Rehniä äänestänyt, kumpi ehdokkaista saa äänesi 2. Kierroksella?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat sanoi että Haavisto voittaa, siksi annan protestiäänen Stubbille.
Minä leimautan todennäköisesti valkoisen lipun. Ensimmäistä kertaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubbille menee ääni. Alexanderilla parempi koulutus kuin Pekalla. Lisäksi Alex käynyt armeijan. Presidenttihän toimii myös Puolustusvoimien ylipäällikkönä. Mitä Sivari Pekka muka tietää armeijan asioista ,kun ei ole edes suorittanut asepalvelusta.
Mitä ihan normaalin varusmiespalveluksen suorittanut ihminen tietää puolustusvoimien ylipäällikkönä olemisesta?
Voi myös kysyä että mitä sivari tietää armeijasta yleensä kun ei ole käynyt missään armeijan yksikössä edes katsomassa. Ehkä on katsonut tuntematon sotilas elokuvan, ei muuta.
Toisella tehtävään sopimaton puoliso, eikä se johdu sukupuolesta.
Kumpi vaan valitaankaan, toivoisin, että ouolisot jättäytyisivät kunnolla taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leimautan todennäköisesti valkoisen lipun. Ensimmäistä kertaa ikinä.
Samaa harkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on homojen vuoro loistaa! Stupidot suohon!!
hassunhauskaa naminamia.
VittuHaloo.
Stubb on avoin Naton ydinaseiden sijoittamisesta Suomen maaperälle ja valmis lakkauttamaan entisestään julkisia palveluita maaseudulta, joten ääni Haavistolle.
Alex ilman muuta.
Vihreät veivät turvesuoni, kielsivät turpeen myynnin ja rakensivat tuulivoimaloita pelloilleni.
Täällä on yksi Haavisto-öyhöttäjä, joka spämmää kymmeniä viestejä. Keskustalaiset eivät kyllä Haavistoa äänestä, se on vissi. Syyt on sanottu niin moneen kertaan, etten enää niitä toista.
Vaikka on ketä Rehnin äänestäjät nyt äänestää niin kerron oivan esimerkin ketä äänestävät Halla- ahon kannattajat. Jostain luin, että Karvia on Suomen Halla- aholaisin kunta on eniten äänestetty Halla - ahoa. Nyt kun kuntalaisia oli haastateltu, kaikki sanoivat äänestävänsä Stubbia. Ei missään tapauksessa Haavistoa. Ehkä aika kuvaavaa, jopa Rehnin äänestäjillekin. Tiedän tosi monta jotka äänestivät Rehniä ja nyt äänestävät Stubbia.
Haavisto. Ihan persoonan takia. Ei muuta.
Stubb taktisesti Haavistoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto. Ihan persoonan takia. Ei muuta.
Makunsa kullakin sanotaan. Just Haaviston persoona on liian imelän liukas etten voi juuri sietää. Puhekin naismaista sössötystä... kun minä olin, kun tapasin, kun minä puhuin...
Voi olla etten äänestä kumpaakaan.
Kaksi paskaa vaihtoehtoa on tarjolla.
En halua missään nimessä haavistoa presidentiksi joten pitää äänestää surkeaa stubbia. Toki yksi mahdollisuus on se että en äänestä ollenkaan.
Suomi on paskamaa.
Haavisto sooloilee, ja on tehnyt niin paljon pahaa etten ikinä äänestäisi häntä. Tosin inhoan Stubbiakin, joten en taida äänestää ollenkaan. Pitäkööt tunkkinsa! Mulle aivan sama kumpi noista valitaan. Sysipask*ja molemmat.