Mikä on syysi roikkua toisen auton takapuskurissa kiinni?
Kommentit (50)
Ne on näitä peppumiehiä jotka tykkää olla takapuskurissa kiinni.
Uskalletaan ajaa puskurissa kiinni, mutta ei ohittaa.
Pidän itse edellä ajavaan tuvaväliä senkin takia, että näkyvyys on parempi. Jos on talvella pöllyävää lunta tai muulla kelillä märkä affaltti, niin perässä ajava ajaa koko ajan siinä pöllyssä tai sumussa. Kerran ajelin sateen jälkeen rajoituksen mukaan ja mulla ei tarvinnut olla tuulilasinpyyhkijät enää päällä, kun sade oli jo loppu. Perässä roikkui sitkeästi yksi, joka ajoi niin lähellä, että tuulilasinpyyhkivät viuhui edestakaisin koko ajan. Huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen kun hommaa niin pitäisi mennä viesti perille.
cdon.fi/sisustus-kalusteet/keskisormi-auton-valo-p138062049?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAk9itBhASEiwA1my_66ORwlLDjUGdlH_tmZYbPbI1xY_hHa-cXl5OcgS_QELG2sDifwetyRoCiDIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Hieno
Itse ajelen kaupungissa todellista 50 km/h nopeutta eli mittarissa noin 55 km/h. Kun joku (bemari, audi) tulee puskuriin roikkumaan niin vauhti putoaa välittömästi mittarin mukaiseen 50 km/h ja ehkä vähän allekin. Turvavälin pitää olla sitä pidempi mitä enemmän nopeutta ja kun en takana olevan turvaväliä pysty lisäämään niin vähennän nopeutta...
En ole ainoa joka pudottaa vauhtia kun tulee puskurissa roikkuja kohdalle.
Tykkäisin yhtyä edellä menevän anaaliin rupisella kullillani. Sitä simuloin kun ajelen tappituntumalla. Riittikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
cdon.fi/sisustus-kalusteet/keskisormi-auton-valo-p138062049?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAk9itBhASEiwA1my_66ORwlLDjUGdlH_tmZYbPbI1xY_hHa-cXl5OcgS_QELG2sDifwetyRoCiDIQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Hieno
Veljeni rakensi auton takaikkunaan kojetaulun kytkimellä esiin nousevan keskisormen aikanaan 1980 - luvulla kun oli vielä pakko pitää 80 km/h rajoituslätkää ensimmäisen vuoden kortin saamisen jälkeen. Kuulemma aika nopeasti lähti rekatkin ohittamaan kun oranssinkeltainen keskisormi kiertyi esille.
Nykyään en uskaltaisi tuollaista käyttää mie-len-vi-kaisten rattiraivo - tapausten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itse edellä ajavaan tuvaväliä senkin takia, että näkyvyys on parempi. Jos on talvella pöllyävää lunta tai muulla kelillä märkä affaltti, niin perässä ajava ajaa koko ajan siinä pöllyssä tai sumussa. Kerran ajelin sateen jälkeen rajoituksen mukaan ja mulla ei tarvinnut olla tuulilasinpyyhkijät enää päällä, kun sade oli jo loppu. Perässä roikkui sitkeästi yksi, joka ajoi niin lähellä, että tuulilasinpyyhkivät viuhui edestakaisin koko ajan. Huvinsa kullakin.
Ja tuossa kohdin minä ajan myös laitaan edellä siten, että saan siitä tiestä mahdollisimman paljon irti lunta ja moskaa sen takana ajavan silmille.
Todella raivostuttava tapa!
Minä luulen, että peräpuskurissa roikkujat ovat a) luonnehäiriöisiä, b) matalaälyisiä, c) muista piittaamattomia, d) vaaraa hakevia tai e) päihtyneitä/psykoosissa.
Toinen raivostuttava piirre on ajaa täysillä liikenneympyrään, kun siellä on jo muuta liikennettä. Sitten tehdään täysillä äkkijarrutus. Aargh!
Mikäkö? Sinun huomattava alinopeutesi niin että joudun kärkkymään ohittamispaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno
Veljeni rakensi auton takaikkunaan kojetaulun kytkimellä esiin nousevan keskisormen aikanaan 1980 - luvulla kun oli vielä pakko pitää 80 km/h rajoituslätkää ensimmäisen vuoden kortin saamisen jälkeen. Kuulemma aika nopeasti lähti rekatkin ohittamaan kun oranssinkeltainen keskisormi kiertyi esille.
Nykyään en uskaltaisi tuollaista käyttää mie-len-vi-kaisten rattiraivo - tapausten vuoksi.
Nykyäänhän tuollaista vasta uskaltaisikin käyttää, kun koko auton saa halvalla täyteen kameroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno
Nykyäänhän tuollaista vasta uskaltaisikin käyttää, kun koko auton saa halvalla täyteen kameroita.
Ei paljoa lohduta siinä vaiheessa kun on joutunut sairaalaan ja saanut pysyviä vammoja. Eikä niistä videoista muutenkaan ole iloa kun se rattiraivoinen pahoinpitelijä lopulta osoittautuu maksukyvyttömäksi ja syyntakeettomaksi. Ehdollinen tuomio josta ensikertalainen kärsii kolmasosan, käytännössä siis vain "hyi-hyi".
Mutta entäs ne, jotka kiihdyttää kun yrität ohittaa niitä moottoritiellä? Monet näyttävät ihan tavallisilta ihmisiltä ja sitten kun niistä on päässyt ohitse ne pudottaa vauhdin takaisin alle nopeusrajoituksen. Tekeekö ne sitä tahallaan?
"Ei paljoa lohduta siinä vaiheessa kun on joutunut sairaalaan ja saanut pysyviä vammoja. Eikä niistä videoista muutenkaan ole iloa kun se rattiraivoinen pahoinpitelijä lopulta osoittautuu maksukyvyttömäksi ja syyntakeettomaksi. Ehdollinen tuomio josta ensikertalainen kärsii kolmasosan, käytännössä siis vain "hyi-hyi".
Mutta entäs ne, jotka kiihdyttää kun yrität ohittaa niitä moottoritiellä? Monet näyttävät ihan tavallisilta ihmisiltä ja sitten kun niistä on päässyt ohitse ne pudottaa vauhdin takaisin alle nopeusrajoituksen. Tekeekö ne sitä tahallaan?"
No ei, jos pelkää tuollaista. Itse näen asian niin, että siinä saa perässäroikkuja tuplavttuilut: ensin välittömästi ja sen jälkeen vielä menettää ajokorttinsa, saa sakot ja liikennevakuutuskeskukselta korvausvaatimukset perään, jos kiilaa tms. perseilee.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi 80km/h tiellä auto roikkui noin 5 metrin päässä takapuskuristani. Väläyttelin valoja ja tämä idiootti väläyttelee takaisin ja jatkaa puskurissa roikkumista. Hiljensin vauhdin viiteenkymppiin että idiootti menisi ohi mutta ei. Koko matkan roikkui puskurissa kiinni vaikka vastaantulijoita ei ollut. Mikä saa ihmisen tekemään noin?
Saappaan numeron kokoinen äo. Pitäis olla autossa sellainen kivilinko, jolla voisi ampua perseilevän tuulilasin rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi 80km/h tiellä auto roikkui noin 5 metrin päässä takapuskuristani. Väläyttelin valoja ja tämä idiootti väläyttelee takaisin ja jatkaa puskurissa roikkumista. Hiljensin vauhdin viiteenkymppiin että idiootti menisi ohi mutta ei. Koko matkan roikkui puskurissa kiinni vaikka vastaantulijoita ei ollut. Mikä saa ihmisen tekemään noin?
Saappaan numeron kokoinen äo. Pitäis olla autossa sellainen kivilinko, jolla voisi ampua perseilevän tuulilasin rikki.
Moottoritiellä olen joskus saanut perskärpäsen kiinni takapuskuriini. Seurasi jokaisen kaistanvaihdon, kiihdytyksen ja hidastuksen. Pääsin siitä (pimeällä tiellä) eroon vasta kun ajoin ylinopeutta ja sitten puikahdin takaisin autojonon väliin. Valitsi ilmeisesti jonkun muun uhrin loppumatkan ajaksi.
Kai se susta tuntuu, notta roikun perässä, mutta ohje väliin on:
80km/h: 8m
60km/h: 6m
40km/h: 4m.
Vierailija kirjoitti:
Mikäkö? Sinun huomattava alinopeutesi niin että joudun kärkkymään ohittamispaikkaa.
Mutta miksi sitten et uskalla mennä oki kun se paikka tulee? Ihme juntti.
Vierailija kirjoitti:
Kai se susta tuntuu, notta roikun perässä, mutta ohje väliin on:
80km/h: 8m
60km/h: 6m
40km/h: 4m.
Toivottavasti sinulla ei ole ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaa ihan toisen perässä, niin äkkiäkös siinä saa pikku kiveniskemän / halkeaman tuulilasiin. Pidän itse aina kunnon turvavälin, ihan jo muustakin syystä, mutta tuulilasi on hyvä bonus.
Voihan se nasta tai kivi lentää ikkunaan jostain vastaantulevastakin autosta, mutta sen aikaikkunan on vain noin sekunti. Sen sijaan kun kilometritolkulla siinä toisen perässä perässä roikkuu, niin todennäköisyys on monisatakertainen.
On juuri päinvastoin, kun ajaa tarpeeksi lähellä niin edellä ajavan auton renkaasta lähtevä kivi ei ehdi nousta tuulilasin korkeudelle.
Ai saakeli, tuota on varmaan nautinnollista katsella, kun perässäroikkuva taukkivajakki pyörii sinne ojaan.