Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mikä minun reaktio olisi, jos mies alkaisi vaatia, että minun pitää tehdä hänelle voileipä. Lopputulos on kuitenkin se, että mies joko tekee itse leipänsä tai on nälissään.
Niinpä.
Mutta naiset luulee että niillä on oikeus VAATIA miehiä hoitamaan "OMA" osuutensa.
Oma osuus on naisen päättämä rooli.
Ehei tytöt, ei se noin mene. Miehillä ei ole oikeutta VAATIA naisia pysymäännyrkin ja hellan välissä, naisillakaan ei ole oikeutta VAATIA miehiltä yhtään mitään.
Otatte miehet sellaisena kuin ne on, tai olette ottamatta, mutta pidätte turpanne kiinni.
Se nyt on niin, että kukaan ei voi pistää omia hommiaan puolison tehtäväksi. Koti ei ole kenenkään hotelli.
Niin mikä olikaan se oma homma? SInäkö sen päätät?
Mitäs jos "kumppani" päättää toisin?
Ei voi olla noin vaikeaa. Jos esimerkiksi koet ettei ole sinun oma hommasi tehdä itsellesi niitä hemmetin voileipiä vaan vaadit toista tekemään ne sinulle, ei kannata hämmästyä jos ei tule kauppoja. Jos vaadit toista siivoamaan sinun sotkusi vain sukupuolensa perusteella, sama homma.
Aikuinen ihminen kyllä tajuaa, mikä on omaa hommaa yhteisessä asunnossa ja elämässä. Ken ei tajua, saa ihan rauhassa päättää toisin ja valita tekemisensä ja tekemättä jättämisensä - omassa osoitteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päälle se että miehen pitää vetää naisen vaatimaa roolia aina tilanteen mukaan. Koska pitää olla miehekäs mies, koska lastenhoitaja, koska piikatyttö, "
No ihmisen nyt pitää kyetä hieman eri asioihin eri tílanteissa. Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole. Ethän sinä samassa roolissa ole töissä ja poikien saunaillassakaan.
Eihän voimakas itsenllinen nainenkaan selviydy keittiössä tekemässä miehelle voileipää vaikka mies vaatisi asiaa.
Mies joka vaatii naiselta VOILEIPÄÄ? Voi herranjumal
Missä ja mitä nuo naiset vaativat ja keneltä? Onko sinulla omakohtaisia esimerkkejä tästä? Voileipiäkö sinulta on vaadittu?
Jotenkin ihan absudia juttua noi sun heitot naisista. Ymmärrän, jos sinua närästää joku yksittäinen, konkreettinen nainen vaatimuksineen, mutta että ihan vain yleisesti naiset vaativat jotain, mitä ei edes määritellä, ja sillä perusteella demonisoidaan puolet ihmiskunnasta, niin se on kyllä niin infantiilia ettei mitään rajaa.
Naiset vaativat miehiä esimerkiksi hoitamaan lapsia.
Siinä yksi aihe mistä ulisette täällä päivästä toiseen. Teette muutaman minuutin enemmän kotitöitä niin uli uli uli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mikä minun reaktio olisi, jos mies alkaisi vaatia, että minun pitää tehdä hänelle voileipä. Lopputulos on kuitenkin se, että mies joko tekee itse leipänsä tai on nälissään.
Niinpä.
Mutta naiset luulee että niillä on oikeus VAATIA miehiä hoitamaan "OMA" osuutensa.
Ehei tytöt, ei se noin mene. Miehillä ei ole oikeutta VAATIA naisia pysymäännyrkin ja hellan välissä, naisillakaan ei ole oikeutta VAATIA miehiltä yhtään mitään.
Otatte miehet sellaisena kuin ne on, tai olette ottamatta, mutta pidätte turpanne kiinni.
Ehei poikaseni, ei se noin mene. Emmekä todellakaan pidä "turpaa kiinni".
Nainen voi todellakin vaatia miestä hoitamaan OMAN osuuden. Se ei ole verrattavissa mitenkään naisen alisteiseen asemaan nyrkin ja hellan välissä palvelijana. Se on ihan perusjuttu, että aikuiset ihmiset hoitavat oman osuuden.
Mies voi aina lähteä kävelee, jos hommien hoito ei kiinnosta. Mut jostain syystä se on ollut yleisemmin nainen, joka on jättänyt tällaisen miessankarin, joka on päättänyt olla olematta miehinen mies ja heittäytynyt laiskamadoksi. Mitään miehistä tekemättömässä miehessä ei ole.
Eli saa mies päättää oman roolinsa parisuhteessa. Usein se vaan johtaa parisuhteettomuuteen ja sit ihmetellään, miks se nainen läks. Kaikkihan oli niin hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa. Ymmärrätkö? Typerää syyttää meitä tässä ketjussa jostakin, mitä joku muu on sanonut toisessa ketjussa. Jos tuo naistenhuone on pelkästään miesvihapuheita, se ei kiinnosta minua.
--
Älä nyt viitsi, naiset tuovat miesvihansa ja syyttävät miehiä ties mistä, mitään ei ole tapahtunut "tässä ketjussa"
Olipa sekava vastaus. Ytitikö jotain tässä sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päälle se että miehen pitää vetää naisen vaatimaa roolia aina tilanteen mukaan. Koska pitää olla miehekäs mies, koska lastenhoitaja, koska piikatyttö, "
No ihmisen nyt pitää kyetä hieman eri asioihin eri tílanteissa. Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole. Ethän sinä samassa roolissa ole töissä ja poikien saunaillassakaan.
Eihän voimakas itsenllinen nainenkaan selviydy keittiössä tekemässä miehelle voileipää vaikka mies vaatisi asiaa.
Mies joka vaatii naiselta VOILEIPÄÄ? Voi herranjumala sentään, onko joku tavannut tuollaista?
Lasten saanti ja naisten kanssa eläminen ovat ihan vapaaehtoisia juttuja. Pysy erossa, jookos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Se nyt on niin, että kukaan ei voi pistää omia hommiaan puolison tehtäväksi. Koti ei ole kenenkään hotelli.
Niin mikä o
Saa ihan vapaasti päättää itse. Yleensä, jos toisen kanssa haluaa elää, on kykeneväinen sopimaan asiat sen toisen kanssa. Jos se toinen ihminen ei oikeasti kiinnosta, paree elää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa. Ymmärrätkö? Typerää syyttää meitä tässä ketjussa jostakin, mitä joku muu on sanonut toisessa ketjussa. Jos tuo naistenhuone on pelkästään miesvihapuheita, se ei kiinnosta minua.
--
Älä nyt viitsi, naiset tuovat miesvihansa ja syyttävät miehiä ties mistä, mitään ei ole tapahtunut "tässä ketjussa"
Jos ihminen syyttää toistaan, niin onko se aina vihaa? Jos joku varastaa minulta, niin kyllä syytän häntä, mutta en silti vihaa tätä ihmistä.
Koitetaan olla sekoittamatta asioita keskenään, jooko.
miehiä rakastava nainen
Miehiä rakastava nainen ei olisi täällä ulvomassa kuinka paskoja "MIEHET" ovat :)
Mutta niin sinä vain olet, päivästä toiseen.
Sinähän se täällä olet! Päivästä toiseen. Sinun oman logiikan mukaan ulvomassa miesvihaasi.
Taidat olla aika patologinen tapaus, kun kuulet vihaulvontaa, kun joku kirjoittaa rakastavansa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Niin mikä o
Täyspäinen aikuinen kyllä huomaa, mitä kotona pitää tehdä. Varsinkin, jos perheessä on lapsia. Jos toista ei huvita tehdä mitään, niin perheestä ja parisuhteesta pääsee helposti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi
Naiset vaativat miehiä esimerkiksi hoitamaan lapsia.
Sitä kyllä sopii hämmästellä, että miksi naisen pitää vaatia miestä hoitamaan omia lapsiaan. Eikö se mies tosiaan itse tajua, että lapsia pitää hoitaa jos on niitä hankkinut? Sitten kun ero tulee, itketään miten nainen ilkeyttään on vieroittanut ja vieraannuttanut lapset isästään. Siis mistä isästä? Siitäkö, jota on pitänyt VAATIA hoitamaan niitä omia lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Se nyt on niin, että kukaan ei voi pistää omi
Oikein hyvä, nyt kerrot tuon naisille jotka vaativat miehiltä yhtään mitään, jookos!
No toki.
Älkää naiset ikinä sekaantuko miehiin, joilta joutuu _vaatimaan_ normaalia käytöstä. Kyllä niitä täysipäisiä aikuisia miehiä on olemassa. Edellyttää vain vähän seulontatyötä, että heidät löytää tuon kuonan seasta.
"Naiset vaativat miehiä esimerkiksi hoitamaan lapsia."
"Sitä kyllä sopii hämmästellä, että miksi naisen pitää vaatia miestä hoitamaan omia lapsiaan. Eikö se mies tosiaan itse tajua, että lapsia pitää hoitaa jos on niitä hankkinut? Sitten kun ero tulee, itketään miten nainen ilkeyttään on vieroittanut ja vieraannuttanut lapset isästään. Siis mistä isästä? Siitäkö, jota on pitänyt VAATIA hoitamaan niitä omia lapsiaan?"
No sanoppa se!
Tunnen perheen, jossa vanhemmilla oli lapsensa hoitovuorot. Ja jos mies ei työnsä ym. takia voinut lastaan hoitaa omalla vuorolla, paikalle kutsuttiin isoäiti hoitamaan.
Sittemmin heille tuli ero. Eikä kukaan yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Jos ihminen syyttää toistaan, niin onko se aina vihaa? Jos joku varastaa minulta, niin kyllä syytän häntä, mutta en silti vihaa tätä ihmistä.
miehiä rakastava nainen
Miehiä rakastava nainen ei olisi täällä ulvomassa kuinka paskoja "MIEHET" ovat :)
Mutta niin sinä vain olet, päivästä toiseen.<
Sinähän se täällä olet! Päivästä toiseen. Sinun oman logiikan mukaan ulvomassa miesvihaasi.
Taidat olla aika patologinen tapaus, kun kuulet vihaulvontaa, kun joku kirjoittaa rakastavansa miehiä.
Jos mä menisin ulilaudalle haukkumaan naisia, se ei taitaisi auttaa että mä väitän rakastavani naisia, enkä siis voi vihata miehiä.
Katsos se konteksti... hän on täällä, haukkuu miehiä, miesvihaketjussa... ei se auta että valehtelee rakastavansa miehiä. Jos se rakastaisi, se olisi jossain aivan muualla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän voimakas itsenllinen nainenkaan selviydy keittiössä tekemässä miehelle voileipää va
Sitä kyllä sopii hämmästellä, että miksi naisen pitää vaatia miestä hoitamaan omia lapsiaan. Eikö se mies tosiaan itse tajua, että lapsia pitää hoitaa jos on niitä hankkinut? Sitten kun ero tulee, itketään miten nainen ilkeyttään on vieroittanut ja vieraannuttanut lapset isästään. Siis mistä isästä? Siitäkö, jota on pitänyt VAATIA hoitamaan niitä omia lapsiaan?
Miksi miehen pitäisi hoitaa naisen lapsia?
Koska naiset sanoo niin?
Miehet eivät ole koskaan hoitaneet lapsia, missään kulttuurissa. Nyt länsimainen nainen polkee jalkaa ja esittää vaatimuksia.
Tsori tytöt.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset vaativat miehiä esimerkiksi hoitamaan lapsia."
"Sitä kyllä sopii hämmästellä, että miksi naisen pitää vaatia miestä hoitamaan omia lapsiaan. Eikö se mies tosiaan itse tajua, että lapsia pitää hoitaa jos on niitä hankkinut? Sitten kun ero tulee, itketään miten nainen ilkeyttään on vieroittanut ja vieraannuttanut lapset isästään. Siis mistä isästä? Siitäkö, jota on pitänyt VAATIA hoitamaan niitä omia lapsiaan?"
No sanoppa se!
Tunnen perheen, jossa vanhemmilla oli lapsensa hoitovuorot. Ja jos mies ei työnsä ym. takia voinut lastaan hoitaa omalla vuorolla, paikalle kutsuttiin isoäiti hoitamaan.
Sittemmin heille tuli ero. Eikä kukaan yllättynyt.
Niin, naiset kuvittelee että heillä on oikeus päättää mikä on miehen rooli.
Uutinen: ei ole.
Hybridikuiluja. Jokainen lumihiutale seisoo kuilujensa ympäröimänä. Ettei syntyisi yhteistyötä eikä yhteistahtoa.
"No toki.
Älkää naiset ikinä sekaantuko miehiin, joilta joutuu _vaatimaan_ normaalia käytöstä. Kyllä niitä täysipäisiä aikuisia miehiä on olemassa. Edellyttää vain vähän seulontatyötä, että heidät löytää tuon kuonan seasta."
Ja oikeasti toisinaan ihmiset voivat myös muuttua parisuhteen aikana. Sitähän ei pidä odottaa, eikä toista yrittää muuttaa. Mutta näinkin joskus käy, jos motivaatio on tarpeeksi hyvä. Tästä on omakohtaista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
miehiä rakastava nainen
Sinä olet miesvihaketjussa lisäämässä miesvihaa ja ryvet siinä. Sinun elämästä menis tarkoitus, jos tajuaisit, ettei läheskään kaikki vihaa miehiä. Toki heitäkin on, mut paaaljon vähemmän, kuin luulet. Jos täällä on sinuun kohdistettuja ikäviä kommentteja, ne ei ole miesvihaa. Ne ovat vain ja ainoastaan ärtymystä sinua kohtaan.
"Miksi miehen pitäisi hoitaa naisen lapsia?
Koska naiset sanoo niin?
Miehet eivät ole koskaan hoitaneet lapsia, missään kulttuurissa. Nyt länsimainen nainen polkee jalkaa ja esittää vaatimuksia.
Tsori tytöt"
Kuin pihalla oot elämästä? Todella harhainen.
Sori siitä. Onneks et puhu muiden miesten puolesta, vaikka näin kuvittelet.
"Miksi miehen pitäisi hoitaa naisen lapsia?
Koska naiset sanoo niin?"
Onko tää sama tyyppi, joka vihaa naisia ja haukkuu naisia miesvihasta? Ja sit esittää miehet täydellisinä mulkkuina, jotka eivät hoida edes omia vastuita.
Hän ei taida tuntea ihmisiä pahemmin. Onneksi tuntemani miehet ovat täysin eri lajia tän yksilön kanssa.
Voiko olla vaikea uskoa, että täällä kirjoittaa useampi kuin yksi nainen?
Puhun aina mieluummin ihmisistä. Kyllä, jotkut ihmiset on paskoja, mutta ei se ole sukupuolesta kiinni. Suurin osa ihmisistä on mukavia, on minun kokemukseni.
miehiä rakastava nainen