Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa koko ajan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Ikuisuusaihe. Erityisesti viikonloppuisin mies haluaa joka välissä seksiä. Jos/kun seksiä on perjantai-iltana niin heti lauantaiaamuna herään siihen, kun mies repii housuja pois minulta. Suostun tai en niin lauantai-iltana sama juttu ja taas sunnuntaiaamuna. Viikonloppuna on ainut mahdollisuus nukkua vähän pidempään ja vaan olla sängyssä ilman kiirettä niin koen ahdistavana, että koko ajan pitäisi olla innokas seksiin. Jos en suostu, mies valittaa etten enää halua häntä ja mököttää. Onhan tätä ongelmaa ollut aina, mutta jotenkin viime kuukausina korostunut. Jos minulla on kuukautiset niin mies haluaa rintojen väliin tms eli pääasia, että olen tavalla tai toisella mukana hommassa. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta kaikkein helpoimmalla tunnun pääsevän kun vaan suostun seksiin joka välissä. En jaksa sitä kiukuttelua ja marttyyrimaisuutta. 

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olemme reilu 4-kymppisiä ja takana yhdesssäoloa parikymmentä vuotta. Ei siis mikään tuore suhde. Meillä ei ole ollut koskaan mitään pitkiä välejä seksissä, mutta itsellä on halut viime vuosina hieman vähentyneet. 

Miksi syytät miestä hänen haluistaan, kun sinun halut on ne jotka ovat muuttuneet? 

Vierailija
102/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kunnon pihtareita. Täällä päivästä toiseen palstalla valittavat, kun eivät saa kunnon seksiä tai sitä ollenkaan omalta mieheltä. Mutta sitten kun mies on halukas, niin kas kummaa nainen ei haluakkaan seksiä enää. Sitten mies lakkaakin kokonaan haluamasta naista, kun hänellä on aina päänsänky, ei hivuta, väsynyt jne. Itsepähän olette tämän ongelman aiheuttaneet! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valittua sinkkuutta jo vuosia, olen onnellisempi kuin koskaan. Elämä on hyvää ja mahtavaa

n 45, 170/59kg. Huippukunnossa. Tauditon , aikuiset lapset.

Vierailija
104/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse valittua sinkkuutta jo vuosia, olen onnellisempi kuin koskaan. Elämä on hyvää ja mahtavaa

Tuossa iässä sitä itsevalittua kannattaa jo korostaa. 

Vierailija
105/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko väärään ketjuun, vai missä mättää? Ole sinkkuna ihan rauhassa vain, eihän se ole keneltäkään pois.

Vierailija
106/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kunnon pihtareita. Täällä päivästä toiseen palstalla valittavat, kun eivät saa kunnon seksiä tai sitä ollenkaan omalta mieheltä. Mutta sitten kun mies on halukas, niin kas kummaa nainen ei haluakkaan seksiä enää. Sitten mies lakkaakin kokonaan haluamasta naista, kun hänellä on aina päänsänky, ei hivuta, väsynyt jne. Itsepähän olette tämän ongelman aiheuttaneet! 

Niin, naiset valehtelevat itselleen näissä useasti, väittäen haluavansa seksiä koko ajan. Todellisuus on sitten ihan toinen. Olen seurustellut tällaisen naisen kanssa. Nainen väitti olevansa oikea seksipeto, mutta sitä kesti vaan 2 viikkoa, jonka jälkeen naista ei enää huvittanutkaan. Sama oli naisella kaverini kanssa seuraavassa suhteessa.

Vierailija
107/128 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sehän on ihan luonnollista.

Vierailija
108/128 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset valehtelevat itselleen näissä useasti, väittäen haluavansa seksiä koko ajan. Todellisuus on sitten ihan toinen. Olen seurustellut tällaisen naisen kanssa. Nainen väitti olevansa oikea seksipeto, mutta sitä kesti vaan 2 viikkoa, jonka jälkeen naista ei enää huvittanutkaan. Sama oli naisella kaverini kanssa seuraavassa suhteessa.

Olen eri jota lainasit, mutta olen huomannut täysin saman asian. Luulen että tämäkin on naisten keskistä kilpailua josta sitten miehet kärsivät. Naiset eivät ole kovin hyviä arvioimaan itseään realistisesti, sokeakin näkee tämän. Luulen että tämä johtuu tästä kulttuuristamme, jossa naisia on nostettu vain siksi ettei heille tulisi paha mieli. Tämän lisäksi on kaikenmaailman kehonpositiivisuus ja muut valheellista omantunnonarvoa nostattavat liikkeet. 

Minulla on kokemusta neljästä pidemmästä suhteesta ja jokainen nainen on sanonut omaavansa vahvan libidon, mikä ei ole ollut totta. He ovat tällä valehtellulla vesittäneet omat parisuhteensa. Jos et kykene tyydyttämään potenttiaalista kumppania, suhteella on huonot mahdollisuudet onnistua. Nykyisin olen ollut naimisissa naisen kanssa joka haluaa seksiä joka päivä. Tämän naisen kautta silmäni ovat avautuneet kuinka harhaisia suuri osa naisista onkaan. 

Vierailija
109/128 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa haluaa seksiä ja nälkäisenä ruokaa.

Miten ehtii olla puutteessa, jos on juuri aamulla ollut seksiä? Ymmärtäisin, jos olisi muutaman päivän tauko, mutta miten siinä ehtii kärsiä puutteesta, jos seksikertojen väli on 12 tuntia? Ja itsetyydytys ei selvästi ole vaihtoehto. Jos meillä ei ole yhteistä seksiä niin mies on niin pahantuulinen, että koko perhe kärsii. 

Muutaman päivän tauko? Ei helkutti, eihän siitä mitään tule. 10 kertaa viikossa on hyvä, mutta eihän se tietenkään ole aina mahdollista. Vehjettä täytyy käyttää tai se lakkaa toimimasta. Lääkäri sanoo myöskin, että sitä pitää käyttää, että pysyy terveenä.

Vierailija
110/128 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on jo 50+ vuotias ja seksiä on päivässä 2-3 kertaa (aamulla, päivällä ja illalla). aamulla saa parhaimmat kokemukset. 

Vierailija
111/128 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no Anna sen panna päivällä sit iltapv ja älä pidä alushousuja niin ei tarvi niitä repiä

Kirj.käy ilmi että et taida niellä kovin hanakasti ja anaali taitaa olla vähällä käytöllä

Mekkojen aikaan meillä yhdyttiin piukkaan anaaliin ja aina kun kk oli niin tiesi saavansa vähän tiukempaa osastoa

Vierailija
112/128 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa koko ajan seksiä

Tilanne normaali. Miehellä ei ole kiertoa jossa vain ovulaatiossa tekisi mieli. Miehen "kierto" on joka päivä samanlainen ja senkin sisällä libidoa ajavien hormien tasovaihtelu on pientä.

Vierailija
113/128 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näillä mennään sit

Tuossa 40+ kun erosin ja aloinseukkaan niin yhden yön jälkeen pillu oli hellänä

Koska minulla oli siemennesteen liikatuotannosta johtuen sijoitus vaikeuksia sille ratkaisin asian seurustelemaan usean yh naisen kanssa yhtäaikaa.eli AP naapurin yh mamman kanssa seksi tuokio ja sit iltapäivällä toisen kanssa ennenkuin se haki kersat hoidosta.sit illemmalla kun 200 m päässä tumma isorintainen nainen sai kersat maate kävelin sinne seurustelemaan sen kanssa sohvalla ja yhdyin kiihkeästi aina takaapäin neli kontin häneen.

Joskus kävin yläkerran naisen luona päästelemässä paineita ja pe iltana yökerhossa saatoin napata pikavuoron matkaan.koska olin aina autolla liikkeellä pääsin valkkaamaan kermaa päältä ja naiset kermaa isältäni loppuyöstä.

Kukaan ei valittanut ettei jaksa ja aina tuli kolmea reikää kun hemitteli heitä.

Eli homma toimi hyvin.minä ja muna tykättiin

Vierailija
114/128 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovimme vaimon kanssa jo suhteen alkuaikoina että jos joskus koittaa tilanne että toista haluttaa ja toista ei, niin se ketä ei haluta vähintään auttaa toista paineissaan. 

Useinkin olen ollut haluton/kyvytön väsymyksestä tai stressistä mutta aina on vaimo saanut orgasmin ja läheisyyttä tavalla tai toisella jos on halunnut.

Samoin toisinpäin.

Vierailija
115/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovimme vaimon kanssa jo suhteen alkuaikoina että jos joskus koittaa tilanne että toista haluttaa ja toista ei, niin se ketä ei haluta vähintään auttaa toista paineissaan. 

Useinkin olen ollut haluton/kyvytön väsymyksestä tai stressistä mutta aina on vaimo saanut orgasmin ja läheisyyttä tavalla tai toisella jos on halunnut.

Samoin toisinpäin.

Loistavaa, näin on meilläkin. Ihmettenpä, mistä helvatasta nuo 3 alapeukkua on tullut...onko täällä ihan virahtaneita tyyppejä.

Vierailija
116/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkis ei halua ikinä. Pelkään että kuolen neitsyenä :(

T28

Vierailija
117/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkäisin.

Sama täällä, ihan parasta olla haluttu ja ihanaa, kun on viriili mies. Olisit onnellinen ja kiitollinen, ei ole myöskään mikään iso vaiva ottaa suihin aamulla, jos ei itse muuta satu huvittamaan. <3

Vierailija
118/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa oksettava, jollain tavoin puistattava ajatuskin. Tulee olo, että omalle kumppanille olisi vain lihapala jolla tyydyttää itsensä. Ehdittekö tehdä mitään muuta yhdessä, kuin harrastaa seksiä? 

Naisten seuraa siedetään seksioption vuoksi.

Vierailija
119/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo miehet eivät halua naisia kavereiksi. Ei naisilla ole sellaiseen suhteeseen mitään annettavaa.

Vierailija
120/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ap ihanalta. 
Mä oon nelikymppinen ja mä haluan mun miestä noin paljon. Ja seksi hänen kanssaan on aivan mahtavaa. Hän ei halua yhtä usein. Mulle riittää kerran päivässä.. mutta niinä päivinä kun hän on messissä ja pannaan kahdesti tai miksei kolmesti.. rakastan sitä. Rakastan tuntea hänet mun lähellä niin, mun sisällä.  Ja rakastan häntä.. 

Ehkä teillä ei miehen kans vaan halut ja himot kohtaa.. mulle mies antaa orgasmin joka kerta niin ei ole valittamista