Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?
Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä muuta kuin miesten "tason" katsomista sekään on, että lähes 100% naisista jotka kertovat mieskriteereistään, vaativat että mies on töissä? Työtön on siis liian tasoton. Itse en kylläkään ajattele niin voisin hyvin ottaa työttömän jos muuten natsaa ja suunta elämässä on oikeansuuntainen. Palkkavaatimuksiakin on monilla naisilla että tulojen on oltava tietyt. Joo ei mitään miehiin kohdistuvia tasovaatimuksia ole naisilla ei..
Minä tunnustan: olen aina halunnut työssä käyvän tai opiskelevan miehen. Tai saa olla intohimoisesti harrastavakin, jos pystyy jotenkin itsensä elättämään. Tai sitten ahkera työnhakija.
Etiikkani sanoo, että terve, työikäinen ihminen osallistuu yhteiskuntaan antajana eikä saajana. Kun aletaan vakavaan suhteeseen ja miettimään perheenkin perustamista, tämä on aika tärkeä arvokysymys. Toimeentulon kannalta väliä ei niinkä
Usein työttömät myös saavat jotain KELAn etuuksia, kuten asumistukea. Jos muuttaa jonkun kanssa saman katon alle, niin sillä on vaikutuksia myös etuuksiin (sillä oletuksella, että suhteen toinen osapuoli käy töissä). Olisi työttömän kannalta huono diili sikäli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos naiset eivät yleisesti ottaen meikkaa. En minäkään miehenä meikkaa. Naisilla usein nousee keinotekoisesti kusi päähän "markkina-arvostaan", kun meikkaavat. Jos eivät meikkaa, pian käykin ilmi, että aika harva nainen on kaunis, samoin kuin harva mies on komea, ja näin ollen vinoutuma deittimarkkinoilla korjaantuu ainakin osittain. Itse haen "luonnonkaunista", eli toisin sanoen kaunista, naista. t. komea mies
Niin sinulle ehkä parempi jostain vinkkelistä, ei sille naiselle.
Niin. Koska huijaamalla rumakin nainen voi teeskennellä kaunista. :) Mutta huijaamisen ei pitäisi olla hyve.
No miten se on muka oikeudenmukaista, että luonnonkauniilla on niin kova etumatka, jota luonnon rumat Eivät saa edes ehostuksella kuroa ki
Mikäs siinä, mutta naisen, joka on oikeasti 5/10, mutta meikkaamalla ja muulla ehostuksella 7/10, ei pitäisi syrjiä niitä oikeasti oman tason miehiä ja tavoitella miehiä, jotka ovat luonnollisesti ylemmässä kastissa. Sanon tämän komeana miehenä, jota vaivaa, että vähemmän viehättävät miehet jäävät ilman, kun meikkihirmut jahtaavat meitä oman tasoisten miesten sijaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen mennyt tosiaan överiksi, kun ilman meikkiä jotkut naiset näyttävät lähes tunnistamattomilta tai peräti sairaalloisilta, ainakin näin miehen näkökulmasta. Ja kyllä, tiedän lähes aina, kun naisella on vähänkin meikkiä naamassa.
Pitäisikö naisten siis kaiken aikaa näyttää sairaalloisilta? Kenenkähän etu Tämä olisi?
En sanonut, että naiset näyttävät sairaalloisilta ilman meikkiä, kuten eivät miehetkään. Pointtina on, että meikkaaminen on mennyt niin överiksi, että ihmiset tuskin enää tietävät miltä luonnollinen ulkonäkö näyttää. Tajusitko nyt?
Kyllä sanoit Lue viestisi uudestaan.
Vit tu sä olet tyhmä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä muuta kuin miesten "tason" katsomista sekään on, että lähes 100% naisista jotka kertovat mieskriteereistään, vaativat että mies on töissä? Työtön on siis liian tasoton. Itse en kylläkään ajattele niin voisin hyvin ottaa työttömän jos muuten natsaa ja suunta elämässä on oikeansuuntainen. Palkkavaatimuksiakin on monilla naisilla että tulojen on oltava tietyt. Joo ei mitään miehiin kohdistuvia tasovaatimuksia ole naisilla ei..
Tuossa nyt ei ole mitään uutta, että perinteisesti paremmin toimeentulevilla, palkka- ja raskaussyrjintää kokemattomilla miehillä on varaa katsella myös persaukisia kullankaivajia.
Pienipalkkaiselle naiselle taas on katastrofi olla pelastamassa jotakin työtöntä pelivelkaista luuseria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos naiset eivät yleisesti ottaen meikkaa. En minäkään miehenä meikkaa. Naisilla usein nousee keinotekoisesti kusi päähän "markkina-arvostaan", kun meikkaavat. Jos eivät meikkaa, pian käykin ilmi, että aika harva nainen on kaunis, samoin kuin harva mies on komea, ja näin ollen vinoutuma deittimarkkinoilla korjaantuu ainakin osittain. Itse haen "luonnonkaunista", eli toisin sanoen kaunista, naista. t. komea mies
Niin sinulle ehkä parempi jostain vinkkelistä, ei sille naiselle.
Niin. Koska huijaamalla rumakin nainen voi teeskennellä kaunista. :) Mutta huijaamisen ei pitäisi olla hyve.
No miten se on muka oikeudenmukaista, että luonnonkauniilla on niin kova etumatka, jota luonnon rumat Eivät saa edes ehostuksella kuroa ki
Ei ole tasa-arvoa tässäkään, kuin kilttimiehen parisuhdemarkkinat.
Kyllähän mieskin voi nostaa tasoaan. Käy salilla, hankkii tyylikkäät vaatteet, leuaton voi kasvattaa parran, käydä parturissa ja värjätä vaikka tukan tai ottaa permiksen, piilolinssit voi laittaa, itseään voi ruskettaa, ihoa hoitaa, karvoja ajaa, vähän voi ihon sävyäkin tasoittaa jne. Mikään ei estä miestäkin huijaamasta, paitsi laiskuus.
"Mikäs siinä, mutta naisen, joka on oikeasti 5/10, mutta meikkaamalla ja muulla ehostuksella 7/10, ei pitäisi syrjiä niitä oikeasti oman tason miehiä ja tavoitella miehiä, jotka ovat luonnollisesti ylemmässä kastissa. Sanon tämän komeana miehenä, jota vaivaa, että vähemmän viehättävät miehet jäävät ilman, kun meikkihirmut jahtaavat meitä oman tasoisten miesten sijaan. :)"
Haha, hyvesignalointia. Loooseri.
Ei kai tuo niin vakavaa ole, 223. Kerrot vaan ystävällisesti niille kimpussasi pyöriville naisille, että säästät heitä huonomman näköisille miehille. Avoimuudella nämä asiat ratkeavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään meikkaaminen kerro mitään. Se on yksi osa kokonaisuutta. Valoisa, eloisa ja henkisesti terve ihminen ei tarvitse meikkiä, Ne kuopat ja naarmut, jotka kertovat eletystä elämästä, saavat näkyä eikä se menoa haittaa.
Toki jos ihmisellä on henkisiä komplikaatioita, voi mielen heijastamia ongelmia yrittää meikillä peittää, liittyivätpä ne itsensä hyväksymiseen, rankaan juhlimiseen tai henkilön luulemaan hyvältä näyttämiseen. Minulle varsinkin ylimeikkaus tuo mieleen narsistin.
Vastaavasti meikkaamattomuus ei tee naisesta pyhimystä :D
Terv. Meikkava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset tulevat toimeen omillaan. Lapsia täytyy elättää.
Eli riittävän tason katsomista.
Ei, vaan en alennu hyväksikäyttäväksi. Eli itsensä suojelua.
*hyväksikäytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen on vähän sama juttu kun minä piirtelisin palkkakuittiini mustekynällä lisänollia.
Meikkaamattomuus taas sama juttu kun minä maksaisin aina välttämättä käteisellä, sillä korttimaksu voi olla huijausta.
Arvostan. Meikki rumentaa ja luonnollinen parempi.
Vierailija kirjoitti:
"Mikäs siinä, mutta naisen, joka on oikeasti 5/10, mutta meikkaamalla ja muulla ehostuksella 7/10, ei pitäisi syrjiä niitä oikeasti oman tason miehiä ja tavoitella miehiä, jotka ovat luonnollisesti ylemmässä kastissa. Sanon tämän komeana miehenä, jota vaivaa, että vähemmän viehättävät miehet jäävät ilman, kun meikkihirmut jahtaavat meitä oman tasoisten miesten sijaan. :)"
Kaltaisellesi itsekkäälle luuserille epäitsekkyys on tietenkin vieras käsite ja pelkkää "hyvesignalointia". Mutta ei, minua ei paljon kiinnosta itseäni huomattavasti vähemmän tasokkaat naiset ja ihan jo solidaarisuudenkin nimissä koen, että he kuuluvat muille miehille.
Mun kohdalla ainakin ovat ajatelleet, etten ole riittävän vetävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisellesi itsekkäälle luuserille epäitsekkyys on tietenkin vieras käsite ja pelkkää "hyvesignalointia". Mutta ei, minua ei paljon kiinnosta itseäni huomattavasti vähemmän tasokkaat naiset ja ihan jo solidaarisuudenkin nimissä koen, että he kuuluvat muille miehille.
Olen eri, mutta mikä tässä on nyt siis ongelmana? Sinä valitset haluamasi naisen ja nuo vähemmän tasokkaiksi kutsumasi naiset etsivät sellaiset miehet, jotka he haluavat ja jotka haluavat heidät. Niin se tasoteoria toimii käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ookkaan kalju ja 15cm liian lyhyt? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä ookkaan kalju ja 15cm liian lyhyt? 🤭
En. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikä tässä on nyt siis ongelmana? Sinä valitset haluamasi naisen ja nuo vähemmän tasokkaiksi
Tollasta tasoteoreetikkoa en itelleni kelpuuttaisi. Fiksujakin ottajia riittää.
Mitenköhän moni nainen tekisi itsemur han, jos meikit kiellettäisiin? Aika moni harha siinä romahtaisi nopeasti.
Ei, vaan en alennu hyväksikäyttäväksi. Eli itsensä suojelua.