Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehniä äänestänyt, kumpi ehdokkaista saa äänesi 2. Kierroksella?

Vierailija
29.01.2024 |

Stubb, Haavisto vai äänestämättä kokonaan? 

Kommentit (231)

Vierailija
161/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on noista suurempi riski suomalaisille ja Suomelle vaikka ei Stubbkaan ole riskitön.

Tarjolla on nyt se valinta "rutto vai kolera" ja tätä tilannetta yritin omalta osaltani estää, mutta kun vihervasemmisto päätti taktikoida niin tässä ollaan.

Minäkin taktikoin nyt vihervasemmistoa/haavistoa vastaan ja äänestän Stubbia.

Vierailija
162/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä ylipäälliköksi miestä jonka mielestä naiset armeijaan ja jonka mielestä armeija olisi pitänyt ajaa alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on kansaivälinen ja saa varmasti parempaa mediahuomiota kuin Haavisto. Haavisto tulisi olemaan otsikoissa vain homoutensa vuoksi, eikä se ole mun mielestä hyvä asia, vaikka homoja vastaan ei minulla mitään olekkaan.

Vierailija
164/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin, että 2. kierroksella on edes jompi kumpi Rehn tai Halla-aho jolloin olisin äänestänyt tätä. Jos olisi ollut molemmat niin sitten olisin äänestänyt Rehniä.

Pelkäsin, että 2. kierroksella on nämä Haavisto ja Stubb joista kumpaakaan ei kiinnostaisi ihmeemmin äänestää, mutta Haavisto kannattajineen on niin kaukana omasta arvomaailmastani etten kuuna päivänä voisi edes kuvitella kuuluvani siihen joukkoon.

Joudun siksi äänestämään Stubbia. Äänestämättä jättäminen ei ole itselleni vaihtoehto kuten ei myöskään kirkkoveneen piirtäminen tai tyhjän äänestyslipun jättäminen.

Vierailija
165/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko, että en äänestä vasemman ja vihaisen laidan ehdokasta.

Vierailija
166/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn olisi ollut hyvä. Harmittaa, kun en voi häntä enää äänestää. Ei kiinnosta kumpikaan näistä vaihtoehdoista :/

Vierailija
167/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto. Stubbin teennäisyys on pirullinen.

Vierailija
168/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on homojen vuoro loistaa! Stupidot suohon!!

Vierailija
169/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn olisi ollut hyvä. Harmittaa, kun en voi häntä enää äänestää. Ei kiinnosta kumpikaan näistä vaihtoehdoista :/

Niinpä. Rehn noista ainoa  josta tulee mieleen presidenttiys.

Vierailija
170/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olisi sitten ihan sama,että valtitaan presidentiksi joku tämän kevään ylioppilas. Kyllä pressan pitää olla paremmin kouluttautunut.

Vierailija
171/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. Tavjan inttikokemus? 

Lillukanvarsia nämä sivariuteen vetoamiset. Koittakaapa keksiä jotain vähän parempaa.

No itseasiassa tuo Tarja Halosen presidenttiys aiempi on täydellinen syy sille, miksi minä en voi missään tapauksessa ikinä äänestää Pekka Haavistoa presidentiksi.

Enkä minä kannata Stubbiakaan, mutta äänestän silti Haavistoa vastaan.

Näissä vaaleissahan kuulemma on suotavaa taktikoida vai kuinka nämä li anderssonit sun muut onkaan opastaneet..

Vierailija
172/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta itse en halua Haavistostakaan presidenttiä joten pakko äänestää Stubbia.

On tämä kyllä, valitse nyt rutto vaiko kolera mieluummin.

Vierailija
173/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. Tavjan inttikokemus? 

Lillukanvarsia nämä sivariuteen vetoamiset. Koittakaapa keksiä jotain vähän parempaa.

No itseasiassa tuo Tarja Halosen presidenttiys aiempi on täydellinen syy sille, miksi minä en voi missään tapauksessa ikinä äänestää Pekka Haavistoa presidentiksi.

Enkä minä kannata Stubbiakaan, mutta äänestän silti Haavistoa vastaan.

Näissä vaaleissahan kuulemma on suotavaa taktikoida vai kuinka nämä li anderssonit sun muut onkaan opastaneet..

Ja muutenkin pitäisi pyrkiä tekemään just päinvastoin mitä Tarja teki.

Vierailija
174/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin vähän yllättäen taidan äänestää Stubbia, vaikka alkuun ajattelin hänen olevan ehdoton no no kaikista ehdokkaista.

Jotenkin ajat on epävarmat ja jos tässä jännitteet naapurin kanssa kiristyy, niin tuntuu,että Stubb pystyisi olemaan kuitenkin jämäkämpi ainne suuntaan. Haavisto sinänsä on rauhallisempi ja maltillisempi, mikä sinänsä on hyvä. Mutta uskon Stubbin olevan rohkeampi vaikeissa tilanteissa.

Vierailija
175/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpilainen ilman muuta.

Vierailija
176/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni perusteli kevään ek-vaaleissa Marinin äänestämistä sillä, että se on niin nuori, sporttinen ja edustava blaablaablaa.

Minä perustelin samalla litanialla itselleni sen, että äänestän 2. kierroksella Stubbia. Haavistoa en olisi voinut edes äänestää, mutta nyt sain itselleni edes jonkunlaisen perustelun äänestää Stubbia..

Kerran nuo syyt kelpaa muille äänestää Marinia niin kaitpa sitä minäkin voin samoilla perusteluilla äänestää Stubbia.

Vierailija
177/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaa! Muut saavat nyt sitten päättää, itse en ääntäni pysty antamaan kummallekaan!

Vierailija
178/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto. Stubbin teennäisyys on pirullinen.

No jaa, minusta hän on hyvinkin avoimesti pirullinen kun taas haavisto on susi lampaan vaatteissa joka ei ole yhtään sen parempi. Stubb tokaisee kaikkien kuullen vmp kun taas haavisto iskee puukon selkään.

Jos äänestän niin taidan äänestää Stubbia. Ja silloinkin ihan vain siksi, että saan äänestään Haavistoa vastaan.

Minä en halua näistä kummastakaan presidenttiä.

Vierailija
179/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missähän asemassa stubukka on ollut tai on vastustaessaan - tietääkseni palasi Italiasta noukkimaan rusinoita pullasta ja suomen vahvasti poissa suomen politiikasta.

Turha juurikaan söheltää sisäpolitiikan suuntaan, jos nyt sattumalta valituksi tulisi...

Vierailija
180/231 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehn oli hyvin vakavasti otettava ehdokas aikaisemman kokemuksensa ja myös asiallisen ja rauhallisen esiintymisensä perusteella. Petyin kuitenkin siihen, että vaalitenteissä hän ei osoittautunut kovin sujuvasanaiseksi - "täydellinen" ehdokas pystyisi siihenkin ihan asialinjalla pitäytyen. Nyt täytyy vielä hiukan miettiä, kumpaa ehdokasta olisi vähemmän vaikea sietää seuraavat kuusi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi