Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
6041/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi on ihana ja haöuaisin nuolla sen ryppyreikää

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6042/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi on ihana ja haluaisin nuolla sen ryppyreikää

T. Nainen KTM ja PS 

Se on suklaasilmä eikä mikään ryppyreikä!

T. oikea nainen KTM ja PS 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on seottu lopullisesti. Mitä te jankutijankkaajat saatte tästä? Älkää edes vastatko.

Vierailija
6044/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Risto eirasta, jalkapyykki tai mies 23... Vaan teiltä on tullut iltaisin noita alatyylisiä törkeyksiä... Käyttäkää vaan rohkeasti omia saateterveisiänne...

Oikeasti inhottavia noi ahdistelevat ja seksuaalissävytteiset jutut. Olen onnellisesti naimisissa ja tämän kaltaiset kirjoitukset vierailta ukoilta on todella inhottavia ja ahdistavia.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6045/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on seottu lopullisesti. Mitä te jankutijankkaajat saatte tästä? Älkää edes vastatko.

En voi valitettavasti mitään jos ja kun joku kirjoittaa nimissäni. Voit uskoa että asia inhottaa minua itseä kaikkein eniten. 

En tiedä mistä tämä sai alkunsa. Toivon että loppuu alkunsa. Irstaat ukot kirjoittaa nuoren naisen nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6046/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi valitettavasti mitään jos ja kun joku kirjoittaa nimissäni. Voit uskoa että asia inhottaa minua itseä kaikkein eniten. 

En tiedä mistä tämä sai alkunsa. Toivon että loppuu alkunsa. Irstaat ukot kirjoittaa nuoren naisen nimissä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei ole mikään nuori nainen.

Vierailija
6047/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

art of zoo

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6048/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on parasta viihdettä xD

Vierailija
6049/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ja trolli on paljastettu... 20 vuotta maisterinopintoja suorittanut ei ole mikään nuori nainen.

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaisesti 3v + 2v, eli viisi vuotta. Tätä ennen on sitten ollut muita kouluja...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6050/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kirjoittanut alusta asti ja systemaattisesti ainoastaan tällä yhdellä nimimerkilläni, jonka joku äsken kaappasi nimiinsä... Ei ole tarvetta muilla tavoilla minulla kommentoida tänne.

T. Nainen KTM ja PS"

Nice F u c k i n story 0/5!

Vierailija
6051/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoa että sieluun sattuu... mä oon näköjään suututtanut Riston, jalkapyykki ja sen 23v miehen... Joku näistä tolloista se on.

Ihmettelen kyllä että miksi ajatteluun kykenevä mies haluaa naisen nimissä keskustella yleensäkään. Eikö nää ollut niitä alfa ukkoja ja sitä rataa...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6052/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaisesti 3v + 2v, eli viisi vuotta. Tätä ennen on sitten ollut muita kouluja...

T. Nainen KTM ja

Kerroit opiskelleesi 20 vuotta.

Vierailija
6053/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)

Vierailija
6054/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kirjoittanut alusta asti ja systemaattisesti ainoastaan tällä yhdellä nimimerkilläni, jonka joku äsken kaappasi nimiinsä... Ei ole tarvetta muilla tavoilla minulla kommentoida tänne.

T. Nainen KTM ja PS"

Nice F u c k i n story 0/5!

Olen myös täällä useaan kertaan perustellut miksi kirjoitan tänne akateemisena perussuomalaisena naisena. En kyllä vilpittömästi arvannut että joku kokee tarvetta minun nimissä täällä kirjoittaa asiattomuuksia, mutta aina voi maisteriksi yllättyä 🙄 olisi kyllä kiva palata takaisin ihan oikeaan keskusteluun ja ihan omilla nimimerkeillä...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6055/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin sanoa että sieluun sattuu... mä oon näköjään suututtanut Riston, jalkapyykki ja sen 23v miehen... Joku näistä tolloista se on.

Ihmettelen kyllä että miksi ajatteluun kykenevä mies haluaa naisen nimissä keskustella yleensäkään. Eikö nää ollut niitä alfa ukkoja ja sitä rataa...

T. Nainen KTM ja PS 

Noi hyypiöt vaan trollaa ja haluaa ärsyttää, mitään sanottavaa ei ole. Haluavat myös että ketju poistetaan. Ylilaudasta tuli maksullinen niin sitten ne kaikki jonnet on täällä. 

Vierailija
6056/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pimppirasia sinne keittiöön nyrkin ja hellan väliin!

Pakota senkin PELLE!

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6057/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaisesti 3v + 2v, eli viisi vuotta. Tätä ennen on sitte

Niin kerroin, tähän 20vuoteen sisältyy peruskoulu, lukio ja yliopisto. Voit vaikka googlata niin kauppatieteiden maisterin tutkinto suoritetaan lähtökohtaisesti viiteen vuoteen. 3v kandiksi ja 2v maisteriksi, eli viisi vuotta. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
6058/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Riippuu nyt mikä sinulle on nuori... Selvä vanhanainen sitten. Ja maisterin koulutus on 2vuotta. Yliopistossa suoritetaan lähtökohtaise

Kyllä mä tiedän kauan maisteriksi opiskellaan.

Kauan sulla sit lukio kesti jos sait tuohon kaikkiaan kulumaan 20 vuotta?

Vierailija
6059/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Noi hyypiöt vaan trollaa ja haluaa ärsyttää, mitään sanottavaa ei ole. Haluavat myös että ketju poistetaan. Ylilaudasta tuli maksullinen niin sitten ne kaikki jonnet on täällä. 

Ööö... Mitäs sie läs ki lehmä oikee moomiiseet tääl? Mees laiduntaa perkelen paskakasa!

Vierailija
6060/23034 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan olis parasta että naiset jäisi kotiin lapsia hoitamaan, hehän ne lapset myös saavat joten hoitakoot, mikä tässä on nykynaisille niin vaikeaa ymmärtää, saat lapsen ja hoidat sen? (jotain vikaa logiikassa?)

Neitseellisestikö ne lapset sikiää, ihan itsestään vaan ilmaantuvat? Isän vastuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme