Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?

Vierailija
30.01.2024 |

Mietin, että pilasinko kaiken.

Kommentit (235)

Vierailija
141/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä intiimisti pääsee lähemmäs toista myös keskustelun tasolla. Tulee juteltua asioista, joista ei treffeillä tulisi puhuttua. Siinä myös nopeasti huomaa, jos toisessa ei ole lämpöä, empaattisuutta, hellyyttä, huumorintajua.

Minusta tuntuisi todella kurjalta huomata noiden puute sängyssä. Siksi ehdottamasti haluan tutustua riittävästi etukäteen.

Vierailija
142/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella sanoisin, että ei. Jotenkin vaikea nähdä sellaista miestä parisuhdemateriaalina. Enkä usko, että mieskään näkee mua. Ei yhdestäkään sellaisesta jutusta koskaan mitään enempää ole tullut. Tai no, pari seksityyppiä on ehdottanut joskus toinen neljännen tai toinen viidennen näkemisen jälkeen jotain oikeaa deittitekemistä. Toinen kysyi syömään ja toinen pelaamaan sulista, mutta en sitten mennyt. Olisi tuntunut oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pari seurustelukumppania sanoneet, että jos olisin sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella suostunut, niin h.... mikä h....., eikä suhdetta olisi syntynyt. Että sellaista.

No onpas kyllä varsinaisia kultakimpaleita.

Vierailija
144/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä suhdetta lukuunottanatta kaikki alkoi baarista, alkoholin vaikutuksen alaisena sänkyyn. Ihan paras tapa tutustua ja pääsee heti asiaan, ja ylipäätään läheiseen kontaktiin toisen kanssa, eikä tarvii "pohtia tylsien treffien jälkeen uskaltasko edes koskee toista saati vaikka suudella ja koska on soveliasta vihjailla sänkyyn menosta. Voi kääk, se vasta oli pitkästyttävää ja noloa ja varmasti moni hyvä mies jäi kun suhde ei edennyt kuukaudessa halausta pidemmälle. Yksikään suhde ei olekariutunut siihen että oltais hypätty heti sänkyyn, päinvastoin.

Sitäpaitsi me oltais kuoltu jo sukupuuttoon jos alkoholia ja kännissä sänkyyn kaatumisia ei ois tapahtunut.

Sä hyppäät kännissä heti sänkyyn, mutta et uskalla selvin päin suudella eikä homma etene kuukaudessakaan. Ei toi ihan terveeltä kuulosta.

Vierailija
145/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksella sanoisin, että ei. Jotenkin vaikea nähdä sellaista miestä parisuhdemateriaalina. Enkä usko, että mieskään näkee mua. Ei yhdestäkään sellaisesta jutusta koskaan mitään enempää ole tullut. Tai no, pari seksityyppiä on ehdottanut joskus toinen neljännen tai toinen viidennen näkemisen jälkeen jotain oikeaa deittitekemistä. Toinen kysyi syömään ja toinen pelaamaan sulista, mutta en sitten mennyt. Olisi tuntunut oudolta.

Minusta taas tuntuisi todella oudolta, että jollekulle miehelle kelpaisivat muut naiset suit sait sänkyyn, mutta minä en, ja siitä pitäisi sitten vielä jotakin elämää suurempaa rakennella.

Vierailija
146/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
147/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas tuntuisi todella oudolta, että jollekulle miehelle kelpaisivat muut naiset suit sait sänkyyn, mutta minä en, ja siitä pitäisi sitten vielä jotakin elämää suurempaa rakennella.

Tai sitten se mies on kiinnostunut susta muutenkin kun pelkästään seksimielessä?

Vierailija
148/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se mies on kiinnostunut susta muutenkin kun pelkästään seksimielessä?

Minä en harrasta seksiä muuten kuin parisuhteessa, joten tietenkin haluan että se yksi ja ainoa ihminen on vahvasti kiinnostunut juuri minusta ja minä hänestä seksimielessä. Muilla tavoilla kiinnostuneiden kanssa sitten voin olla pelkkä ystävä. 

Vierailija
149/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä

Sitten varmaan hyvä edetä rauhassa?

Vierailija
150/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutuista, joissa ei ole kipinöinyt heti, ei ole syntynyt myöhemminkään mitään. Minulle oli siis ihan yhtä tyhjän kanssa ravata treffeillä, vaikka olisi ollut kuinka kiva ja mukava tyyppi. Kuulun tähän vanhempaan ikäluokkaan. Nyt jo yli 20 vuotta naimisissa ja menimme petiin 2 tuntia ensi tapaamisesta. Seuraavilla treffeillä sovittiin, että aletaan seurustella vakituisesti ja mies antoi asuntonsa avaimen. 

Nykynuoret eivät onnistu parisuhteen muodostamisessa.

Vierailija
151/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

149: En oikein näe, mitä itseisarvoa sillä rauhassa etenemisellä on. Ihastun ja rakastun erittäin harvoin, ja silloin menen täysin intuition mukaan, yleensä nopeasti.

Yhdessä pitkässä suhteessa oli ns. hidas alku, ja myöhemmin jouduimme toteamaan, ettei kipinää ollut koskaan ollut riittävästi.

Vierailija
152/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutuista, joissa ei ole kipinöinyt heti, ei ole syntynyt myöhemminkään mitään. Minulle oli siis ihan yhtä tyhjän kanssa ravata treffeillä, vaikka olisi ollut kuinka kiva ja mukava tyyppi. Kuulun tähän vanhempaan ikäluokkaan. Nyt jo yli 20 vuotta naimisissa ja menimme petiin 2 tuntia ensi tapaamisesta. Seuraavilla treffeillä sovittiin, että aletaan seurustella vakituisesti ja mies antoi asuntonsa avaimen. 

Tämä. Voin oikeasti sanoa, että nykyään parisuhteen muodostamiseen ei todellakaan riitä se että seksi on hyvää ja kemiat kohtaa. En kyllä enää tiedä mikä siihen edes riittää. Oon seurustellut kaksi kertaa, mutta deittailu on kyllä ollut aivan surkeaa viimeiset kaksi vuotta.

Se oikeasti 22v nainen..

Vierailija
153/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nykynuoret eivät hae ensisijaisesti perinteistä parisuhdetta. Ehkä he viihtyvät sinkkuina tai ovat kiinnostuneita polyamoriasta. Tai ehkä, tadaa, he ovat nuoria.

Monet nuoret ovat myös eroperheistä, mikä voi heikentää heidän sitoutumishaluaan, muttei missään nimessä ole heidän vikansa.

-eri.

Vierailija
154/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

149: En oikein näe, mitä itseisarvoa sillä rauhassa etenemisellä on. Ihastun ja rakastun erittäin harvoin, ja silloin menen täysin intuition mukaan, yleensä nopeasti.

Yhdessä pitkässä suhteessa oli ns. hidas alku, ja myöhemmin jouduimme toteamaan, ettei kipinää ollut koskaan ollut riittävästi.

Tiedätkös kun kaikki ei ole luonteeltaan niinkuin sinä :-) Sä olet tuollainen, se sopii sulle hyvin, mutta ei kaikille.

Vierailija
155/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse halua vain harrastaa seksiä ilman, että tunnen toista paremmin. On muuten ikävää harrastaa seksiä ja sit huomaa että oli taas turha juttu kun toisesta paljastuu joku, mikä estää parisuhteen.

Millä lailla turha juttu? Itse en koe, että omasta halusta harrastettu seksi on "turhaa", enkä harrasta seksiä saadakseni sitä kautta suhteen. Harrastan seksiä, jos toisen kanssa kipinöi ja on kemiaa. Vasta pitkä aika näyttää sen, onko suhteella aineksia pitempään, sitoutuneeseen suhteeseen.

Harrastan seksiä osoittaakseni tunteita. Seksi ei ole mulle ilman tunteita mikään kevyt hauskanpito juttu. On monia muitakin tapoja itselle pitää hauskaa ja kasuaali seksi ei ole sitä mulle. Harrastan seksiä jos suhde tapailemaani ihmiseen syventyy.

Ok, ymmärrän. Minulle seksi ei ole tapa osoittaa tunteita eikä toisaalta kevyt hauskanpitojuttukaan. Vaikka toki seksiin voi silti samanaikaisesti liittyä tunteita, ja se voi olla myös yhteistö hauskanpitoa (esim. sellaisen kanssa, jonka kanssa on tunteetkin pelissä). Mutta ensisijaisesti minulle seksi on kahden ihmisen välillä olevaa intohimoa, seksuaalista kanssakäymistä ja seksuaalista kommunikaatiota. 

Vierailija
156/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Vain harvoin onnistuu.

Vierailija
157/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös kun kaikki ei ole luonteeltaan niinkuin sinä :-) Sä olet tuollainen, se sopii sulle hyvin, mutta ei kaikille.

Miksi kerrot tämän juuri minulle, etkä esimerkiksi sille ihmiselle, joka kirjoitti minulle, että olisi hyvä edetä rauhassa?

Minä en ole se, joka on tässä neuvonut muita.

Vierailija
158/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypättiin ennen edes puhetta treffeistä. Kuudetta vuotta yhdessä. Riippuu ihmisistä niinkuin täällä jo joku (tai jotkut) sanoikin. 

Vierailija
159/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se peli on menetetty.

Vierailija
160/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tytön baarissa. Hän olisi luultavasti halunnut ekana iltana sänkyyn, mutta minä ajattelin, että hän kunnioittaa minua enemmän, jos ei heti paneskella. Mentiin taksilla baarista hänen luokseen ja jätin muijan pöllämystyneenä pihalle ja huristeltiin naapurikaupunkiin. Tavattiin muutaman päivän päästä ja silloin mentiin sänkyyn. Vieläkin kyllä hiukan harmittaa tyhmä päätös taksissa. Nyt meillä on kyllä 5 lasta ja 17 vuotta ollaan oltu yhdessä.