Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisjoukot kausi 2 Official- nämä 15 kokelasta osallistuvat rankkaan leirin

Vierailija
30.01.2024 |

Erikoisjoukot palaa näyttävästi Neloselle maaliskuussa. Nämä kasvot nähdään. Mukana aiemmin tv:stä tuttuja sekä tuoreempia kasvoja!

https://www.nelonen.fi/uutiset/suomen-tv-historian-rankin-kilpailu-alka…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Erikoisjoukot - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1585)

Vierailija
681/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertti on aivan mainio tyyppi!

Niin on! Tehtävien jälkeen halaamassa ja kiittelemässä muita. Kunnioittaa ja tsemppaa eteenpäin vaikka välillä sataa kuraa niskaan. Palomies hän on ammatiltaan, niin mitä muuta tosin odottaa!

Vierailija
682/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he ovat tienneet, että koulutus on rankkaa.

Eipä ole kestänyt jokaisen pää, vaikka kovasti uhotaan, että ollaan loppuun saakka.

Vellihousut on niitä, jotka lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa (ja käsikirjoitettua?), että altavastaaja Garam pelasti joukkueen yön. 😬

Toiset kiinnittää huomiota yksityiskohtiin ja muistaa ne. Sitähän tuossa testattiin, kuka on tarkkana.

Huippukokkaus on nimenomaan yksityiskohtia kun jokainen normaali ihminen osaa keittää tai paistaa jotain mutta kaikista ei ole huippuravintolan kokeiksi. 

Vierailija
684/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä haastattelussa muka se Matias on sanonut tappaneensa ihmisiä? 

Vierailija
685/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on kuin kauhuelokuva; paikoitellen hirvittää katsoa mutta silti todella koukuttava. Hyvin ovat tyypit vetäneet,  itse en pystyisi.  

Vierailija
686/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa joku kommentoinut tämänpäivästä nelosen Erikoisjoukot postausta, että formaatin tehtävät ihan älyttömiä, ja että kouluttajat olisivat ihan suoria N*tseja! Ei millään pahalla häntä kohtaa, onhan nainen, mutta on kyllä mielestäni itse turhaan räksyttämässä, ja viemässä arvokasta katselukokemusta ohjelman seuraajilta.

Jos ei pidä, niin tuollaiset n-mäiset kommentit voisi edes jättää pois. Hänellä on pääkoppaa kohteliaaseen ja kunnioittavaan kommentointiin saman verran kuin ekassa jaksossa luovuttaneilla kokelailla!

Täähän on vaan viihdeohjelma, joten kokelaiden terveys ja turvallisuus otetaan tietysti huomioon. Ja jos siellä joku kupsahtaa, niin lääkäri on paikalla toki!

Mielensäpahoittajat eivät selvästi ymmärrä tämän formaatin ideaa, mutta ei anneta heidän häiritä. Joskus on fiksumpaa olla hiljaa ja vain suorittaa 😉

Eikä pelkästään TV-formaatin ideaa vaan koulutuksen ideaa. Tosielämässä, jota TV-formaatti simuloi, viholliset eivät puhu kunnioittavasti ja kohtele välttämättä kovinkaan hyvin.

Vierailija
687/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat varmaan hyvän palkkion tosta. Ei kai kukaan muuten tuollaiseen ohjelmaan menis?

Vierailija
688/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa (ja käsikirjoitettua?), että altavastaaja Garam pelasti joukkueen yön. 😬

Toiset kiinnittää huomiota yksityiskohtiin ja muistaa ne. Sitähän tuossa testattiin, kuka on tarkkana.

Huippukokkaus on nimenomaan yksityiskohtia kun jokainen normaali ihminen osaa keittää tai paistaa jotain mutta kaikista ei ole huippuravintolan kokeiksi. 

Hyvällä meinasin, että hauskaa, tuossa oli hyvä esimerkki siitä, ettei tarvitse olla voimakkain pelastaakseen ryhmän. :)

- Ensimmäinen lainattu

Vierailija
689/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Oonan (11) meiningistä jo ennen Erikoisjoukkoja. Minusta oli häneltä hyvin sanottu eilen, että jos alkaa ahistaa kylmä ja nälkä, niin miettii sitä, että ne muut on ihan samassa tilanteessa, niilläkin on kylmä ja nälkä, että porukassa tässä ollaan.

Myös Vertti on vaikuttanut hyvältä tyypiltä aiemminkin, häneenkin tykästynyt enemmän vaan, kun näkee, miten kohtelee muita.

Vierailija
690/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa joku kommentoinut tämänpäivästä nelosen Erikoisjoukot postausta, että formaatin tehtävät ihan älyttömiä, ja että kouluttajat olisivat ihan suoria N*tseja! Ei millään pahalla häntä kohtaa, onhan nainen, mutta on kyllä mielestäni itse turhaan räksyttämässä, ja viemässä arvokasta katselukokemusta ohjelman seuraajilta.

Jos ei pidä, niin tuollaiset n-mäiset kommentit voisi edes jättää pois. Hänellä on pääkoppaa kohteliaaseen ja kunnioittavaan kommentointiin saman verran kuin ekassa jaksossa luovuttaneilla kokelailla!

Täähän on vaan viihdeohjelma, joten kokelaiden terveys ja turvallisuus otetaan tietysti huomioon. Ja jos siellä joku kupsahtaa, niin lääkäri on paikalla toki!

Mielensäpahoittajat eivät selvästi ymmärrä tämän formaatin ideaa, mutta ei anneta heidän häiritä. Joskus on

Eikä pelkästään TV-formaatin ideaa vaan koulutuksen ideaa. Tosielämässä, jota TV-formaatti simuloi, viholliset eivät puhu kunnioittavasti ja kohtele välttämättä kovinkaan hyvin.

Minulla on just se ongelma että muistan joka hetki täsmälleen missä olosuhteissa olen tekemässä jotain. Eli tv-ohjelmassa olisi vaikea teeskennellä että nyt on kova paikka kun tietää että se on vaan suhteellisen pienen hetken se kova paikka ja sitten ollaankin takaisin punkassa ja lämpimässä ja syömässä. En armeijassakaan jaksanut ottaa stressiä siitä että joku melkein samanikäinen natiainen oli siinä nokan edessä huutamassa jotain koska loppujenlopuksi noiden huutelu oli pelkkää showta jolla ei ollut merkitystä. 

Vierailija
691/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun häneltä kysyy, onko hän ikinä tappanut työssään, hän miettii vastauksensa tarkoin:

En tiedä, kehtaanko sanoa sitä. Asetta olen käyttänyt useita kertoja, mutta tuo tappaminen on Suomessa vähän tabu. En ole vielä sanonut sitä suoraan. Ehkä se aseen käyttö on parempi.

https://www.hs.fi/kaupunki/hyvinkaa/art-2000010199541.html

Ei tarvitse olla koulutettu kuulustelija tajutakseen, missä mennään.

Vierailija
692/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun häneltä kysyy, onko hän ikinä tappanut työssään, hän miettii vastauksensa tarkoin:

En tiedä, kehtaanko sanoa sitä. Asetta olen käyttänyt useita kertoja, mutta tuo tappaminen on Suomessa vähän tabu. En ole vielä sanonut sitä suoraan. Ehkä se aseen käyttö on parempi.

Jos tarkkoja ollaan niin ei tuo sano mitään mutta sinä kuvittelet tuohon jonkun vastauksen jota siinä ei ole. 

Vierailija
693/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkkoja ollaan niin ei tuo sano mitään mutta sinä kuvittelet tuohon jonkun vastauksen jota siinä ei ole. 

mitämitä. kyllä ääriolosuhteissa tapetaan puolin sekä toisin. kukkahattuädit ja sedät eivät ymmärrä mitään asioita. mitä teet jos joku uhkaa sinun . sanotko vaan olen valmis kuolemaan. typerys olet. kun sota tulee suomeen niin tädit ja sedät ovat piilossa heti puskassa.

Vierailija
694/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitämitä. kyllä ääriolosuhteissa tapetaan puolin sekä toisin. kukkahattuädit ja sedät eivät ymmärrä mitään

Ei sodassakaan kuole likikään kaikki joita ammutaan. Ja jos tavissotilaista puhutaan niin tutkitusti iso osa ampuu ohi, tahallaan. Ainakin jos uhka ei ole välitön ja nenän edessä. Sittenkin moni epäröi. 

Vierailija
695/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt Oonan (11) meiningistä jo ennen Erikoisjoukkoja. Minusta oli häneltä hyvin sanottu eilen, että jos alkaa ahistaa kylmä ja nälkä, niin miettii sitä, että ne muut on ihan samassa tilanteessa, niilläkin on kylmä ja nälkä, että porukassa tässä ollaan.

Myös Vertti on vaikuttanut hyvältä tyypiltä aiemminkin, häneenkin tykästynyt enemmän vaan, kun näkee, miten kohtelee muita.

Jep, molemmilla heistä oikea asenne leiriin. Näkisin 100% varmasti heidän läpäisevän tän leirin ellei mitään loukkaantumisia tule. Niihin kun ei itse voi vaikuttaa. Siihen voi vaikuttaa, haluaako jatkaa matkaa vai lähteekö kotiin. Päättäväisyyttä tämän läpäiseminen todella vaatii. Oonalla ja Vertillä molemmilla aivan loistavat asetelmat tänne: kumpikin helkkarin vahvoja fyysisesti. Nyt enää tarvii kaivaa sitä motia ja tahdonvoimaa, niin ei pitäis olla mitään hätää. Eilinen osoitti jo että ovat kykeneviä!

Ja olen samaa mieltä Oonan kommentista. Samassa liemessähän nuo kaikki on, niin turha alkaa itse valittamaan että palelee, kaikkihan sielä palelee. Pitää vaan vaihtaa se moodi siihen että pääsee tuon kaltaisista ikävistä tunteista yli!

Vierailija
696/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tappanut ketään ja vastaisin kysymykseen: "En". Kuten useimmat tekisivät.

Sinä voit toki kuvitella mitä haluat.

Vierailija
697/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ohjelma on kuin kauhuelokuva; paikoitellen hirvittää katsoa mutta silti todella koukuttava. Hyvin ovat tyypit vetäneet,  itse en pystyisi.  

Totta! Välillä itsekin melkein pelottomana nuorena poikkana katselen erittäin koukuttuneesti. Mielestäni välillä mennään ehkä ihan piiikkasen överiksi koulutusmetodien suhteen, mutta näin rankkaahan se erikoisjoukko-koulutus oikeastikin on. Samoja tehtäviä ei tosin välttämättä ole, mutta jos on kaksi viikkoa aikaa simuloida sitä, kuka pystyy voittamaan itsensä, kuka jaksaa fyysisesti loppuun ja kenellä riittää psyykkinen kantti, niin ei parempaa testiä vois ollakaan!

Vanhat mummelit, keitä täällä on, ei ymmärrä formaattia. Ei silloin väkisin, oma valinta on mutta ei kannata potaskaa heittää tähän hyväntuuliseen keskusteluun!

Vierailija
698/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, molemmilla heistä oikea asenne leiriin. Näkisin 100% varmasti heidän läpäisevän tän leirin ellei mitään loukkaantumisia tule. Niihin kun ei itse voi vaikuttaa. Siihen voi vaikuttaa, haluaako jatkaa matkaa vai lähteekö kotiin. Päättäväisyyttä tämän läpäiseminen todella vaatii. Oonalla ja Vertillä molemmilla aivan loistavat asetelmat tänne: kumpikin helkkarin vahvoja fyysisesti. Nyt enää tarvii kaivaa sitä motia ja tahdonvoimaa, niin ei pitäis olla mitään hätää

Olen myöskin tykästynyt näihin kahteen. Jaksavat suorittaa, ovat kitisemättä ja vetävät asenteella. Kouluttajakin sanoi alussa, että turhaa näiden on itseään alkaa säälimään ja tuossa kommentissaan Oona oli samoilla jäljillä. Sellaista tervehenkistä jalat maassa-meininkiä ilman turhaa pullistelua. Me like!

Vierailija
699/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti, arvon nojatuolikenraali.

Vierailija
700/1585 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat varmaan hyvän palkkion tosta. Ei kai kukaan muuten tuollaiseen ohjelmaan menis?

Ei kaikkia motivoi raha. Urheilullisten kokelaiden osuudestakin näkee, että itsensä haastaminen ja voittaminen on "se juttu". Onhan tuo ainutlaatuinen mahdollisuus puskea itseään äärirajoille ja yli, että en yhtään ihmettele, miksi ovat lähteneet mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi