Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa koko ajan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Ikuisuusaihe. Erityisesti viikonloppuisin mies haluaa joka välissä seksiä. Jos/kun seksiä on perjantai-iltana niin heti lauantaiaamuna herään siihen, kun mies repii housuja pois minulta. Suostun tai en niin lauantai-iltana sama juttu ja taas sunnuntaiaamuna. Viikonloppuna on ainut mahdollisuus nukkua vähän pidempään ja vaan olla sängyssä ilman kiirettä niin koen ahdistavana, että koko ajan pitäisi olla innokas seksiin. Jos en suostu, mies valittaa etten enää halua häntä ja mököttää. Onhan tätä ongelmaa ollut aina, mutta jotenkin viime kuukausina korostunut. Jos minulla on kuukautiset niin mies haluaa rintojen väliin tms eli pääasia, että olen tavalla tai toisella mukana hommassa. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta kaikkein helpoimmalla tunnun pääsevän kun vaan suostun seksiin joka välissä. En jaksa sitä kiukuttelua ja marttyyrimaisuutta. 

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olemme reilu 4-kymppisiä ja takana yhdesssäoloa parikymmentä vuotta. Ei siis mikään tuore suhde. Meillä ei ole ollut koskaan mitään pitkiä välejä seksissä, mutta itsellä on halut viime vuosina hieman vähentyneet. 

Miksi syytät miestä hänen haluistaan, kun sinun halut on ne jotka ovat muuttuneet? 

Tämä. 
Apn halut on muuttunut. 
Seksi on ihanaa.. jospa ap löytyisi joku juttu mistä sä sytyt millä lisätä himoa?

Vierailija
122/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä taas yksi nainen, joka ei saa suutaan auki asiassa. Puhu miehesi kanssa, äläkä itkeä ruikuta keskustelupalstalla.

Mutta nyt kun jo aloitit, niin antaisit useammin. Miehesi ei olisi koko ajan vonkaamassa. Siitä se vaan johtuu. Vika ja syy ei siis ole miehessäsi.

Niin ja voisiko olla että mies kaipaa apn olevan aloitteellinen välillä. 

Ei ole tasapainoa. 

Ala ap tekemään itse enemmän aloitteita seksiin niin se saattaa tasapainottua. 

Mun mies on sellanen et hän haluaa tuottaa mulle nautintoa ja mä hänelle. Sytytään molemmat siitä että saa antaa nautintoa. Ehkä apn mies vaistoaa ettei ap nauti eli tuntee epäonnistuneensa.

Entä jos ap antaisit itsesi nauttia oikein luvan kanssa? Tee oma aloite miehelle myös välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehesi juo alkoa salaa? Yllättäen se nostaa miehellä seksuaalisia haluja.

Vierailija
124/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan useasti päivässä, vaikka kymmenet vuodet oltu yhdessä. En saa tarpeeksi millään. Ja siis nainen olen.

Mulle kans tälläinen nainen!

Ajattele uudelleen. Tuollaisella Naisella himot puskee läpi joka paikassa. Jokainen matalatasoisempi yrittäjä voi päästä läpi jos tilaisuus antaa myöten. Paljaalla siinä vedetään selkäsi takana. Sellaisenko suhteen haluat ? Ja haluat toisten liukkaille kun naisesi tulee harrastuksistaan.  Vakipano , sivupano, yllätyskortti, pelimies, etc  

Vierailija
125/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimoni 50+ on vasta puhjennut kukkaan.Itsekkin aloitin remontin elintavoissa.Sopivasti liikuntaan ja vähän kun katsoo mitä syö niin jaksaa hyvin 5-6 kertaa viikossa rakastella.Mikä parasta laatu on ihan eri tasolla kuin nuorempana.

Vierailija
126/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehesi juo alkoa salaa? Yllättäen se nostaa miehellä seksuaalisia haluja.

No ei nosta. Se on kyllä päinvastoin . Todettu ja tutkittu juttu. Laskee todella rajusti testotasoja, jos alkoa käyttää. Mistä näitä tolloja riittää. 

Vierailija
127/128 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin jotta ihan normaalia kanssakäymistä

AP llä ilmeisesti vielä hämärän peitossa syy miksi akka yleensä otetaan 

Vierailija
128/128 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti

Mies haluaa koko ajan seksiä

Tilanne normaali. Miehellä ei ole kiertoa jossa vain ovulaatiossa tekisi mieli. Miehen "kierto" on joka päivä samanlainen ja senkin sisällä libidoa ajavien hormien tasovaihtelu on pientä.

Juuri näin ja se tunne/tarvee tulee huomioida, siksi itsellä parasta on ollut sinkkuaioikina, kun ollut 2-4 kumppania! 

Jos haluaa yksinoikeuden kumppaninsa seksuaalisuuteen, on oltava valmis myös ottamaan vastuu sen toteutumisesta, tavalla tai toisella. <3

Turha ihmetellä sitten, jos kumppani on piipahdellut vieraissa tai "ero tuli yllätyksenä" kun kaiki oli hyvin ja suhteessa paljon muutakin. Ei sitä "muutakin" kovin montaa viikkoa viitsi katsella, jos ei suhteen täyttymystä ole säännöllisesti ja kunnolla.