Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?
Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
"Miehet haluavat voimakkaasti meikkaavan naisen. Tämä on fakta."
Voimakkaasti meikkaava nainen näyttää oksettavalta
-mies
Todellisuus puhuu tässä täysin toista kuin vauva-foorumi.
Ja laskisin kyllä enemmän sen todellisuuden varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen nainen, mutta en kyllä tosiaankaan tunnista itseäni tai ystäviäni näistä, mitä sinä kutsut tyttöjen jutuiksi."
No ihan turha silti väittää että muut naiset ja tytöt eivät niin tekisi ja valitsisivat itselleen miehen täysin randomisti ilman mitään kriteerejä. Ja ei, kaikki eivät myöskään tutustu sillä tavalla et että kaikki on johdatettu kuin tähdissä ja hän tulee vastaan jossain ihan käsittämättömässä ympäristössä, vaan kyllä monet löytävät sen kumppanin sieltä minne lähtevät sitä tietoisesti etsimään. Valikointia tapahtuu ihmisnaarailla ihan siinä missä luonnossakin. Ja sama toki toisinpäin.
Anteeksi, mutta oletko jotenkin autismin kirjolla? Vai onko ulkonäkö sinulle ainoa kuviteltavissa oleva kriteeri kumppanissa? Se, ettei rankkaa ihmisten ulkonäköä kaveriporukalla, ei tietenkään tarkoita, että omassa elämä
Joo mutta se on ulkokultaista bullshittiä että tässä ei naiset katsoisi mitenkään miesten tasoa. Jokainen omasta lähtökohdastaan toki.
Miehet eivät ymmärrä kauheasti asiasta. Moni mies pitää paksussa meikissä olevaa naista luonnonkauniina, jos tällä on tyyliin saparot ja ulkoilutakki.
Ja välillä käy toisinkin päin. Miespuolinen työkaverini kuvaili työpaikan uutta tyyppiä sanoilla: siinä on kyllä juuri sellainen nainen, joka ei koskaan meikkaa. Minä sanoin, että enhän minäkään. Mies alkoi inttää vastaan, että kyllähän sinä meikkaat!
"what men think heavy makeup is"
Ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa kriteeri mutta jos katsotaan naisia kokonaisuutena, koko naissukupuolta koko maailmassa ja heidän valintaperusteitaan miehelle, niin kyllä se sen verran tärkeä tekijä on, että ei ole älyllisesti rehellistä ohittaa sitä täysin.
Meikkaus peittää naisen herkkyyden.
Vierailija kirjoitti:
"what men think heavy makeup is"
Hyvä pointti eihän sitä aina edes tajua että toisella on meikkiä, miehet varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naisten näillä anonyymeillä foorumeilla pitäisi esittää ja teeskennellä täysin jotain muuta kuin mitä he oikeasti omissa porukoissaan ovat ja mitä siellä juttelevat.
100 % samaa mieltä eikä palstalla voi todellakaan tietää onko aloituksen takana nainen vaiko mies, yleisesti ottaen tämä palsta on perseestä ja syvältä sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt miehiltä, minulle on yksi helvetin sama mitä joku mies on mieltä minun meikittömyydestä tai meikillisyydestä. Olipas todella typerä kysymys !
Tähän on erittäin yksinkertainen ja pätevä selitys: moni heteronainen haluaa itselleen miehen, eikä välttämättä vain pelkkää jotakuta jämämiestä jota ei kukaan muukaan huoli. Justhan se tuli siinä yhdessä toisessa ketjussa että kaunis naisystävä tai vaimo on miehelle statussymboli. Me voidaan kaikki esittää ettei välitä välitetä pätkän vertaa vastakkaisen sukupuolen mielipiteestä, mutta miksi kuitenkin niin moni haluaa sitten parisuhteen ja kumppanin ja mielellään jonkun ihan hyvän yksilön siihen? Miten mikään hyvä seksikään on mahdollista jos kumpikaan ei halua olla toisen mielestä viehättävä? Mennään sänkyyn ja kumpikin inhoaa toinen toistaan koska kumpikaan ei halua pätkän vertaa miellyttää toista
Tottakai jokainen kaipaa arvostusta ja huomiotakin, mutta on ongelmallista, jos on aina muokkaamassa itseään toisten mieltymysten mukaisesti.
Värjää hiuksensa yhtä varten blondiksi, toista varten taas tummaksi, yksi haluaa sun käyttävän huulipunaa ja toinen haluaa sun pukeutuvan mekkoihin ja korkokenkiin. Todella raskasta ja ahdistavaa mukautua jatkuvasti muiden mielipiteisiin.
Siksipä ainut oikea ratkaisu on vähät välittää muiden mielipiteistä ja pukeutua ja meikata sillä tavalla, kuin itse tykkää. Mikä tuntuu omalta ja tuntee olonsa itsevarmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt miehiltä, minulle on yksi helvetin sama mitä joku mies on mieltä minun meikittömyydestä tai meikillisyydestä. Olipas todella typerä kysymys !
Tähän on erittäin yksinkertainen ja pätevä selitys: moni heteronainen haluaa itselleen miehen, eikä välttämättä vain pelkkää jotakuta jämämiestä jota ei kukaan muukaan huoli. Justhan se tuli siinä yhdessä toisessa ketjussa että kaunis naisystävä tai vaimo on miehelle statussymboli. Me voidaan kaikki esittää ettei välitä välitetä pätkän vertaa vastakkaisen sukupuolen mielipiteestä, mutta miksi kuitenkin niin moni haluaa sitten parisuhteen ja kumppanin ja mielellään jonkun ihan hyvän yksilön siihen? Miten mikään hyvä seksikään on mahdollista jos kumpikaan ei halua olla toisen mielestä viehättävä? Mennään sänkyyn ja kumpikin inhoaa toinen toistaan koska kumpikaan ei halua pätkän vertaa miellyttää toista
Suomalaiset miehet eivät voi tai edes ole oikeutettuja vaatimaan naisilta yhtään mitään, kuuluvat itse nimittäin lähes poikkeuksetta luotaantyöntävän näköisten kategoriaan. Kauneus on katoavaista, joten jos pelkästään siihen tiirailee haksahtaa todella pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ripsarilla yleensä pääsee jo aika pitkälle.
Joskus on seurustellessa kaivannut että nainen vähän laittaisi itseään kun lähdetään vaikka jonnekin juhliin. Toisten emännät tulevat näyttävän näköisinä.
Mikä ihmeen näyttelyesine se sun emäntäs on? Kilpailetteko, kenellä on hienoin auto ja kuumin emäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä se suomalaisen miehen näkemys tuli: SÄNKYYN, SÄNKYYN JA SÄNKYYN. Haista jumalauta paskasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei edes tajua, kun naiset on meikannut. Pitävät meikittömänä. Kommenteissakin kommentoidaan näitä yliampuvia meikkauksia, joita näkee harvoin.
Niin, eihän miehet mitään tajuu. Onhan se amerikantiedettä päätellä onko naisella ripsiväriä.🥱
Miehet ei tajua koska heitä ei oikeasti kiinnosta se, että meikkaako nainen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on erittäin yksinkertainen ja pätevä selitys: moni heteronainen haluaa itselleen miehen, eikä välttämättä vain pelkkää jotakuta jämämiestä jota ei kukaan muukaan huoli. Justhan se tuli siinä yhdessä toisessa ketjussa että kaunis naisystävä tai vaimo on miehelle statussymboli. Me voidaan kaikki esittää ettei välitä välitetä pätkän vertaa vastakkaisen sukupuolen mielipiteestä, mutta miksi kuitenkin niin moni haluaa sitten parisuhteen ja kumppanin ja mielellään jonkun ihan hyvän yksilön siihen? Miten mikään hyvä seksikään on mahdollista jos kumpikaan ei halua olla toisen mielestä viehättävä? Mennään sänkyyn ja kumpikin inhoaa toinen toistaan koska kum
Sinä olet kyllä erittäin hullu. Läheskään kaikki naiset eivät ole mitään frigidejä tässäkään maassa.
Tykkään sellaisesta luonnollisesta meinistä. Ei haittaa vaikka ei meikkaakaan kunhan muuten pitää itsestä huolta, niin kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on erittäin yksinkertainen ja pätevä selitys: moni heteronainen haluaa itselleen miehen, eikä välttämättä vain pelkkää jotakuta jämämiestä jota ei kukaan muukaan huoli. Justhan se tuli siinä yhdessä toisessa ketjussa että kaunis naisystävä tai vaimo on miehelle statussymboli. Me voidaan kaikki esittää ettei välitä välitetä pätkän vertaa vastakkaisen sukupuolen mielipiteestä, mutta miksi kuitenkin niin moni haluaa sitten parisuhteen ja kumppanin ja mielellään jonkun ihan hyvän yksilön siihen? Miten mikään hyvä seksikään on mahdollista jos kumpikaan ei halua olla toisen mielestä viehättävä? Mennään sänkyyn ja kumpikin inhoaa toinen toistaan koska kum
Mä en halua olla kenenkään statussymboli. Miehellä pitää olla luonnetta ja jos ei sopivaa miestä löydy niin mielummin yksin, kuin kenenkään puudelina.
Ja mitä muuta kuin miesten "tason" katsomista sekään on, että lähes 100% naisista jotka kertovat mieskriteereistään, vaativat että mies on töissä? Työtön on siis liian tasoton. Itse en kylläkään ajattele niin voisin hyvin ottaa työttömän jos muuten natsaa ja suunta elämässä on oikeansuuntainen. Palkkavaatimuksiakin on monilla naisilla että tulojen on oltava tietyt. Joo ei mitään miehiin kohdistuvia tasovaatimuksia ole naisilla ei..
Anteeksi, mutta oletko jotenkin autismin kirjolla? Vai onko ulkonäkö sinulle ainoa kuviteltavissa oleva kriteeri kumppanissa? Se, ettei rankkaa ihmisten ulkonäköä kaveriporukalla, ei tietenkään tarkoita, että omassa elämässä ottaisi kumppaniksi randomisti kenet tahansa ilman kriteerejä.