Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23025)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa naisissa on tulevaisuus. Mukava että edes jollain porukalla tässä maassa on järkeä.
Suomi on ollut all-in naisissa jo pari vuosikymmentä. Ympärilläsi näet lopputuloksen. Me ollaan velkasaneerauksessa...
80% naisista joihin sijoitettiin hakeutui julkiselle ja lähestulkoon kaikki julkiset toiminnot ovat kriisiytyneet. Terveydenhuolto, koulutus, sosiaalitoimi, lastensuojelu jne...
Miksi muuten poliisi ja pelastus ei ole kriisiytynyt vaikka on leikattu ankarasti?
Naiset ei vaan osaa!
Hauskaa, kun mies haluaa tuhota julkisen sektorin, ei ymmärrä, et opetus ja terveydenhuolto on viidesosa julkisesta. Eli ihan merkittävä osa. Kannattais ehkä yksilöidä tarkemmin, mikä kaikki julkisella puolella on turhaa. Ja miksi.
Kuka haluaa tuhota ja mitä. Kannattais ehkä yksilöidä tarkemmin kuka se on se mies joka haluaa tuhota, ja mitä se haluaa tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Tästä voisi korjata montakin harhaa, mutta puutun nyt vain yhteen. Tietynkokoisten pörssiyhtiöiden hallituksissa on kiintiöt. Mussä muualla? Miten se kiintiö sortaa miehiä? Koskeehan se heitä yhtä lailla.
Nunnaluostariin ei huolita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katsoo nyt vaikka tuota ensitreffit-Jennin touhua niin ihan absurdia. Ensin haluaa miehekkään miehen ja perinteiset sukupuoliroolit.. ja hetken päästä on kuitenkin nalkuttamassa miehelle, kun tämä ei siivoa ja pyykkää niin kuin hän haluaa. Eihän se siivous ja pyykkääminen kuulu perinteisesti edes miehen tehtäviin. Naiset ei arvosta miesten touhuja tippaakaan ja nalkuttavat, kun mies ei ole nainen.
Mutta tuotahan se on. Päälle se että miehen pitää vetää naisen vaatimaa roolia aina tilanteen mukaan. Koska pitää olla miehekäs mies, koska lastenhoitaja, koska piikatyttö,
Yksikään mies ei edes voi täyttää naisten vaatimuksia. Onneksi internet tuo nykyään naisten asenteet kaikkien näkyville. Miehet eivät ede
Tämä aina ihmetyttää. Syytät naisia miesvihasta, koska ovat täällä ketjussa kirjoittamassa. Perusteluna sinulla miesvihasta on se, että kirjoittaa ketjussa, ei se, mitä kirjoittaa. Olet kuitenkin yksi aktiivisimmista palstalaisista. Olet siis ilmeisesti miesvihaaja itsekin.
Eri
Niin, haukutte miehiä miesvihaketjuissa.
Vai oletko jossain kirjoittanut mitään positiivista miehistä?
Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tämä mies täällä joka pitää itseään porsaana kun on sitä mieltä että hänet on porsittu. Mitä porsas?
Naisethan tässäkin ketjussa ovat paritelleet sian kanssa.
Missä kohtaa kukaan muu on sioitellut miehiä, kuin sinä? Puhut tästä miessikailusta joka keskustelussa. En ole lukenut kenenkään muun kirjoittamana sikailusta näin paljon.
Missä kohtaa?
Kaikkialla, tässä yksi esimerkki. Jätä se sika : Facebookin Naistenhuone-ryhmässä koetut verkkoyhteisöllisyyttä vahvistavat ja heikentävät tekijät
Enpä tiedä, mikä minun reaktio olisi, jos mies alkaisi vaatia, että minun pitää tehdä hänelle voileipä. Lopputulos on kuitenkin se, että mies joko tekee itse leipänsä tai on nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päälle se että miehen pitää vetää naisen vaatimaa roolia aina tilanteen mukaan. Koska pitää olla miehekäs mies, koska lastenhoitaja, koska piikatyttö, "
No ihmisen nyt pitää kyetä hieman eri asioihin eri tílanteissa. Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole. Ethän sinä samassa roolissa ole töissä ja poikien saunaillassakaan.
Eihän voimakas itsenllinen nainenkaan selviydy keittiössä tekemässä miehelle voileipää vaikka mies vaatisi asiaa.
Mies joka vaatii naiselta VOILEIPÄÄ? Voi herranjumala sentään, onko joku tavannut tuollaista?
Eikö onnistu edes leivän tekeminen miehelle?
Miksi mies siis maksaisi
Kyse on siitä mitä toiselta halutaan vaatia.
Tietysti voileivän tekeminen onnistuu mieheltä, mutta jos mies vaatii naista tekemään sitä eikä nainen suostu... no mitäs mies sillä naisella tekee?
Veikkaan, että aika hiljaista on naisrintamalla, jos alkaa vaatia seurustelukumppania / vaimoa tekemään itselleen voikkareita. Uhmaikäinen lapsi voi vaatia tuollaista, mutta jo isompi lapsikin osaa vaatimisen sijaan pyytää. Mies joka on jäänyt uhmaikäisen lapsen asteelle joutaakin mennä. Etsiköön itselleen äidin jostain muualta.
"Kuka haluaa tuhota ja mitä. Kannattais ehkä yksilöidä tarkemmin kuka se on se mies joka haluaa tuhota, ja mitä se haluaa tuhota."
Se mies (sinä?) joka aloitti tässä kohtaa tän julkisen alasajotoiveen. Joko on todella ahkera asiasta puhuja, tai sit teitä on muitakin, jotka esittävät, et julkinen puoli pitäis ajaa alas, jotta naiset joutuis tekee"oikeita töitä" eikä vain "heilutella käsiä ja larpata työntekoa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tämä mies täällä joka pitää itseään porsaana kun on sitä mieltä että hänet on porsittu. Mitä porsas?
Naisethan tässäkin ketjussa ovat paritelleet sian kanssa.
Missä kohtaa kukaan muu on sioitellut miehiä, kuin sinä? Puhut tästä miessikailusta joka keskustelussa. En ole lukenut kenenkään muun kirjoittamana sikailusta näin paljon.
Missä kohtaa?
Kaikkialla, tässä yksi esimerkki. Jätä se sika : Facebookin Naistenhuone-ryhmässä koetut verkkoyhteisöllisyyttä vahvistavat ja heikentävät tekijät
Tässä ketjussa. Ymmärrätkö? Typerää syyttää meitä tässä ketjussa jostakin, mitä joku muu on sanonut toisessa ketjussa. Jos tuo naistenhuone on pelkästään miesvihapuheita, se ei kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä, mikä minun reaktio olisi, jos mies alkaisi vaatia, että minun pitää tehdä hänelle voileipä. Lopputulos on kuitenkin se, että mies joko tekee itse leipänsä tai on nälissään.
Joo, ei meilläkään tapahtuis mistään vaatimuksesta mitään. Kumpaakaan suuntaan. Toki toiveesta voisin tehdä. Ei ole vielä edes pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Mutta naiset luulee että niillä on oikeus VAATIA miehiä hoitamaan "OMA" osuutensa.
Oma osuus on naisen päättämä rooli.
Ehei tytöt, ei se noin mene. Miehillä ei ole oikeutta VAATIA naisia pysymäännyrkin ja hellan välissä, naisillakaan ei ole oikeutta VAATIA miehiltä yhtään mitään.
Otatte miehet sellaisena kuin ne on, tai olette ottamatta, mutta pidätte turpanne kiinni.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Mutta naiset luulee että niillä on oikeus VAATIA miehiä hoitamaan "OMA" osuutensa.
Ehei tytöt, ei se noin mene. Miehillä ei ole oikeutta VAATIA naisia pysymäännyrkin ja hellan välissä, naisillakaan ei ole oikeutta VAATIA miehiltä yhtään mitään.
Otatte miehet sellaisena kuin ne on, tai olette ottamatta, mutta pidätte turpanne kiinni.
Se nyt on niin, että kukaan ei voi pistää omia hommiaan puolison tehtäväksi. Koti ei ole kenenkään hotelli.
Tässä ketjussa. Ymmärrätkö? Typerää syyttää meitä tässä ketjussa jostakin, mitä joku muu on sanonut toisessa ketjussa. Jos tuo naistenhuone on pelkästään miesvihapuheita, se ei kiinnosta minua.
--
Älä nyt viitsi, naiset tuovat miesvihansa ja syyttävät miehiä ties mistä, mitään ei ole tapahtunut "tässä ketjussa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Päälle se että miehen pitää vetää naisen vaatimaa roolia aina tilanteen mukaan. Koska pitää olla miehekäs mies, koska lastenhoitaja, koska piikatyttö, "
No ihmisen nyt pitää kyetä hieman eri asioihin eri tílanteissa. Ei siinä nyt mitään ihmeellistä ole. Ethän sinä samassa roolissa ole töissä ja poikien saunaillassakaan.
Eihän voimakas itsenllinen nainenkaan selviydy keittiössä tekemässä miehelle voileipää vaikka mies vaatisi asiaa.
Mies joka vaatii naiselta VOILEIPÄÄ? Voi herranjumala sentään, onko joku tavannut tuollaista?
Eikö onnistu edes leivän te
Veikkaan, että aika hiljaista on naisrintamalla, jos alkaa vaatia seurustelukumppania / vaimoa tekemään itselleen voikkareita. Uhmaikäinen lapsi voi vaatia tuollaista, mutta jo isompi lapsikin osaa vaatimisen sijaan pyytää. Mies joka on jäänyt uhmaikäisen lapsen asteelle joutaakin mennä. Etsiköön itselleen äidin jostain muualta.
Hyvä huomio.
Naisethan eivät pyydä mitään vaan juurikin vaativat.
Mutta hyvä vertaus, naiset ovat kuin uhmaikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.
Se nyt on niin, että kukaan ei voi pistää omia hommiaan puolison tehtäväksi. Koti ei ole kenenkään hotelli.
Niin mikä olikaan se oma homma? SInäkö sen päätät?
Mitäs jos "kumppani" päättää toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vaatiminen on aina vähän noh, muissa kuin vanhempi-lapsi -suhteissa...
Voisin kyllä pyytää miestäni tekemään leivän minulle, ja hän voisi pyytää minua tekemään hänelle. Ei ole ongelma palvella, mutta vaatimalla ei taida saada kuin pahaa mieltä ja ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
--
Älä nyt viitsi, naiset tuovat miesvihansa ja syyttävät miehiä ties mistä, mitään ei ole tapahtunut "tässä ketjussa"
Jos ihminen syyttää toistaan, niin onko se aina vihaa? Jos joku varastaa minulta, niin kyllä syytän häntä, mutta en silti vihaa tätä ihmistä.
Koitetaan olla sekoittamatta asioita keskenään, jooko.
miehiä rakastava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Jos ihminen syyttää toistaan, niin onko se aina vihaa? Jos joku varastaa minulta, niin kyllä syytän häntä, mutta en silti vihaa tätä ihmistä.
Koitetaan olla sekoittamatta asioita keskenään, jooko.
miehiä rakastava nainen
Miehiä rakastava nainen ei olisi täällä ulvomassa kuinka paskoja "MIEHET" ovat :)
Mutta niin sinä vain olet, päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio.
Naisethan eivät pyydä mitään vaan juurikin vaativat.
Mutta hyvä vertaus, naiset ovat kuin uhmaikäisiä lapsia.
Missä ja mitä nuo naiset vaativat ja keneltä? Onko sinulla omakohtaisia esimerkkejä tästä? Voileipiäkö sinulta on vaadittu?
Jotenkin ihan absudia juttua noi sun heitot naisista. Ymmärrän, jos sinua närästää joku yksittäinen, konkreettinen nainen vaatimuksineen, mutta että ihan vain yleisesti naiset vaativat jotain, mitä ei edes määritellä, ja sillä perusteella demonisoidaan puolet ihmiskunnasta, niin se on kyllä niin infantiilia ettei mitään rajaa.
Juu, jos voileivän teko on ainoa asia, mitä naisella on miehelle antaa, ei mies todellakaan tarvitse (eikä edes ansaitse) naista mihinkään. Leipiä saa valmiina kaupasta.