Mitkä pussilakanat joululahjaksi n. 30v parille?
Mitkä itse haluaisit tai olet ostanut ja kestävät hyvin?
Kommentit (16)
Sellaiset laadukkaat ns. hotellilakanat olisi ihanat. Eli tarpeeksi kova lankaluku kankaassa. Finlayson tosiaan heikkolaatuista. Arvostan myös sitä, jos on valmistettu EU:ssa.
Finlayson puuvillasatiinilakanat on ihania!
Toivottavasti paitsi laatu, myös kuosi olisi sitten mieleinen. On aina riski jos ei tunne saajan makua. Olen ehkä juuri pussilakanoiden suhteen toivottoman kranttu, enkä missään tapauksessa haluaisi niitä lahjaksi. Setit voivat olla hyvin samantyyppisiä esim. väreiltään, mutta jostain syystä toinen miellyttää, toinen ei. Tietenkään kaikilla ei ole ihan niin tarkkaa, joten toivon mukaan lahjan saaja ilahtuu.
Olemme mieheni kanssa reilu kolmekymppinen pariskunta ja meidän kaikki lakanasetit on marimekkoa. Ja osa aluslakanoista, kun aikoinaan Marimekko teki niitäkin. Jos saisin lahjaksi jotain muuta, niin laittaisin heti kiertoon.
puuvillasatiinilakanat. ihanat ihoa vasten.
Nukkuuko pariskunta tuplapeiton alla vai onko molemmilla oma peitto?
Ehdottomasti paras kokeilemani pussilakanamerkki on tanskalainen Tekla.
luin ; pussikaljat ..ja vielä kaksi kertaa :D
Olen ostanut Hemtexistä tämmöset hyvin hotellimaiset pussilakanat, satiinipuuvillaa. On hyvin kestäneet käytössä yli 5 vuotta.
https://www.hemtex.fi/makuuhuone/pussilakanasetit/pussilakanasetit-sati…
Viimeksi ostin alesta Pentik aluslakanan, on kestänyt hyvin pesut ja kuivaukset.
Finlayson oli ennen suosikki mutta laatu on tippunut hirveesti, repeää jo 2v käytön jälkeen. Pesen kerran viikossa 60c. Minusta surkeaa tekoa.