Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Vierailija
28.01.2024 |

Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.

Kommentit (359)

Vierailija
141/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt miehiltä, minulle on yksi helvetin sama mitä joku mies on mieltä minun meikittömyydestä tai meikillisyydestä. Olipas todella typerä kysymys !

Vierailija
142/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulahtaneita femakoita rumissa vaatteissaan. Nainen meikkaa ja pukeutuu näyttävästi ja isot rinnat eivät naisille ole hirvitys.

Siis kenen isot rinnat? Kyllä minulle on aika hirvitys, jos miehellä on minkään kokoiset rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies vinkui aina, että voisin edes joskus laittaa edes ripsiväriä. En viitsinyt sen jälkeen edes niitä harvojakaan kertaa laittaa edes sitä ripsaria.

Vierailija
144/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku maailman oudoin kollektiivinen valhe missä sanotaan yhtä ja tehdään toista. Inhotaan muka naisen meikkiä ja kaikkea kaunistautumista ja luonnollisuus kunniaan. Luonnollisena en saanut miehiltä mitään huomiota mutta kun aloin satsata ulkonäköön niin tilanne Muuttui aivan täysin saan parempaa palvelua kaikkialla varsinkin miehiltä yms yms. Uskon tosielämän näyttöä huomattavasti vahvemmin kuin vauva-foorumi bullshittiä. Ja ei ne ei ole mitään huonoja miehiä joilta tätä huomiota nyt paremmin saan vaan ihan kaikkia hyvätasoisiakin miehiä. 

Vierailija
145/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskua 👍 

Sitten flirtataan meikkinaamojen kanssa ja petetään sitä vaimoa. Nämä tiedetään. 

Jep, nähty on. Itse oon uhreilullinen, treenaan, panostan terveellisiin elämäntapoihin ja meikkaan korkeintaan kevyesti. No ukon salarakas oli sitten semmonen shokkiväritukka, jolla oli ripsien pidennyksen, kilomeikkiä ja poltti tupakkaan.  😁

Eli se siitä "arvostuksesta".

Vierailija
146/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmiä nämä Julia robertsit ja Cindy crawfordit ja muut supermallit ja hollywood-starat kun meikkaavat eivätkä ymmärrä että olisivat paljon kauniimpia, kun antoi antaisivat näppyjen ja renkaiden silmien ympärillä näkyä kaikessa komeudessaan! 

Vierailija
147/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h*lvetin väliä sillä on, mitä miehet sun meikistä tai meikkaamattomuudesta ajattelee?

Vierailija
148/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehiltä tätä kysytte? Itseänne varten te meikkaatte.

Vierailija
149/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt miehiltä, minulle on yksi helvetin sama mitä joku mies on mieltä minun meikittömyydestä tai meikillisyydestä. Olipas todella typerä kysymys !

Tähän on erittäin yksinkertainen ja pätevä selitys: moni heteronainen haluaa itselleen miehen, eikä välttämättä vain pelkkää jotakuta jämämiestä jota ei kukaan muukaan huoli. Justhan se tuli siinä yhdessä toisessa ketjussa että kaunis naisystävä tai vaimo on miehelle statussymboli. Me voidaan kaikki esittää ettei välitä välitetä pätkän vertaa vastakkaisen sukupuolen mielipiteestä, mutta miksi kuitenkin niin moni haluaa sitten parisuhteen ja kumppanin ja mielellään jonkun ihan hyvän yksilön siihen? Miten mikään hyvä seksikään on mahdollista jos kumpikaan ei halua olla toisen mielestä viehättävä? Mennään sänkyyn ja kumpikin inhoaa toinen toistaan koska kumpikaan ei halua pätkän vertaa miellyttää toista ja se on joku itseisarvo? 

Vierailija
150/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsarilla yleensä pääsee jo aika pitkälle.

Joskus on seurustellessa kaivannut että nainen vähän laittaisi itseään kun lähdetään vaikka jonnekin juhliin. Toisten emännät tulevat näyttävän näköisinä.

Vierailija
151/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet kauheasti ymmärrä meikin päälle. Lähinnä tärkeää on, että pysyy suunnilleen samanlaisena kuin on ollutkin, luonnollista ikääntymistä lukuun ottamatta.

Eli jos on markkinoinut itsensä miehelle meikattuna versiona, sitten pysyy meikattuna. Jos on luomu, pysyy luomuna. 

Venäjällä on usein tuo ensimmäinen mentaliteetti. Raisa Gorbatshova heräsi aina ennen Mihailia ja oli täydessä meikissä sanomassa huomenta. Onhan se yhdenlaista kunnioitusta, jonka ymmärrän vaikka en meikkaa itse. Minulle mies keittää aamukahvit, ja arvostan. Kukin tavallaan. 

Vierailija
152/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen toivoo ja haluaa että hänen kumppaninsa tai potentiaalinen kumppani tykkää hänestä Ja tuntee hänen viehtymystä ja tätä varten Ollaan valmiit tekemään työtäkin Ja tämä on vain normaalia. Se päinvastainen ei ole. 

Vierailija
153/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tyhmiä nämä Julia robertsit ja Cindy crawfordit ja muut supermallit ja hollywood-starat kun meikkaavat eivätkä ymmärrä että olisivat paljon kauniimpia, kun antoi antaisivat näppyjen ja renkaiden silmien ympärillä näkyä kaikessa komeudessaan! 

Olikohan se juuri tämä Julia Roberts, joka sanoi ettei meikkaa itse ollenkaan, koska joutuu työssä pitämään paksua meikkiä, mikä tekee pahaa iholle. Emme me noita staroja ihmisinä tunne, näemme vain heidät rooleissa.

Vierailija
154/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan vielä että laittamattomana sain miehiltä usein negatiivista huomiota. Tai en hirveän usein, enemmän sitä neutraalia ei-huomiota, mutta jonkun verran negatiivistakin. Mutta kun nainen on kaunis, niin miehet mielellään juttelevat hänen kanssaan ja pitävät hänelle seuraa hymyssä suin. 

Vierailija
155/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se juuri tämä Julia Roberts, joka sanoi ettei meikkaa itse ollenkaan, koska joutuu työssä pitämään paksua meikkiä, mikä tekee pahaa iholle. Emme me noita staroja ihmisinä tunne, näemme vain heidät rooleissa.

No onko ne hulluja! Miksi he laittavat rooleihinsa meikkiä kun olisivat paljon kauniimpia ja menestyisivät paremmin ilman meikkiä, koska silloin nainen on niin paljon kauniimpi???? 

Vierailija
156/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käy tällä palstalla (toivottavasti) mutta kerron, kuinka hänen mielipiteensä on muuttanut käsitykseni itsestäni ja omasta ulkonäöstäni.

Pidin meikkaamista ennen normaalina ja melkeinpä välttämättömänä. Olin kylläkin väsynyt koko hommaan. Se vei rahaa ja aikaa. Kun tapasin mieheni, hän kysyi, miksi edes meikkaan. Hänen silmissään olin luonnonkaunis. En ollut koskaan itseäni sellaisena pitänyt. Aloin kokeilla hommaa ja vaikka aluksi tunsin olevani halju ja alaston, yllättäen silmäni tottui luonnollisuuteen. Löysin ulkonäöstäni uusia hyviä puolia ja itsetuntoni alkoi kohentua. En ollut aiemmin tajunnutkaan, kuinka paljon olin laittanut painoarvoa maalaamalleni naamarille.

Vierailija
157/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on joku maailman oudoin kollektiivinen valhe missä sanotaan yhtä ja tehdään toista. Inhotaan muka naisen meikkiä ja kaikkea kaunistautumista ja luonnollisuus kunniaan. Luonnollisena en saanut miehiltä mitään huomiota mutta kun aloin satsata ulkonäköön niin tilanne Muuttui aivan täysin saan parempaa palvelua kaikkialla varsinkin miehiltä yms yms. Uskon tosielämän näyttöä huomattavasti vahvemmin kuin vauva-foorumi bullshittiä. Ja ei ne ei ole mitään huonoja miehiä joilta tätä huomiota nyt paremmin saan vaan ihan kaikkia hyvätasoisiakin miehiä. 

Niin, sä saat meikillä hirveän määrän miehiä, joukossa ihan hyvätasoisiakin. Mä sain meikittä sen, jonka halusin, ja jonka rinnalla ei kukaan muu kiinnosta.

Vierailija
158/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bullshit ja miehen taso. Tässä on jo kaksi ilmaisua, joista tunnistaa että kirjoittaja varmasti on nainen. Eiku.

Vierailija
159/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sä saat meikillä hirveän määrän miehiä, joukossa ihan hyvätasoisiakin. Mä sain meikittä sen, jonka halusin, ja jonka rinnalla ei kukaan muu kiinnosta.

Hieno juttu mutta et voi yleistää. Tässä oli nyt puhe siitä miten homma YLEENSÄ menee. Yleisellä tasolla. Useimmiten. Yhdellä keissillä ei vielä ole hirveästi todistusvoimaa. Minä en saanut ilman meikkiä sitä jonka halusin en saanut yhtään ketään. Meikin kanssakin Se on vaikea ja haasteellista mutta paremmin menee sentään yleisesti ottaen miesten kanssa. 

Vierailija
160/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi