Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Jussi on ihana ja haluaisin nuolla sen ryppyreikää
T. Nainen KTM ja PS
Se on suklaasilmä eikä mikään ryppyreikä!
T. oikea nainen KTM ja PS
Täällähän on seottu lopullisesti. Mitä te jankutijankkaajat saatte tästä? Älkää edes vastatko.
Eli Risto eirasta, jalkapyykki tai mies 23... Vaan teiltä on tullut iltaisin noita alatyylisiä törkeyksiä... Käyttäkää vaan rohkeasti omia saateterveisiänne...
Oikeasti inhottavia noi ahdistelevat ja seksuaalissävytteiset jutut. Olen onnellisesti naimisissa ja tämän kaltaiset kirjoitukset vierailta ukoilta on todella inhottavia ja ahdistavia.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on seottu lopullisesti. Mitä te jankutijankkaajat saatte tästä? Älkää edes vastatko.
En voi valitettavasti mitään jos ja kun joku kirjoittaa nimissäni. Voit uskoa että asia inhottaa minua itseä kaikkein eniten.
En tiedä mistä tämä sai alkunsa. Toivon että loppuu alkunsa. Irstaat ukot kirjoittaa nuoren naisen nimissä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi valitettavasti mitään jos ja kun joku kirjoittaa nimissäni. Voit uskoa että asia inhottaa minua itseä kaikkein eniten.
En tiedä mistä tämä sai alkunsa. Toivon että loppuu alkunsa. Irstaat ukot kirjoittaa nuoren naisen nimissä.
T. Nainen KTM ja PS
Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei ole mikään nuori nainen.
art of zoo
T. Nainen KTM ja PS
Tämähän on parasta viihdettä xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei ole mikään nuori nainen.
Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaisesti 3v + 2v, eli viisi vuotta. Tätä ennen on sitten ollut muita kouluja...
T. Nainen KTM ja PS
"Olen kirjoittanut alusta asti ja systemaattisesti ainoastaan tällä yhdellä nimimerkilläni, jonka joku äsken kaappasi nimiinsä... Ei ole tarvetta muilla tavoilla minulla kommentoida tänne.
T. Nainen KTM ja PS"
Nice F u c k i n story 0/5!
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoa että sieluun sattuu... mä oon näköjään suututtanut Riston, jalkapyykki ja sen 23v miehen... Joku näistä tolloista se on.
Ihmettelen kyllä että miksi ajatteluun kykenevä mies haluaa naisen nimissä keskustella yleensäkään. Eikö nää ollut niitä alfa ukkoja ja sitä rataa...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaisesti 3v + 2v, eli viisi vuotta. Tätä ennen on sitten ollut muita kouluja...
T. Nainen KTM ja
Kerroit opiskelleesi 20 vuotta.
Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)
Vierailija kirjoitti:
"Olen kirjoittanut alusta asti ja systemaattisesti ainoastaan tällä yhdellä nimimerkilläni, jonka joku äsken kaappasi nimiinsä... Ei ole tarvetta muilla tavoilla minulla kommentoida tänne.
T. Nainen KTM ja PS"
Nice F u c k i n story 0/5!
Olen myös täällä useaan kertaan perustellut miksi kirjoitan tänne akateemisena perussuomalaisena naisena. En kyllä vilpittömästi arvannut että joku kokee tarvetta minun nimissä täällä kirjoittaa asiattomuuksia, mutta aina voi maisteriksi yllättyä 🙄 olisi kyllä kiva palata takaisin ihan oikeaan keskusteluun ja ihan omilla nimimerkeillä...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voin sanoa että sieluun sattuu... mä oon näköjään suututtanut Riston, jalkapyykki ja sen 23v miehen... Joku näistä tolloista se on.
Ihmettelen kyllä että miksi ajatteluun kykenevä mies haluaa naisen nimissä keskustella yleensäkään. Eikö nää ollut niitä alfa ukkoja ja sitä rataa...
T. Nainen KTM ja PS
Noi hyypiöt vaan trollaa ja haluaa ärsyttää, mitään sanottavaa ei ole. Haluavat myös että ketju poistetaan. Ylilaudasta tuli maksullinen niin sitten ne kaikki jonnet on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pimppirasia sinne keittiöön nyrkin ja hellan väliin!
Pakota senkin PELLE!
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaisesti 3v + 2v, eli viisi vuotta. Tätä ennen on sitte
Niin kerroin, tähän 20vuoteen sisältyy peruskoulu, lukio ja yliopisto. Voit vaikka googlata niin kauppatieteiden maisterin tutkinto suoritetaan lähtökohtaisesti viiteen vuoteen. 3v kandiksi ja 2v maisteriksi, eli viisi vuotta.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaise
Kyllä mä tiedän kauan maisteriksi opiskellaan.
Kauan sulla sit lukio kesti jos sait tuohon kaikkiaan kulumaan 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Noi hyypiöt vaan trollaa ja haluaa ärsyttää, mitään sanottavaa ei ole. Haluavat myös että ketju poistetaan. Ylilaudasta tuli maksullinen niin sitten ne kaikki jonnet on täällä.
Ööö... Mitäs sie läs ki lehmä oikee moomiiseet tääl? Mees laiduntaa perkelen paskakasa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)
Neitseellisestikö ne lapset sikiää, ihan itsestään vaan ilmaantuvat? Isän vastuu?
Jussi on ihana ja haöuaisin nuolla sen ryppyreikää
T. Nainen KTM ja PS