Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7161/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ne feministiset mielentrveysongelmat aiheuttaa yhteiskuuntaan.

Tämä kommentti kiteyttää hyvin sen, miksi feminismiä edelleekin tarvitaan. Monen miehen mielestä naiset on mt-ongelmaisia, kun ne vaativat samoja ihmisoikeuksia, kuin mitä miehelläkin on.  Paljon on vielä töitä ennenkuin tasa-arvo on saavutettu.

Mitä ihmisoikeuksia naisilta puuttuu?

Mun puolesta voivat kustakin seisaaltaan

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnästä täällä palstalta mutta kiva että sulle tuli edes tällainen vastatarjous mieleen. Onkin melkein yhtä hyvä etuoikeus kun toive jota oikeasti pyydän.. 🙄🙄 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7162/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja ja matkustelevat Japaniin ja Koreaan.

Nuoret naiset ovat inceleitä ja valittavat naisvihasta hikisillä foorumeilla aamusta iltaan.

Ei kyl toi incel-aate on nuorten miesten kehittämä käsite. Ei oikein liity naisiin. Ei edes nuoriin. 

Kumpi vaan sukupuoli voi olla ns incel...

Periaatteessa. Mutta kuten palstoilla on vuosia jankutettu,  nainen saa aina halutessaan. Tätähän muehet ovat katkerina tilittäneet. Se vaan, et naiset eivät ole koskaan kelpuuttneet ketä tahansa (yleistys joo), n

Oli virkistävää lukea elämänkumppanuudesta. Etsitään mahdollisimman hyvä ja itselle sopiva puoliso, johon sitoudutaan ja yhdessä rakentaen/kasvaen, myötä- ja vastoinkäymisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7163/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti kiteyttää hyvin sen, miksi feminismiä edelleekin tarvitaan. Monen miehen mielestä naiset on mt-ongelmaisia, kun ne vaativat samoja ihmisoikeuksia, kuin mitä miehelläkin on.  Paljon on vielä töitä ennenkuin tasa-arvo on saavutettu.

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnästä täällä palstalta mutta kiva että sulle tuli edes tällainen vastatarjous mieleen. Onkin melkein yhtä hyvä etuoikeus kun toive jota oikeasti pyydä

Edelleen, miehiäkin häiriköidään. Arvaa mistä tiedän nimimerkin varastamisen olevan harmillista? Se on tehty minulle. Samaten miehiä häpäistään seksualisuudella, tässäkin ketjussa.

eli ei ole miesten etuoikeus olla häirintävapaassa yhteiskunnassa.

Kerro nyt siis mitä ihmisoikeuksia naisilta puuttuu, mitä miehillä on.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7164/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole kirjoittanut teistä palstapojista tänne mitään ikävää tai ahdistellut millään tavalla tai muutenkaan häirinnyt olemassa oloanne.

Sen sijaan täällä systemaattisesti linkkaatte ensin omia älyttömyyksiänne ja käytte sitten toisten nimissä niihin esittämässä itse kannanottoja. Ei ole naisen vika jos mies ei itse kunnioita ja arvosta itseään. Itse vedätte mattoa altanne ja sotkette naisia omiin juttuihinne.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7165/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja ja matkustelevat Japaniin ja Koreaan.

Nuoret naiset ovat inceleitä ja valittavat naisvihasta hikisillä foorumeilla aamusta iltaan.

Ei kyl toi incel-aate on nuorten miesten kehittämä käsite. Ei oikein liity naisiin. Ei edes nuoriin. 

Periaatteessa. Mutta kuten palstoilla on vuosia jankutettu,  nainen saa aina halutessaan. Tätähän muehet ovat katkerina tilittäneet. Se vaan, et naiset eivät ole

Oli virkistävää lukea elämänkumppanuudesta. Etsitään mahdollisimman hyvä ja itselle sopiva puoliso, johon sitoudutaan ja yhdessä rakentaen/kasvaen, myötä- ja vastoinkäymisissä.

Kunnes tulee lapsi. Nainen siirtää rakkautensa lapseen ja miehen odotetaan rakastavan lasta yhtä paljon kuin kumppaniaan. Naisen ei tarvitse piitata enää kumppanistaan, sen tärkein tehtävä on tehty.

Vierailija
7166/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnästä täällä palstalta mutta kiva että sulle tuli edes tällainen vastatarjous mieleen. Onkin melkein yhtä hyvä etuoikeus kun toive jota oikeasti pyydä

mitään ihmeellistä ole, tiedän tuon naapurin tytön pienenä kilpailtiin kuka kusee pisimmälle niin tää tyttö ampu yhtä pitkälle ihan seisaallaan

Vierailija
7167/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa. Mutta kuten palstoilla on vuosia jankutettu,  nainen saa aina halutessaan. Tätähän muehet ovat katkerina tilittäneet. Se vaan, et naiset eivät ole

Kiitos, se on minustakin tärkeä arvo, asia ja päämäärä elämässä. Ainoa millä on väliä ja merkitystä jos parisuhdetta alkaa rakentaa. Kiva jos joku muu on samaa mieltä, vaikkei ehkä enää tänä päivänä ole kaikille niin suuressa roolissa. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7168/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole kirjoittanut teistä palstapojista tänne mitään ikävää tai ahdistellut millään tavalla tai muutenkaan häirinnyt olemassa oloanne.

Sen sijaan täällä systemaattisesti linkkaatte ensin omia älyttömyyksiänne ja käytte sitten toisten nimissä niihin esittämässä itse kannanottoja. Ei ole naisen vika jos mies ei itse kunnioita ja arvosta itseään. Itse vedätte mattoa altanne ja sotkette naisia omiin juttuihinne.

T. Nainen KTM ja PS 

Suurin osa tämän päivän viesteistä mitä tuli päivän aikana oli miesten haukkumista.

Vierailija
7169/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnästä täällä palstalta mutta kiva että sulle tuli edes tällainen vastatarjous mieleen. Onkin melkein

Edelleen naiselta puuttuu vapaus kirjoittaa omalla nimimerkillä tällä palstalla ja oikeus olla tulematta ahdistelluksi.

Sinulta puuttuu tietysti kaikki, mutta mitään sellaista ei ole mitä sinulle voisi toisaalta kukaan tarjota.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7170/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mitään uutta jo ammoisista ajoista asti muijat on halunneet olla ns.hyviä jätkiä ja sit kun ei oikeen onnistu tai joku dissaa niin voi iso itku. sit syytetään jostain ihan mistä kaikesta tahansa miehiä

Ei. Se on miesten luoma hahmo toi "hyvä jätkä". Eli on kuin mies. Samaan kategoriaan kuuluu haukkumasanoina "neiti, itkee kuin nainen" jne. Kertoo asenteista. Kuitenkin nää samat tyypit eivät halua kimppaantua "jätkien" kanssa. 

Vierailija
7171/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Suurin osa tämän päivän viesteistä mitä tuli päivän aikana oli miesten haukkumista.

No minä en niistä vastuuta ota kun en edelleenkään kirjoita kun omalla nimimerkilläni. Voin vaikuttaa vain siihen mitä itse teen, en muihin.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7172/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnästä täällä palstalta mutta kiva että sulle tuli

Edelleen naiselta puuttuu vapaus kirjoittaa omalla nimimerkillä tällä palstalla ja oikeus olla tulematta ahdistelluksi.

Sinulta puuttuu tietysti kaikki, mutta mitään sellaista ei ole mitä sinulle voisi toisaalta kukaan tarjota.

T. Nainen KTM ja PS 

En kysy mitä naisilta puuttuu, kysyn mitä naisilta puuttuu mitä miehillä on.

Yritä edes, olethan korkeakoulutettu, älykäs, nuori nainen.

Vai onko siinä se ongelma?

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7173/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

No minä en niistä vastuuta ota kun en edelleenkään kirjoita kun omalla nimimerkilläni. Voin vaikuttaa vain siihen mitä itse teen, en muihin.

T. Nainen KTM ja PS 

sää vs. ilmasto. Naisten oikeudet on nyt se ilmasto.

Mitä naisilta puuttuu

Vierailija
7174/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tästä, mä toivoin lähinnä rauhaa seksuaaliselta ahdistelulta ja häirinnäs

Tajuatko että vastaan jo ainakin kolmannen kerran. Nyt lue, pysähdy ja sisäistä kun sanon:

Naiselta puuttuu vapaus voida keskustella tällä palstalla rauhassa omalla nimimerkillä tulematta koko ajan häirityksi tai ahdistelluksi kun joku ukko käyttää samaa nimimerkkiä. 

Mitä kohtaa et nyt ymmärrä???? 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7175/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että lainsäädännön puolesta meillä on jo samat ihmisoikeudet. Suomessa. Se käytännön taso vielä ontuu.

Kysymys miehille! Mitkä naisten oikeudet teistä on miehiltä pois? Mitkä feministien ajamat asiat ovat miehille huonoja?

Vierailija
7176/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko että vastaan jo ainakin kolmannen kerran. Nyt lue, pysähdy ja sisäistä kun sanon:

Naiselta puuttuu vapaus voida keskustella tällä palstalla rauhassa omalla nimimerkillä tulematta koko ajan häirityksi tai ahdistelluksi kun joku ukko käyttää samaa nimimerkkiä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7177/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsimaisen oikeusperinteen kanta on ollut, että kukin on vastuussa vain omista teoistaan. Feminismin käsitys on, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa joidenkin muiden miesten teoista, jopa ennen syntymäänsä eläneitten. Miehet eivät voi hyväksyä käsitystä, että tapahtuma, mihin ei ole itse voinut vaikuttaa, syntyminen mieheksi, toisi syyllisyyden.

Feminismin käsitys on rasistinen, syntyperä tuottaa syyllisyyden.

Rasismi viittaa rotuun. Ei sovi tähän aiheeseen. 

On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä ymmärtää niiden juuret liittyen, tässä tapauksessa, tasa-arvoon. Tietenkään miehet eivät ole vas

Ketkä naiset ja missä ovat vastustaneet miesasioiden saamaa rahoitusta? Konkreettinen esimerkki kiitos.

Vierailija
7178/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että lainsäädännön puolesta meillä on jo samat ihmisoikeudet. Suomessa. Se käytännön taso vielä ontuu.

Kysymys miehille! Mitkä naisten oikeudet teistä on miehiltä pois? Mitkä feministien ajamat asiat ovat miehille huonoja?

Eivät varmasti kykene asiallista vastausta antamaan. Jos kykenevät niin tarjoan ilmaisen verosuunnittelu vinkin palkinnoksi. Tekis mieli laittaa isokin summa vetoa sen puolesta että asiallista/kunnioittavaa ja hyvin argumentoitua vastausta et tähän saa. Ja voisin sen rahan tälle säämiehelle lätkiä puhtaana kouraan jos jostain syystä yllättää ja osoittaa arvaukseni vääräksi.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7179/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännöntaso todellakin ontuu.

Naisia suositaan asuntojonoissa. 

Naisia suositaan huoltajuuskiistoissa

Naisia suositaan oikeudessa

Naiset vaativat eri työstä samaa palkkaa miesten kanssa

Naiset vaativat 50% esimiestehtäviin vaikka alalla olisi vain 1% naisia töissä

Naisia suositaan peruskoulussa

Naisia suositaan lukiossa

Vierailija
7180/23034 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Vastaukseni jonka olen antanut pätee edelleen. Sinä saat kirjoittaa täällä vapaasti tulematta häirityksi ja ahdistelluksi, minä en. Sinulla on siis jotain mitä minulla naisena ei ole. 

T. Nainen KTM ja PS 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan