Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehniä äänestänyt, kumpi ehdokkaista saa äänesi 2. Kierroksella?

Vierailija
29.01.2024 |

Stubb, Haavisto vai äänestämättä kokonaan? 

Kommentit (231)

Vierailija
181/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbia tietysti. Haavisto on koko ajan yrittänyt ajaa Suomen puolustusta alas.

Kyllä näin on. Tässä asiassa Haavisto on Halosen linjoilla. 

Vierailija
182/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi sitten ihan sama,että valtitaan presidentiksi joku tämän kevään ylioppilas. Kyllä pressan pitää olla paremmin kouluttautunut.

Ei ole sama. En valitsisi presidentiksi edes tänä keväänä maisteriksi tai tohtoriksikaan valmistuvaa, jolla ei ole vankkaa kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaa! Muut saavat nyt sitten päättää, itse en ääntäni pysty antamaan kummallekaan!

Mulla oli sama fiilis, mutta aamusta näin kuvan Haaviston voitonjuhlista. Sillä hetkellä tajusin ja muistin, että en jaa ainuttakaan samaa arvoa tai ajatusta mitä nämä eva biaudet tai jani toivola ja kerran näistä kumpikin kannattaa Haavistoa niin minähän olen silloin sitä vastaan ihan 100%.

Ja näin ollen voinkin äänestää Stubbia, koska voin äänestää Haavistoa vastaan.

Vierailija
184/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti Stubb. Jos katsotte arvokarttaa, niin ovat Rehnin kanssa hyvin samassa kohdassa. 

Vierailija
185/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestän haavistoa vastaan! 

Vierailija
186/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistoa äänestän tietenkin. Hän on lähempänä ajatusmaailmaltaan keskustaa kuin kokoomuslainen Stubb.

Henkilövaalina ajatellen Haavisto on älykkäämpi ja miellyttävämpi kuin Stubb. 

Vierailija
187/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb. Sillä on mukavan tuntuinen vaimo. Haluan katsella kun ne kättelee :)

Vierailija
188/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olisi sitten ihan sama,että valtitaan presidentiksi joku tämän kevään ylioppilas. Kyllä pressan pitää olla paremmin kouluttautunut.

Ei ole sama. En valitsisi presidentiksi edes tänä keväänä maisteriksi tai tohtoriksikaan valmistuvaa, jolla ei ole vankkaa kokemusta.

Onhan sillä Alexanderilla vankkaa kokemusta ulkopolitiikasta, kun toiminut myös ulkoministerinä. 

Vierailija
189/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto. En äänestänyt Rehniä puolueen perusteella.

Vierailija
190/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kumpaakaa! Muut saavat nyt sitten päättää, itse en ääntäni pysty antamaan kummallekaan!

Mulla oli sama fiilis, mutta aamusta näin kuvan Haaviston voitonjuhlista. Sillä hetkellä tajusin ja muistin, että en jaa ainuttakaan samaa arvoa tai ajatusta mitä nämä eva biaudet tai jani toivola ja kerran näistä kumpikin kannattaa Haavistoa niin minähän olen silloin sitä vastaan ihan 100%.

Se Biaudet on kyllä pahin turn off 🤮

Vierailija
191/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on urheilullinen ja menevän oloinen. Sillä on kivan näköinen vaimo ja ne näyttää edustavalle yhdessä. Hyvän näköinen pariskunta vaikka kenen rinnalla.

Jos nyt samoin ajatellaan kuin vaikka Marinin kannattajat aikoinaan.

Äänestän Stubbia.

Vierailija
192/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, miten moni miettii puoluetta ja sisäpolitiikkaa presidentinvaalissa. Eihän peesidentti mitenkään lisää aiemman puolueensa valtaa eikä vaikuta esim. maaseudun oloihin. Itse harkitsen vielä, kumpaa äänestän.

Vierailija
193/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Biaudet on kyllä pahin turn off 🤮

Jep!

Vierailija
194/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. Tavjan inttikokemus? 

Lillukanvarsia nämä sivariuteen vetoamiset. Koittakaapa keksiä jotain vähän parempaa.

No itseasiassa tuo Tarja Halosen presidenttiys aiempi on täydellinen syy sille, miksi minä en voi missään tapauksessa ikinä äänestää Pekka Haavistoa presidentiksi.

Enkä minä kannata Stubbiakaan, mutta äänestän silti Haavistoa vastaan.

Näissä vaaleissahan kuulemma on suotavaa taktikoida vai kuinka nämä li anderssonit sun muut onkaan opastaneet..

Huonoin pressa ikinä Suomessa oli Halonen. Ja lisää menetti arvostusta silmissäni kun Ahtisaari- keskustelussa kertoili mitä hän, siis Halonen utse, oli mukamas saanut aikaan. Mitä myötähäpeää tunsinkaan! 

Kumpi ikinä noista kahdesta valitaan, ei voi olla ikinä yhtä huono kuin Halonen. Stubbeloa äänestän siltikin.

Vierailija
195/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tositarina, Stubb järjesti sisarensa pyynnöstä erään yksityishenkilön "vainon" oli silloin "vallassa" ja siten sai kyseisen henkilön viittä vaille tekemään itsearin.  Enempää en voi sanoa asiasta, koska en ole kyseinen henkilö, mutta tunnen tapauksen, ja se oli kyllä aika karmea päätös monen murheen murtamalle ihmiselle.  Että semmoinen nyt pressana.  Kyllä pitää Haavistoa kai jos kumpaakaan, vaikka näen kyllä sateenkaaria.

Ei Stubbilla tiettävästi ole sisartayksi veli vain on mainittu, esim täällä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Göran_Stubb

Vierailija
196/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto. Harmittaa kyllä suuresti edelleen se kun Rehn ei päässyt jatkoon.  Ei ollut selkeästi laittanut tarpeeksi rahaa kampanjointiin verrattuna Stubbiin ja Haavistoon eikä siksi tullut huomatuksi. Moni on varmasti kiireisen arjen keskellä äänestänyt eniten esillä olevia. Eivät ole ehtineet miettiä valintaa perinpohjin ja tutustua kunnolla ehdokkaisiin. Rehn ois ollut ehdottomasti Haavistoa ja Stubbia parempi presidentiksi. 

Vierailija
197/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Haavistoa on työ opettanut paljon ja on ehdottomasti tuoretta ylioppilasta parempi presidentiksi. On jopa väärin sanoa että on pelkkä ylioppilas, kun on sen verran kokemusta työn kautta. "Työ tekijäänsä opettaa" on sanontakin. Itse olen koulutukseltani maisteri, mutta ei minusta presidentiksi olisi. Ei ole mitään alan kokemusta.

Vierailija
198/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta ei niin tykätystä Stubb on parempi presidentti.  Siitä olen varma, joten häntä äänestän. T. puolueeton. 

Vierailija
199/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan viher-Pekkaa.

Vierailija
200/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, jätän äänestämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän