Rehniä äänestänyt, kumpi ehdokkaista saa äänesi 2. Kierroksella?
Kommentit (231)
Haavisto saa ääneni, rauhallinen kuten Rehn.
En koe lojaalisuutta Keskustan kanssa samassa oppositiossa olevaa vihervasemmistoa kohtaan. Asian ratkaisee se, että Stubbin arvot ovat lähempänä Rehniä.
Haavisto. En halua suomenruotsalaista pelleä edustamaan Suomea.
Kyllä se on Stubb ja oli ekalla toinen vaihtoehto. Emme halua sivaria presidentiksi. Löytyy pitkä lista tekijöitä miksi ei Haavisto.
Stubb voittaa 60/40 .
Stubb tietysti. Al Holi Pekkaa en äänestä.
Joku spämmää yhdestä ip:stä tota Stubbia... Noh, mutta laitetaan nyt silti väliin Haavisto.
Stubb, olen maltillinen porvari, eli normaalitilanteessa äänestän keskustaa ja hätätilanteessa kokoomusta.
Olisi mielenkiintoista kuulla miksi joku keskustalainen äänestäisi Haavistoa.
Äänestän Stubbia, koska hän on Rehnin jälkeen paras ehdokas. Suomenruotsalainen, RKP:n koen viljelijänä myös läheiseksi puolueeksi ja hänhän on myös RKP:n valinta.
Haavisto on vihreä ja siellä on todella paljon viljelijöiden mollaajia, ihan vastakin Anni Sinnemäki parjasi keskustaa ja vihreitä A-studiossa, Stadinkin asiat ovat viljelijöiden ja keskustan syytä. Päätin etten enää koskaan äänestä yhtäkään vihreää, vaikka olen luomuviljelijänä joskus erehtynyt äänestämään toista luomuviljelijää vihreistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla miksi joku keskustalainen äänestäisi Haavistoa.
Äänestän Stubbia, koska hän on Rehnin jälkeen paras ehdokas. Suomenruotsalainen, RKP:n koen viljelijänä myös läheiseksi puolueeksi ja hänhän on myös RKP:n valinta.
Haavisto on vihreä ja siellä on todella paljon viljelijöiden mollaajia, ihan vastakin Anni Sinnemäki parjasi keskustaa ja vihreitä A-studiossa, Stadinkin asiat ovat viljelijöiden ja keskustan syytä. Päätin etten enää koskaan äänestä yhtäkään vihreää, vaikka olen luomuviljelijänä joskus erehtynyt äänestämään toista luomuviljelijää vihreistä.
*viljelijöitä.
En valitse ruton ja koleran väliltä
Vierailija kirjoitti:
En valitse ruton ja koleran väliltä
Kumpi on kumpi? Olisin mieluummin äänestänyt kokoomuksesta Häkkästä, mutta tilanne on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Stubb, olen maltillinen porvari, eli normaalitilanteessa äänestän keskustaa ja hätätilanteessa kokoomusta.
Samoin, olen ns. city-kepulainen eli liberaali keskustalainen, joten valinta on aika helppo.
Vierailija kirjoitti:
Stubb tietysti. Al Holi Pekkaa en äänestä.
Tarkoititko caruna-pekkaa
Itse veikkaan että 5% Rehniä äänestäneistä äänestää Haavistoa, loput enemmän tai vähemmän Stubbia. Eli 5% Haavistolle, 10% Stubbille.
En luota kumpaankaan, joten päätös täytyy tehdä CV:tä katsomalla. Ääni lähtee Stubbille.
Stubb tietysti.