Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
4461/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut jankkaavat koko ajan miten ulkomailta tuotu porukka muka pilaa tämän maan. Mutta oikeasti persut pilaavat tämän maan ja persut pitäisi potkaista täältä ulos.

Ja persujen näkemykset ovat usein hyvin lähellä noiden ryhmien näkemyksiä, mitä tulee sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöihin ja naisten asemaan ja ihmis- ja kansalaisoikeuksiin.

Vierailija
4462/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaavat avoimesti kaikkia miehiä myös niitä mitä ei koskaan ole edes tavannut niin kuvitteliko naiset että miehet arvostavat avointa vihaa omaa sukupuolta kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:"

"Sitten miehet voivat perustaa miesasialiikkeen ajamaan poikien ja miesten asemaa. Sieltä se tasapaino sitten löytynee."

Eli siis myönnät että feminismi ei ajakaan tasa-arvoa kaikille?

Minulle feminismi on naisten vapautusliike. Jollekulle muulle se on jotain muuta.

Tasa-arvoko ei ole sama asia sinulle kuin naisten vapautus? Mikä sitten, ylivalta?

Minua kiinnostaa naisten ja tyttöjen asema ihan an sich, ei suhteessa siihen mitä ja missä miehet ovat. Tasa-arvon takaa lainsäädäntö tarvittavissa määrin.

Vierailija
4464/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.

Feminismi tarkoittaa, että naisille olisi yhteiskunnassa samat oikeudet ja edut kuin miehillä, ei sitä, että naisille ne olisivat miehiä paremmat. Jos miehet lyövät tämän vaatimuksen edessä hanskat tiskiin, se ei ole naisten vika.

Teoriassa feminismi tarkoittaa tuota, käytännössä ei. Tämä se ongelma on.

Minkä aallon feminismi tarkoittaa tuota edes teoriassa?

Olen elänyt siinä luulossa että feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä. Olen ehkä ollut sinisilmäinen.

Vierailija
4465/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän se alituinen naisvihamielisyys on johtanut. Mediassakin vakio toimittaja mollaamassa ikuisesti Sanna Marinia. Eikö miesväki muuta osaa?

Eikö naisvihamielisyyttä ole enemmän ollut menneisyydessä kuin nyt, joten miksi nyt tällaista tapahtuisi? Ettei johtuisi ihan muuhun sukupuoleen kohdistuvasta vihamielisyydestä.

Ensin pitää ymmärtää, mitä on naisvihamielisyys (myös miesvihamielisyys) jotta voi arvioida onko sitä ja kuinka paljon.

Ennen se oli enemmän hiljaisesti asenteissa, tavoissa toimia ja kulttuurissa. Nykyään se on äänekkäämpää, koska se ei ole enää hyväksyttävää. Monessa kohtaa on jo helpottanut, mut samaan aikaan vaaditaan naisia nyt tyytymään, koska ennen oli huonommin ja muissa maissa vielä huonommin. Se ei vaan mene sit

"Nyt maailmalla huono suuntaus naisten oikeuksien suhteen. Tästä syystä meidän on entistä tarkemmin pidettävä huoli siitä, ettei täälläkin kehitys myös käänny huonompaan. 

Ps. Tasa-arvo ei ole keneltäkään pois. Päinvastoin."

Entä kun naisia suositaan miesten yli niin sekäänkö ei ole keneltäkään pois?

Hyvä kysymys. 

Onko se palopelastajaksi hakevalta mieheltä pois jos hän ei saa samasta suorituksesta samoja pisteitä kuin nainen vaan rajat ovat toiset?

Mitäs jos yliopistoon vaadittaisiin miehiltä vähemmän kuin naisilta, koska ei lukeminen maita mutta niitä haluttaisiin sinne ihan vain sukupuolensa vuoksi. Olisiko se naisilta pois?

Tämä vain esimerkin vuoksi...

Vierailija
4466/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sitten miehet voivat perustaa miesasialiikkeen ajamaan poikien ja miesten asemaa. Sieltä se tasapaino sitten löytynee."

Minulle feminismi on naisten vapautusliike. Jollekulle muulle se on jotain muuta.

Tasa-arvoko ei ole sama asia sinulle kuin naisten vapautus? Mikä sitten, ylivalta?

Minua kiinnostaa naisten ja tyttöjen asema ihan an sich, ei suhteessa siihen mitä ja missä miehet ovat. Tasa-arvon takaa lainsä

Eli sinua ei haittaa jos naisten asemaa parannetaan miesten aseman kustannuksella. Toivottavasti sinua ei myöskään sitten haittaa sama tilanne toisin päin.

Vierailija
4467/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan olet identifioitunut naisoletetuksi? Onko sulla sivusiili ja huomioväri tukassa? Muistuttaako naamasi Rapalan esittelytelinettä? Onko nimesi luontoteemainen, kuten Naava, Nuoska, Loska, Valo-Korianteri, Valonauris, Koala, tai Puu Oksanen?

Kun keskustelu on tätä tasoa, onko ihme että sukupuolten välille repeää kuilu?

Sen takia suosittelen naisten lopettamaan hölmöily ja palaamaan takasin keittiöön 😀! Näin kaikki voittavat, muuten me miehet murskaamme naiset, sitten väkivaltaa käyttäen raahataan heidät takaisin keittiöön 😁!

#naisvihanäkyväksi

Miten naiset voittavat ollessaan alist

Onhan naisten asevelvollisuus koko ajan suunnitteilla. Se vaan vaatii mm. rahaa. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että sit naiset ovat taas pois työelämästä 0.5-1v. Lastensaannin lisäksi. 

Jännä, et asevelvollisuus nähdään "aitona tasa-arvona". Ja sen varjolla ei haluta pohtia niitä muita tasa-arvon esteitä.

Minkä lastensaannin? Onko naisilla velvollisuus tehdä lapsia? Tekevätkö kaikki naiset?

Asevelvollisuus on yksi, helppo esimerkki. Muitakin varmasti löytyy mutta askel kerrallaan.

Vierailija
4468/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisten ja tyttöjen asema ihan an sich, ei suhteessa siihen mitä ja missä miehet ovat. Tasa-arvon takaa lainsä

Suomessa on käytössä positiivinen syrjintä että työllistyessä naiselle riittää pillu että pääsee kokeneemman ammattilaisen edelle joka rekry tilanteessa. Esimerkiksi Suomen tasa-arvo valtuusto koostuu pelkästään naisista mutta se ei ole tasa-arvo ongelma mutta se ongelma muodostuu joka paikassa vasta sitten jos naisia ei ole vähintään 40% joka huippu työpaikassa. Yhteiskunnan poha työpaikat on vieläkin pelkästää miesten tehtävä kun ei naiset niitä halua tehdä mutta jännästi sinne ei tarvi sukupuoli kiintiöitä

Vierailija
4469/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisten ja tyttöjen asema ihan an sich, ei suhteessa siihen m

En ajattele miehiä ajaessani naisille ja tytöille mahdollisimman hyvää elämää. Minusta on ihan ok, jos miehet toimivat poikien ja miesten epäkohtien suhteen samoin. Ajakaa poikien lukutaitoa vaikka korkeammaksi kuin tyttöjen, jos mahdollista. Ihan hyvä tavoite minusta.

Vierailija
4470/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tasa-arvoisemmaksi maailma muuttuu sitä enemmän miesten ja naisten väliset erot kasvavat. Eli tuhoamme itsemme jälleen kerran ja ihmettelemme miksi nuoret voivat huonosti. Feminismi on suistunut raiteiltaan jos verrataan siihen mitä sen oikeasti pitäisi olla. Miehet luovuttavat naisten suhteen ja naiset ovat hukassa.

Feminismi tarkoittaa, että naisille olisi yhteiskunnassa samat oikeudet ja edut kuin miehillä, ei sitä, että naisille ne olisivat miehiä paremmat. Jos miehet lyövät tämän vaatimuksen edessä hanskat tiskiin, se ei ole naisten vika.

Teoriassa feminismi tarkoittaa tuota, käytännössä ei. Tämä se ongelma on.

Niin. Kun

Sitten miehet voivat perustaa miesasialiikkeen ajamaan poikien ja miesten asemaa. Sieltä se tasapaino sitten löytynee.

Onhan niitä. Juuri nousi naisia suosivassa vihervasemmiston piireissä paskamyrsky kun sellaisille jopa annettiin rahoitusta, aivan kuten naisasialiikeenkin järjestöille. Kyllä sellaisen perustaa saa mutta ei niitä voi tukea mitenkään, tuki kuuluu vain ja ainoastaan naisille!

Vierailija
4471/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän se alituinen naisvihamielisyys on johtanut. Mediassakin vakio toimittaja mollaamassa ikuisesti Sanna Marinia. Eikö miesväki muuta osaa?

Eikö naisvihamielisyyttä ole enemmän ollut menneisyydessä kuin nyt, joten miksi nyt tällaista tapahtuisi? Ettei johtuisi ihan muuhun sukupuoleen kohdistuvasta vihamielisyydestä.

Ensin pitää ymmärtää, mitä on naisvihamielisyys (myös miesvihamielisyys) jotta voi arvioida onko sitä ja kuinka paljon.

Ennen se oli enemmän hiljaisesti asenteissa, tavoissa toimia ja kulttuurissa. Nykyään se on äänekkäämpää, koska se ei ole enää hyväksyttävää. Monessa kohtaa on jo helpottanut, mut samaan aikaan vaaditaan naisia nyt tyytymään, koska ennen oli huonommin ja

"Hyvä kysymys. 

Onko se palopelastajaksi hakevalta mieheltä pois jos hän ei saa samasta suorituksesta samoja pisteitä kuin nainen vaan rajat ovat toiset?

Mitäs jos yliopistoon vaadittaisiin miehiltä vähemmän kuin naisilta, koska ei lukeminen maita mutta niitä haluttaisiin sinne ihan vain sukupuolensa vuoksi. Olisiko se naisilta pois?

Tämä vain esimerkin vuoksi..."

On pois, luonnollisesti. Koska nämä alhaisemmilla kriteereillä hyväksytyt vievät paikan pois heiltä joilla on paremmat kriteerit.

Vierailija
4472/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisten ja tyttöjen asema ihan an sich, ei suhteessa siihen m

Haluatko että sinut pakotetaan tasa-arvovaltuustoon? Eipä ole yhtään miestä niihin yleensä hakemassa. Eikö teitä kiinnosta tasa-arvoasiat? Siis lienee syynsä. Minä en sille mitään mahda. En usko pakottamiseen 😉.

Vierailija
4473/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa naisten ja

En ajattele miehiä ajaessani naisille ja tytöille mahdollisimman hyvää elämää. Minusta on ihan ok, jos miehet toimivat poikien ja miesten epäkohtien suhteen samoin. Ajakaa poikien lukutaitoa vaikka korkeammaksi kuin tyttöjen, jos mahdollista. Ihan hyvä tavoite minusta.

Vaikuttaa siltä että vihaat miehiä.

Muutenhan ajaisit lasten lukutaitoa korkeammaksi etkä vain tyttöjen.

Vierailija
4474/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että kiintiöitä löytyy muihin komiteoihin muttei tasa-arvo valtuustoon.

Vierailija
4475/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoko ei ole sama asia sinulle kuin naisten vapautus? Mikä sitten, ylivalta?<

Ehdotin lukutaidon kohentamista kylläkin miesasialiikkeen agendalle. Sille olisi poikien keskuudessa todella tarvetta. Alkakaa ajaa sitä? Varmaan rahoitus löytyisi hyvinkin.

Tämä tavoite oli tarkoitus olla esimerkki siitä, miten yhden ryhmän hyvinvoinnin parantaminen ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
4476/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai on ok? Aiemminhan miehet nimenomaan toimivat noin, että edistivät omaa asemaansa naisten kustannuksella ja tähän ei naiset olleet varsinaisesti tyytyväisiä. Miksi miehet tuntisi yhtään toisin? 

Ja nythän tytöt/naiset on monella mittarilla tasoissa tai ohi miehistä, niin valtio on osansa tehnyt ja voi vetää tukensa naisilta ja siirtyä auttamaan poikia. Tämähän on vain reilua ja tasa-arvoista, eikö? 

Vierailija
4477/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko että sinut pakotetaan tasa-arvovaltuustoon? Eipä ole yhtään miestä niihin yleensä hakemassa. Eikö teitä kiinnosta tasa-arvoasiat? Siis lienee syynsä. Minä en sille mitään mahda. En usko pakottamiseen 😉.

Lähde sille ettei ole hakemassa miehiä niihin?

Sama kun väittäisi ettei noihin all male paneleihin ole hakemassa yhtään sopivaa naista 😉😉😉

Vierailija
4478/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoko ei ole sama asia sinulle kuin naisten vapautus? Mikä sitten, ylivalta?<

Minulla ei ole erityisen tunnepitoista suhdetta miehiin kaikkinensa. Teissä on monenmoista tallaajaa, kuten naisissakin.

Vierailija
4479/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palataan otsikon aiheeseen, niin vaikuttaa siltä että nuoret naiset ovat fiksumpia ja liberaalimpia kuin nuoret miehet. Silloinhan tähän pitäisi saada korjausliike miesten osalta.

T. Tekn.tri, mies, liikkuva äänestäjä

Liberaalius ei ole automaattisesti konsevatismia parempaa, molempia tarvitaan ohjaamaan yhteiskuntaa.

Konservatiivisuus on ok silloin kuin se ohjaa omaa elämää. Kun se alkaa ohjaamaan sitä miten muiden pitäisi elää niin se usein menee metsään. Konservatiivisuus on hyvä silloin ku

Se keino on tietenkin lainsäädäntö, joka koskee kaikkia Suomessa oleskelevia yhdenveetaisesti.

Ei koske. Naiset saavat abortin vaikka 14 vuotiaana, miehet eivät vasektomiaa ennen kuin 30

Vierailija
4480/23026 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesasialiike saa kyhättyä järjellisen toimintasuunnitelman, jolla esim. taklataan poikien oppimisen vaikeuksia ja syrjäytymisriskiä, niin suon sille mielelläni rahoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi