Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
761/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo vain on monelle miehelle mahdotonta koska eivät näe naisia yhtä arvokkaina kuin miehiä. Tuollainen suhdehan on suurimmalle osalle naisista se mitä he kaipaavat, mutta harva mies on valmis samaan. He kaipaavat enemmän palveluasetelmaa jossa saavat itse olla laiskoja ja emotionaalisesti sulkeutuneita."

Mitähän sinäkin tiedät siitä mitä miehet kaipaavat. Et ilmeisesti paljon mitään.

Tuolla ylempänä juuri joku mies kertoi, etteivät miehet kaipaa naisilta muuta kuin seksiä. No tämä on huomattu, eikä sellainen taida oikein naisille sopia.

eri

Ei halua miehet toksista feministiä saman katon alle ja maslowin tarvehierarkian mukaan primitiivisesti seksi sitten eikä muuta. Suuri osa naisista ei sitäkään tarjoa koska ovat ni

Valinnanvapaus muodollinen on vain naisilla kun naisten aivopestyille aivoille sopivia kumppaneita tulee passin perässä suomeen jonossa. Miehet jää ilman.

Vierailija
762/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jordan Peterson tietää, miksi. Koska miesten ja naisten erot kasvavat suurimmiksi maissa joissa satsataan lopputulosten tasa-arvoon.

Puhunut siitä vuosia ja näin se sitten näkyy. 

Ei itseasiassa ole perustellut näin, vaan erot kasvavat suuremmiksi mitä vauraampi maa on. Perusteluna se, että vauraassa maassa yksilöllä on vapaus valita mitä haluaa ja miehet ja naiset pääsääntöisesti haluavat eri asioita.

Ennen haluttiin löytää kumppani ja perustaa perhe, löytää paikka työelämässä.

Mutta saako tälläisestä vanhanaikaisesta enää oikein haaveilla enää? Ei ainakaan jos seuraa viestejä ja trendejä. Äitiys tuntuu olevan ihan vihoviimeinen asia mitä nainen saa haluta. Ihan kevye

Opettele lukemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä saa. Nykytilanne on se, että rikollinen saa halutessaan aseen, lainkuuliainen kansalainen on aseeton. Ja sillä aseella harjoitellaan sitten kanssa, ei se ase itse mitään tee ellei harjoittele."

Jos rikollinen joutuu varautumaan siihen että taviksellakin on ase niin hän todennäköisemmin käyttää jo heti itse väkivaltaa eliminoidakseen sen riskin itselleen. On ihan selvää että väkivalta lisää väkivaltaa.

Vierailija
764/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Sen takia asennemuutos ei voi koskaan olla lopullinen ratkaisu"

Nimenomaan asennemuutos on se lopullinen ratkaisu. Sitä hetkeä odotellessa tietenkin pitää olla myös rangaistuksia. Mutta kaiken a ja o on sen voimakas ilmaiseminen että kaikkinainen seksuaalinen väkivalta on aina, kaikkialla ja kaikkien tekemänä väärin.

Tämä ei tule yksin riittämään, koskaan. Tämän ymmärtämisessä on naisten ja miesten välinen ero. Naiset eivät halua ymmärtää tarvittavia toimia väkivallan uhan välttämiseksi, ja siksi saatiin no-no square tiktoktanssit ja avainten kilistelyt sen sijaan että meillä olisi laillisia itsepuolustusaseita yms. oikeasti merkityksellistä.

Hyvä esimerkki siitä miten miesten yleisin ratkaisu väkivaltaan on väkivalta. Mistähä

No mitäpä lottoot, voittaako nainen miehen väkivallalla vai ei? Ehkä sille on ihan syynsä miksi naisilla on vähän eri keinoja selviytymiseen kuin raaka väkivalta.

Vierailija
765/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Sen takia asennemuutos ei voi koskaan olla lopullinen ratkaisu"

Nimenomaan asennemuutos on se lopullinen ratkaisu. Sitä hetkeä odotellessa tietenkin pitää olla myös rangaistuksia. Mutta kaiken a ja o on sen voimakas ilmaiseminen että kaikkinainen seksuaalinen väkivalta on aina, kaikkialla ja kaikkien tekemänä väärin.

Tämä ei tule yksin riittämään, koskaan. Tämän ymmärtämisessä on naisten ja miesten välinen ero. Naiset eivät halua ymmärtää tarvittavia toimia väkivallan uhan välttämiseksi, ja siksi saatiin no-no square tiktoktanssit ja avainten kilistelyt sen sijaan että meillä olisi laillisia itsepuolustusaseita yms. oikeasti merkityksellistä.

Naisten ratkaisu väkivaltaan on tunteiden sanoitus. Eli käytännössä nainen vain alistuu ja toivoo parasta.

Hyvin sanottu siellä perällä, naisten tulisi lopettaa tämä ja ymmärtää omaa parastaan.

Vierailija
766/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se demarius ja syöpäinen femakkoisuus tekee. Mutta, ei hätää, kun naisethan tunnetusti (ainakin teidän oman väittämän mukaan) pystytte yksi yhteen samaan kuin miehet :D. Me miehet kyllä pärjätään varsin mainiosti ilman teitä vitunkantotelineitä, onhan >98% maailmasta ja sen infrastruktuurista miesten rakentamaa. Mutta teillä akoilla, teillä on aika helvetin paljon väkinäisemmät olot ilman miehiä. Löydätte itsenne lopunviimein maakuopasta järsimässä jäisiä juuria pillut paljaana. Tosiasia, jonka kaikki tietää ilman eri sanomista, mutta minkä tunnustamista naiset välttelee viimeiseen pillurageen asti :D

Sinua ei taitaisi kaivata äitisikään.

Vierailija
767/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos haluat uskoa, että kaikki patologiat miehistä kaikkoavat vain loputtomasti ymmärtämällä, niin siitä vaan. "

En kai minä niin väitä. Totean vain sen että väkivalta ei katoa sillä että siihen vastataan väkivallalla. Jos se sillä katoaisi niin se olisi kadonnut jo aikoja sitten.

Ainoa asia joka on vähentänyt maailmassa väkivaltaa on se että siirrytään sivistyneisiin yhteiskuntiin jossa yritämme ratkaista konfliktit ilman väkivaltaa.

Vierailija
768/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se demarius ja syöpäinen femakkoisuus tekee. Mutta, ei hätää, kun naisethan tunnetusti (ainakin teidän oman väittämän mukaan) pystytte yksi yhteen samaan kuin miehet :D. Me miehet kyllä pärjätään varsin mainiosti ilman teitä vitunkantotelineitä, onhan >98% maailmasta ja sen infrastruktuurista miesten rakentamaa. Mutta teillä akoilla, teillä on aika helvetin paljon väkinäisemmät olot ilman miehiä. Löydätte itsenne lopunviimein maakuopasta järsimässä jäisiä juuria pillut paljaana. Tosiasia, jonka kaikki tietää ilman eri sanomista, mutta minkä tunnustamista naiset välttelee viimeiseen pillurageen asti :D

Tässä, arvon ketjussa kirjoittaneet miehet, on syy sille, miksi naiset ottavat enemmän ja enemmän etäisyyttä miehiin. Koskaan ei tiedä, milloin tällainen tapaus kävelee vastaan. Valitettavasti.

Vierailija
769/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikä saa. Nykytilanne on se, että rikollinen saa halutessaan aseen, lainkuuliainen kansalainen on aseeton. Ja sillä aseella harjoitellaan sitten kanssa, ei se ase itse mitään tee ellei harjoittele."

Jos rikollinen joutuu varautumaan siihen että taviksellakin on ase niin hän todennäköisemmin käyttää jo heti itse väkivaltaa eliminoidakseen sen riskin itselleen. On ihan selvää että väkivalta lisää väkivaltaa.

Miten naisena ratkaisisit esimerkiksi Ukrainan sodan?

Valtioiden aloittamat sodat eivät vertaudu ihmisyksilöiden väliseen väkivaltaan.

Vierailija
770/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuo vain on monelle miehelle mahdotonta koska eivät näe naisia yhtä arvokkaina kuin miehiä. Tuollainen suhdehan on suurimmalle osalle naisista se mitä he kaipaavat, mutta harva mies on valmis samaan. He kaipaavat enemmän palveluasetelmaa jossa saavat itse olla laiskoja ja emotionaalisesti sulkeutuneita."

Mitähän sinäkin tiedät siitä mitä miehet kaipaavat. Et ilmeisesti paljon mitään.

Tuolla ylempänä juuri joku mies kertoi, etteivät miehet kaipaa naisilta muuta kuin seksiä. No tämä on huomattu, eikä sellainen taida oikein naisille sopia.

eri

Ei halua miehet toksista feministiä saman katon alle ja maslowin tarvehierarkian mukaan primitiivisesti seksi sitten eikä muuta. Suuri osa naisista ei sitäkään tarjoa koska ovat ni

Läski feministi ja valinnan mahdollisuus. Se on erittäin vähäinen ja laaduton kohde tulee joka tapauksessa.

Vierailija
771/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ratkaisu, että sinä alistut ja vain toivot ettet saa siitä puukosta. Naisen ratkaisu, ryhtyä uhriksi vaikka annettaisiin välineet rikkoa kahleet.

Vierailija
772/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni asia maailmassa olisi jäänyt tekemättä ja keksimättä jos miehet olisi vain jääneet kotiin nyhjäämään.

Aika paljon enemmän olisi keksitty ja saatu aikaan jos naisia ei olisi pakotettu kotiin. 

Ja vaikka pakotettiinkin, naiset keksivät silti keinoja osallistua tekemiseen ja keksimiseen.

Länsimaisten yhteiskuntien kehittyneisyys perustuu siihen, että naiset käyvät töissä ja ovat muutenkin tasa-arvoisia miesten kanssa.

Vierailija
773/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä, arvon ketjussa kirjoittaneet miehet, on syy sille, miksi naiset ottavat enemmän ja enemmän etäisyyttä miehiin. Koskaan ei tiedä, milloin tällainen tapaus kävelee vastaan. Valitettavasti.

Turha noita trolleja on edes noteerata, tietävät itsekin oman säälittävyytensä. Ilmoita asiattomaksi asiaton läyskytys.

Vierailija
774/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos haluat uskoa, että kaikki patologiat miehistä kaikkoavat vain loputtomasti ymmärtämällä, niin siitä vaan. "

En kai minä niin väitä. Totean vain sen että väkivalta ei katoa sillä että siihen vastataan väkivallalla. Jos se sillä katoaisi niin se olisi kadonnut jo aikoja sitten.

Ainoa asia joka on vähentänyt maailmassa väkivaltaa on se että siirrytään sivistyneisiin yhteiskuntiin jossa yritämme ratkaista konfliktit ilman väkivaltaa.

Väkivalta ei katoa koskaan, vaikka Suomen kaltaisista yhteiskunnista onkin kadonnut liki siinä määrin kuin se on mahdollista. Muu on silkkaa utopiaa.

Vierailija
775/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siitä tiedä mutta jos katsotaan milloin sodat loppuvat niin yleensä silloin kun toinen osapuoli tai molemmat toteavat että väkivallan jatkaminen ei enää tuo hyötyä ja ryhtyvät ratkomaan asiota rauhanomaisesti.

Hyvin harvoin sodat loppuvat vain siihen että toinen nujertaa toisen ihan täysin.

Vierailija
776/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtioiden aloittamat sodat eivät vertaudu ihmisyksilöiden väliseen väkivaltaan.

Ja viime kädessä sota on mikrotasolla yksilöiden välistä väkivaltaa. Jättäisitkö valmistautumatta sotaan? Onko armeija tarpeeton? Onko suomalainen yhteiskuntajärjestelmä ihan yhtä hyvä kuin venäläinenkin (jossa ei haluttu tuomita edes miestä, joka hakkasi vaimonsa kädet irti kirveellä)? Pitäisikö meidän vain alistua?

Vierailija
777/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei voi olla ratkaisu, että sinä alistut ja vain toivot ettet saa siitä puukosta. "

Sivistyneissä yhteiskunnissa se perusoletus on se että poliisi suojelee ihmisiä eivätkä ihmiset itse aseistaudu. Se ei ole uhriutumista tai toivomista vaan ihan perusasioita.

Vierailija
778/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ratkaistavani asia.

Vierailija
779/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla ratkaisu, että sinä alistut ja vain toivot ettet saa siitä puukosta. Naisen ratkaisu, ryhtyä uhriksi vaikka annettaisiin välineet rikkoa kahleet.

Kun on ihan tutkittua faktaa että jos naisella on puukko, hän todennäköisemmin saa itse siitä omasta puukostaan kuin onnistuu käyttämään sitä aseena. Ihan voimaerojen vuoksi.

Annetaan viholliselle lisää ja helpommin aseita, sillähän tämä ratkaistaan.

Vierailija
780/23026 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ei halua miehet toksista feministiä saman katon alle ja maslowin tarvehierarkian mukaan primitiivisesti seksi sitten eikä muuta. Su

Tunnen tuskasi. Aina voi onneksi olla ilman. Joskus on pakkokin 🙂.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän