Ultra Bra yhtye
Sinä joka fanitit tai inhosit bändiä. Mitä ajattelet siitä nykyään? Onko mielikuva muuttunut ajan kuluessa?
Saa tähän toki vastata nekin jotka eivät ajatelleet bändistä sen kummempaa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?
Jos et tiedä, niin älä vastaa. Paras vaihtoehto olisi jos ottaisit selvää. Historian tunteminen, myös musiikin osalta, avartaa tietämystäsi nykyisyydestä.
Kuulostaa liikaa kommarikuorolaululta. Hirveetä ulinaa.
Pidin yhdessä vaiheessa, sitten inhosin. Nyt osa kappaleista on hyviä ja osa huonoja.
Pidin ja pidän yhä. Musiikki on hyvää enkä ajattele tekstejä liikaa. Olen ymmärtänyt osan teksteistä "väärin", mutta jokainen saa tehdä omat tulkintansa.
Kalifornia on edelleen hyvä levy, muuten ei enää oikein sytytä muuten kuin ehkä nostalgiamielessä.
Pidän. Mieleeni tulee hauskat festarihetket sekä mukavat illat kun istuttiin porukalla ja taustalla soi Ultra Bra.
Mä taas olen vasta viime vuosina alkanut tykkäämään. Yleensä kuuntelen melko erilaista musiikkia, enkä ole Ultra Brata juurikaan edes kuunnellut. Eksyin v. 2017 keikalle ja olihan se ihan mieletön.
Nyt taas olen menossa keikalle elokuussa ja juuri pari päivää sitten ostin kirpparilta itselleni ekat Ultra Bran levyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen vasta viime vuosina alkanut tykkäämään. Yleensä kuuntelen melko erilaista musiikkia, enkä ole Ultra Brata juurikaan edes kuunnellut. Eksyin v. 2017 keikalle ja olihan se ihan mieletön.
Nyt taas olen menossa keikalle elokuussa ja juuri pari päivää sitten ostin kirpparilta itselleni ekat Ultra Bran levyt.
👍
Kamalaa huutoa ja vaskipuhaltimien pauhua. Ei ole koskaan iskenyt minuun.
Niillä on biisi nimeltä tel aviv. Vihervassarifeministimuijat ramppas 2000- ja 2010-luvuilla helvetisti israelissa kun se oli niin halpaa. Ovat siis olleet rahoittamassa sitä meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Niillä on biisi nimeltä tel aviv. Vihervassarifeministimuijat ramppas 2000- ja 2010-luvuilla helvetisti israelissa kun se oli niin halpaa. Ovat siis olleet rahoittamassa sitä meininkiä.
Jätetään politikointi pois. Eivät he itsekään pitäneet itseään vasemmiston edustajina. Kuulostivat vain siltä.
En tiedä siitä nykyisin mitään.