Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Mutta et halua lapselle oikeutta biologiseen isäänsä. Asia joka taataan keinoalkuisille.
^^^^
Lainaus ei toimi niin mennään näin.
Eli en ole missään nimessä viemässä mieheltäni oikeutta isyyteen. Hän on yhtä tärkeä osa lapsen elämää kuin minä äitinä. Sitä en tiedä miten lainsäädäntö menee keinohedelmöityksessä ja muissa. En voi ottaa kantaa, pahoittelut...
T. Nainen KTM ja PS
Vähän sama kun raisk aus olisi sallittua avioliitossa ja miehet hymyillen kertoisivat etteivät ole naisten oikeuksia vastaan, mutta ei vain tiedä miten lainsäädäntö menee eikä siten halua muutosta. Pahoittelut.
Eikä siinä mitään, sinusta sentään tietää ettet ole halukas lukemaan mitä asiantuntijat kertovat, ellei lähteinä ole todistetusti vertaisarvioituja tutkimuksia, mutta et myöskään ole valmis katsomaan onko ne sellaisia. Vaadit vain lähteitä omaksi iloksesi, jotta saat juoksuttaa toisia kaivamaan sinulle tietoa jonka heti dissaat.
Vierailija kirjoitti:
Äsken muuten puhuit verosuunnittelun puolesta.
^^
Se että suunnittelen mikä minulle on kustannustehokkain tapa maksaa veroja, ei tarkoita että kiertäisin veroja tai jättäisin ne maksamatta. Kyllä ne maksetaan. Sattuu vaan olemaan koulutuksen tuomaa etua että tietää, miten voi jonkun verran verotaakkaansa keventää tai taktikoida. Se on ihan laillista, ei sitä muuten opettaisi yliopistossa.
Ja kun veroja maksan niin mielelläni teen sen lasten ja nuorten puolesta.
T. Nainen KTM ja PS
Puhuinkin verosuunnittelusta. Sanot että olet valmis maksamaan paljonkin veroja mutta kuitenkin haluat maksaa mahdollisimman vähän.
Perussettiä naisille. Ouhutte yhtä ja toimitte toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et halua lapselle oikeutta biologiseen isäänsä. Asia joka taataan keinoalkuisille.
^^^^
Eli en ole missään nimessä viemässä mieheltäni oikeutta isyyteen. Hän on yhtä tärkeä osa lapsen elämää kuin minä äitinä. Sitä en tiedä miten lainsäädäntö menee keinohedelmöityksessä ja muissa. En voi ottaa kantaa, pahoittelut...
T. Nainen KTM ja PS
Vähän sama kun raisk aus olisi sallittua avioliitossa ja miehet hymyillen kertoisivat etteivät ole naisten oikeuksia vastaan, mutta ei vain tiedä miten lainsäädäntö menee eikä siten halua muutosta. Pahoittelut.
Eikä siinä mitään, sinusta sentään tietää ettet ole halukas lukemaan mitä asiantuntijat kertovat, ellei lähteinä ole todistetusti vertaisarvioituja tutkimuksia, mutta et myöskään ole valmis katsomaan onko ne sellais
No vähän taas kaksi eri asiaa :D
Juu älä vaan mun takia ala ettiä mitään linkkejä avattavaksi ja luettavaksi. En sitä tätä kautta tule tekemään. Etsin itse sitten jos on asia josta haluan tietoa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia."
Tuo ympäristöarvojen korostaminen nuorten naisten keskuudessa käy parhaiten ilmi siinä kuinka he tykkäävät matkustella mahdollisimman paljon ja ostella jatkuvasti uusia vaatteita jotta saa kivoja kuvia räpsittyä uusimmalla iphonella instagrammiin ja muihin somealustoihin.
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt ja silti naiset kannattavat enemmän vihreitä kuin miehet. Naisilla ei joskus ajatukset ja teot täsmää yhtään. Jos haluaa nyt tapetilla olevan esimerkin nostaa, niin Sanna Marin sopii hyvin myös tähän kuvioo. Puhuu toista ja tekee toista aka mitä ihmettä, miksei voi tehdä itse edes niinkuin puhuu.Nyt pitäis erikseen tutkia niiden matkustelev
Eli jos valtiollisesti hyväksyttyä vihaideologiaa käyttäen demonisoi toisen sukupuolen aikojen alusta saakka ja sitten tätä loistoajatusta joku arvostelee niin se on ulinaa?
Vihaideologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken muuten puhuit verosuunnittelun puolesta.
^^
Se että suunnittelen mikä minulle on kustannustehokkain tapa maksaa veroja, ei tarkoita että kiertäisin veroja tai jättäisin ne maksamatta. Kyllä ne maksetaan. Sattuu vaan olemaan koulutuksen tuomaa etua että tietää, miten voi jonkun verran verotaakkaansa keventää tai taktikoida. Se on ihan laillista, ei sitä muuten opettaisi yliopistossa.
Ja kun veroja maksan niin mielelläni teen sen lasten ja nuorten puolesta.
T. Nainen KTM ja PS
Puhuinkin verosuunnittelusta. Sanot että olet valmis maksamaan paljonkin veroja mutta kuitenkin haluat maksaa mahdollisimman vähän.
Perussettiä naisille. Ouhutte yhtä ja toimitte toisin.
Otetaan taas rauhallisesti.... Jokainen voi halutessaan selvittää mikä on edullisin tapa maksaa veroa. Se on ihan laillista jopa.
Ja sanon että on eriasia maksanko jotain monumenttia jonnekin huitsinnevadaan vaan koska joku virkamies keksi että hyvä idea, vai maksanko esim lasten ja nuorten puolesta. Hyvinvointivaltio on arvona minulle niin tärkeä että sitä haluan tukea vaikka ottaisi omaan takkiin. Ja saan silti suunnitella veroni kuten sinäkin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaisen oikeusperinteen kanta on ollut, että kukin on vastuussa vain omista teoistaan. Feminismin käsitys on, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa joidenkin muiden miesten teoista, jopa ennen syntymäänsä eläneitten. Miehet eivät voi hyväksyä käsitystä, että tapahtuma, mihin ei ole itse voinut vaikuttaa, syntyminen mieheksi, toisi syyllisyyden.
Feminismin käsitys on rasistinen, syntyperä tuottaa syyllisyyden.
Rasismi viittaa rotuun. Ei sovi tähän aiheeseen.
On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä ymmärtää niiden juuret liittyen, tässä tapauksessa, tasa-arvoon. Tietenkään miehet eivät ole vastuussa menneisyyden päätöksistä tai tapahtumista. Tästä päivästä ja tulevaisuudesta ovat. Jotta muutos voi tapahtua, on tunnistettava muutoksen tar
Rn sanonut, että on kollektiivisesti vastuussa menneistä. Voimme vaikutta vain ja ainoastaan tähän päivään ja tulevaisuuteen. Näistä olemme kaikki yhtälailla vastuussa.
"Ittellä kerran tarttui baarista mukaan ruma pubiruusu. Mentiin hänen luokseen jatkamaan iltaa. Jossain vaiheessa iltaa huomasin miten ruma tämä pubiruusu onkaan, ei mulla ikimaailmassa voi alkaa mulkku seistä tuollaisen rumiluksen kanssa. Sain kuitenkin idean päähäni ja kysyin tätä pubiruusua haluaako hän imeä penistäni ennen seksiä, onneksi hän suostui siihen. Noin 2 min mulkun imemisen jälkeen, kusin hänen naamalleen, koska tiesin pääseväni tällein tilanteesta äkkiä pois! No taktiikkani toimi täydellisesti ja pubiruusu naama punaisena huusi sekä käski minua painumaan vit_tuun hänen asunnosta :D. Onneksi oli muuten hänen asunto eikä omani, niin minun ei tarvinnut siivota haisevaa kustani lattialta, vaan pubiruusu varmaan hoiti sen itse. Kiva muistella näin jälkikäteen menneitä hyvällä mielellä!
M 47"
Melkein kuolin nauruun lukiessani tätä 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaisen oikeusperinteen kanta on ollut, että kukin on vastuussa vain omista teoistaan. Feminismin käsitys on, että miehet ovat kollektiivisesti vastuussa joidenkin muiden miesten teoista, jopa ennen syntymäänsä eläneitten. Miehet eivät voi hyväksyä käsitystä, että tapahtuma, mihin ei ole itse voinut vaikuttaa, syntyminen mieheksi, toisi syyllisyyden.
On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä ymmärtää niiden juuret liittyen, tässä tapauksessa, tasa-arvoon. Tietenkään miehet eivät ole vastuussa menneisyyden päätöksistä tai tapahtumista. Tästä päivästä ja tulevaisuudesta ovat. Jotta muutos voi tapahtua, on tunnistettava muutoksen tar
Jaa. En ole törmännyt tuohon feminismin julistukseen. Ennenkuin syyttää yleisesti feminismiä, pitäisi se määritellä. Muuten se on yhtä "tarkka" ilmaisu, kuin vihervassari tässä keskustelussa. Tai yleensä persun sanomana, koska he tarkoittaa sillä kaikkia muita kuin persuja ja jopa osaa persuista.
Vierailija kirjoitti:
"Ittellä kerran tarttui baarista mukaan ruma pubiruusu. Mentiin hänen luokseen jatkamaan iltaa. Jossain vaiheessa iltaa huomasin miten ruma tämä pubiruusu onkaan, ei mulla ikimaailmassa voi alkaa mulkku seistä tuollaisen rumiluksen kanssa. Sain kuitenkin idean päähäni ja kysyin tätä pubiruusua haluaako hän imeä penistäni ennen seksiä, onneksi hän suostui siihen. Noin 2 min mulkun imemisen jälkeen, kusin hänen naamalleen, koska tiesin pääseväni tällein tilanteesta äkkiä pois! No taktiikkani toimi täydellisesti ja pubiruusu naama punaisena huusi sekä käski minua painumaan vit_tuun hänen asunnosta :D. Onneksi oli muuten hänen asunto eikä omani, niin minun ei tarvinnut siivota haisevaa kustani lattialta, vaan pubiruusu varmaan hoiti sen itse. Kiva muistella näin jälkikäteen menneitä hyvällä mielellä!
M 47"
Melkein kuolin nauruun lukiessani tätä 🤣😂
Sama ollaan me miehet viisaita kyllä! Osataan selviytyä tilanteista voittajina! Miehet pyörittää sekä vie naisia ihan 6-0 tosielämässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tärkeä nähdä yhteiskunnan toiminnot, rakenteet ja dynamiikka, sekä ymmärtää niiden juuret liittyen, tässä tapauksessa, tasa-arvoon. Tietenkään miehet eivät ole vastuussa menneisyyden päätöksistä tai tapahtumista. Tästä päivästä ja tulevaisuudesta ovat. Jotta
Vai niin. Mitäs muita ismejä onkaan mitä ei saa kritisoida ennenkuin määritellään tarkkaan mikä ismi onkaan kyseessä? Kielipelejä ja tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^^^
T. Nainen KTM ja PS
Eikä siinä mitään, sinusta sentään tietää ettet ole halukas lukemaan mitä asiantuntijat kertovat, ellei lähteinä ole todistetusti vertaisarvioituja tutkimuksia, mutta
Juu älä vaan mun takia ala ettiä mitään linkkejä avattavaksi ja luettavaksi. En sitä tätä kautta tule tekemään. Etsin itse sitten jos on asia josta haluan tietoa.
T. Nainen KTM ja PS
Älä sittten kytsele lähteitä vaan pidä naamasi ummessa kuten nartun kuuluukin
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tekee karhunpalveluksen naisille ja miehille, jotka luonnollisesti haluaisivat lähentyä toisiaan ja luoda liiton. Miehet joutuvat olemaan ylivarovaisia, koska eivät halua saada korvilleen. Moni aloite jää tekemättä. Ylirohkeita miehiä ei riitä kaikille halukkaille naisille.
Feminismillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos miehet eivät osaa lähestyä asiallisesti, on paree olla lähestymättä. Ja jos naiset osaavat pitää puolensa häiriköitä vastaan, ja se onkin feminismin aikaansaamaa, sit feminismissä on todellakin jotain positiivista. Et sillee oot ehkä oikeessa😁
Ketjun lukemisen jälkeen. Täytyy vain ihmetellä minkälaisten miesten kanssa naiset seksiä harrastavat sekä pariutuvat. Ei kelpaa tavallinen mies, pitää olla jännää ja kaikenlaisia perversioita.
En myöskään ihmettele miksi molemmat sukupuolet, jakaantuvat omiin leireihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Mutta se on jokaisen selvitettävä itekseen, onko sitä vai ei. Sitä eivät voi muut määrittää, PAITSI jos sellasii juttui huutelee, joissa se on selkeästi nähtävissä. Ja niitä on yleensä sellaiset: kaikki naiset...kaikki miehet...naiset yleensä...jne. Tällä palstalla #naisviha on hyvin avointa, sitä ei edes yritetä piilottaa. Ja se on johdonmukaista ja tarkoituksen mukaista. #Miesvihaakin ilmenee, mut huomattavan paljon vähemmän. Reagointi palstaäijien naishalveksuntaan ei ole miesvihaa.
sukupuolitauditkin voi selvittää itekseen. Ei ole miesten homma maksaa naisten kuluja kun ne pettää.
Jos kaikesta huolimatta kaikilla naisilla on varaa niin sehän on hyvä uutinen, ei tarvitse verovaroin kustantaa tuotakaan.
Miksi naisen pitäisi yksin kaikki raskauteen ja synnytykseen liittyvä terveydenhuolto maksaa, kun sillä lapsella on isäkin ja lapsi yhteinen. Kulut puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi tekee karhunpalveluksen naisille ja miehille, jotka luonnollisesti haluaisivat lähentyä toisiaan ja luoda liiton. Miehet joutuvat olemaan ylivarovaisia, koska eivät halua saada korvilleen. Moni aloite jää tekemättä. Ylirohkeita miehiä ei riitä kaikille halukkaille naisille.
Feminismillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Jos miehet eivät osaa lähestyä asiallisesti, on paree olla lähestymättä. Ja jos naiset osaavat pitää puolensa häiriköitä vastaan, ja se onkin feminismin aikaansaamaa, sit feminismissä on todellakin jotain positiivista. Et sillee oot ehkä oikeessa😁
Kuten ketjussa aikaisemmin jo todettiin:
mies lähestyy asiattomasti: tuomittava asia, kaikki miehet syyllisiä!
nainen lähestyy asiattomasta: hauskaa, toivottavasti kaikille jäi hyvä mieli, ei saa tuomita edes lähestyjää eikä varmasti "kaikkia naisia". OIkeastaan miesten syy että ne loukkaantuu niin herkästi. Kasvattais pallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^^^
T. Nainen KTM ja PS
Eikä siinä mitään, sinusta sentään tietää ettet ole halukas lukemaan mitä asiantuntijat kertovat, ellei lähteinä o
Sä et vaan kestä että naisella voi olla enemmän sisältöä asiassaan kuin sinulla miehenä. Syytön minä siihen olen jos verbaaliset ja kognitiiviset taidot ei pysy tasollani ja ainoa anti mitä on tarjota niin halveerata toista.
Minä sain tänään ylennyksen ja palkankorotukset. Mitähän sinä ehdit tehdä tai olla tekemättä. Mut älä ota henkilökohtaisesti, harvassa on keskustelijat ylipäätään jotka kunnioittavasti kykenevät argumentoimaan..
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kyllä pakko olla taas samaa mieltä 😄
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Mutta se on jokaisen selvitettävä itekseen, onko sitä vai ei. Sitä eivät voi muut määrittää, PAITSI jos sellasii juttui huutelee, joissa se on selkeästi nähtävissä. Ja niitä on yleensä sellaiset: kaikki naiset...kaikki miehet...naiset yleensä...jne. Tällä palstalla #naisviha on hyvin avointa, sitä ei edes yritetä piilottaa. Ja se on johdonmukaista ja tarkoituksen mukaista. #Miesvihaakin ilmenee, mut huomattavan paljon vähemmän. Reagointi palstaäijien naishalveksuntaan ei ole miesvihaa.
sukupuolitauditkin voi selvittää itekseen. Ei ole miesten homma maksaa n
Miksi naisen pitäisi yksin kaikki raskauteen ja synnytykseen liittyvä terveydenhuolto maksaa, kun sillä lapsella on isäkin ja lapsi yhteinen. Kulut puoliksi.
Sopisihan tuo, isyystutkimusta kehiin ja KUN ei isää löydy niin nainen maksakoon itse koko potin.
Katsos kun naiset jo perustelivat ettei voi tehdä isyystutkimuksia, se kun kertoo ainoastaan ettei naisen puoliso ole lapsen isä. Ilmeisesti se on jo yleistä tietoa naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun lukemisen jälkeen. Täytyy vain ihmetellä minkälaisten miesten kanssa naiset seksiä harrastavat sekä pariutuvat. Ei kelpaa tavallinen mies, pitää olla jännää ja kaikenlaisia perversioita.
En myöskään ihmettele miksi molemmat sukupuolet, jakaantuvat omiin leireihin!
Ja olla kiitollinen ettei enää tarvii miettiä näitä vaan on oma turvasatama löytynyt 😄
T. Nainen KTM ja PS
Kaikki eivät jostain syystä ole johdonmukaisia arvojen ja tekojen kanssa.. siinä olis kyllä hyvä tutkimusaihe jos joku sellaista on vailla tai halukas teetättää
T. Nainen KTM ja PS