Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa koko ajan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Ikuisuusaihe. Erityisesti viikonloppuisin mies haluaa joka välissä seksiä. Jos/kun seksiä on perjantai-iltana niin heti lauantaiaamuna herään siihen, kun mies repii housuja pois minulta. Suostun tai en niin lauantai-iltana sama juttu ja taas sunnuntaiaamuna. Viikonloppuna on ainut mahdollisuus nukkua vähän pidempään ja vaan olla sängyssä ilman kiirettä niin koen ahdistavana, että koko ajan pitäisi olla innokas seksiin. Jos en suostu, mies valittaa etten enää halua häntä ja mököttää. Onhan tätä ongelmaa ollut aina, mutta jotenkin viime kuukausina korostunut. Jos minulla on kuukautiset niin mies haluaa rintojen väliin tms eli pääasia, että olen tavalla tai toisella mukana hommassa. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta kaikkein helpoimmalla tunnun pääsevän kun vaan suostun seksiin joka välissä. En jaksa sitä kiukuttelua ja marttyyrimaisuutta. 

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen mies. Tuo kiukuttelu jos ei saa seksiä on kyllä niin noloa.

Ihan tasapuolisuuden vuoksi, onko vastaava nainen myös lapsellinen?

Tietäisin sitten kertoa kotona, että halusi parisuhteessa on oma asiasi ja siitä kiukuttelu lapsellista.

Tähän mennessä nämä vuodet olen tehnyt parhaani ja uhrautunut useita kertoja. Silti se, että toinen kohdistaa kaiken himonsa juuri minuun, on kuitenkin omalla tavalla imartelevaa ja kyllä sitä itsekin usein sitten syttyy ajatukselle, vaikka esim. väsyneenä ajatus ei kiehtonut tippaakaan.

Olen elänyt seksittömässä suhteessakin ja voin vannoa että tämä on pienempi paha!

Kyllä kiukuttelu siitä jos toinen ei suostu seksiin on ihan molemmilta sukupuolilta lapsellista ja ällöttävää.

Vierailija
62/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea mies ja ihan parasta, että vielä ton ikäisenä ja pitkän liiton jälkeen on potenssia ja haluja. Voi luoja kuinka epäkiitollinen @ap on! Odottlee mutama  vuoden ja ei enää kelpaa edes pelkkään seksiin!

Hienoa että mies on selvästi huolehtinut terveydestään  ja itsestään!!! @ap pitäis olla imarreltu ja tyydyttää mies nopsaan vaikka pikaisella suuseksillä! <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen mies. Tuo kiukuttelu jos ei saa seksiä on kyllä niin noloa.

Jos siitä saamattomuudesta ei saa millään lailla murjottaa niin sittenhän siitä voi hyvillä mielin kieltäytyä seuraavanakin päivänä. Ja sitä seuraavana jne

Vierailija
64/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noloa sitten kun aloittaja uhrituu ja vinkuu että mies kävi vieraissa :D

Aloittaja voisi myös etsiä _ratkaisuja_ eli tehdä siellä parisuhteessaan jotain (kun se nyt vielä on olemassa...) tai ehdottaa avointa suhdetta. 

Vierailija
65/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa yksi henkilö olla melkein joka toisen kommentin kirjoittaja. Onko sulla joku patoutuma aiheesta?

Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa, että kiukuttelu siitä ettei joka päivä ole seksiä, on naurettavaa. Seksiä kuitenkin ilmeisesti olisi useamman kerran viikossa. Taitaa ap:kin olla trolli.

Vierailija
66/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trolli. Kyllä seksiä on useamman kerran viikossa eikä mieskään viikolla joka päivä seksiä ole vailla. Ihan ollaan töissäkäyviä ihmisiä ja usein työpäivän jlk väsyttää ja aamulla on aikainen herätys. Mutta viikonloppuisin seksiä on useamman kerran. Ja jollekin ihmettelijälle, kyllä tykkään seksistä ja väitän, että juuri se hyvä seksielämä on syynä siihen, että mies haluaa ylipäätään seksiä minun kanssani edelleen niin paljon. Mutta ei kai se ihme ole jos nyt 20 vuoden jälkeen en joka kerta jaksa olla asiasta yhtä innoissani kuin parikymppisenä? Silloin kun elämässä on stressiä ja murheita niin se seksi ei aika vaan ole päällimmäisenä mielessä. Minulla siis, miehellä näköjään on. 

Vierailija
67/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kerrot tästä halujen erilaisuudesta ja ehdotat hyvässä hengessä että miehesi hoitaisi osan tarpeistaan omin käsin? Kuulostaa että teillä silti olisi yllinkyllin läheisyyttä ja seksiä. Itse miehenä ainakin ymmärtäisin tämän, ja ehkä sinunkin  halusi olisi voimakkaampi kun et tukahtuisi miehesi lähentelyihin vaan voisit jopa itse olla aloitteellinen.

Vierailija
68/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitele mies käsin tai suulla, kun ei muu huvita. Pysyy mies paremmalla tuulella. Ei sille oikein mitään voi, jos panettaa. Tietty myös keskustelu, että sovitte vaikka milloin seksiä on, niin ei tartte koko ajan vongata kun on aika yhdessä sovittu.

Vierailija
69/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Kyllä seksiä on useamman kerran viikossa eikä mieskään viikolla joka päivä seksiä ole vailla. Ihan ollaan töissäkäyviä ihmisiä ja usein työpäivän jlk väsyttää ja aamulla on aikainen herätys. Mutta viikonloppuisin seksiä on useamman kerran. Ja jollekin ihmettelijälle, kyllä tykkään seksistä ja väitän, että juuri se hyvä seksielämä on syynä siihen, että mies haluaa ylipäätään seksiä minun kanssani edelleen niin paljon. Mutta ei kai se ihme ole jos nyt 20 vuoden jälkeen en joka kerta jaksa olla asiasta yhtä innoissani kuin parikymppisenä? Silloin kun elämässä on stressiä ja murheita niin se seksi ei aika vaan ole päällimmäisenä mielessä. Minulla siis, miehellä näköjään on. 

No eihän tuo sit vonkaa paljon jos kerta viikolla ei halua joka päivä. Kyllä terveellä ihmisellä haluja on.

Vierailija
70/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitele mies käsin tai suulla, kun ei muu huvita. Pysyy mies paremmalla tuulella. Ei sille oikein mitään voi, jos panettaa. Tietty myös keskustelu, että sovitte vaikka milloin seksiä on, niin ei tartte koko ajan vongata kun on aika yhdessä sovittu.

Kyllä se mies voisi ihan itse välillä tyydyttää itsensä. Ei ole normaalia tuollainen, että yhdestä torjumisesta kiukutellaan. Ja sitten vielä ap menee mukaan, että sopu säilyisi. Eli mies manipuloi ihan täysillä. 

Asia olisi aivan eri, jos seksiä olisi vain harvoin, ja miehellä oikeasti aihetta tuntea itsensä torjutuksi.

Vierailija
71/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa joku viikonloppu panna hänestä mehut pois niin kunnolla ettei kertakaikkia pysty enää. rupea hinkumaan uusintaa viimeistään puoli tuntia edellisen session jälkeen. Toki suutut siinä vaiheessa kun ei enää 7. panoon samana päivänä pystykään

Vierailija
72/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa yksi henkilö olla melkein joka toisen kommentin kirjoittaja. Onko sulla joku patoutuma aiheesta?

Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa, että kiukuttelu siitä ettei joka päivä ole seksiä, on naurettavaa. Seksiä kuitenkin ilmeisesti olisi useamman kerran viikossa. Taitaa ap:kin olla trolli.

Tosiaan @ap kiukuttelee ja draamailee ja nyt sitten tullut selittelemään jos nyt edes on ap tai joku apuprofiileistaan! Mutta ei kyllä löydy tippaakaan sympatiaa @ap kun sitten tulee avautumaan tänne tulleensa jätetyksi/petetyksi. Kyllä suhteen eteen pitää tehdä töitä!!! 

Vierailija
73/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintää yhtä naurettavaa on vaatimus etä joka päivä olisi hellyyttä, keskustelua tai tukea ilman toivetta seksistä. :DDD

Myös mutkatonta seksiä ilman vaatimusta muista asioista pitää kyllä saada muutaman kerran viikossa, että sude pysyy elinvoimaisena. <3

Vierailija
74/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan @ap kiukuttelee ja draamailee ja nyt sitten tullut selittelemään jos nyt edes on ap tai joku apuprofiileistaan! Mutta ei kyllä löydy tippaakaan sympatiaa @ap kun sitten tulee avautumaan tänne tulleensa jätetyksi/petetyksi. Kyllä suhteen eteen pitää tehdä töitä!!! 

Oletko vähän vajaa?

Vierailija
75/108 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon toi @60 ja ymmärrän tosi hyvin sun tilanteen, vaikka meillä meneekin sukupuolet ja halut toisin päin.

Meillä on paljon läheisyyttä arjessa ja nukutaan edelleen joka yö saman peiton alla alastomana, niin meillä on ehkä myös paljon mahdollisuuksia kiihottua toisesta. Itselle väsyneenä sopisi usein vaan nukahtaminen liki toista, joka itsessään parantaa mun untani verrattuna niihin työreissuöihin, joissa nukun yksin.

Mutta just kun tulee viikonloppu, niin meidän akut latautuu vähän eri tahtiin. Itse olen valinnut sen tien, että pidän toisen tyytyväisenä. Se toisaalta voi tulla heti aamusta takaisin, eli saan nukkua pitkään ja kahvit tulevat yöpöydälle.

Vierailija
76/108 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kykenee täällä kertomaan ongelmastaan, niin anna ketjun linkki puolisolle luettavaksi. Kun puhuminen ei tunnu onnistuvan.

Vierailija
77/108 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nää neuvot että vois tyydyttää itsensä on kyllä aivan naurettavia. 

Vierailija
78/108 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap yritä ajatella, että miehesi on se sama poika, joka kiehnäsi ja vonkasi sua koulussa kaiken aikaa ja muistat sen tunteen, mikä sulla oli olla jatkuvan himon kohde. Nojailla seinää vasten ja siinä tuntea vaatteiden läpi kaiken. Kädet pään yläpuolella kiinni pojan kädessä ja kiihkeästi suudellessa... yritä ainakin kuvitella em. tilanne ja ymmärrät. Toiset miehet eivät koskaan kasva tuossa asiassa niin sanotusti aikuisiksi.

Mun mies on yli 30 ja aina ollut just tuollainen. Musta on vaan ihanaa se kun hän ei ole kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
79/108 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa haluaa seksiä ja nälkäisenä ruokaa.

Miten ehtii olla puutteessa, jos on juuri aamulla ollut seksiä? Ymmärtäisin, jos olisi muutaman päivän tauko, mutta miten siinä ehtii kärsiä puutteesta, jos seksikertojen väli on 12 tuntia? Ja itsetyydytys ei selvästi ole vaihtoehto. Jos meillä ei ole yhteistä seksiä niin mies on niin pahantuulinen, että koko perhe kärsii. 

No tän palstan läskien tekee jtn ruokaa mieli koko ajan kirjoituksista päätellen, vaikka ei nälkä oliskaan. Koko ajan pitäs "napostella" jotakin. 

Vierailija
80/108 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan useasti päivässä, vaikka kymmenet vuodet oltu yhdessä. En saa tarpeeksi millään. Ja siis nainen olen.

Sitähän tässä kysyttiinkin. Hohhoijjaa

Onko mies niin huono sängyssä, että siksi et halua hänen kanssaan seksiä pari kertaa päivässä? Tuntuu oudolta kun olette olleet yhdessä pitkään, niin kyllä jotain olisi pitänyt oppia myös naisen tyydytyksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi