valtiolta niin se kannattaa oikeistolaisuutta.

MOT. Ihan omasta elämänpiiristä 100% oikea tulkinta.

Sitten kuitenkin ilmaiset koulut jne. kelpaa? Ja kun joutuu vaikka autokolariin, ei yhtään haittaa että julkinen sektori hoitaa avun? 

Siinä on ilmiselvä vassarin kommentti. Julkisen sektorin pitääkin tarjota koulutus,terveydenhuolto,turvallissuus... 

Mutta julkiselta puolelta pitää myös leikata reilusti esim tukia,kulttuurista,johtajia sekä asiantuntijoita pihalle reilusti,kehitysapua jne.

Olen oikeiston kannattaja.

Sulla on asiat ihan mahdottoman hyvin, kun et pysty ajattelemaan niitä jotka ei seiso sun kengissä. Ehkä sinä juuri et tarvitse tukia ja koet, ettet ole vaarassa pudota niiden varaan elämäsi aikana, mutta kaikki eivät ole onnekkaita kuten sinä. Ehkä sinä käytä kulttuuripalveluita, kuten kirjastoa, teatteria, museoita ym. mutta ne ovat tärkeä osa suomalaisuuden ylläpitoa jota te siellä oikeistossa kuitenkin tuette. Asiantuntijoiden vähentäminen johtaa siihen, että asioista mitään ymmärtämättömät tekevät päätöksiä vasten parempaa tietoa. Johtajilta toki on varmaan vähän leikkaamisen varaa, mutta niistä leikkauksista ei tule summia joilla ylläpidetään yhteiskuntaa. Kehitysavusta leikkaaminen on kaksiteräinen miekka, jos emme auta niin joku muu auttaa ja iskostaa samalla omia näkemyksiään ja saa jalansijaa (Kiina, Venäjä... ) ja lisäksi sen avun kautta voitaisiin pitää ne ihmiset siellä, missä he nyt asuvat. Lisäksi kehitysavun budjetti on ihan kärpäsenkakka kokonaisuudessa:

"Vuodelle 2024 kehitysyhteistyöhön budjetoidut määrärahat 1 209 miljoonaa euroa vastaavat arvioiden mukaan 0,42 prosenttia Suomen bruttokansantulosta."

Vierailija
789/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo vain on monelle miehelle mahdotonta koska eivät näe naisia yhtä arvokkaina kuin miehiä. Tuollainen suhdehan on suurimmalle osalle naisista se mitä he kaipaavat, mutta harva mies on valmis samaan. He kaipaavat enemmän palveluasetelmaa jossa saavat itse olla laiskoja ja emotionaalisesti sulkeutuneita."

Mitähän sinäkin tiedät siitä mitä miehet kaipaavat. Et ilmeisesti paljon mitään.

Tuolla ylempänä juuri joku mies kertoi, etteivät miehet kaipaa naisilta muuta kuin seksiä. No tämä on huomattu, eikä sellainen taida oikein naisille sopia.

eri

Ei halua miehet toksista feministiä saman katon alle ja maslowin tarvehierarkian mukaan primitiivisesti seksi sitten eikä muuta. Su

Se toki aina onnistuu.

Vierailija
790/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikä saa. Nykytilanne on se, että rikollinen saa halutessaan aseen, lainkuuliainen kansalainen on aseeton. Ja sillä aseella harjoitellaan sitten kanssa, ei se ase itse mitään tee ellei harjoittele."

Jos rikollinen joutuu varautumaan siihen että taviksellakin on ase niin hän todennäköisemmin käyttää jo heti itse väkivaltaa eliminoidakseen sen riskin itselleen. On ihan selvää että väkivalta lisää väkivaltaa.

Miten naisena ratkaisisit esimerkiksi Ukrainan sodan?

Ei ole minun ratkaistavani asia.

No johan oli yllättävä vastaus naiselta, kun pitäisi OIKEASTI tehdä jotain :D Nainen-kortti löytyy välittömästi laatikosta käteen, ja sehän on heti kivasti siinä N a t s i !-kortin & SIKA!-kortin vieressä siellä laatikossa :D

Vierailija
791/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos haluat uskoa, että kaikki patologiat miehistä kaikkoavat vain loputtomasti ymmärtämällä, niin siitä vaan. "

En kai minä niin väitä. Totean vain sen että väkivalta ei katoa sillä että siihen vastataan väkivallalla. Jos se sillä katoaisi niin se olisi kadonnut jo aikoja sitten.

Ainoa asia joka on vähentänyt maailmassa väkivaltaa on se että siirrytään sivistyneisiin yhteiskuntiin jossa yritämme ratkaista konfliktit ilman väkivaltaa.

Väkivalta ei katoa koskaan, vaikka Suomen kaltaisista yhteiskunnista onkin kadonnut liki siinä määrin kuin se on mahdollista. Muu on silkkaa utopiaa.

Ei kukaan oleta että väkivalta katoaisi joskus ihan kokonaan. Mutta kyllä sitä on mahdollista vielä paljonkin vähentää, myös Suomessa.

Vierailija
792/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suostumisperustaisuuden takia miesten oikeusturva on tällä hetkellä todella heikko. Heillä ei ole juuri mahdollisuutta puolustautua sitä vastaan, jos nainen jälkikäteen päättää sanoa, että suostumusta ei ollut."

Tietenkin on mahdollista puolustautua. Ei tuomioita anneta vain sen perusteella että yksi osapuoli sanoo jotain. Kummankin osapuolen lausuntojen uskottavutta kyllä pohditaan monelta kantilta ja saatujen todisteiden valossa.

Toki noinkin, mutta tuohan on vain puoliksi totta. Se on ihan sama mitä tuomari sanoo, niin jos vain on moisesta toiminnasta syytettykään, niin mies on sen jälkeen avointa riistaa vuosikausien, mahdollisesti lopun ikää kestävälle leimalle. 

Ja vaikka täälläkin vähän väliä vaaditaan kuinka miesten pitäisi jotain, ilmeisesti nuolla naisten kenkiä tai jotain, sitä ei koskaan eritellä mitä miesten pitäisi esim väkivallan suhteen tehdä, johon eivät itse osallistu. Mutta ihan samalla he ovat itse hiljaa miesten kohtaamista ongelmista. Sitten kun samaan tapaan kehottaa naisia pistämään porukkansa kuriin, niin auta armias sitä vikinää patriarkaatista ja mistä lie nälkävuosien naisten asemasta. 

Vierailija
793/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikä saa. Nykytilanne on se, että rikollinen saa halutessaan aseen, lainkuuliainen kansalainen on aseeton. Ja sillä aseella harjoitellaan sitten kanssa, ei se ase itse mitään tee ellei harjoittele."

Jos rikollinen joutuu varautumaan siihen että taviksellakin on ase niin hän todennäköisemmin käyttää jo heti itse väkivaltaa eliminoidakseen sen riskin itselleen. On ihan selvää että väkivalta lisää väkivaltaa.

No johan oli yllättävä vastaus naiselta, kun pitäisi OIKEASTI tehdä jotain :D Nainen-kortti löytyy välittömästi laatikosta käteen, ja sehän on heti kivasti siinä N a t s i !-kortin & SIKA!-kortin vieressä

No jos sinulla on joku nerokas ratkaisu Ukrainan sotaan niin ole hyvä ja esitä se.

Vierailija
794/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson tietää, miksi. Koska miesten ja naisten erot kasvavat suurimmiksi maissa joissa satsataan lopputulosten tasa-arvoon.

Puhunut siitä vuosia ja näin se sitten näkyy. 

Ei itseasiassa ole perustellut näin, vaan erot kasvavat suuremmiksi mitä vauraampi maa on. Perusteluna se, että vauraassa maassa yksilöllä on vapaus valita mitä haluaa ja miehet ja naiset pääsääntöisesti haluavat eri asioita.

Ennen haluttiin löytää kumppani ja perustaa perhe, löytää paikka työelämässä.

Mutta saako tälläisestä vanhanaikaisesta enää oikein haaveilla enää? Ei ainakaan jos seuraa viestejä ja trendejä. Äitiys tuntuu olevan ihan vihoviimeinen asia mitä nainen saa haluta. Ihan kevye

Miehillä on täys vapaus hakea lainaa. https://menhavingbabies.org/assistance/application1/

Vierailija
795/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin pakottamalla ja huijaamalla ei ole koskaan päästy hyviin lopputuloksiin. Henkistä väkivaltaa halveksii jokainen omatunnolla varustettu kansalainen.

Jos naiset eivät tajua palauttaa hyveiden arvostusta omaan toimintaansa  heidät hukka perii. Tulevat niittämään vielä ruman sadon vehkeilyistään.

Mitä, et kai sinä uhkaile naisia miesten tekemällä väkivallalla?

Vierailija
796/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan oli yllättävä vastaus naiselta, kun pitäisi OIKEASTI tehdä jotain :D Nainen-kortti löytyy välittömästi laatikosta käteen, ja sehän on heti kivasti siinä N a t s i !-kortin & SIKA!-kortin vieressä

Eli mitä sinä teet Ukrainan sodan ratkaisemiseksi?

Vierailija
797/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhä Sylvi. Tästä keskustelusta taaskin näkee kuinka boksiutuneita monet "vanhoilliset" tuntuu olevan. Kerta kiellon päälle. Feminismi ei estä sua ryhtymästä elättäjäksi tai kotirouvaksi. Oon niinkin hyvällä päällä että laitan tulemaan informatiivisia videoita sekä sivustoja.

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=ddbf49ef3d0854e8b825fd4…

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/

Videoita:

%3D%3D

https://m.youtube.com/watch?v=R_59ZeuJCOU&pp=ygUXMTgwMHMgZXRpcXVldCBmb3…

Kuka haluaa tollasen kotirouvan? Musta tuntuu ettei miehet sellasia halunnu sillo ennenkään vaan irtoseksi ja villit naiset oli se mitä toivottiin.

Vierailija
798/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden nuorenparin jossa mies kannattaa Stubbia ja nainen Haavistoa.

Vierailija
799/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ei katoa koskaan, vaikka Suomen kaltaisista yhteiskunnista onkin kadonnut liki siinä määrin kuin se on mahdollista. Muu on silkkaa utopiaa.

Ei kukaan oleta että väkivalta katoaisi joskus ihan kokonaan. Mutta kyllä sitä on mahdollista vielä paljonkin vähentää, myös Suomessa.

Miesten vähäisempi päihteily auttaisi asiaa eniten.

Vierailija
800/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ratkaisu, että sinä alistut ja vain toivot ettet saa siitä puukosta. Naisen ratkaisu, ryhtyä uhriksi vaikka annettaisiin välineet rikkoa kahleet.

Kun on ihan tutkittua faktaa että jos naisella on puukko, hän todennäköisemmin saa itse siitä omasta puukostaan kuin onnistuu käyttämään sitä aseena. Ihan voimaerojen vuoksi.

Siksi suosittelen tuliasetta. Et ole uhri ellet halua olla. (Valitettavasti Suomen lainsäädäntö ei enää tunnusta kansalaisen oikeutta puolustaa itseään.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän