Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Vierailija
28.01.2024 |

Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.

Kommentit (359)

Vierailija
161/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku maailman oudoin kollektiivinen valhe missä sanotaan yhtä ja tehdään toista. Inhotaan muka naisen meikkiä ja kaikkea kaunistautumista ja luonnollisuus kunniaan. Luonnollisena en saanut miehiltä mitään huomiota mutta kun aloin satsata ulkonäköön niin tilanne Muuttui aivan täysin saan parempaa palvelua kaikkialla varsinkin miehiltä yms yms. Uskon tosielämän näyttöä huomattavasti vahvemmin kuin vauva-foorumi bullshittiä. Ja ei ne ei ole mitään huonoja miehiä joilta tätä huomiota nyt paremmin saan vaan ihan kaikkia hyvätasoisiakin miehiä. 

Bullshit ja miehen taso. Tässä on jo kaksi ilmaisua, joista tunnistaa että kirjoittaja varmasti on nainen. Eiku.

Älä jaksa olla ulkokultainen. Jos itse olet nainen, niin olet kyllä jutellut tyttöjen juttuja ja ollut kuulemassa, Miten miehiä tai poikia rankataan arvojärjestykseen ulkonäön ja milloin minkäkin mukaan. 

Vierailija
162/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naisten näillä anonyymeillä foorumeilla pitäisi esittää ja teeskennellä täysin jotain muuta kuin mitä he oikeasti omissa porukoissaan ovat ja mitä siellä juttelevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei käy tällä palstalla (toivottavasti) mutta kerron, kuinka hänen mielipiteensä on muuttanut käsitykseni itsestäni ja omasta ulkonäöstäni.

Pidin meikkaamista ennen normaalina ja melkeinpä välttämättömänä. Olin kylläkin väsynyt koko hommaan. Se vei rahaa ja aikaa. Kun tapasin mieheni, hän kysyi, miksi edes meikkaan. Hänen silmissään olin luonnonkaunis. En ollut koskaan itseäni sellaisena pitänyt. Aloin kokeilla hommaa ja vaikka aluksi tunsin olevani halju ja alaston, yllättäen silmäni tottui luonnollisuuteen. Löysin ulkonäöstäni uusia hyviä puolia ja itsetuntoni alkoi kohentua. En ollut aiemmin tajunnutkaan, kuinka paljon olin laittanut painoarvoa maalaamalleni naamarille.

Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita tai luonnon kauniita. 

Vierailija
164/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tainnut koskaan sellaista missään nähdä. Ellei tyyliin omaa äitiä lasketa - hetkeä ennen kuin vetää sen pakkelin naamaansa.

Vierailija
165/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaaminen on vähän sama juttu kun minä piirtelisin palkkakuittiini mustekynällä lisänollia. 

Kuljetko palkkakuitti hakaneuloilla paidanrintaan kiinnitettynä?

Vierailija
166/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naisten näillä anonyymeillä foorumeilla pitäisi esittää ja teeskennellä täysin jotain muuta kuin mitä he oikeasti omissa porukoissaan ovat ja mitä siellä juttelevat. 

Koska ihmiset ovat tyhmiä

Vierailija
167/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ainoastaan, että hänellä on jo mies, tai miehet ovat jääneet elämässä jo taakse. Näin siinä aina käy.

Vierailija
168/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat voimakkaasti meikkaavan naisen. Tämä on fakta.

Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta.

Eli ei lainkaan.

Vierailija
169/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä jaksa olla ulkokultainen. Jos itse olet nainen, niin olet kyllä jutellut tyttöjen juttuja ja ollut kuulemassa, Miten miehiä tai poikia rankataan arvojärjestykseen ulkonäön ja milloin minkäkin mukaan. "

Missäköhän näitä "vertailupiirejä" oikein on, kun ikinä en ole sellaista nähnyt? Huhuja ja väitteitä kyllä kuullut.

Vierailija
170/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä jaksa olla ulkokultainen. Jos itse olet nainen, niin olet kyllä jutellut tyttöjen juttuja ja ollut kuulemassa, Miten miehiä tai poikia rankataan arvojärjestykseen ulkonäön ja milloin minkäkin mukaan. "

Missäköhän näitä "vertailupiirejä" oikein on, kun ikinä en ole sellaista nähnyt? Huhuja ja väitteitä kyllä kuullut.

Millä tahansa yläasteella ja lukiossa ainakin. Usein myös yliopistojen pirskeissä. 

Vierailija
171/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmiä nämä Julia robertsit ja Cindy crawfordit ja muut supermallit ja hollywood-starat kun meikkaavat eivätkä ymmärrä että olisivat paljon kauniimpia, kun antoi antaisivat näppyjen ja renkaiden silmien ympärillä näkyä kaikessa komeudessaan! 

Ainakaan sinua ei voi syyttää ikärasismista, kun nostat esimerkeiksi superstaroista ja huippumalleista kuusikymppisiä naisia. Taitaa tosin heidän iässään rypyt olla isompi huoli kuin näpyt, mutta hienoa kumminkin, että arvostat ikänaisia.

Vierailija
172/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku maailman oudoin kollektiivinen valhe missä sanotaan yhtä ja tehdään toista. Inhotaan muka naisen meikkiä ja kaikkea kaunistautumista ja luonnollisuus kunniaan. Luonnollisena en saanut miehiltä mitään huomiota mutta kun aloin satsata ulkonäköön niin tilanne Muuttui aivan täysin saan parempaa palvelua kaikkialla varsinkin miehiltä yms yms. Uskon tosielämän näyttöä huomattavasti vahvemmin kuin vauva-foorumi bullshittiä. Ja ei ne ei ole mitään huonoja miehiä joilta tätä huomiota nyt paremmin saan vaan ihan kaikkia hyvätasoisiakin miehiä. 

Bullshit ja miehen taso. Tässä on jo kaksi ilmaisua, joista tunnistaa että kirjoittaja varmasti on nainen. Eiku.

Älä jaksa olla ulkokultainen. Jos itse olet nainen, niin olet kyllä jutellut tyttöjen juttuja ja ollut kuulemassa, Miten

Olen nainen, mutta en kyllä tosiaankaan tunnista itseäni tai ystäviäni näistä, mitä sinä kutsut tyttöjen jutuiksi.

Vierailija
173/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä naisena on just hyvä, kun voi meikata a) vähän (kulmaväri, poskipuna, huulikiilto), b) paljon (pohjameikkiä ja silmämeikkiä lisäksi) tai c) ei yhtään.

Ei kiinnosta tipan pätkää mitä miehet siitä ajattelevat. Eihän se miesten asia ole. Vaikka kipeänä on kiva meikata kotona. Se piristää.

Enkä oleta, että ketään kiinnostaa toisten meikki.

Vierailija
174/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii joskus kokeilla. Mä menin kerran saunasta suoraan yökerhoon. Hiukset laittamatta ja ilman meikkiä. Ikinä ole ollut niin paljon vientiä kuin sinä iltana. Oletan siis, että miehet uskaltaa lähestyä vähemmän laitettua helpommin. Yleensä kyllä meikkaan, koska omasta mielestä kalpea ja punertava ihoni tekee minusta jotenkin sairaan näköisen. Kuin olisi kuumetta. 😅

N44

Vierailija
175/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä naisena on just hyvä, kun voi meikata a) vähän (kulmaväri, poskipuna, huulikiilto), b) paljon (pohjameikkiä ja silmämeikkiä lisäksi) tai c) ei yhtään.

Ei kiinnosta tipan pätkää mitä miehet siitä ajattelevat. Eihän se miesten asia ole. Vaikka kipeänä on kiva meikata kotona. Se piristää.

Enkä oleta, että ketään kiinnostaa toisten meikki.

Lisään vielä, että terveellisempää olisi olla meilkamatta kokonaan. Kosmetiikka sisältää monenlaista.

Vierailija
176/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nainen, mutta en kyllä tosiaankaan tunnista itseäni tai ystäviäni näistä, mitä sinä kutsut tyttöjen jutuiksi."

No ihan turha silti väittää että muut naiset ja tytöt eivät niin tekisi ja valitsisivat itselleen miehen täysin randomisti ilman mitään kriteerejä. Ja ei, kaikki eivät myöskään tutustu sillä tavalla et että kaikki on johdatettu kuin tähdissä ja hän tulee vastaan jossain ihan käsittämättömässä ympäristössä, vaan kyllä monet löytävät sen kumppanin sieltä minne lähtevät sitä tietoisesti etsimään. Valikointia tapahtuu ihmisnaarailla ihan siinä missä luonnossakin. Ja sama toki toisinpäin. 

Vierailija
177/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tahansa yläasteella ja lukiossa ainakin. Usein myös yliopistojen pirskeissä. 

Eli keskenkasvuisten lasten parissa. Tähän on siis tultu. Aikuinen ihminen käyttäytyy samalla tavalla, kuin teini-ikäinen finninaama. Eli se aikuistuminen on jäänyt kokonaan pois. Ikää tulee lisää mutta henkisesti ollaan edelleen ala-asteella. Ei mikään ihme, että ihmiset ovat niin sekaisin nykyään. Ovat itse valinneet sen.

Vierailija
178/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet haluavat voimakkaasti meikkaavan naisen. Tämä on fakta."

Voimakkaasti meikkaava nainen näyttää oksettavalta

-mies

Vierailija
179/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen päiväys on mennyt naisessa umpeen 😂

Vierailija
180/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsii joskus kokeilla. Mä menin kerran saunasta suoraan yökerhoon. Hiukset laittamatta ja ilman meikkiä. Ikinä ole ollut niin paljon vientiä kuin sinä iltana. Oletan siis, että miehet uskaltaa lähestyä vähemmän laitettua helpommin. Yleensä kyllä meikkaan, koska omasta mielestä kalpea ja punertava ihoni tekee minusta jotenkin sairaan näköisen. Kuin olisi kuumetta. 😅

N44

Mä menin kerran suoraan saunasta baariin. Tukan panin märkänä nutturalle, naama punoitti edelleen löylyistä. Tuttu baarimikko, joka ei ollut koskaan ennen kommentoinut ulkonäköäni, sanoi, että kaunotar saapui. Tosin täytyy disclaimerina kertoa, että en yleensäkään meikkaa, minulla on tummat ripset ja kulmakarvat ja tuona iltana minulla oli erityisesti syytä iloita. Tuo viimeinen varmaan vaikutti eniten, ja uskon, että jonkun toisen kohdalla meikki voi nimenomaan tuoda itsevarmuutta, joka sitten näkyy vastaavana huomiona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän