Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa koko ajan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Ikuisuusaihe. Erityisesti viikonloppuisin mies haluaa joka välissä seksiä. Jos/kun seksiä on perjantai-iltana niin heti lauantaiaamuna herään siihen, kun mies repii housuja pois minulta. Suostun tai en niin lauantai-iltana sama juttu ja taas sunnuntaiaamuna. Viikonloppuna on ainut mahdollisuus nukkua vähän pidempään ja vaan olla sängyssä ilman kiirettä niin koen ahdistavana, että koko ajan pitäisi olla innokas seksiin. Jos en suostu, mies valittaa etten enää halua häntä ja mököttää. Onhan tätä ongelmaa ollut aina, mutta jotenkin viime kuukausina korostunut. Jos minulla on kuukautiset niin mies haluaa rintojen väliin tms eli pääasia, että olen tavalla tai toisella mukana hommassa. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta kaikkein helpoimmalla tunnun pääsevän kun vaan suostun seksiin joka välissä. En jaksa sitä kiukuttelua ja marttyyrimaisuutta. 

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olemme reilu 4-kymppisiä ja takana yhdesssäoloa parikymmentä vuotta. Ei siis mikään tuore suhde. Meillä ei ole ollut koskaan mitään pitkiä välejä seksissä, mutta itsellä on halut viime vuosina hieman vähentyneet. 

Miksi syytät miestä hänen haluistaan, kun sinun halut on ne jotka ovat muuttuneet? 

Vierailija
102/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kunnon pihtareita. Täällä päivästä toiseen palstalla valittavat, kun eivät saa kunnon seksiä tai sitä ollenkaan omalta mieheltä. Mutta sitten kun mies on halukas, niin kas kummaa nainen ei haluakkaan seksiä enää. Sitten mies lakkaakin kokonaan haluamasta naista, kun hänellä on aina päänsänky, ei hivuta, väsynyt jne. Itsepähän olette tämän ongelman aiheuttaneet! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valittua sinkkuutta jo vuosia, olen onnellisempi kuin koskaan. Elämä on hyvää ja mahtavaa

n 45, 170/59kg. Huippukunnossa. Tauditon , aikuiset lapset.

Vierailija
104/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valittua sinkkuutta jo vuosia, olen onnellisempi kuin koskaan. Elämä on hyvää ja mahtavaa

Tuossa iässä sitä itsevalittua kannattaa jo korostaa. 

Vierailija
105/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko väärään ketjuun, vai missä mättää? Ole sinkkuna ihan rauhassa vain, eihän se ole keneltäkään pois.

Vierailija
106/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kunnon pihtareita. Täällä päivästä toiseen palstalla valittavat, kun eivät saa kunnon seksiä tai sitä ollenkaan omalta mieheltä. Mutta sitten kun mies on halukas, niin kas kummaa nainen ei haluakkaan seksiä enää. Sitten mies lakkaakin kokonaan haluamasta naista, kun hänellä on aina päänsänky, ei hivuta, väsynyt jne. Itsepähän olette tämän ongelman aiheuttaneet! 

Niin, naiset valehtelevat itselleen näissä useasti, väittäen haluavansa seksiä koko ajan. Todellisuus on sitten ihan toinen. Olen seurustellut tällaisen naisen kanssa. Nainen väitti olevansa oikea seksipeto, mutta sitä kesti vaan 2 viikkoa, jonka jälkeen naista ei enää huvittanutkaan. Sama oli naisella kaverini kanssa seuraavassa suhteessa.

Vierailija
107/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on ihan luonnollista.

Vierailija
108/108 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset valehtelevat itselleen näissä useasti, väittäen haluavansa seksiä koko ajan. Todellisuus on sitten ihan toinen. Olen seurustellut tällaisen naisen kanssa. Nainen väitti olevansa oikea seksipeto, mutta sitä kesti vaan 2 viikkoa, jonka jälkeen naista ei enää huvittanutkaan. Sama oli naisella kaverini kanssa seuraavassa suhteessa.

Olen eri jota lainasit, mutta olen huomannut täysin saman asian. Luulen että tämäkin on naisten keskistä kilpailua josta sitten miehet kärsivät. Naiset eivät ole kovin hyviä arvioimaan itseään realistisesti, sokeakin näkee tämän. Luulen että tämä johtuu tästä kulttuuristamme, jossa naisia on nostettu vain siksi ettei heille tulisi paha mieli. Tämän lisäksi on kaikenmaailman kehonpositiivisuus ja muut valheellista omantunnonarvoa nostattavat liikkeet. 

Minulla on kokemusta neljästä pidemmästä suhteesta ja jokainen nainen on sanonut omaavansa vahvan libidon, mikä ei ole ollut totta. He ovat tällä valehtellulla vesittäneet omat parisuhteensa. Jos et kykene tyydyttämään potenttiaalista kumppania, suhteella on huonot mahdollisuudet onnistua. Nykyisin olen ollut naimisissa naisen kanssa joka haluaa seksiä joka päivä. Tämän naisen kautta silmäni ovat avautuneet kuinka harhaisia suuri osa naisista onkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi