Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7181/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ne feministiset mielentrveysongelmat aiheuttaa yhteiskuuntaan.

Tämä kommentti kiteyttää hyvin sen, miksi feminismiä edelleekin tarvitaan. Monen miehen mielestä naiset on mt-ongelmaisia, kun ne vaativat samoja ihmisoikeuksia, kuin mitä miehelläkin on.  Paljon on vielä töitä ennenkuin tasa-arvo on saavutettu.

Mitä ihmisoikeuksia naisilta puuttuu?

Oletan, että lainsäädännön puolesta meillä on jo samat ihmisoikeudet. Suomessa. Se käytännön taso vielä ontuu.

Kysymys miehille! Mitkä naisten oikeudet teistä on miehiltä pois? Mitkä feministien ajamat asiat ovat miehille huonoja?

Eivät varmasti kykene asiallista vastausta antamaan. Jos kykenevät niin tarjoan ilmaisen verosuunnittelu vinkin palkinnoksi. Tekis mieli laittaa isokin summa vetoa sen puolesta että asiallista/kunnioittavaa ja hyvin argumentoitua vastausta et tähän saa. Ja voisin sen rahan tälle säämiehelle lätkiä puhtaana kouraan jos jostain syystä yllättää ja osoittaa arvaukseni vääräksi.

T. Nainen KTM ja PS 

Sinun viestit ovatkin olleet hyvin argumentoituja... 

Vierailija
7182/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti kiteyttää hyvin sen, miksi feminismiä edelleekin tarvitaan. Monen miehen mielestä naiset on mt-ongelmaisia, kun ne vaativat samoja ihmisoikeuksia, kuin mitä miehelläkin on.  Paljon on vielä töitä ennenkuin tasa-arvo on saavutettu.

Mun puolesta voivat kustakin seisaaltaan

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnästä täällä palstalta mutta kiva että sulle tuli edes tällainen vastatarjous mieleen. Onkin melkein

Kandee kokeilla voi tulla miesmäinen olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja ja matkustelevat Japaniin ja Koreaan.

Nuoret naiset ovat inceleitä ja valittavat naisvihasta hikisillä foorumeilla aamusta iltaan.

Ei kyl toi incel-aate on nuorten miesten kehittämä käsite. Ei oikein liity naisiin. Ei edes nuoriin. 

Kumpi vaan sukupuoli voi olla ns incel...

Periaatteessa. Mutta kuten palstoilla on vuosia jankutettu,  nainen saa aina halutessaan. Tätähän muehet ovat katkerina tilittäneet. Se vaan, et naiset eivät ole koskaan kelpuuttneet ketä tahansa (yleistys joo), n

Olis kiva tietää, missä tätä tapahtuu yleisesti? Onko vain oma ja kavereiden kokemus, vai onko tätä yleisemminkin havaittavissa? Missä?

Vierailija
7184/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että lainsäädännön puolesta meillä on jo samat ihmisoikeudet. Suomessa. Se käytännön taso vielä ontuu.

Kysymys miehille! Mitkä naisten oikeudet teistä on miehiltä pois? Mitkä feministien ajamat asiat ovat miehille huonoja?

Käytännöntaso todellakin o

Kappas osmoa. No laita tähän sun veroprosentti niin katson onko jotain mitä voin kertoa hyväksesi jotta saat sinäkin kustannustehokkaan verolaskelman.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7185/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että vastaan jo ainakin kolmannen kerran. Nyt lue, pysähdy ja sisäistä kun sanon:

Naiselta puuttuu vapaus voida keskustella tällä palstalla rauhassa omalla nimimerkillä tulematta koko ajan häirityksi tai ahdistelluksi kun joku ukko käyttää samaa nimimerkkiä. 

Mitä kohtaa et nyt ymmärrä???? 

T. Nainen KTM ja PS 

En kysy mitä naisilta puuttuu, kysyn mitä naisilta puuttuu mitä miehillä on.

Vastaukseni jonka olen antanut pätee edelleen. Sinä saat kirjoittaa täällä vapaasti tulematta häirityksi ja ahdistelluksi, minä en. Sinulla on siis jotain mitä minulla naisena ei ole. 

T. Nainen KTM ja PS 

Minua on häiritty lukuisia kertoja joten tuo ei pidä paikkaansa edes henkilötasolla (sää) puhumattakaan isosta kuvasta (ilmasto)

En myöskään kysynyt mitä minulla on sellaista mitä sinulla ei ole, vaan mitä naisilta puuttuu mitä miehillä on. Ihmisoikeuksista tarkemmin puhe, ja tuo sinun esimerkkisi ei ole ihmisoikeus.

Vierailija
7186/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Naisen KTM ja PS pitäisi taas yrittää hillitä itseään?

Hillitä itseään missä ja miten?

Eri, kuin ktm ja persu

Vierailija
7187/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko että vastaan jo ainakin kolmannen kerran. Nyt lue, pysähdy ja sisäistä kun sanon:

Naiselta puuttuu vapaus voida keskustella tällä palstalla rauhassa omalla nimimerkillä tulematta koko ajan häirityksi tai ahdistelluksi kun joku ukko käyttää samaa nimimerkkiä. 

Mitä kohtaa et nyt ymmärrä???? 

T. Nainen KTM ja PS 

En kysy mitä naisilta puuttuu, kysyn mitä naisilta puuttuu mitä miehillä on.

Vastaukseni jonka olen antanut pätee edelleen. Sinä saat kirjoittaa täällä vapaasti tulematta häirityksi ja ahdistelluksi, minä en. Sinulla on siis jotain mitä minulla naisena ei ole. 

T. Nainen KTM ja PS 

Minua on häiritty lukuisia kertoja joten tuo ei pidä paikkaansa edes he

No sitä suuremmalla syyllä sinulla pitäisi olla empatia minun puolella kun olen täällä joutunut häirityksi... lupasin auttaa verolaskelmassasi sovinnon eleenä sekä kiitoksena että edes yritit argumentoida väitettäsi. :)

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7188/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas osmoa. No laita tähän sun veroprosentti niin katson onko jotain mitä voin kertoa hyväksesi jotta saat sinäkin kustannustehokkaan verolaskelman.

T. Nainen KTM ja PS 

Tulot 95 000 ja veroprosentti 32

Vierailija
7189/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin panen ulkomaalaismiesten kanssa mieluummin, kun he ovat isomunaisia ja osaavat ottaa naisen huomioon toisin kuin Suomimiehet!

N42 SDP

Vierailija
7190/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaisen oikeusperinteen kanta on ollut, että kukin on vastuussa vain omista teoistaan. Feminismin käsitys on, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa joidenkin muiden miesten teoista, jopa ennen syntymäänsä eläneitten. Miehet eivät voi hyväksyä käsitystä, että tapahtuma, mihin ei ole itse voinut vaikuttaa, syntyminen mieheksi, toisi syyllisyyden.

Feminismin käsitys on rasistinen, syntyperä tuottaa syyllisyyden.

Rasismi viittaa rotuun. Ei sovi tähän aiheeseen. 

On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä ymmärtää niiden juuret liittyen, tässä tapaukse

Sosiaali- ja terveysministeriön yhteydessä toimiva STEA (Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskus) on luovuttanut vuoden 2024 avustusehdotuksen sosiaali- ja terveysministeriön käsiteltäväksi.

STEA ehdottaa Miesten tasa-arvo ry:lle 637 746 euron suuruista avustusta. Avustus on määrä käyttää seurusteluväkivaltaa kokeneiden poikien ja miesten tukemiseen tähtäävään hankkeeseen vuosina 20242026.

Hanketyötä aiotaan tehdä puhelimitse ja verkossa. Hankkeen kohderyhmäksi on ilmoitettu nuoret pojat ja miehet, kuten opiskelijat ja varusmiehet. STEA perustelee ehdotusta sillä, että toiminta on STEA:n strategian mukaista.

Miesten tasa-arvo ry:n jäsensihteeri Jukka Lampinen kertoo Iltalehdelle, että yhdistyksen tavoite on edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa miesten tasa-arvo-ongelmiin keskittyen. Tämä tarkoittaa miehiin kohdistuvan sukupuolisyrjinnän poistamista, hän kertoo.

Lampinen sanoo, että yhdistyksessä on osattu odottaa, että STEA:n rahoitusehdotus saattaa herättää tietyissä tahoissa vastustusta. Lampisen mukaan vastustusta herättää se, että yhdistys ei mukaudu vallalla olevaan narratiiviin [sukupuolten tasa-arvosta], vaan vaatii, että myös pojat ja miehet huomioidaan yhdenvertaisesti.

Vierailija
7191/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Tulot 95 000 ja veroprosentti 32

Hetkinen, puhutko ansiotuloista? Sulla on ihan älyttömän halpa ansioveroprosentti jo nyt... 😬 Oikeastaan varmistaisin tässä vaiheessa minkälaisia mätkyjä mahdollisesti on tiedossa jos olet noin alhaisena saanut pidettyä... vai onko tuossa ansiotulot + pääomatuloja? Jos nuo on pääomatuloja niin sitten veroprosentti onkin jo lähempänä totuutta. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7192/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaisen oikeusperinteen kanta on ollut, että kukin on vastuussa vain omista teoistaan. Feminismin käsitys on, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa joidenkin muiden miesten teoista, jopa ennen syntymäänsä eläneitten. Miehet eivät voi hyväksyä käsitystä, että tapahtuma, mihin ei ole itse voinut vaikuttaa, syntyminen mieheksi, toisi syyllisyyden.

On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä

STEA ehdottaa Miesten tasa-arvo ry:lle 637 746 euron suuruista avustusta. Avustus on määrä käyttää seurusteluväkivaltaa kokeneiden poikien ja miesten tukemiseen tähtäävään hankkeeseen vuosina 20242026.

Hanketyötä aiotaan tehdä puhelimitse ja verkossa. Hankkeen kohderyhmäksi on ilmoitettu nuoret pojat ja miehet, kuten opiskelijat ja varusmiehet. STEA perustelee ehdotusta sillä, että toiminta on STEA:n strategian mukaista.

Miesten tasa-arvo ry:n jäsensihteeri Jukka Lampinen kertoo Iltalehdelle, että yhdistyksen tavoite on edistää sukupuolten välistä tasa-arvoa miesten tasa-arvo-ongelmiin keskittyen. Tämä tarkoittaa miehiin kohdistuvan sukupuolisyrjinnän poistamista, hän kertoo.

Lampinen sanoo, että yhdistyksessä on osattu odottaa, että STEA:n rahoitusehdotus saattaa herättää tietyissä tahoissa vastustusta. Lampisen mukaan vastustusta herättää se, että yhdistys ei mukaudu vallalla olevaan narratiiviin [sukupuolten tasa-arvosta], vaan vaatii, että myös pojat ja miehet huomioidaan yhdenvertaisesti.

Melkein unohtui, pahoittelut...

halusit myös nimen? Minja Koskela, Helsingin kaupunginvaltuutettu ja kansanedustaja. Puolue @vasemmisto

.

Vierailija
7193/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ittellä kerran tarttui baarista mukaan ruma pubiruusu. Mentiin hänen luokseen jatkamaan iltaa. Jossain vaiheessa iltaa huomasin miten ruma tämä pubiruusu onkaan, ei mulla ikimaailmassa voi alkaa mulkku seistä tuollaisen rumiluksen kanssa. Sain kuitenkin idean päähäni ja kysyin tätä pubiruusua haluaako hän imeä penistäni ennen seksiä, onneksi hän suostui siihen. Noin 2 min mulkun imemisen jälkeen, kusin hänen naamalleen, koska tiesin pääseväni tällein tilanteesta äkkiä pois! No taktiikkani toimi täydellisesti ja pubiruusu naama punaisena huusi sekä käski minua painumaan vit_tuun hänen asunnosta :D. Onneksi oli muuten hänen asunto eikä omani, niin minun ei tarvinnut siivota haisevaa kustani lattialta, vaan pubiruusu varmaan hoiti sen itse. Kiva muistella näin jälkikäteen menneitä hyvällä mielellä!

M 47"

Melkein kuolin nauruun lukiessani tätä 🤣😂

Itse olisin toiminut samalla lailla! Ihan oikein rumille ja läskille liberaali äm mille!

Vierailija
7194/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tärkeä nähdä yht

Melkein unohtui, pahoittelut...

halusit myös nimen? Minja Koskela, Helsingin kaupunginvaltuutettu ja kansanedustaja. Puolue @vasemmisto

Ja kuten varmasti arvaatte, ei näkynyt rahoitusta kun vasemmisto oli vallassa. Opetusministeri Li Anderssonia ei kiinnostanut edes poikien oppimisen edistäminen, tytöt olivat hänelle tärkeämpiä esimerkiksi mimmit koodaa hankkeen kautta.

Vierailija
7195/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan kaikista haluttavimpia parisuhdekumppaneita ovat poliittisesti maltilliset. Näitä tutkimuksia on tehty kansainvälisesti monessa massa. Suomessa muistaakseni ihmiset pitävät halutuimpana kumppanina sdp:n ja keskustan äänestäjiä. Vähiten haluttavina perussuomalaisten ja vasemmistoliiton äänestäjät.

Jos et halua olla yksin, kannattaa alkaa elämään todellisessa maailmassa ja maltillistamaan näkemyksiä. Jos haluat katkeroitua ruutusi ääreen niin etköhän jonkun niche aatteen jostain löydä jolloin kukaan ei halua olla edes kaveri.

Vierailija
7196/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan kaikista haluttavimpia parisuhdekumppaneita ovat poliittisesti maltilliset. Näitä tutkimuksia on tehty kansainvälisesti monessa massa. Suomessa muistaakseni ihmiset pitävät halutuimpana kumppanina sdp:n ja keskustan äänestäjiä. Vähiten haluttavina perussuomalaisten ja vasemmistoliiton äänestäjät.

Jos et halua olla yksin, kannattaa alkaa elämään todellisessa maailmassa ja maltillistamaan näkemyksiä. Jos haluat katkeroitua ruutusi ääreen niin etköhän jonkun niche aatteen jostain löydä jolloin kukaan ei halua olla edes kaveri.

Mitä vikaa yksin elämisessä? Varakkaat naiset tekee niin, miksi ei miehetkin?

Ei kukaan kaipaa loiseläjää asuntoonsa

Vierailija
7197/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitään jotkut tykkää olla yksin. Itse olen sen verran ihmiskaipuinen että kyllä kaipaan muita ihmisiä lähelleni. Varmasti suurin osa on, ja siksi heille poliittinen radikalisoituminen on vain varma keino yksinäisyyteen. Kannattaa silloin ehkä miettiä että jos on joku todella radikaali ideologia, se keksimäärin karkoittaa muut ympäriltäsi.

Vierailija
7198/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin työ tasa-arvon saavutuksessa on asenteiden tasolla. Niin kauan kun asenteet on poskellaan, työtä tarvitaan.

Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. Olla mies tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, ky

No sinä tätä asennetta täällä levität, uudelleen ja uudellen. Tietämättä edes, kuka sen on kirjoittanut ja missä yhteydessä.

Vierailija
7199/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oikeisto on paras vaihtoehto suomelle! Sanokoon liberaali hipit mitä vaan, suomi on oikeistolainen yhteiskunta ja sellaisena se myös pysyy!

Nämä liberaalit nuoret naiset sekä muut siihen kuuluvat, yrittävät oikein urakalla aivopestä jo koululaisia!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5d897969-f9b4-4a6e-9aae-a59048d44060

Kaikille näille hulluille karkotus Afrikkaan saman tien, tulee hyvät säästöt yhteiskunnalle, kun päästään ongelma aineesta eroon!

Vierailija
7200/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mitään jotkut tykkää olla yksin. Itse olen sen verran ihmiskaipuinen että kyllä kaipaan muita ihmisiä lähelleni. Varmasti suurin osa on, ja siksi heille poliittinen radikalisoituminen on vain varma keino yksinäisyyteen. Kannattaa silloin ehkä miettiä että jos on joku todella radikaali ideologia, se keksimäärin karkoittaa muut ympäriltäsi.

Ihmisiä saa riittävästi lähelleen työelämässä. Ei siihen parisuhdetta tarvita.

Lisäksi esimerkiksi feminismi todellakin karkottaa miehet, mutta eihän sitä ihan noin vain päätetä radikalisoitua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi