Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa koko ajan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Ikuisuusaihe. Erityisesti viikonloppuisin mies haluaa joka välissä seksiä. Jos/kun seksiä on perjantai-iltana niin heti lauantaiaamuna herään siihen, kun mies repii housuja pois minulta. Suostun tai en niin lauantai-iltana sama juttu ja taas sunnuntaiaamuna. Viikonloppuna on ainut mahdollisuus nukkua vähän pidempään ja vaan olla sängyssä ilman kiirettä niin koen ahdistavana, että koko ajan pitäisi olla innokas seksiin. Jos en suostu, mies valittaa etten enää halua häntä ja mököttää. Onhan tätä ongelmaa ollut aina, mutta jotenkin viime kuukausina korostunut. Jos minulla on kuukautiset niin mies haluaa rintojen väliin tms eli pääasia, että olen tavalla tai toisella mukana hommassa. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta kaikkein helpoimmalla tunnun pääsevän kun vaan suostun seksiin joka välissä. En jaksa sitä kiukuttelua ja marttyyrimaisuutta. 

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minunkin mies haluaisi monasti päivässä; mulle kelpaisi mieluusti.

Vierailija
82/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itse olen 55-vuotias mies, jolla on vahva libido. Elän parisuhteessa, mutta olemme sopineet kumppanin kanssa, että voin tyydyttää tarpeitani muidenkin kanssa. Naiseni hyväksyy ratkaisun ja voi elää rauhassa ilman uhrautumista tai seksiin ryhtymistä vastentahtoisesti. Voimme sekstailla silloin kun hän on halukas ja panofiiliksissä. Oletko keskustellut miehesi kanssa, yrittänyt lähestyä asian ratkaisua jotenkin näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pitää miehen viriilinä ja halukkaana.

Kerran viikossa saa miehen laukeamaan liian nopeasti kun lopultakin saa ja kerran kuussa alkaa jo pärjäilemään ilman seksiä.

Siinä olis aplle vaihtoehtoja halukkaan miehen varalle.

Vierailija
84/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla sekä illalla, jokainen viikonpäivä, on  normaalia. Se ei ole "koko ajan", vaan ihan normaalia.

Vierailija
85/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloit parisuhteeseen, kysyitkö itseltäsi että KYKENETKÖ tyydyttämään sen jonka valitset? Katsos jos sinusta ei ole siihen, niin suhde ei voi hyvin. Näyttää että olet tehnyt pahan virhearvion.

Vierailija
86/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten olet valinnut sellaisen miehen joka sinulle ei sovi? Kannattaa valita sopiva, ei yli tai aliseksuaalinen. 

Vierailija
87/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aatellut et ehkä miehesi toivoo sun joskus haluavan myös? Pakko yrittää aina ku  mahdollista jos joku kerta olisi se kun suakin kiinnostaisi. Teetkö ite usein alotteita seksiin? 

Vierailija
88/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloit parisuhteeseen, kysyitkö itseltäsi että KYKENETKÖ tyydyttämään sen jonka valitset? Katsos jos sinusta ei ole siihen, niin suhde ei voi hyvin. Näyttää että olet tehnyt pahan virhearvion.

Itsekästä, kovin lapsellista ja egoistista. Oletko lapsi?

Vierailija
89/108 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa eläkeukko niin ei vingu pillua.ja hei eikö kuukautisten aikana vedetä kakkoseen teillä

Vierailija
90/108 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkeukko, päivittäinen kertavinkuminen riittäisi minulle, mutta on liian arvokasta. Isä tilasi ilokaunottaria vanhainkotiin ollessaan 85v tietämillä.

Vierailija
91/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs me miehet sille voimme, että on mielessä, pillua pitää koko ajan saada ja olla tarjolla Se on terveen luonnon laki!

Vierailija
92/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs me miehet sille voimme, että on mielessä, pillua pitää koko ajan saada ja olla tarjolla Se on terveen luonnon laki!

Mies on naisen kanssa parisuhteessa pitkälti vqin saadakseen säännöllisesti pillua. Jos mies olisi eunukki, niin ottaisi kämppäkaveriksi ja seurakseen toisen miehen. Niin se vain on.

Okei, voi olla joku mammanpoika, joka ei osaa itse laittaa ruoksa, siivota tai pyykätä, ja tarvitsee siksi naista. Mutta sellaisia on ehkä 1/500.

Vierailija
93/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit onnellinen

Vierailija
94/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea mies ja ihan parasta, että vielä ton ikäisenä ja pitkän liiton jälkeen on potenssia ja haluja. Voi luoja kuinka epäkiitollinen @ap on! Odottlee mutama  vuoden ja ei enää kelpaa edes pelkkään seksiin!

Hienoa että mies on selvästi huolehtinut terveydestään  ja itsestään!!! @ap pitäis olla imarreltu ja tyydyttää mies nopsaan vaikka pikaisella suuseksillä! <3 

Ap:kin on selvästi huolehtinut itsestään, kun mies on kimpussa koko ajan.

Vierailija
95/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kamalalta suhteelta. Pakko suostua vaikka ei halua. Hirveä mies sinulla. En suostuisi itse tuollaiseen. Ero tulisi. 

Missä itsekunnioitus?

Missä miehen kunnioitus sua kohtaan? 

Mies haluaa ja himoitsee naistaan. Ei siinä mitään epäkunnioittavaa ole. Itse olin vielä hanakampi nuorena, piti saada pari kertaa arkena ja kuusi kertaa päivässä viikonloppuna. Tyttöystävä tykkäsi myös. Kyllä kerran päivässä on vielä kohtuutta. Jos seksi ei nyt ihan kamalaa ole, niin mene mukana. Hyvä ja ahkera seksisuhde on se mikä pitää parit yhdessä. Kun tuotetaan toiselle mielihyvää kerta tai pari päivässä, suhde kestää muillakin tasoilla.

Vierailija
96/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mielestäni on paras sinunkin naisena sopeutua asiaan.

Täällä on monenlaista neuvojaa, mutta seksihalut ja kyvyt saattavat olla hyvinkin erilaisia.

Entä, jos miehesi ei jossain vaiheessa enään edes jykene seksiin, olisiko se jotenkin hyvä.

Paras vain sopeutua. Eikös sitä ole luvattu myötä ja vastainkäymisissäkin olla yhdessä.

Mielestäni tuollaiset ero neuvot ovat erittäin typeriä ja myrkyllisiä. Häpeä sinä sellaisen neuvon antaja.

Vierailija
97/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihanne nainen.

Vierailija
98/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen. Ei miehesi mihinkään ole muuttunut. Miehet pysyvät samanlaisina. Naiset taas muuttuvat mummoiksi siinä neljänkympin tienoilla, ja seksi lakkaa kiinnostamasta. Älkää ihmetelkö miksi miehet vaihtaa nuorempiin. Me pysymme mieleltämme nuorina hautaan saakka.

Vierailija
99/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saiskin usein! Mutta ei tuo oma jaksa montaa kertaa, mutta antaa silti minulle  orkut päivttäin ja monastikin.

Vierailija
100/108 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen. Ei miehesi mihinkään ole muuttunut. Miehet pysyvät samanlaisina. Naiset taas muuttuvat mummoiksi siinä neljänkympin tienoilla, ja seksi lakkaa kiinnostamasta. Älkää ihmetelkö miksi miehet vaihtaa nuorempiin. Me pysymme mieleltämme nuorina hautaan saakka.

Juuri noin. Eka vaimo mummoutui 50 pintaan. Ei napannut seksi enää yhtään. Vaihdoin nuorempaan joka jaksoi muutaman vuoden ihmetellä, että ei se exä arvostanut viriiliä miestä. Nyt täytti sekin 50 ja taas olen mummelin kanssa. Ja en edes ole mikään hurjastelija. 2-3 kertaa viikkoon pitää ihan tyytyväisenä. Koska mun tarpeet ei osoita laantumisen markkejä, on varmaan vaihdettava taas nuorempaan. Haastavaa näin 6 kymppiselle ukkelille, mutta minkäs teet, kun en ole vielä seksuaalisesti kuollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi