Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naisten ei tarvitse pilkata ja "syyllistää" miehiä syrjäytyneeksi, jos ne kerran sitä on. Jos ihminen on syrjäytynyt se on syrjäytynyt, vaikka se olis mieskin. Vai pitäisikö syrjäytynyttä miestä joka vetää huumeita ja viinaa ja nappeja työkseen ja elää yhteiskunnan varoilla käsitellä silkkihansikkain, ettei tule pahamieli? Ei saa sanoa syrjäytynyt vaan hän on...... niin mikä?
Jos ne kerran sitä on? Ai miehet ovat syrjäytyneitä?
Miesvihaa parhaimmilaan. Joku saatanan mällíränni haukkuu miehet syrjäytyneiksi paskoiksi.
Jos mies on syrjäytynyt, sillo mies on syrjäytyny. Ei se siinä naiseksi muutu, kun on syrjäytynyt. Se sukupuoli yleensä pysyy. Ellei sitä halua vasiten vaihtaa.
Eivätkä naiset voi olla syrjäytyneitä! Vain miehet ovat. Kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä on kotona taaperon kanssa. Minä käy normaalissa mutta kovapalkkaisessa siistissä sisätöissä päivisin sekä elätän perheen. Aina ensimmäisenä kun minä tulee kotiin, kävelen keittiöön ja kokeilen kädellään keittiön tiskirättiä. Jos se on kuiva, emäntä ei ole näköjään siivonnut eikä tehnyt mitään koko päivänä. Kunnon huushollissa on keittiön tiskirätti aina kostea, koska siitä tietää että talon emäntä on pyyhkinyt pintoja ja siivonnut siis muutenkin talossa.
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa että kohta alkaa ahdistaa se minun kotiintulo niin, että upotan sen rätin läpimäräksi veteen että
Toivottavasti lähtee ja pian!
Hyvä etteivät lisäänny, niin vähempi ihmiskaupan uhreja. 👍
>Ja minä pääsin kovapalkkaisen miehen kanssa ihan naimisiin asti 🤭 täytin kriteerit ja hän minun. Kyllä kaltaiset toisensa löytävät.
>T. Nainen KTM ja PS
Hienoa. Onko hänkin koulutuksen suhteen samaa ylempää keskiluokkaa kuin sinäkin? Mitä ajattelette teitä selväsi koulutetummasta väestä tyyliin Stubb yms. kansainvälisellä uralla kiitäjät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikille olisi parasta, että naiset palaisivat keittiöön olivat he liberaaleja tai konservatiivisia! Naisille turvallisin paikka on oman kodin keittiössä, missä he voivat puuhastella kaikkia omia juttujaan!
Siis naisellehan juuri se oma koti on se vaarallisin paikka. Etsi tutkittua tietoa. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja miehelle se on joku nakkarijono yöllä. Mutta sielläkään sitä vaaraa ei aiheuta nainen vaan toinen mies.
Nainen voi syyttää itseään jos joutuu pahoinpidellyksi omassa kodissaan! Se naisen jatkuva nalkutus käy ennen pitkään miehen hermoille, joten olisi naisella peiliin katsomisen paikka! Siksi suosittelen kaikkia naisia lopettamaan nalkuttamisen kotonaan, ni
Nalkutus on henkistä väkivaltaa. Nainen voi painua helvettiin asunnosta jos ei osaa olla nakuttamatta. Henkisesti rampa ihminen nalkuttaa. Naimisissa ei ole pakko olla.
Määrittele nalkutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä linjaus on valittu ja kenen toimesta? Ja kyllä, pakko on ollut suorittaa aivopesu, koska kukaan tervejärkinen ei tuollaiseen hoitosuunnitelmaan lähtis mukaan. Siellähän on siis töissä sekä miehiä että naisia. Et ihan naisiakaan ei vois yksin syyttää, jos tuollaista edes olis.
Se on valittu esimerkiksi ihan sillä ettei miesten syöpiä seulota. Se on valittu sillä ettei miesten terveyshuolia kuunnella vaan vaikka ulosteessa olisi verta, hoitajat lähettävät kotiin ottamaan buranaa.
Hoitosuunnitelmaa ei tule, siksi siihen ei tarvitse lähteä mukaan.
Jos sinulle tai tutullesi on näin käynyt, pitää siitä tehdä valitus, koska kyse on hoitovirheestä. Jos siis kyse on syövästä. Jos kyse on haavautuneesta paksusuolesta, ei saa syödä tulehduskipulääkkeitä, vaan siihen on joku oma pr
Naiset ovat oikein tyytyväisiä kun miehet kuolevat, oli kyse hoitajasta, äidistä tai vaimosta.
Kannattaisiko hakeutua oikeasti mielenterveyspalveluiden piiriin, jos ajattelee että oma äitikin toivoo sun kuolemaa....
Vierailija kirjoitti:
>Ja minä pääsin kovapalkkaisen miehen kanssa ihan naimisiin asti 🤭 täytin kriteerit ja hän minun. Kyllä kaltaiset toisensa löytävät.
>T. Nainen KTM ja PS
Hienoa. Onko hänkin koulutuksen suhteen samaa ylempää keskiluokkaa kuin sinäkin? Mitä ajattelette teitä selväsi koulutetummasta väestä tyyliin Stubb yms. kansainvälisellä uralla kiitäjät?
Et varmaan tykkää mun vastauksesta tähän, mutta hän on itseasiassa akateemisesti pykälästä pidemmällä. :D
minä nuorempana en näin alle kolmenkymmen iässä ole nähnyt aiheelliseksi väitellä, kun tämä tarkoittaisi lähtökohtaisestitutkijan uraa/akateemista uraa. Kumpikaan ei kiinnosta tällä hetkellä.
Molemmat ollaan Suomessa töissä, mutta kumpikin tekee jossain määrin (mies enemmän) kansainvälisellä tasolla myös, konferenssit jne. Eikä ole poissuljettua ettemme voisi joskus ulkomaillakin vaikuttaa näin halutessamme. Mutta ehkä suomalainen tupa ja perunamaa on enemmän meitä varten ainakin nyt.
Stubbin uraan en ole tarkemmin perehtynyt, mutta kyllä on omakin tutkinto kansainvälisten standardien mukainen. On ehdottomasti hienoa että opiskelee ja menee päämääriään kohti. Arvostan kyllä.
T. Nainen KTM ja PS
Palstsamiehen naisvi*haa parhaimmillaan: Kun palstamieheltä menee hermo, alkaa nimittely. Näin käy joka ketjussa missä tämä palstamies mesoo. Ensin jankuttaa sivu tolkulla, miten naiset sitä ja naiset tätä ja sitten , kun huomaa, että ei pärjää verbaalisesti naisille alkaa tämä ala-arvoinen haukkuminen, joka sitten kertookin palstamiehestaä kaiken tarvittava:D
Palstamiehen vakiosanastoa:
Saatan*an mäl*liränni:D
Mätis*äkki :D (Olen aina luullut, että ne mät*isäkit killuu miesten jalkovälissä :) )
Ma''tu nuolemassa hajurakoa ja k*ulli työtymässä sinne ja tänne :D ( palstamiehen seksifantasia runkatessa?)
Sitä kyllä ihmettelen, että kun palstamies itsekin haluaa vain alistaa, haukkua ja pahoinpidellä naisia, niin miten hän eroaa noista ma*tui*sta, jotka palstamiehen mielestä on ihan samoilla linjoilla? Eikö palstamiehen pitäisi olla vai iloinen, että niitä tulee Suomeen ja palstamies saa hengenheimolaisia?
Siinä on palstamiehelle samanhenkistä seuraa.
Palstamies ei myöskään pysty uskomaan, että Suomessa on koskaan elänyt miestä, joka on pitänyt naisia ja tyttöjä ihan ihmisenä vaan väittää, ettei Suomessa oli ikinä tuollaista miestä elänyt. Luuli, että mies on kuvitteelinen :D
Tästä voimme päätellä, että palstamiehen nai*sviha on suurta ja syvälle juurtunutta. Ja hän luulee, että kaikki Suomen miehet jakavat tuon saman vihan. Hänen mielestään maailmassa ei ole olemassa miestä, joka pitäisi naista ihmisenä ja miehen kanssa tasa-arvoisena. ja kuitenkin täällä naama punaisena karjuu, miten tasa-arvo on mennyt liian pitkälle. Vaikka hän ei anna naiselle edes alkeellista ihmisarvoa. Ristiriitaista. Jos naisella ei ole edes ihmisarvoa, miten hän voi olla tasa-arvossa mennyt miehen ohi??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emäntä on kotona taaperon kanssa. Minä käy normaalissa mutta kovapalkkaisessa siistissä sisätöissä päivisin sekä elätän perheen. Aina ensimmäisenä kun minä tulee kotiin, kävelen keittiöön ja kokeilen kädellään keittiön tiskirättiä. Jos se on kuiva, emäntä ei ole näköjään siivonnut eikä tehnyt mitään koko päivänä. Kunnon huushollissa on keittiön tiskirätti aina kostea, koska siitä tietää että talon emäntä on pyyhkinyt pintoja ja siivonnut siis muutenkin talossa.
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa että kohta alkaa ahdistaa se minun kotiintulo niin,
Kostea tiskirätti onkin aika uusi fetissi näissä teidän seksifantasioissa. Eroa ja mene naimisiin tiskirätin kanssa, niin saat hoitaa siivouksen ihan itse juuri kuten haluat.
haha! Tää on hyvä. Pitääpä muistaa kun näkee jossain naisen valittamassa miehen siivouksen tasosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa että kohta alkaa ahdistaa se minun kotiintulo niin,
Näillä tiskirättimiehillä mitään emäntää ole:D Ja tuskin sitä tiskirättiäkään. Tuohan on jo niin sairasta käytöstä, että voi verrata mihin tahansa neuroosiin . Vahtia kotona tiskirätin kosteutta. Sekin tuon palstamiehen paljastaa, ettei se juuri "tiskirättiä" käytä, kun ei ymmärrä, että se pitää heitää aika usein pyykkiin ja se uusi ona aina kuiva. Usen juuri siivouksen jälkeen se rätti (jolla ei muuten tiskata) heitetään pyykkiin ja tilalle otetaan uusi, puhdas ja KUIVA. Vaikka olisiti siivonnut koko päivän voi se tiskirätti olla kuiva, kun se on juuri vaihdettu.
Ei ihme, jos "emännältä" mmenisi hermo, kun mies vahtaa tiskitättiä töistä tullessaan:D Kannataisiko suunnata tuokin energia johonkin kunnolliseen, vaikka sen pöydän pyyhkimiseen?
Joo ja kun itse tulen töistä, käyn ensin kaupassa ja sen jälkeen, kun menen kotiin aloitan suoraan ruuanlaiton, vien koiran lenkille , autan lapsia läksyissä, vien harrastuksiin, pistän pyykkikoneen pyörimään ja huolehdin pyykit narulle plus imuroin. Miksi mies eipysty tuohon samaan, kun tulee täistä, vaan hänellä on aikaa kytätä, onko tiskirätti märkä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä linjaus on valittu ja kenen toimesta? Ja kyllä, pakko on ollut suorittaa aivopesu, koska kukaan tervejärkinen ei tuollaiseen hoitosuunnitelmaan lähtis mukaan. Siellähän on siis töissä sekä miehiä että naisia. Et ihan naisiakaan ei vois yksin syyttää, jos tuollaista edes olis.
Se on valittu esimerkiksi ihan sillä ettei miesten syöpiä seulota. Se on valittu sillä ettei miesten terveyshuolia kuunnella vaan vaikka ulosteessa olisi verta, hoitajat lähettävät kotiin ottamaan buranaa.
Jos sinulle tai tutullesi on näin käynyt, pitää siitä tehdä valitus, koska kyse on hoitovirheestä. Jos siis kyse on syövästä. Jos kyse on haavautuneesta paksusuolesta, ei saa syödä
Kannattaisiko hakeutua oikeasti mielenterveyspalveluiden piiriin, jos ajattelee että oma äitikin toivoo sun kuolemaa....
Moni nainen tappaa lapsensa, useimmilla ei ole siihen kanttia vaikka kaikki niin haluaisivatkin tehdä poikalasten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://syopasaatio.fi/vihreaa-valoa-eturauhassyovan-seulonnalle-nakyvi…
Tuossa tietoa liittyen eturauhassyövän seu
Jospa olisit sen lukenut, niin tietäisit taas jotain enemmän. Mut onhan tuo ulina niin paljon kivempaa. Onko tämä nyt sitä kuuluisaa uhriutumista?
Vierailija kirjoitti:
Palstsamiehen naisvi*haa parhaimmillaan: Kun palstamieheltä menee hermo, alkaa nimittely. Näin käy joka ketjussa missä tämä palstamies mesoo. Ensin jankuttaa sivu tolkulla, miten naiset sitä ja naiset tätä ja sitten , kun huomaa, että ei pärjää verbaalisesti naisille alkaa tämä ala-arvoinen haukkuminen, joka sitten kertookin palstamiehestaä kaiken tarvittava:D
Mätis*äkki :D (Olen aina luullut, että ne mät*isäkit killuu miesten jalkovälissä :) )
Ma''tu nuolemassa hajurakoa ja k*ulli työtymässä sinne ja tänne :D ( palstamiehen seksifantasia runkatessa?)
Sitä kyllä ihmettelen, että kun palstamies itsekin haluaa vain alistaa, haukkua ja pahoinpidellä naisia, niin miten hän eroaa noista ma*tui*sta, jotka palstamiehen mielestä on ihan samoilla linjoilla? Eikö palstamiehen pitäisi olla vai iloinen, että niitä tulee Suomeen ja palstamies saa hengenheimolaisia?
Siinä on palstamiehelle samanhenkistä seuraa.
Palstamies ei myöskään pysty uskomaan, että Suomessa on koskaan elänyt miestä, joka on pitänyt naisia ja tyttöjä ihan ihmisenä vaan väittää, ettei Suomessa oli ikinä tuollaista miestä elänyt. Luuli, että mies on kuvitteelinen :D
Tästä voimme päätellä, että palstamiehen nai*sviha on suurta ja syvälle juurtunutta. Ja hän luulee, että kaikki Suomen miehet jakavat tuon saman vihan. Hänen mielestään maailmassa ei ole olemassa miestä, joka pitäisi naista ihmisenä ja miehen kanssa tasa-arvoisena. ja kuitenkin täällä naama punaisena karjuu, miten tasa-arvo on mennyt liian pitkälle. Vaikka hän ei anna naiselle edes alkeellista ihmisarvoa. Ristiriitaista. Jos naisella ei ole edes ihmisarvoa, miten hän voi olla tasa-arvossa mennyt miehen ohi??????
Vain yksi noista on minun "vakiosanastoa" joten kannattaa sisäistää että keskustelussa voi olla useitakin ihmisiä ja naisia.
Mitä taas tuohon "ei ole ikinä elänyt miestä joka on pitänyt naisia ihmisinä" niin hei, minä vain toistan totuutena mitä palstamammat täällä kertovat. Kukaan nainen ei sitä koskaan ole kiistämässä joten pakkohan sen on pitää paikkansa. Tykkäyksiä ne miehiä haukkuvat viestit kyllä saa joten pakkohan sen on olla totuus.
Ja suurin osa on sun omaa olkiukkoilua, kuten ihmisarvojutut... Se on sitä miesvihaa jolla pyrit saamaan miehet näyttämään naisvihaajilta.
Tosin, eipä naisilta voi sen enempää odottaa, siksi kukaan ei ylläty :)
Vierailija kirjoitti:
Sitä kyllä ihmettelen, että kun palstamies itsekin haluaa vain alistaa, haukkua ja pahoinpidellä naisia, niin miten hän eroaa noista ma*tui*sta, jotka palstamiehen mielestä on ihan samoilla linjoilla? Eikö palstamiehen pitäisi olla vai iloinen, että niitä tulee
Kaksi vaihtoehtoa: täällä on ollut yksi tai useampi trolli ylilaudalta jauhamassa huvikseen pazkaa, mikään kirjoitettu ei ole kenenkään oikea mielipide, kaikki on vain ärsyttämistä varten, koska joillain oli tylsää ja tykkäävät kiusata. Nuo haukkumasanat ovat samoja mitä muualla netissä juuri joko henkisesti tai fyysisesti keskenkasvuiset nulikat viljelevät. TAI Jollakin on oikeasti mielenterveys niin solmussa, että kiireellisenä psyk päivystykseen, tyyppi on jo vaarallinen jankkaamisesta ja ajatuksista päätellen. Suurta vihaa, väkivaltafantasioita, äkkipikaisuutta, ylikierroksilla oleva seksuaalivietti, harhaisuutta, jossain omassa maailmassaan elää ja toistelee maanisesti samoja asioita, jotka ovat ihme mentaaliakrobatialla hänelle totta. Jos hän on tosiaan yksi tosissaan oleva henkilö, niin en ihmettelisi jos jossain tapahtuu joku päivä jokin "antifeministinen isku".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa e
Näillä tiskirättimiehillä mitään emäntää ole:D Ja tuskin sitä tiskirättiäkään. Tuohan on jo niin sairasta käytöstä, että voi verrata mihin tahansa neuroosiin . Vahtia kotona tiskirätin kosteutta. Sekin tuon palstamiehen paljastaa, ettei se juuri "tiskirättiä" käytä, kun ei ymmärrä, että se pitää heitää aika usein pyykkiin ja se uusi ona aina kuiva. Usen juuri siivouksen jälkeen se rätti (jolla ei muuten tiskata) heitetään pyykkiin ja tilalle otetaan uusi, puhdas ja KUIVA. Vaikka olisiti siivonnut koko päivän voi se tiskirätti olla kuiva, kun se on juuri vaihdettu.
Ei ihme, jos "emännältä" mmenisi hermo, kun mies vahtaa tiskitättiä töistä tullessaan:D Kannataisiko suunnata tuokin energia johonkin kunnolliseen, vaikka sen pöydän pyyhkimiseen?
Joo ja kun itse tulen töistä, käyn ensin kaupassa ja sen jälkeen, kun menen kotiin aloitan suoraan ruuanlaiton, vien koiran lenkille , autan lapsia läksyissä, vien harrastuksiin, pistän pyykkikoneen pyörimään ja huolehdin pyykit narulle plus imuroin. Miksi mies eipysty tuohon samaan, kun tulee täistä, vaan hänellä on aikaa kytätä, onko tiskirätti märkä? :D
Mies käy töissä viidesti viikossa, sinä ilmsiesti kaksi kertaa kun aina joudut käymään kaupassa?
Vai onko haasteita niiden metatöiden kanssa?
Tämä miesvihauuli on oikeasti todella häiriintynyt yksilö, joka olisi paras poimia johonkin saamaan hoitoa alta aikayksikön. Jossain vaiheessa noin syvää naisvihaa tunteva mies räjähtää todenteolla ja kohdistaa raivonsa johonkin sattumalta eteen osuneeseen naiseen. Aion tästä lähin nettivinkata ne pahimmat ulostulot. Ei tuollaisen pitäisi saada kulkea vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle tai tutullesi on näin käynyt, pitää siitä tehdä valitus, koska kyse on hoitovirheestä. Jos siis kyse on syövästä. Jos k
Moni nainen tappaa lapsensa, useimmilla ei ole siihen kanttia vaikka kaikki niin haluaisivatkin tehdä poikalasten kohdalla.
Ai sä oot sukunimihullun sivupersoona.
Meillä arvostetaan ainakin valkoista heteromiestä. Vaimo hellii, nuolee, imee ja pusuttelee oman valkoisen heteromiehenstä tyytyväiseksi ja toisinpäin. Molemmat nauretaan woke-kulttuurille ja asenteelliselle valkoinen heteromies on kaikkeen syyllinen. Siilijärven sirpan suonikohjuista ilmaston lämpenemiseen. Konservatiivnen oikeisto on meidän kotimme ja jos asuttaisiin USA:ssa ilman muuta me molemmat olisimme republikaaneja.
Kiitimme taivaan isää siitä, että saatiin presidentiksi vastuullinen, perinteiset perhearvot omaava Stubb ja wokeilijoiden ehdokas jäi ansaitusti kakkoseksi. Jälleen kerran.
Jos mies on syrjäytynyt, sillo mies on syrjäytyny. Ei se siinä naiseksi muutu, kun on syrjäytynyt. Se sukupuoli yleensä pysyy. Ellei sitä halua vasiten vaihtaa.