Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Vierailija
28.01.2024 |

Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.

Kommentit (359)

Vierailija
341/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa kun en kattele naisia.

Vierailija
342/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tervetuloa keskimääräisen miehen elämään. :D Harvoin naiset huomaavat 80% miehistä. "

Ette arvaakaan, kuinka monet ainakin minä huomaan. Ei vain ole tapana tuijottaa tai huudella perään.

Mutta potkiminen, haukkuminen, sylkeminen jne ovat ok?

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään meikkaaminen kerro mitään. Se on yksi osa kokonaisuutta. Valoisa, eloisa ja henkisesti terve ihminen ei tarvitse meikkiä, Ne kuopat ja naarmut, jotka kertovat eletystä elämästä, saavat näkyä eikä se menoa haittaa.

Toki jos ihmisellä on henkisiä komplikaatioita, voi mielen heijastamia ongelmia yrittää meikillä peittää, liittyivätpä ne itsensä hyväksymiseen, rankaan juhlimiseen tai henkilön luulemaan hyvältä näyttämiseen. Minulle varsinkin ylimeikkaus tuo mieleen narsistin.

Narsisimilla ja meikkaamisella ei nyt välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Narsisteja löytyy ihan kyllä näistä luomu-eloveenoistakin.

Omalla työpaikallani oli marttyyrinarsisti, meikkaamaton haalea naama, ripsivärittömät hailakat silmät silmälasien takana, perusmattaruskea lyhyt (niitä "helppohoitoisia") hiuskuontalo, leukaan asti napitettu paita beigen neuletakin alla, muotonsa menettäneet farkut, terveyssandaalit.. Tämä miesten luomu-unelma yritti esittää pyhäkoulun tätiä, mutta oli oikeasti kuin itse piru: juonitteleva, juoruileva, pahantahoinen, ylempiään mielistelevä ja työmäärällään uhriutuva marttyyrinarsku. Katsoi pahasti, jos joku tuli pirpsakkana töihin uuden paidan, mekon, kampauksen, huulipunan kanssa. Katsoi myös karsaasti, mikäli kahvihuoneessa naisten nauru ja iloinen puheensorina yltui hänen mielestään liiallisuuksiin. Tämä elämänkieltäjä tyrmäsi ja torppasi kaikki kivat ideat ja uudistusehdotukset. Tämä Luomu-Unelma-Anelma Kielteinen jäi mököttämään ja nyrpistelemään meikitöntä luomunaamaansa työpaikalle, jonka minä sittemmin (onneksi!) jätin.

Vierailija
344/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on feikki, wanhat naiset meikkaavat rumuuttaan piiloon.

Vierailija
345/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut niin treffeillä kuin työhaastatteluissa (ei mikään varastotyö) täysin ilman meikkiä (oon 33 v) ja hyvin on mennyt :) Tykkään luonnollisuudesta enkö ala ensitapaamisella esittää muuta koska muuten sitä saa esittää jatkossakin.

Vierailija
346/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vähän sudittava naamaan peitteeksi voidetta, kun on niin punoittava ja kirjava iho. Silmät on pienet joten ripset on taivutettava ja kevyesti ripsiväriä laitettava. Huulet on kapeat ja katoaa naamaan jos ei vähän punertavaa kiiltoa sipaise. Kulmakarvat on olemattomat, ne on kevyellä kädellä piirrettävä, muuten näyttää avaruusoliolta jos ei niitä ole ollenkaan. Kotona ja vapaalla muutenkaan harvoin meikkaan mutta työpäivinä aina. En kehtaisi mennä punoittavana tihrusilmänä työmaalle ihmisten sekaan. 

Itseäni vähän jotenkin ärsyttää työkavereiden piittaamattomuus ulkonäöstään. Tullaan hiukset sekaisin eikä koskaan meikkiä. Ei tämä kyllä osaa laittaa vapaallakaan, kulkee aina kumisaappaissa ja lasten isossa myssyssä sekä turvatakissa ympäri kyliä kuin vanha maalaisukko joten mitäpä sellaiselta nyt osaisi odottaakaan. 

Ei se meikki pakollinen ole mutta kyllä se huolitellumman vaikutelman antaa vaikkapa juhlissa. Korostaminen ja hienoinen peittäminen ovat avainasia, ei tunkkaisen maskin luominen. Raja kaikessa.

Vierailija
347/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen naapurityttö hiukset ponnarilla ilman meikkiä 😍

Pollyanna :D, jonka vastine meillä Suomessa on Eloveena... Kiltti naapurintyttö, joka ei ole syntiä nähnytkään.

Vierailija
348/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen vähän ihmetellyt, kun naisystävani meikkaili lähtiessään tyttöjen kanssa parille, mutta ei kun lähti kanssani jonnekin. Löysikin toisen, mutta taisi toimia hänen kanssaan samoin, kun menetti hänetkin. Sekä minä, että uudempi miesystäväkin kyllä laittauduttin aina viimeisen päälle hänen seurassaan, mitä nyt satuin heitä tai peiliä näkemään.

Vierailija
349/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat virheettömiä naisia yhtä paljon kuin naiset haluavat vihreiden jäsenkirjan naisenhimoissaan hankkinutta miestä, jolla on letitetty leukaparta.

Minä naisena arvostan vihreää fiksua miestä ja letitetty leukapartakin jos vielä, niin nam nam...

Vierailija
350/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhana meikki näyttää todella pahalta.

Vierailija
351/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoretkin.

Vierailija
352/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiltä kannata kysyä tällaista. Moni mies luulee että vain näkyvä, voimakas meikki on meikkaamista. Itse meikkaan päivittäin ja varmaankin moni mies arvioisi, että en meikkaa.

Vierailija
353/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vähän sudittava naamaan peitteeksi voidetta, kun on niin punoittava ja kirjava iho. Silmät on pienet joten ripset on taivutettava ja kevyesti ripsiväriä laitettava. Huulet on kapeat ja katoaa naamaan jos ei vähän punertavaa kiiltoa sipaise. Kulmakarvat on olemattomat, ne on kevyellä kädellä piirrettävä, muuten näyttää avaruusoliolta jos ei niitä ole ollenkaan. Kotona ja vapaalla muutenkaan harvoin meikkaan mutta työpäivinä aina. En kehtaisi mennä punoittavana tihrusilmänä työmaalle ihmisten sekaan. 

Itseäni vähän jotenkin ärsyttää työkavereiden piittaamattomuus ulkonäöstään. Tullaan hiukset sekaisin eikä koskaan meikkiä. Ei tämä kyllä osaa laittaa vapaallakaan, kulkee aina kumisaappaissa ja lasten isossa myssyssä sekä turvatakissa ympäri kyliä kuin vanha maalaisukko joten mitäpä sellaiselta nyt osaisi odottaakaan. 

Ei se meikki pakollinen ole mutta kyllä se huolitellumman vaikutelman antaa vaikkapa

Se "tarkkaan huoliteltu" tyyli on tätimäinen/mummelityyliä ja vanhentaa heti 20 vuotta. 

Vierailija
354/359 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Niin, ja osa naisista, kuten minä, meikkaa juuri siksi että ei halua huomiota. Jos lähden ulos meikittä, näytän sairaalta tummine silmäpusseineni ja punoittavan suu ympäryksen takia. 

Sama täällä. Kaksikymppisenä aloin paineesta meikkaamaan, koska opiskeluissa ja joka ikisellä työpaikalla minua kuiskuteltiin lestadiolaiseksi ja kohdeltiin sen mukaisesti. Paikkakunta oli sellainen, jossa liikkeen jäseniin suhtaudutaan vihamielisesti. 

Nykyisin hieman vanhempana sitten peitän juurikin punoitusta ja muita yksityiskohtia joiden vuoksi näytän ilman meikkiä sairaalta tai päihdeongelmaiselta. 

Vierailija
355/359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa. Rakastan häntä. Hän ei tätä itse aina usko, mutta rakastan herätä hänen vierellään, hänen ihan oman luonnollisen kauneutensa äärellä. En minä siitä ääneen jupise, jos hän joskus haluaa meikata joihinkin juhliin, mutta lenm kyllä tehnyt selväksi että rakastan häntä enkä sen paremmin hänen vaatteitaan kuin sotanaamaria.

- M56

No miksi miehet sitten sivuuttavat minut kuin olisin ilmaa jos olen täysin vailla meikkiä? 

Koska olet aika ikävä ihminen

Puhuin itselleni täysin tuntemattomista miehistä. Ilmeeni ei tuolla ulkona liikkuessa ole mitenkään nyreä vaan yleensä ihan iloinen. 

Vierailija
356/359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele naisten meikkaamista tai meikkaamattomuutta, ellei minulla ole joku erityinen syy ajatella asiaa. En siis yleensä ajattele yhtään mitään naisesta, joka meikkaa enkä naisesta, joka ei meikkaa. Omituinen kysymys.

Vierailija
357/359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa. Rakastan häntä. Hän ei tätä itse aina usko, mutta rakastan herätä hänen vierellään, hänen ihan oman luonnollisen kauneutensa äärellä. En minä siitä ääneen jupise, jos hän joskus haluaa meikata joihinkin juhliin, mutta lenm kyllä tehnyt selväksi että rakastan häntä enkä sen paremmin hänen vaatteitaan kuin sotanaamaria.

- M56

No miksi miehet sitten sivuuttavat minut kuin olisin ilmaa jos olen täysin vailla meikkiä? 

Puhuin itselleni täysin tuntemattomista miehistä. Ilmeeni ei tuolla ulkona liikkuessa ole mitenkään nyreä vaan yleensä ihan iloinen. 

Ja miksi siis saan miehiltä positiivista huomiota meikattuna, se oli kysymys. Tässä todella miehet sanovat yhtä ja tekevät toista. Mä en ymmärrä mikä maailman suurin aivopieru tämä on. 

Vierailija
358/359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Ja miksi siis saan miehiltä po

Nämä kaksi viestiä olivat siis samalta henkilöltä. T. Sama. 

Vierailija
359/359 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä miesten lause "Nainen on kaunis ilman meikkiä" täytyy tulkita jotenkin niin että "sellainen nainen vain lasketaan kauniiksi, joka on kaunis ilman meikkiä". Eli tavallisten suomalaisten harmaavarpusten kannalta erittäin harhaanjohtavasti sanottu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä