Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin
Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!
https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…
Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä haastattelussa muka se Matias on sanonut tappaneensa ihmisiä?
"Kun häneltä kysyy, onko hän ikinä tappanut työssään, hän miettii vastauksensa tarkoin:
En tiedä, kehtaanko sanoa sitä. Asetta olen käyttänyt useita kertoja, mutta tuo tappaminen on Suomessa vähän tabu. En ole vielä sanonut sitä suoraan. Ehkä se aseen käyttö on parempi.
https://www.hs.fi/kaupunki/hyvinkaa/art-2000010199541.html
Ei tarvitse olla koulutettu kuulustelija tajutakseen, missä mennään.
Jos tarkkoja ollaan niin ei tuo sano mitään mutta sinä kuvittelet tuohon jonkun vastauksen jota siinä ei ole.
En ole tappanut ketään ja vastaisin kysymykseen: "En". Kuten useimmat tekisivät.
Eli olet sekä herkkäuskoinen että liian tyhmä ja ylpeä kuuntelemaan neuvoja. Hyvä tietää.
Oona ja Vertti erottuvat joukosta hyvän fysiikan lisäksi myös ns. Maalaisjärjellä mitä ei voi sanoa kaikista kilpailijoista. Tosin Oona taitaa olla pääkaupunkiseudulta kotoisin.
Laitteleeko täällä joku botti noita alapeukkuja? Kokeillaan. Tän ohjelman värikorjailu on aika harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitteleeko täällä joku botti noita alapeukkuja? Kokeillaan. Tän ohjelman värikorjailu on aika harmaa.
Tuliko yllätyksenä ettei kaikki välttämättä ole samaa mieltä kirjoittamiesi kommenttien kanssa? Ja mitä tulee formaatin värimaailmaan, niin mielestäni on "harmaudessaan" hyvinkin onnistunut vai olisiko pitänyt olla sota-ajan henkeen mustavalkokuvaa?
Kuva on liian lytätty. Jos tässä haetaan jotain Saving Private Ryania, niin pitäisi olla enemmän valoa tai pykälän kalliimmat kennot kameroissa. Tässä toi korjailu saa ohjelman näyttämään halvalta. Ja se on vähän ylimääräistä, totiset tyypit tekee totisia tehtäviä tosissaan totisen musiikin soidessa taustalla. Mun mielestäni tohon ei tarvi vielä lätkäistä päälle jotain DaVinci-softan "ANKEUTA"-filtteriä.
Minusta taas oona vaikuttaa ärsyttävältä ja määräilevältä.
Toinen: tässä ohjelmassa on paljon matalataajuista musiikkia.
Viime viikon katsojaluvut nelosella 272,000, edeltävänä viikkona vain 233,000 (Finnpanel)
Tasaista kehitystä ylöspäin siis ohjelman katsojaluvuissa, enkä ihmettele. Toisaalta ihmettelen sitä, miksei ole jopa vielä enemmän katsojia! Toki, kun on suoratoistopalvelu josta voi katsoa milloin haluaa, niin täysin ei pelkät telkkarin katsojamäärät totuutta vastaa, ja todellisuudessa ruudussa katsojia on varmaan tuplasti enemmän!
Niin no, nää striimerit (kuten Ruutu) ei käsittääkseni julkaise lainkaan katsojalukuja. Joku Netflix seuraa tosi tarkkaan, että missä kohtaa katsojat pitää tauon tai jättää kesken tms. Mutta niitä numeroita ei näe mistään, ainoastaan jos joku leffa saa hirveän hyvät katsojaluvut niin niillä ehkä fiilistellään julkisesti?
Ja sit tän sarjan kohdalla voi olla niinkin, että osa katsojista odottaa kunnes kaikki jaksot on julkaistu ennen kun jyrää ne putkeen läpi.
eikö Ruudun mainoksia saa blokattua
tukka harmaantuu
Vierailija kirjoitti:
Niin no, nää striimerit (kuten Ruutu) ei käsittääkseni julkaise lainkaan katsojalukuja. Joku Netflix seuraa tosi tarkkaan, että missä kohtaa katsojat pitää tauon tai jättää kesken tms. Mutta niitä numeroita ei näe mistään, ainoastaan jos joku leffa saa hirveän hyvät katsojaluvut niin niillä ehkä fiilistellään julkisesti?
Ja sit tän sarjan kohdalla voi olla niinkin, että osa katsojista odottaa kunnes kaikki jaksot on julkaistu ennen kun jyrää ne putkeen läpi.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
tukka harmaantuu
Jos siitä maksaa, niin ei tuuttaa mainoksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tukka harmaantuu
Jos siitä maksaa, niin ei tuuttaa mainoksiakaan.
No ei ole ihan sen arvoista. Youtuben mainontaan tepsii pelkkä adblocker, all free.
Helmeri paljasti rottamaisuutensa, nolo temppu
Minua otti päähän ettei tämä tiputettu tajunnut itse lopettaa ajoissa vaan muut saivat kärsiä enemmän hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua otti päähän ettei tämä tiputettu tajunnut itse lopettaa ajoissa vaan muut saivat kärsiä enemmän hänen takiaan.
Olisi vähän liikaa, kun niitä kahta piti kantaa. Itse olisin hypännyt siinä vaiheessa leikistä pois.
TV:ssä ei esitetä mitään ilman käsikirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän ainut ollut jota kannettiin? helvetin kova tyyppi. Hienosti veti.
Tässä ohjelmassa on tosi onnistunut casting. Kiva kun oikeasti kovakuntoisia eikä myöskään aina niitä samoja naamoja :D jätin ekan kauden kesken melko alussa, tämä on paljon parempi kausi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän ainut ollut jota kannettiin? helvetin kova tyyppi. Hienosti veti.
Tässä ohjelmassa on tosi onnistunut casting. Kiva kun oikeasti kovakuntoisia eikä myöskään aina niitä samoja naamoja :D jätin ekan kauden kesken melko alussa, tämä on paljon parempi kausi
Sehän oli perässä vedettävä koko jakson ajan. Toinen kannettava pääsi just ja just läpi. Kyllä sitä koko ryhmää pitäisi ajatella, jos toisia rangaistaan tuolla tavalla, niin sitten peli poikki vaan. Kuinka monta kertaa häneltä kysyttiin, että antaako numeron jo pois. No ei antanut, mutta sitten otettiin pois, kun ei tuommoinen voi kuulua enää joukkoon. Olisi nyt itse tajunnut saman homman.
Mä vaikka maksasin että pääsisin tollaseen 😅 varmaan toki ekana tippusin ku joku polvi tai olkapää lähtis sijoiltaan, mut silti. Maksaisin. Ei kaikki tykkää veltosta elämästä.