Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Vierailija
28.01.2024 |

Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.

Kommentit (359)

Vierailija
101/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomilehmä. Voi sinua. Olet niin surkea mies, että sulla on ostovaimo kehitysmaasta. Köyhä nainen on sulla töissä vaimona. Ja sinä onneton fleksaat sillä, että käytät hyväksi. Vähänpä käsität omaa tasoasi, joka löytyy viemärien pohjaliejun alta. 

Päin vastoin ulkomaalainen vaimoni on yliopiston käynyt, erittäin hyvin koulutettu, kolme ammattia sekä hyvästä suvusta. Arvot ja moraali kohdillaan, ei ole makuukammarissa rampannut kulkijoita. 

Arvostaa itseään eikä käy sekä jaa itseään baareissa.

Osoittaa kunnioituksen minulle sillä että haluaa itse, kenenkään pakottamatta olla minun edessä aina parhaimmillaan. Ei ole minun k

En tunne kaikkea aasialaista kulttuuria, en yksinkertaisesti pidä aasialaisesta naisista enkä siitä kulttuurista jonka olen nähnyt

Vierailija
102/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveästi ajattele mitään, jos yhden tai kaksi kertaa tapaan. 

Jos näen saman daamin useasti, ääripäät ehkä herättävät vähän pohdintaa, että mistä on kyse. Jos ei koskaan meikkaa yhtään, edes juhliin, alan pohtia, onko taustalla uskonnollisia syitä, tai ehkä masennusta. Jos koko ajan meikkaa hirveästi, alan miettiä, että onpa mautonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hirveästi ajattele mitään, jos yhden tai kaksi kertaa tapaan. 

Jos näen saman daamin useasti, ääripäät ehkä herättävät vähän pohdintaa, että mistä on kyse. Jos ei koskaan meikkaa yhtään, edes juhliin, alan pohtia, onko taustalla uskonnollisia syitä, tai ehkä masennusta. Jos koko ajan meikkaa hirveästi, alan miettiä, että onpa mautonta. 

Oikeastiko meikkaat juhliin?

Vierailija
104/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pu

Useimpia tuntemiani miehiä kiinnostaa parisuhde. Kerroit että olitte samasta kaveriporukasta ja annoit pakit ja/tai ovat sitten alkaneet seurustella jonkun toisen kanssa. Kuulostaa normaalilta käytökseltä ja on aika negatiivinen tapa kutsua seurustelukumppania "vain reiäksi". Ehkä sinäkin löydät vielä joskus rakkaan elämänkumppanin jonka kanssa jaksaa ilot ja surut ja elämän eri vaiheet. 

Vierailija
105/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi spessurassu kun Aasiassa ei edelleenkään ole vain yhtä kulttuuria. Jauhottivatko ne sut siinä passausketjussa niin pahasti, ettet enää kirjoita aasialaisesta pyllynpyörittäjästä? Harmi, not."

En ole koskaan kirjoittanut aasialaisista naisista sanaakaan, en pidä aasialaisista naisista enkä heidän kulttuuristaan niiltä osin kun sen tunnen.

Vierailija
106/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet huomaa, että onko naisella meikkiä. Ellei nainen tosiaan meikkaa todella räikeästi. Huomaa tämänkin ketjun miesten kommenteista joiden mukaan meikki saa naaman näyttämään "tunkkaiselta". Tämä johtuu siitä, että he huomaavat vain huonosti tehdyn paksun meikin. Samoin tuo, joka väitti ettei hänen työpaikkallaan kukaan nuori nainen meikkaa. 

Jos miestä pyytää linkkaamaan kuvan meikittömästä naisesta niin kuva on aina mallista täydessä nude- meikissä. Miksi oikeastaan edes kysytte meikistä miehiltä? Useimmat eivät siitä mitään ymmärrä. 

Miksi ihmeessä linkkaisin kuvan naisesta, josta en oikeasti tiedä mitään? Tuntemistani naisista taas en voi linkata kuvia, koska se kuuluu yksityisyyden suojan piiriin.

En etsi internetistä naisten kuvia, vaan näen ihmisiä IRL. Työpaikan naisista osa meikkaa, osa enemmän osa vähemmän. Lähin työkaverini värjää hiuksiaan, ja lakkaa kyntensä, muuta meikkiä en ole havainnut. Ai sori, taisi hänellä pikkujouluissa ollakin meikkiä. 😂

Vierailija
107/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Entäpä meikitön ja huolittelematon mies sitten?"

Minun mielestä mies ei meikkaa, se on naisten juttu. Mutta mies pitää itsensä muuten huoliteltuna, hiukset leikattuna ja pukeutuu hyvin.

Vierailija
108/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä mies ei meikkaa, se on naisten juttu. Mutta mies pitää itsensä muuten huoliteltuna, hiukset leikattuna ja pukeutuu hyvin.

Housut prässissä, kengät kiiltävinä ja parta ajettuna! 

Vierailija
109/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin koko aikuisikäni, kunnes 12-vuotias tyttäreni kysyi, miksi meikkaan ja sanoi että olen kauniimpi ilman meikkiä. Samoihin aikoihin hänen 15-vuotias isosiskonsa alkoi meikata ja itsekin ajattelen aina, että tämä vanhempi tyttäreni on kauniimpi meikittä. Kumpikin kuitenkin meikkaamme/meikkasimme todella hillitysti, siis korkeintaan meikkivoidetta, poskipunaa, ripsaria ja peitevoidetta. Näiden kommenttien ja havaintojen tuloksena lakkasin meikkaamasta 45-vuotiaana ja kadun, etten tehnyt sitä aikaisemmin. No, myönnettäköön että ripsarista en ole luopunut, mutta nuorempana olisin kyllä voinut jättää senkin, koska olin nätti ilmankin. Olisinpa vaan tajunnut silloin!

Vierailija
110/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan joku ruma lesbo

Vierailija
111/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se meikki niin paljon kasvoja kuitenkaan muuta, että sillä oikeasti rumasta saisi kauniin.

Meikin tehtävä on korostaa kasvojen piirteitä, mutta ajatus siitä, että meikin alta kuoriutuisi kokonaan toinen ihminen on aika yliampuva. Toki on erikseen sitten niitä ns. hc-drag -meikkaajia, jotka käyttävät vaikka mitä teatterimeikkejä jossain instagram-kuvissaan. Mutta tavis-Tiina kun meikkaa, niin ei se perusmeikkaajan meikki kasvoja niin paljon muuta, että rumasta saisi kaunottaren tai kaunottaresta tulisi yhtäkkiä kamala rumilus meikkien pesemisen jälkeen. Suomalaiset naiset muutenkin meikkaavat todella kevyesti verrattuna muihin.

Ja miehet tosiaan luulevat luonnolliseksi sitä, että naisella ei ole kirkasta huulipunaa, tekoripsiä ja juhlarajauksia. Kyllä, se on luonnollinen_meikki_.

Vierailija
112/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on luonnonkaunis, niin ei tarvitse meikata.

Vierailija
113/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi spessurassu kun Aasiassa ei edelleenkään ole vain yhtä kulttuuria. Jauhottivatko ne sut siinä passausketjussa niin pahasti, ettet enää kirjoita aasialaisesta pyllynpyörittäjästä? Harmi, not."

En ole koskaan kirjoittanut aasialaisista naisista sanaakaan, en pidä aasialaisista naisista enkä heidän kulttuuristaan niiltä osin kun sen tunnen.

Okei. Minkä mantereen maat käyt nyt läpi vaimosi kotimaana kun kaikki Aasian maat on jo käsitelty ja Aasia on nyt passé?

Vierailija
114/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minkä mantereen maat käyt nyt läpi vaimosi kotimaana kun kaikki Aasian maat on jo käsitelty ja Aasia on nyt passé?

Ihmisellä ei ole kuin yksi kotimaa, jossa on syntynyt. Enkä aio paljastaa vaimoni kotimaata täällä, ainoastaan sanoin ettei ole Aasiasta.

Aasiassa on varmasti paljon hyviä vaimoja, mutta itseäni ei aasialaiset kiinnosta.

Vierailija
115/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vähän kärjistetään, on meikkaamaton nainen jompikumpi näistä: 1. Aidosti kaunis, eli ei tarvitse meikkiä näyttääkseen hyvältä tai 2. Hyvällä itsevarmuudella varustettu eikä koe tarvetta peitellä mitään kasvoissaan, tuntee olonsa hyväksi sellaisena kuin on. Meikkaaminen kertoo vastaavasti siitä, että nainen on joko ruma tai jollain tasolla epävarma.

Vierailija
116/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vähän kärjistetään, on meikkaamaton nainen jompikumpi näistä: 1. Aidosti kaunis, eli ei tarvitse meikkiä näyttääkseen hyvältä tai 2. Hyvällä itsevarmuudella varustettu eikä koe tarvetta peitellä mitään kasvoissaan, tuntee olonsa hyväksi sellaisena kuin on. Meikkaaminen kertoo vastaavasti siitä, että nainen on joko ruma tai jollain tasolla epävarma.

Minun mielestäni meikkaaminen naisilla ja huoliteltu ulkonäkö miehellä, oikein tehtynä, kertoo ennemminkin itsensä arvostamisesta.

Kaiken voi tehdä väärällä tavalla ja vääristä syistä.

Vierailija
117/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on luonnonkaunis, niin ei tarvitse meikata.

Minun mielestä tarvitsee, itsensä kunnioittamisen merkki, oikein tehtynä.

Sama kuin mieskin, parta ajettuna/siistittynä sekä hiukset laitettuna, joka ikinen päivä.

Röllit eivät arvosta itseään eikä muita.

Vierailija
118/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt osuit oikeaan! Kun olin nuori ja kaunis, miehet hullaantuivat useimmiten minuun kun en ollut meikannut, varsinkin silloin. Nyt, yli 50-vuotiaana: meikkaan todellakin enemmän mutta tyylillä, EN ole leikkauttanut lyhyttä tukkaa (kuten naiset tietyssä iässä tekevät), olen löytänyt oman pukeutumistapani ja itsevarmuuteni. Vientiä on. En ymmärrä, miksi suomalaiset monet naiset eivät välitä ulkonäöstään yhtään? Mitä pahaa on siinä, että on huoliteltu? Jo sipaus puuteria ja huulipunaa tekee paljon. Vanheneminen on hyvin tasa-arvoinen asia: tapahtuu kaikille. Lisäksi on kohteliasta (koskee joka sukupuolta) välittää olemuksestaan.

Vierailija
119/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös nainen pitää itsensä muuten huoliteltuna, hiukset leikattuna ja pukeutuu hyvin.

Ellei ole ruma. Silloin tarvitsee meikistä naamarin.

Vierailija
120/359 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset eivät tarvitse meikkiä eikä muutakaan ehostusta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä