Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä linjaus on valittu ja kenen toimesta? Ja kyllä, pakko on ollut suorittaa aivopesu, koska kukaan tervejärkinen ei tuollaiseen hoitosuunnitelmaan lähtis mukaan. Siellähän on siis töissä sekä miehiä että naisia. Et ihan naisiakaan ei vois yksin syyttää, jos tuollaista edes olis.
Se on valittu esimerkiksi ihan sillä ettei miesten syöpiä seulota. Se on valittu sillä ettei miesten terveyshuolia kuunnella vaan vaikka ulosteessa olisi verta, hoitajat lähettävät kotiin ottamaan buranaa.
Hoitosuunnitelmaa ei tule, siksi siihen ei tarvitse lähteä mukaan.
https://syopasaatio.fi/vihreaa-valoa-eturauhassyovan-seulonnalle-nakyvi…
Tuossa tietoa liittyen eturauhassyövän seulontoihin. Kun diagnostiikka kehittyy, on tämäkin
Haasteita joita ei kannata ratkoa koska vain miehiä kuolee. Nyt keräämään rahaa naisten rintasyövän tutkintaan! Vain naisilla on merkitystä! Osta roosa nauha, osta osta tai vihaat naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin 50 sivua miten naiset ei pese miesten jalkoja
Sitten 50 sivua miten 14 v tyttö saa abortin, mutta 14 vuotias poika ei vasektomiaa. No ei saa se 14v tyttökään sterilisaatioa.
Sitten 50 suvua sitä, miten naiset on yksityisellä töissä ja miehet kaikki yskityisellä ja pitävät yhteiskunnan pyörimässä.
Olenko ainoa joka nauraa jo ääneen miten absurdeista asioista täällä onkin kinattu 😂 ja valitettavasti muistan tämän kaiken kun olen kinttupyykistä asti seurannut tilannetta 😅
Sitten oli se että vaimolle jokapäivä uus sähköpyörä. Toinen käskee lukea Aku ankkaa jos ei muuhun rahkeet riitä. Mies hakkuu sillipurkiksi toista tästä suuttuneena ja mitäs vielä 🤣🙈
T. Nainen KTM j
Mitä ihmettä?! En ole toivonut kenenkään kuolemaa koskaan tai missään! Minä kunnioitan kaikkea elämää.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä haluan turvata hyvinvointivaltion palveluineen jatkossakin jokaiselle, vaikka se näiden tapatollojen mielestä vie koulutuksen ja ammattiuskottavuuden kun näin sanon.
T. Nainen KTM ja PS
Olet mahtiesimerkki siitä, kuinka naisten koulutus on turhaa. Suomi on mennyt viimeiset 15 vuotta yli 10% punaisella ja jankkaat vielä hyvinvointivaltion pelastamisesta. Tässä vaiheessa olisi fiksua alkaa miettiä yhteiskuntajärjestyken säilyttämistä.
Näen asian niin että yhteiskuntarauha pysyy nimenomaan sillä että tätä hommaa ei mokata. Näet eri tavalla, senkun.
T. Nainen KTM ja PS
No mistä me saadaan leikattua 12 miljardia kiireellä?
Kotarilla pitää olla jonkinnäköinen mielipide asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naisten ei tarvitse pilkata ja "syyllistää" miehiä syrjäytyneeksi, jos ne kerran sitä on. Jos ihminen on syrjäytynyt se on syrjäytynyt, vaikka se olis mieskin. Vai pitäisikö syrjäytynyttä miestä joka vetää huumeita ja viinaa ja nappeja työkseen ja elää yhteiskunnan varoilla käsitellä silkkihansikkain, ettei tule pahamieli? Ei saa sanoa syrjäytynyt vaan hän on...... niin mikä?
Jos ne kerran sitä on? Ai miehet ovat syrjäytyneitä?
Miesvihaa parhaimmilaan. Joku saatanan mällíränni haukkuu miehet syrjäytyneiksi paskoiksi.
Luetunymmärtäminen. Syrjäytynyt mies on syrjäytynyt, niinkuin syrjäytynyt nainen on syrjäytynyt. Kaikki miehet ja naiset eivät ole syrjäytyneitä.
Eri
On luettu ja ymmärretty. Miehet ovat syrjäytyneitä paskoja, ei syrjaytyneet miehet. Miehet paskovat elämänsä, ei naiset koskaan, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten 50 sivua miten 14 v tyttö saa abortin, mutta 14 vuotias poika ei vasektomiaa. No ei saa se 14v tyttökään sterilisaatioa.
Sitten 50 suvua sitä, miten naiset on yksityisellä töissä ja miehet kaikki yskityisellä ja pitävät yhteiskunnan pyörimässä.
Olenko ainoa joka nauraa jo ääneen miten absurdeista asioista täällä onkin kinattu 😂 ja valitettavasti muistan tämän kaiken kun olen kinttupyykistä asti seurannut tilannetta 😅
Sitten oli se että vaimolle jokapäivä uus sähköpyörä. Toinen käskee lukea Aku ankkaa jos ei muuhun rahkeet riitä. Mies hakkuu sillipurkiksi toista tästä suuttuneena ja mitäs vielä
Mitä ihmettä?! En ole toivonut kenenkään kuolemaa koskaan tai missään! Minä kunnioitan kaikkea elämää.
T. Nainen KTM ja PS
Toivoithan. Luuletko ettemme muista viestiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikille olisi parasta, että naiset palaisivat keittiöön olivat he liberaaleja tai konservatiivisia! Naisille turvallisin paikka on oman kodin keittiössä, missä he voivat puuhastella kaikkia omia juttujaan!
Siis naisellehan juuri se oma koti on se vaarallisin paikka. Etsi tutkittua tietoa. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja miehelle se on joku nakkarijono yöllä. Mutta sielläkään sitä vaaraa ei aiheuta nainen vaan toinen mies.
Nainen voi syyttää itseään jos joutuu pahoinpidellyksi omassa kodissaan! Se naisen jatkuva nalkutus käy ennen pitkään miehen hermoille, joten olisi naisella peiliin katsomisen paikka! Siksi suosittelen kaikkia naisia lopettamaan nalkuttamisen kotonaan, niin perheen isännälläkin ei hermot heti petä, kun tulee töistä kotiin rankan työpäivän jälkeen.
Kukaan eikä mikään pakota ketään lyömään. Jos ei kestä tulla kotiin, menee muualle. Naimisissa ei ole pakko olla kenenkään kanssa. Henkisesti rampa ihminen lyö, koska toinen nalkuttaa.
Lopettakaa jo tuon mielisairaan miehen kanssa kinaaminen. Poliisille tuo pitäisi nettivinkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kaikille olisi parasta, että naiset palaisivat keittiöön olivat he liberaaleja tai konservatiivisia! Naisille turvallisin paikka on oman kodin keittiössä, missä he voivat puuhastella kaikkia omia juttujaan!
Siis naisellehan juuri se oma koti on se vaarallisin paikka. Etsi tutkittua tietoa. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja miehelle se on joku nakkarijono yöllä. Mutta sielläkään sitä vaaraa ei aiheuta nainen vaan toinen mies.
Nainen voi syyttää itseään jos joutuu pahoinpidellyksi omassa kodissaan! Se naisen jatkuva nalkutus käy ennen pitkään miehen hermoille, joten olisi naisella peiliin katsomisen paikka! Siksi suosittelen kaikkia naisia lopettamaan nalkuttamisen kotonaan, niin perheen isännälläkin ei hermot heti petä, kun
Nalkutus on henkistä väkivaltaa. Nainen voi painua helvettiin asunnosta jos ei osaa olla nakuttamatta. Henkisesti rampa ihminen nalkuttaa. Naimisissa ei ole pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä haluan turvata hyvinvointivaltion palveluineen jatkossakin jokaiselle, vaikka se näiden tapatollojen mielestä vie koulutuksen ja ammattiuskottavuuden kun näin sanon.
T. Nainen KTM ja PS
Olet mahtiesimerkki siitä, kuinka naisten koulutus on turhaa. Suomi on mennyt viimeiset 15 vuotta yli 10% punaisella ja jankkaat vielä hyvinvointivaltion pelastamisesta. Tässä vaiheessa olisi fiksua alkaa miettiä yhteiskuntajärjestyken säilyttämistä.
Näen asian niin että yhteiskuntarauha pysyy nimenomaan sillä että tätä hommaa ei mokata. Näet eri tavalla, senkun.
T. Nainen KTM ja PS
No mistä me saadaan leikattua 12 miljardia kiireellä?
Kotarilla pitää olla jonki
Olenko siis nyt joku politiikassa mukana oleva ja tätä kautta velvoitettu ottamaan kantaa julkisella palstalla että mitä tehdään ja miten..
On minulla näkemys ja se on varmaan jotain muuta kuin sinulla.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi syyttää itseään jos joutuu pahoinpidellyksi omassa kodissaan! Se naisen jatkuva nalkutus käy ennen pitkään miehen hermoille, joten olisi naisella peiliin katsomisen paikka! Siksi suosittelen kaikkia naisia lopettamaan nalkuttamisen kotonaan, niin perheen isännälläkin ei hermot heti petä, kun tulee töistä kotiin rankan työpäivän jälkeen.
Aiemmin täällä joku todisti miesten saavan turpiinsa vaimoiltaan useammin, kuin naiset miehiltä. Onko tuo ohje sit heille myös? Et miehen kannattaa lopettaa se ärsyttäminen, niin ei tartte lyödä.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tuon mielisairaan miehen kanssa kinaaminen. Poliisille tuo pitäisi nettivinkata.
aijai... teet diagnooseja etänä. Mikä onkaan sun pätevyys moiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli se että vaimolle jokapäivä uus sähköpyörä. Toinen käskee lukea Aku ankkaa jos ei muuhun rahkeet riitä. Mies hakkuu silli
Joo en ole kirjoittanut tänne tuollaisia. Arvostan ja kunnioitan kaikkea elämää.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Onhan muissakin väkivaltarikoksissa tekijöinä selkeänä enemmistönä miehet. Pitäisi pureutua tarkemmin tuohon, että ovatko hekin kaikki syrjäytyneitä, todennäköisesti. Pertsa puukottaa Jartsaa kun veti viimeiset pirit ja oli vielä vasikoinutkin, mut päihtymykseltään osui vähän vinoon ja Jartsa lives another day. Sitten vielä ryöstörikollisuus, johon väkivalta usein myös liittyy kylkiäisenä.
No onhan se aikamoista elämän paskomista, jos ei käy kouluja eikä siksi työllisty ja lähtee rikosten tielle. Rikolliset eivät ole suurin osa miehistä, vaan osa niistä syrjäytyneistä miehistä. Se osa, mikä julkisesti näkyy.
Ja edelleen: haukute vain miehiä vaikka naisia on lähes yhtä paljon kouluttautumattomana.
Taitaapi olla vain se ero, että sellainen nainen on toistaiseksi oonistunut usein löytämään itselleen elättäjän. Tulevaisuudessa se ei toivottavasti onnistu vaan nuo nai
Siis syrjäytymisen ehkäisyyn ei kannata panostaa koulutuksen tiimoilta tai mitenkään muutenkaan, vaan pitää tappaa naiset, se on ratkaisu. Aika syrjäytyneen miehen puhetta, tostahan ne henkirikokset sitten tulee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi syyttää itseään jos joutuu pahoinpidellyksi omassa kodissaan! Se naisen jatkuva nalkutus käy ennen pitkään miehen hermoille, joten olisi naisella peiliin katsomisen paikka! Siksi suosittelen kaikkia naisia lopettamaan nalkuttamisen kotonaan, niin perheen isännälläkin ei hermot heti petä, kun
Aiemmin täällä joku todisti miesten saavan turpiinsa vaimoiltaan useammin, kuin naiset miehiltä. Onko tuo ohje sit heille myös? Et miehen kannattaa lopettaa se ärsyttäminen, niin ei tartte lyödä.
Ei. Ohje miehille on pysyä kaukana naisista. Naiset vihaavat miehiä ja kohdistavat heihin väkivaltaa teki mies mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä on kotona taaperon kanssa. Minä käy normaalissa mutta kovapalkkaisessa siistissä sisätöissä päivisin sekä elätän perheen. Aina ensimmäisenä kun minä tulee kotiin, kävelen keittiöön ja kokeilen kädellään keittiön tiskirättiä. Jos se on kuiva, emäntä ei ole näköjään siivonnut eikä tehnyt mitään koko päivänä. Kunnon huushollissa on keittiön tiskirätti aina kostea, koska siitä tietää että talon emäntä on pyyhkinyt pintoja ja siivonnut siis muutenkin talossa.
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa että kohta alkaa ahdistaa se minun kotiintulo niin, että upotan sen rätin läpimäräksi veteen että on sitten siivouksen illuusiota ja tunnetta kun menee sitä kokeilemaan.
Sanoin emännälle että otan eron jos tämä meno vielä jatkuu. Meillä on avioehto, kaikki omaisuus on minun rahoilla hankittua. Saa emäntä pakata laukut sekä muuttaa johonkin lähiöön 2 kakaroidensa kanssa. Turhaa enää minun siivellä enää loisia!
T. Kovapalkkainen naistenmies jolla naisia riittää, kun käytettyjä rukkasia!
Naiset luulee että voi noin vaan loisia kotona miehen rahoilla, niin kuin ennen vanhaan? Eikö naiset just halua olla itsenäisiä, mutta samalla haluavat hyvä tuloisen miehen, joka sitten elättää heidät sekä lapsensa! Naisten logiikka taas huipussaan! Jos haluatte kovapalkkaisen miehen, niin silloin tiedän naisena tulee täyttää miehen kriteerit, eikä toisinpäin! Sillä kovapalkkainen mies ei ole tavis, jolle nainen yleensä kaikenlaisia kriteereitä vaati! Nyt on naisen vuoro täyttää kaikki kovapalkkaisen miehen kriteerit, jos haluat parisuhteeseen juuri kyseisen miehen kanssa. Sillä kyllä hyvä palkkaisella miehellä on mistä valita oman parisuhdekumppanin!
Vierailija kirjoitti:
Emäntä on kotona taaperon kanssa. Minä käy normaalissa mutta kovapalkkaisessa siistissä sisätöissä päivisin sekä elätän perheen. Aina ensimmäisenä kun minä tulee kotiin, kävelen keittiöön ja kokeilen kädellään keittiön tiskirättiä. Jos se on kuiva, emäntä ei ole näköjään siivonnut eikä tehnyt mitään koko päivänä. Kunnon huushollissa on keittiön tiskirätti aina kostea, koska siitä tietää että talon emäntä on pyyhkinyt pintoja ja siivonnut siis muutenkin talossa.
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa että kohta alkaa ahdistaa se minun kotiintulo niin, että upotan sen rätin läpimäräksi veteen että
Kostea tiskirätti onkin aika uusi fetissi näissä teidän seksifantasioissa. Eroa ja mene naimisiin tiskirätin kanssa, niin saat hoitaa siivouksen ihan itse juuri kuten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan muissakin väkivaltarikoksissa tekijöinä selkeänä enemmistönä miehet. Pitäisi pureutua tarkemmin tuohon, että ovatko hekin kaikki syrjäytyneitä, todennäköisesti. Pertsa puukottaa Jartsaa kun veti viimeiset pirit ja oli vielä vasikoinutkin, mut päihtymykseltään osui vähän vinoon ja Jartsa lives another day. Sitten vielä ryöstörikollisuus, johon väkivalta usein myös liittyy kylkiäisenä.
No onhan se aikamoista elämän paskomista, jos ei käy kouluja eikä siksi työllisty ja lähtee rikosten tielle. Rikolliset eivät ole suurin osa miehistä, vaan osa niistä syrjäytyneistä miehistä. Se osa, mikä julkisesti näkyy.
Ja edelleen: haukute vain miehiä vaikka naisia on lähes yhtä paljon kouluttautumattomana.
Taitaapi olla vain se ero, että sellainen nainen on toistaiseksi oonistunut usein löytämään itselleen elättäjän. Tule
Siis syrjäytymisen ehkäisyyn ei kannata panostaa koulutuksen tiimoilta tai mitenkään muutenkaan, vaan pitää tappaa naiset, se on ratkaisu. Aika syrjäytyneen miehen puhetta, tostahan ne henkirikokset sitten tulee...
Ei teitä kiinnosta miesten syrjäytyminen, se on keppihevonen miesvihallenne.
Selitätte kuinka 10% NEET on iso osa miehistä paskomassa elämäänsä, mutta samaan aikaan 8% NEET naisista ei ole yhtään mitään, ei kannata olla huolissaan, naisia on enemmän yliopistossa ja MIEHET OVAT PASKOJA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kuivasta tiskirätistä tulee meillä emännän mielistä tuhahteluja, äksyilyä, no, mitäs olet tänään tehnyt-kyselyjä. Emäntä kokeen sen nöyryyttävänä. Emäntä väittää että en muka näe, sillä kyllä siivonnut kotona ja taaperon jälkiä nyt pitää muutenkin koko ajan korjata. Minun mielestä tuo on täyttä huuhaata! Emäntä valittaa että kohta alkaa ahdistaa se minun kotiintulo niin,
Ja minä pääsin kovapalkkaisen miehen kanssa ihan naimisiin asti 🤭 täytin kriteerit ja hän minun. Kyllä kaltaiset toisensa löytävät.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle hyvin! Sen kun omalla vastuulla, saa tulla yrittämään! Odotan innolla sitä!
T. Mies 1.97m ja 116 kg
Työllä ja vapaalla on hyvä olla tasapaino. Shoppailu ei vaikuta siihen miten sitten päätteen äärellä työni muuten hoidan. Ja usko tai älä mutta minäkin olen pätösvaltainen asiantuntija 😅 vaikka siis myös suunnittelen lomat niin että saan touhuta itselle mukavia asioita.
Kai sinäkin kotona teslaa puunaat palavereiden välissä?
T. Nainen KTM ja PS