Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?
Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"what men think heavy makeup is"
Hyvä pointti eihän sitä aina edes tajua että toisella on meikkiä, miehet varsinkaan.
Kyllä minä ainakin osaan erottaa onko kevyesti meikattu vai meikitön. Yleensä kun mies sanoo luonnollinen meikki, se tarkoittaa että meikkaa sen verran että ulkonäkö ei muutu radikaalisti
No tää on varmaan sanottu täällä jo, mutta jos joku on miesten mielestä kaunis niin monet tuntuu luulevan ettei sillä oo meikkiä, vaikka meikkais paljon. Sanoo vaikka et "ei se edes meikkaa!" No mitenniin ei :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat voimakkaasti meikkaavan naisen. Tämä on fakta.
Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti eihän sitä aina edes tajua että toisella on meikkiä, miehet varsinkaan.
Kyllä minä ainakin osaan erottaa onko kevyesti meikattu vai meikitön. Yleensä kun mies sanoo luonnollinen meikki, se tarkoittaa että meikkaa sen verran että ulkonäkö ei muutu radikaalisti
Epäilen. Niin moni mies on kehunut, kuinka kiva, etten käytä meikkiä. Paitsi, että mulla oli hiukan väriä korjaavaa punoittavissa kohdissa, sipaus poskipunaa poskipäillä, kulmat ja rispset värjätty ja luonnollisen sävyistä öljyä huulilla. Miesten mielestä ei ollut meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä muuta kuin miesten "tason" katsomista sekään on, että lähes 100% naisista jotka kertovat mieskriteereistään, vaativat että mies on töissä? Työtön on siis liian tasoton. Itse en kylläkään ajattele niin voisin hyvin ottaa työttömän jos muuten natsaa ja suunta elämässä on oikeansuuntainen. Palkkavaatimuksiakin on monilla naisilla että tulojen on oltava tietyt. Joo ei mitään miehiin kohdistuvia tasovaatimuksia ole naisilla ei..
Aikuiset ihmiset tulevat toimeen omillaan. Lapsia täytyy elättää.
Eli riittävän tason katsomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen. Niin moni mies on kehunut, kuinka kiva, etten käytä meikkiä. Paitsi, että mulla oli hiukan väriä korjaavaa punoittavissa kohdissa, sipaus poskipunaa poskipäillä, kulmat ja rispset värjätty ja luonnollisen sävyistä öljyä huulilla. Miesten mielestä ei ollut meikkiä.
Plus vielä, mun blondia tukkaa on luultu aidoksi, koska vaalennus on tehty raidoilla. Sitten taas sellaista täysin värjäämätöntä, maantien harmaata, miehet ovat pitäneet epäsiistinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisetkaan erota olenko laittanut vaikka kevyen kerroksen cc-voidetta vai en. Meikittömältä se näyttää.
Parempi jos naiset eivät yleisesti ottaen meikkaa. En minäkään miehenä meikkaa. Naisilla usein nousee keinotekoisesti kusi päähän "markkina-arvostaan", kun meikkaavat. Jos eivät meikkaa, pian käykin ilmi, että aika harva nainen on kaunis, samoin kuin harva mies on komea, ja näin ollen vinoutuma deittimarkkinoilla korjaantuu ainakin osittain. Itse haen "luonnonkaunista", eli toisin sanoen kaunista, naista. t. komea mies
Meikkaaminen mennyt tosiaan överiksi, kun ilman meikkiä jotkut naiset näyttävät lähes tunnistamattomilta tai peräti sairaalloisilta, ainakin näin miehen näkökulmasta. Ja kyllä, tiedän lähes aina, kun naisella on vähänkin meikkiä naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Parempi jos naiset eivät yleisesti ottaen meikkaa. En minäkään miehenä meikkaa. Naisilla usein nousee keinotekoisesti kusi päähän "markkina-arvostaan", kun meikkaavat. Jos eivät meikkaa, pian käykin ilmi, että aika harva nainen on kaunis, samoin kuin harva mies on komea, ja näin ollen vinoutuma deittimarkkinoilla korjaantuu ainakin osittain. Itse haen "luonnonkaunista", eli toisin sanoen kaunista, naista. t. komea mies
Niin sinulle ehkä parempi jostain vinkkelistä, ei sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen mennyt tosiaan överiksi, kun ilman meikkiä jotkut naiset näyttävät lähes tunnistamattomilta tai peräti sairaalloisilta, ainakin näin miehen näkökulmasta. Ja kyllä, tiedän lähes aina, kun naisella on vähänkin meikkiä naamassa.
Pitäisikö naisten siis kaiken aikaa näyttää sairaalloisilta? Kenenkähän etu Tämä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskua 👍
Sitten alkaa lehmittely kun kodinkone on saatu omistukseen. Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä muuta kuin miesten "tason" katsomista sekään on, että lähes 100% naisista jotka kertovat mieskriteereistään, vaativat että mies on töissä? Työtön on siis liian tasoton. Itse en kylläkään ajattele niin voisin hyvin ottaa työttömän jos muuten natsaa ja suunta elämässä on oikeansuuntainen. Palkkavaatimuksiakin on monilla naisilla että tulojen on oltava tietyt. Joo ei mitään miehiin kohdistuvia tasovaatimuksia ole naisilla ei..
Minä tunnustan: olen aina halunnut työssä käyvän tai opiskelevan miehen. Tai saa olla intohimoisesti harrastavakin, jos pystyy jotenkin itsensä elättämään. Tai sitten ahkera työnhakija.
Etiikkani sanoo, että terve, työikäinen ihminen osallistuu yhteiskuntaan antajana eikä saajana. Kun aletaan vakavaan suhteeseen ja miettimään perheenkin perustamista, tämä on aika tärkeä arvokysymys. Toimeentulon kannalta väliä ei niinkään ole, menot voi mitoittaa tuloihin, mutta vapaamatkustajan mentaliteettia en katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koska huijaamalla rumakin nainen voi teeskennellä kaunista. :) Mutta huijaamisen ei pitäisi olla hyve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö naisten siis kaiken aikaa näyttää sairaalloisilta? Kenenkähän etu Tämä olisi?
En sanonut, että naiset näyttävät sairaalloisilta ilman meikkiä, kuten eivät miehetkään. Pointtina on, että meikkaaminen on mennyt niin överiksi, että ihmiset tuskin enää tietävät miltä luonnollinen ulkonäkö näyttää. Tajusitko nyt?
Täällä ei näköjään ollenkaan toimi lainaukset enää. Viestini että kaikki suomalaiset naiset eivät ole frigidejä, oli vastaus tähän viestiin:
"Sieltä se suomalaisen miehen näkemys tuli: SÄNKYYN, SÄNKYYN JA SÄNKYYN. Haista jumalauta paskasi!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koska huijaamalla rumakin nainen voi teeskennellä kaunista. :) Mutta huijaamisen ei pitäisi olla hyve.
No miten se on muka oikeudenmukaista, että luonnonkauniilla on niin kova etumatka, jota luonnon rumat Eivät saa edes ehostuksella kuroa kiinni????... ei siitä tarvi olla katkera että rumillakin on mahdollisuus kaunistautua he ovat kuitenkin tappiolla koska joutuvat käyttämään siihen aikaa energiaa ja rahaa. Geneettisesti onnekkaammat saavat kaiken täysin ilmaiseksi. Pitää se nyt vähän saada tasa-arvoa tähänkin ulkonäkö asiaan helkatti, kun nykyään ulkonäkö on lähes kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnustan: olen aina halunnut työssä käyvän tai opiskelevan miehen. Tai saa olla intohimoisesti harrastavakin, jos pystyy jotenkin itsensä elättämään. Tai sitten ahkera työnhakija.
Etiikkani sanoo, että terve, työikäinen ihminen osallistuu yhteiskuntaan antajana eikä saajana. Kun aletaan vakavaan suhteeseen ja miettimään perheenkin perustamista, tämä on aika tärkeä arvokysymys. Toimeentulon kannalta väliä ei niinkä
Niin, kumppaniehdokkaiden tason katsominen on täysin normaalia. Molemmille sukupuolille. Tätähän minä olen koko ajan sanonut. Ja sitä tapahtuu ja tätä ei voi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanonut, että naiset näyttävät sairaalloisilta ilman meikkiä, kuten eivät miehetkään. Pointtina on, että meikkaaminen on mennyt niin överiksi, että ihmiset tuskin enää tietävät miltä luonnollinen ulkonäkö näyttää. Tajusitko nyt?
Kyllä sanoit Lue viestisi uudestaan.
Aikuiset ihmiset tulevat toimeen omillaan. Lapsia täytyy elättää.