Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (22942)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaavat naisia myös. Turha teidän miesten esittää jotain pyhimyksiä. Teidän mielestä naisilla ei saisi olla omia mielipiteitä, varsinkin, kun poikkeavat teidän mielipiteistä. Äänestäkää vaan junttipuolueita ihan rauhassa.
Kiitos!! Mutta kerropas miksi naiset ovat änkeämässä aina joka paikkaan mikä on vain miehille? Pörssiklubi, Suomalainen klubi... aina kauhea ulina jos miehet haluavat syödä lounasta eksklusiivisesti vain toistensa kanssa.
Eihän miehetkään änkeä naisten kuntoklubeille tai naisasiaunioneihin jne.
Miksi Pörssiklubi ja Suomalainen klubi on vain miehille? Naisetkin on kiinnostuneita rahasta ja myös naiset ovat suomalaisia.
Perustakaa rehellinen miestenunioni tai miesten klubi. Sinne ei naiset ole änkeämässä
"Aivan varmasti olisivat. Varsinkin jos jäsenet olisivat valkoisia heteroita. Joko tulisi DEI-ulinaa tai vaatimus kerhon lakkauttamisesta. Naisilla muuten on oma pörssiklubi, mutta kun sekään ei riitä. Mikään ei riitä feministeille, koska kyseinen ideologia ei ole reaalimaailmasidonnainen."
Jos systeemi on lainmukainen, siinähän ulisevat.
Missä olet itse, henkilökohtaisesti törmännyt "DEI-ulinaan"?
Ei mikään vaatimus johda minkään lopettamiseen vain siksi, että joku taho niin vaatii. Jos kaikki toimii lain mukaan.
Ihme märisijä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä suruulista luettavaa tämä.
Feminismillä ajetaan "tasa-arvoa" vaikka kyse on, kuten joku jo mainitsi, samasta asiasta kuin sovinismi.
Feministit tuntuu elävän siitä että voivat mies-yksilöiden nimissä kaataa vastuun kaikille miehille. Tavoitteena ei ole tasa-arvo vaan "kostona menneistä" saada naisille yliarvo.
Minä kannatan ihan oikeaa tasa-arvoa kaikessa. Naisilla kuuluu olla ihan yhtäläiset oikeudet kuin miehillä. Jos joskus feminismi olisi sitä, niin voisin ylpeydellä sanoa olevani feministi.
Siihen asti olen vain tasa-arvon kannalla.
Olen feministi ja kannatan tasa-arvoa ihmisten välille. En tiedä, missä nämä kostofeministit toimivat. En ole koskaan heihin törmännyt.
Meillä koko perhe kannattaa tasa-arvoa, miehet ja naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaavat naisia myös. Turha teidän miesten esittää jotain pyhimyksiä. Teidän mielestä naisilla ei saisi olla omia mielipiteitä, varsinkin, kun poikkeavat teidän mielipiteistä. Äänestäkää vaan junttipuolueita ihan rauhassa.
Kiitos!! Mutta kerropas miksi naiset ovat änkeämässä aina joka paikkaan mikä on vain miehille? Pörssiklubi, Suomalainen klubi... aina kauhea ulina jos miehet haluavat syödä lounasta eksklusiivisesti vain toistensa kanssa.
Jaa aina kaikki naiset haluaa sinne klubille, missä sinä satut olemaan? Voi voi, on sun elämä...
Se että pilkkaatte ei yllätä, mutta entä vastaus itse kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt omin silmin, miten maailma toimii. Miten miehet toimivat ja miten naiset toimivat.
Me emme biologisesti muutu siinä parissa sadassa vuodessa, kun maailma on yhtäkkiä muuttunut moderniksi. Biologisesti ottaen, evoluution myötä muutokset meissä vaatisivat tuhansia vuosia luonnonvalintaa. Lisäksi moderni lääketiede on myös tehnyt sen, että yhä useampi jää henkiin, jotka aiemmin olisivat kuolleet.
Tasa-arvo ja moderni tasa-arvoinen yhteiskunta ei voi toimia, ja olen ymmärtänyt sen vasta aikuisiällä, kun näin, elin, koin ja ymmärsin, miten maailma on aina toiminut - näihin päiviin saakka - ja tulee toimimaan.
Matriarkaattiset yhteisöt ovat kaatuneet omaan mahdottomuuteensa toimia. Itse asiassa kaikki sivilisaatiot ovat kaatuneet, ennemmin tai myöhemmin. Niitä tulee uusia, sitten tulee menestystä jos tulee, mutta lopulta tietyt mittarit ja rappio kaataa sivilisaation ja se loppuu. Yksi näistä mittareista on alhainen sy
Jep. Ikiaikainen "selitys" miesten ylivallalle on se, että se on "luonnollista". Samaan aikaan selität, miten muutos on jatkuvaa ja kaikki muuttuu, mut jääränä alistat naiset, kuten on aina tehty. Toki sinulla on tähän kaikkeen periaatteessa oikeus. Mutta et voi olettaa naisten kuuntelevan sun juttujas, jos se ei ole vastavuoroista. Käytännössä joudut ottamaan myös naisten tasa-arvoiset oikeudet huomioon, tai sit elät yksin ja erityksissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt omin silmin, miten maailma toimii. Miten miehet toimivat ja miten naiset toimivat.
Me emme biologisesti muutu siinä parissa sadassa vuodessa, kun maailma on yhtäkkiä muuttunut moderniksi. Biologisesti ottaen, evoluution myötä muutokset meissä vaatisivat tuhansia vuosia luonnonvalintaa. Lisäksi moderni lääketiede on myös tehnyt sen, että yhä useampi jää henkiin, jotka aiemmin olisivat kuolleet.
Tasa-arvo ja moderni tasa-arvoinen yhteiskunta ei voi toimia, ja olen ymmärtänyt sen vasta aikuisiällä, kun näin, elin, koin ja ymmärsin, miten maailma on aina toiminut - näihin päiviin saakka - ja tulee toimimaan.
Matriarkaattiset yhteisöt ovat kaatuneet omaan mahdottomuuteensa toimia. Itse asiassa kaikki sivilisaatiot ovat kaatuneet, ennemmin tai myöhemmin. Niitä tulee uusia, sitten tulee menestystä jos tulee, mutta lopulta tietyt mittarit ja rappio kaataa sivilisaation ja se loppuu. Yksi näistä mittareista on alhainen sy
Ongelmahan on se, kun olemme alkaneet kiinnittää huomiota siihen, miten miehet toimivat (puheiden sijaan). Ja nyt kun sitä on alettu sanottaa, niin se onkin miesten mielestä miesvihaa. Kantais siis ehkä vähän myös kuunnella ja keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitäis sit kiinnittää mitään huomiota siihen, mitä mies sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismillä ajetaan "tasa-arvoa" vaikka kyse on, kuten joku jo mainitsi, samasta asiasta kuin sovinismi.
Feministit tuntuu elävän siitä että voivat mies-yksilöiden nimissä kaataa vastuun kaikille miehille. Tavoitteena ei ole tasa-arvo vaan "kostona menneistä" saada naisille yliarvo.
Minä kannatan ihan oikeaa tasa-arvoa kaikessa. Naisilla kuuluu olla ihan yhtäläiset oikeudet kuin miehillä. Jos joskus feminismi olisi sitä, niin voisin ylpeydellä sanoa olevani feministi.
Mielenkiintoista, että tulet pokkana sanomaan minulle, feministille, että mistä minä elän. Sulla ei ole käynyt mielessä, että nykyaikana, ihan joka asiassa, se pieni ja äänekkäin joukko saa eniten huomiota kaikista äärimmäisillä mielipiteillään? Medialukutaito olisi äärimmäisen hyvä taito
Hyvin ytimekkäästi asia ilmaistu. Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa aina kaikki naiset haluaa sinne klubille, missä sinä satut olemaan? Voi voi, on sun elämä...
En tieä, ketkä näihin klubeihin haluavat. En tiedä, mikä näiden klubien tarkoitus on. Jos pörssiklubeilla käsitellään pörssiasioita, miksi niistä kiinnostuneet naiset eivät saisi sinne haluta?
Mitä sinä olet menettänyt tämän myötä?
"Jos systeemi on lainmukainen, siinähän ulisevat.
Ei mikään vaatimus johda minkään lopettamiseen vain siksi, että joku taho niin vaatii. Jos kaikki toimii lain mukaan.
Ihme märisijä."
Valtamediassa siihen törmää jatkuvasti. Jos jossain kerhossa tai seurassa ei ole vasenkätisten lepsojen edustusta, niin kauhea vääryys ja naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi ja kannatan tasa-arvoa ihmisten välille. En tiedä, missä nämä kostofeministit toimivat. En ole koskaan heihin törmännyt.
Veikkaan että perheesi ei ole ihan tietoinen, mitä kaikkea feminismi tarkoittaa. Itse sanon, etten ole feministi, paitsi korkeintaan ekan aallon. Näissä viimeisimmissä aalloissa on kyse muusta, mm. enemmän seksuaali-asioista.
tasa-arvoa kannattava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yhtä ja yhtenäistä feminististä tahoa.
Yllätys että suvakkimedia ei tiedä jotain...
Täällä otetaan mallia suuresta maailmasta, pitkälti Yhdysvalloista, koska sikäläinen tv-teollisuus on niin suuri tekijä. Tämä vaikutus ilmenee yhteiskunnassa kuin mestarillinen hajota ja hallitse -menetelmä. Toisaalta pusketaan liberaaleja arvoja, joihin mm. lukeutuu woke-kulttuuri, mutta toisaalta on myös hyvin tehokas kristillisten tahojen ajama agenda, jossa miesten ja naisten perinteiset roolit ovat tärkeällä sijalla. Oikeudenmukaisuus on enemmän naisten juttu, kun taas nuoret miehet haluavat kunnioitusta ja seksiä.
Jälleen ääripäitä kannattaa välttää. Trans-agendassa on se ongelma, että se pohjautuu käsitykseen, että kirurgin veitsellä voi korjata henkisiä ongelmia. Toisaalta myös vahva usko Raamattuun aiheuttaa henkisiä ongelmia, koska järki sanoo, ettei kaikki Raamatussa esitetty voi olla totta, mutta toisaalta se pitää uskoa, jos haluaa olla hyvä kristitty. Lisäksi nuoret miehet ihannoivat vahvoja johtajia ja populisteja. Jälleen kerran elokuvat ja muu viihde painottavat, että voimakkaat miehet, joilla on agenda, tekevät suuria asioita.
Filosofien mietteet eivät ole suosiossa. Tämän näkee muun muassa väittelytaitojen puutteesta ja kompromissihaluttomuudesta. Mutta sieltä voi löytää valaisevia mietteitä, kuten että toista imartelemalla ja sanomalla mitä hän haluaa kuulla, saa hänen puolustusmerkanisminsa murrettua. Perinteinen romanssihuijaus on hyvä esimerkki tästä, mutta tällä samalla tavalla ajetaan suuriakin agendoja. Loppupeleissä kyse on siitä, mitä miehet ja naiset haluavat pohjimmiltaan kuulla, eikä nykymaailma tunne kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
"Jos systeemi on lainmukainen, siinähän ulisevat.
Ihme märisijä."
Valtamediassa siihen törmää jatkuvasti. Jos jossain kerhossa tai seurassa ei ole vasenkätisten lepsojen edustusta, niin kauhea vääryys ja naisvihaa.
Jatkuvasti on teille ilmeisen venyvä käsite. Tuota keskusteluja on vuosien varrella käyty muutamasta eri suljetusta klubista joiden sisälläkin on ollut halua ja vaatimuksia muuttaa asioita.
"Trans-agendassa on se ongelma, että se pohjautuu käsitykseen, että kirurgin veitsellä voi korjata henkisiä ongelmia. "
Sinun ongelmasi on se ettet tajua että tuo on myös lääketieteellinen kanta.
Opponoitko jatkuvasti myös vaikkapa syöpähoitoja tai lonkkaleikkauksia vastaan vaikka ne ovat lääketieteellisen käsityksen mukaan toimivin tunnettu hoitokeino tiettyihin vaivoihin?
"Ei noihin naisia haluttu ennen kuin alkoi se feministinen ulina. Jäsenissä paljon poliitikkoja ja liikemaailman edustajia, jotka pelkäävät mahdollisia boikotteja ja feministien harjoittamaa jatkuvaa syyllistämispuhetta tiedoitusvälineissä."
Tai sitten vain se pelkkien miesten klubi ei enää nykymaailmassa tunnu isosta osasta miehistäkään luontevalta.
"Suurin osa ihmisistä ei tunne tuota käsitettä. Suuri osa ihmisistä mieltää feminismin ajavan tasa-arvoa. "
Voisiko siis olla mahdollista että se myös ajaa tasa-arvoa ja sinun käsityksesi siitä on väärä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ihan joka puolella woke ja DEI ideologia hylätään kun niistä ei ole kuin haittaa ja suuria kustannuksia ilman mitään hyötyjä?"
Kerrotko hieman tarkemmin noista suurista haitoista ja kustannuksista? Verrattuna vaikkapa haittoihin ja kustannuksiin joita tulee ihmisten epäreilusta kohtelusta ja vähemmistöjen painamisesta alas?
Minua kiinnostaa myös. Lisäksi se, mitä ihmiset luulevat näiden pitävän sisällään. Wokea moititaan herkästi, mutta kun kysyy, mitä se mielestäsi on, tai missä olet tähän törmännyt, ei koskaan tule vastausta.
Kyllä. Ja usein myös kerrotaan joistain nais- ja vähemmistökiintiöistä jotka sortavat miehiä vaikka sellaisia kiintiöitä ei pörssiyritysten hallitusten naiskiintiöitä lukuunottamatta Suomessa ole lainkaan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
Miksi alapeukut? Ettekö ole perillä eri uusista aalloista, vai koko teidän perheenne nimenomaan kannattaa Queer-aatetta?
Näin! Jotku täällä jankkaa, et naiset haluaa vain rahakkaan miehen. Hyvin harva nainen jaksaa miehen kanssa, joka ei miellytä. Tavalla tai toisella. Raha se ei ole.